Viestien otsikot täällä kertonevat tarpeeksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5557
Ja esim. http://keskustelu.suomi24.fi/node/12008793
Jne. jne.
Siis hakekaapas rekisteröityneet innolla luotsiksi trollauksen lopettamiseksi palstalla.
Joku luotsiksi?
95
257
Vastaukset
Ja silloinkos alkaisi p-skaa sataa niskaan - ainakin jos tästä ja kretupalstasta on kyse.
Olen hakenut, muttei ole kuulunut mitään enkä voi laittaa toista hakemusta.
- A the ist
Täällä on ollut ainakin kaksi luotsia. Ensimmäinen ei tehnyt koskaan yhtään mitään, toinen teki mutta taisi kyllästyä paimentamaan näitä hörhöjä alle vuodessa. Epäkiitollinen homma. Olen itse erään pienemmän palstan luotsi täällä ja onhan se sellaista, että teit mitä tahansa tai olit tekemättä, tulee aina kuraa silmille. Rekisteröitymispakko olisi yksi hyvä keino trollien kaitsemiseksi, mutta eihän Aller siihen rupea ennenkuin pakon edessä.
Viikon UFO-palstaa luotsanneensa olen jo huomannut että kuraa sataa ovista ja ikkunoista. Satakoon vaan.
- ei oo ufoja
kekek-kekek kirjoitti:
Viikon UFO-palstaa luotsanneensa olen jo huomannut että kuraa sataa ovista ja ikkunoista. Satakoon vaan.
Miksi luotsaat ufoja kun ei niihin kukaan usko?
Mitä, uskotko sä ufoihin? Ei ois uskonu - uffoman
kekek-kekek kirjoitti:
hei mä haluun tulla sua moikkaan siinne uffojen sekaan oliskos linkkiä?
- time is money
En ymmärrä mitä se rekister pakko hyödyttää siinä, trollit kun pitää tämän foorumin rahassa.
Jos nyt olisi Jumala jolle voisin soittaa ja sanoisin että hei viittiks jeesaa ja viskaat kaikki trollit helvettiinn niin tänne ei jäisi ketään eikä suomi24 tekisi sellaista itsemurhaa.
Nää trollit on just ylläpidon hommissa! Ärsyttää kirjoittamaan lisää ala-arvoista läppää löölöööö ja läälää aloituksia tuhansia putkeen! Ei kai kukaan tollaseen omaa aikaansa tuhlaa.
Toi nyt varmaan auttoi vähän kun poisti käyttämättömiä rekkauksia, mutta kun suuriosa rekkaa ja käyttää yhden kerran ja kaikki järkevät nimet on varattu vaikkei niitä kukaan käytä. Ja muutenkin ... äh täällä on niin paljon vikaa ettei jaksa kirjoittaa.
Mutta parastahan olisi jos ette olisi niin ilkeitä kirjoittajille, vaan että jokainen saisi sanoa oman asiansa ja käyttäytyisitte rehellisesti niin trolleja ei syntyisi. Omasta mielestäni te itse synnytätte ne trollit. Olette olleet ilkeitä niille ja ne kiusaa teitä ja sitten te vitttuilette lisää ja ne trollaa lisää.
Jokainen tulee tänne ihan varmaan haluaa sanoa oman mielipiteensä - teidän käytös on niin ala-arvoista että oikeastaan ihmettelen ettei niitä ole tuon enempää. - sinäpä sen sanoit
time is money kirjoitti:
En ymmärrä mitä se rekister pakko hyödyttää siinä, trollit kun pitää tämän foorumin rahassa.
Jos nyt olisi Jumala jolle voisin soittaa ja sanoisin että hei viittiks jeesaa ja viskaat kaikki trollit helvettiinn niin tänne ei jäisi ketään eikä suomi24 tekisi sellaista itsemurhaa.
Nää trollit on just ylläpidon hommissa! Ärsyttää kirjoittamaan lisää ala-arvoista läppää löölöööö ja läälää aloituksia tuhansia putkeen! Ei kai kukaan tollaseen omaa aikaansa tuhlaa.
Toi nyt varmaan auttoi vähän kun poisti käyttämättömiä rekkauksia, mutta kun suuriosa rekkaa ja käyttää yhden kerran ja kaikki järkevät nimet on varattu vaikkei niitä kukaan käytä. Ja muutenkin ... äh täällä on niin paljon vikaa ettei jaksa kirjoittaa.
Mutta parastahan olisi jos ette olisi niin ilkeitä kirjoittajille, vaan että jokainen saisi sanoa oman asiansa ja käyttäytyisitte rehellisesti niin trolleja ei syntyisi. Omasta mielestäni te itse synnytätte ne trollit. Olette olleet ilkeitä niille ja ne kiusaa teitä ja sitten te vitttuilette lisää ja ne trollaa lisää.
Jokainen tulee tänne ihan varmaan haluaa sanoa oman mielipiteensä - teidän käytös on niin ala-arvoista että oikeastaan ihmettelen ettei niitä ole tuon enempää."Omasta mielestäni te itse synnytätte ne trollit. Olette olleet ilkeitä niille ja ne kiusaa teitä ja sitten te vitttuilette lisää ja ne trollaa lisää.
