Olen hyvännäköinen 20v tiukkapeppuinen opiskelija neito, jolla on myös söpöt pikku pikku meijerit. Niin tänä aamuna, kun mul oli kova kiire kouluun, niin tankkasin mun pikku pensa käyttöisseen autooni vahingossa 12 litraa diisseliä.
Auto käy ny tosi huonosti ja kolisee kauheesti, mut sillä kyllä pystyy ajamaan sellaista hiljaista vauhtii. Suurin huolenaihe täs on se, että jourunko maksaan kiisseliveron, kun tankkasin sitä väärää ainetta tankkiin? Saako verottaja tietää et tankissa on ny kiisseliä?
Tankkasin vahingossa pensan sijasta diisseliä
6
271
Vastaukset 6
- huono ap provo
Tässä tapauksessa vero maksetaan luonnossa.
- Onko pakko ?
moottorin lämpimänä pitäminen on hankalaa pakkasilla ja riittääkö kertamaksu kun niitä on aina kaksi ???
- pamppua tulee
Onko pakko ? kirjoitti:
moottorin lämpimänä pitäminen on hankalaa pakkasilla ja riittääkö kertamaksu kun niitä on aina kaksi ???
molempiin koloihin kun annat niin riittää
- Tytsky vielä
pamppua tulee kirjoitti:
molempiin koloihin kun annat niin riittää
yhtäaikaa vai eriaikaa ?
- löpö ja bensa
Jos dieseliä tankkaa bensa-autoon niin moottori ei yleensä hajoa mutta tankki pitää tyhjentää. Diesel-veroa ei tule mutta tankin ja polttoainejärjestelmän tyhjennyksen joudut maksamaan ihan itse.
Polttoöljyn tankkaaminen bensa-autoon voisi periaatteessa aiheuttaa polttoainemaksun perimisen (henkilöautolle 330 € / päivä) koska sitä ei saa käyttää tieliikenteessä ollenkaan. Käytännössä tässäkin ainoa kustannus on tankin ja polttoainejärjestelmän putsaaminen. - hassuomo
Oikeastihan jos noin tapahtuu, ei hätiä mitiä, bensaa vaan sitä mukaa kun tankkiin mahtuu. Dieselautoon taas jos tankkaat bensaa niin äkkiä tankintyhjennykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95923
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34614Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427