Jokainen tulee tänne ihan varmaan haluaa sanoa oman mielipiteensä - teidän käytös on niin ala-arvoista että oikeastaan ihmettelen ettei niitä ole tuon enempää."
Asian ytimeen. uffoman kirjoitti:
hei mä haluun tulla sua moikkaan siinne uffojen sekaan oliskos linkkiä?
Katso tuosta vierestä Rajatieto > Ufot.
ei oo ufoja kirjoitti:
Miksi luotsaat ufoja kun ei niihin kukaan usko?
Mitä, uskotko sä ufoihin? Ei ois uskonuKyllä ihmiset havaitsevat paljon sellaista lentelevää jota eivät kykene tunnistamaan (UFO = tuntematon lentävä kohde).
time is money kirjoitti:
Jokainen tulee tänne ihan varmaan haluaa sanoa oman mielipiteensä - teidän käytös on niin ala-arvoista että oikeastaan ihmettelen ettei niitä ole tuon enempää.>>En ymmärrä mitä se rekister pakko hyödyttää siinä, trollit kun pitää tämän foorumin rahassa.
- palstaa seuraileva
kekek-kekek kirjoitti:
Kyllä ihmiset havaitsevat paljon sellaista lentelevää jota eivät kykene tunnistamaan (UFO = tuntematon lentävä kohde).
Samoin miljoonilla ihmisillä on henkilökohtaista kokemusta Jumalasta ja hekimaailasta, ja te ateistit pidätte sitä täysin huuhaana. Itse pidän ufoasioita pahojen henkien aikaansaamana keinona hämätä ihmisiä.
- 2+6
"Rekisteröitymispakko olisi yksi hyvä keino trollien kaitsemiseksi, mutta eihän Aller siihen rupea ennenkuin pakon edessä."
Sellaista pakkoa ei ole eikä tule, eikä siihen tietenkään ryhdytä, koska silloin kirjoittajat kaikkoavat ja sen jälkeen mainostajat. - A the ist
time is money kirjoitti:
Jokainen tulee tänne ihan varmaan haluaa sanoa oman mielipiteensä - teidän käytös on niin ala-arvoista että oikeastaan ihmettelen ettei niitä ole tuon enempää."En ymmärrä mitä se rekister pakko hyödyttää siinä, trollit kun pitää tämän foorumin rahassa."
Niinhän minä sanoin. Alleria kiinnostaa enemmän raha kuin sujuva ja asiallinen keskustelu. Hence the trolling. - time is money
A the ist kirjoitti:
"En ymmärrä mitä se rekister pakko hyödyttää siinä, trollit kun pitää tämän foorumin rahassa."
Niinhän minä sanoin. Alleria kiinnostaa enemmän raha kuin sujuva ja asiallinen keskustelu. Hence the trolling.Annoit ymmärtää että se olisi mahdollista , mutta periaatteessa komppasin sinua !
Ei kai sinulle kirjoittaminen tarkoita sitä olisin erimieltä, kai saan olla samaakin mieltä, eri sivulausella ?
"Hence the trolling. "
>> mitä se tarkoittaa ?
Olen itse ollut ymmärtävinäni että suurinosa täällä on trollaamista, ihmiset kirjoittaa samasta asiasta kaksi vastakkaista mielipidettä ja kastoo mitä vastaillaan. Välillä se tulee jopa samaan aloitukseen tyyliin : poliisit haisee ... sinä itse haiset tyhmä trolli Ja mollemat tulee samalta tyypiltä ja se jatkaa itsensä kanssa väittelyä kunnes saa jonkun toisen mukaan.
Täällä ateismissa ongelma on että ateisti tekee uskomista herjaavan aloituksen johon muut yhtyy.
Sellasta on tylsä lukea, sillä oletettavasti jokainen tulee tänne juttelemaan ATEISMISTA ei uskomisesta. - time is money
kekek-kekek kirjoitti:
>>En ymmärrä mitä se rekister pakko hyödyttää siinä, trollit kun pitää tämän foorumin rahassa.
"Ei ole trollit ole asiaa yhtään auttaneet. Trollit päinvastoin karkottaa asialliset kirjoittajat ja tekee palstoista käyttökelvottomia. "
>> Okei, eli minusta trolli tarkoittaa sitä joka työkseen tekee aloituksia auttaakseen palstaa pysymään elossa. Sinunkin ufon luotsina pitäisi osata tehdä hyviä aloituksia saadaksesi sinne mielipiteitä kun opit tietämään millaisista jutuista ne pitää, ja RIIPPUMATTA siitä mitä mieltä itse olet, eli erittäin neutraali mielipide, sellaista pidän hyvänä trollina.
2. Ne jotka todella tekee työtä kaataakseen tämän puljun on eri tyyppejä. Oikeasti ne ovat hyvin taitavia ja tahtovat vain päästä luotsiksi tai ylläpitoon hommiin tai allerille duuniin, tyyliin "minä osaan homman " . Luultavasti ovat joskus olleet, mutta saanneet fudut ja siksi jäävät kiusamaan kaikkia kunnes firma kaatuu tai ne saa tahtonsa läpi.
Ylläpidon ohje ignooraata noita kiusaajia on tyhmin mahdollinen!
Jos tämä firma kaatuu tämä kaatuu vain omiin ylimielisiin mokiinsa.
Ylläpidon tyypit on niin narsisteja. Jatkan joskus.... jos sua kiinnnostaa
Näin olen itse päätellyt! Olenko nyt väärässä? - time is money
sinäpä sen sanoit kirjoitti:
"Omasta mielestäni te itse synnytätte ne trollit. Olette olleet ilkeitä niille ja ne kiusaa teitä ja sitten te vitttuilette lisää ja ne trollaa lisää.
Jokainen tulee tänne ihan varmaan haluaa sanoa oman mielipiteensä - teidän käytös on niin ala-arvoista että oikeastaan ihmettelen ettei niitä ole tuon enempää."
Asian ytimeen.Kiitos, yritin auttaa, toivottavasti tämä auttaa meistä jokaista ja myös ylläpitoa.
Ollaan kaikki kaikkien kavereita eikä kaadeta tätä foorumia ilkeilyllä.
Miten muuten saisimme mielipiteemme julkisuuteen? - ei oo ufoja
kekek-kekek kirjoitti:
Kyllä ihmiset havaitsevat paljon sellaista lentelevää jota eivät kykene tunnistamaan (UFO = tuntematon lentävä kohde).
kekekek,
Minä en tahdo havaita ufoja !
Katsoin pienenä verhoja, ja niiden takaa alkoi kurkkimaan kaikenlaisia örkkejä !
Uskon että mielikuvitus tekee tepposet oikeasti kun todellakin tahtoo.
Toisaalta taivaalta putoilee oikeasti välillä mitä sattuu, putoilkoon.
Onhan koko maapallo miljoonien vuosen aikana kerääntynyttä massaa magneettisen ytimen ympärille, miksi se nyt loppuisi kun ihminen täällä kävelee? Ei ne ole ufoja vaan sitä massaa avaruudesta mitä ydin imee itseensä ja on aina miljoonien vuosien aikana imenytkin. Alussa vaan ihminen ei ollut todistamassa niitä kappaleita. Mistäs muusta maapallo olisi syntynyt? Ai niin Jumala nikkaroi verstaalla ja liimasi sen avaruuteen kiinni sitten leikkasi pienellä veitsellä ihmisiä ja puhkui niihin hengen ;) palstaa seuraileva kirjoitti:
Samoin miljoonilla ihmisillä on henkilökohtaista kokemusta Jumalasta ja hekimaailasta, ja te ateistit pidätte sitä täysin huuhaana. Itse pidän ufoasioita pahojen henkien aikaansaamana keinona hämätä ihmisiä.
Mutta moni UFO-havainto paljastuukin myöhemmin ihmisen lentolaitteiksi tai luonnonilmiöiksi.
Päänsisäiset kokemukset ovat vain päänsisäisiä kokemuksia.time is money kirjoitti:
"Ei ole trollit ole asiaa yhtään auttaneet. Trollit päinvastoin karkottaa asialliset kirjoittajat ja tekee palstoista käyttökelvottomia. "
>> Okei, eli minusta trolli tarkoittaa sitä joka työkseen tekee aloituksia auttaakseen palstaa pysymään elossa. Sinunkin ufon luotsina pitäisi osata tehdä hyviä aloituksia saadaksesi sinne mielipiteitä kun opit tietämään millaisista jutuista ne pitää, ja RIIPPUMATTA siitä mitä mieltä itse olet, eli erittäin neutraali mielipide, sellaista pidän hyvänä trollina.
2. Ne jotka todella tekee työtä kaataakseen tämän puljun on eri tyyppejä. Oikeasti ne ovat hyvin taitavia ja tahtovat vain päästä luotsiksi tai ylläpitoon hommiin tai allerille duuniin, tyyliin "minä osaan homman " . Luultavasti ovat joskus olleet, mutta saanneet fudut ja siksi jäävät kiusamaan kaikkia kunnes firma kaatuu tai ne saa tahtonsa läpi.
Ylläpidon ohje ignooraata noita kiusaajia on tyhmin mahdollinen!
Jos tämä firma kaatuu tämä kaatuu vain omiin ylimielisiin mokiinsa.
Ylläpidon tyypit on niin narsisteja. Jatkan joskus.... jos sua kiinnnostaa
Näin olen itse päätellyt! Olenko nyt väärässä?Suomi24 ohjeen mukaan luotsin pitäisi suurinpiirtein pitää palstalla yllä "positiivista ilmapiiriä", ja poistella viestejä mahdollisimman vähän. Pitäisi siis olla jonkinlainen virtuaalihymypoika ja kaikkien kaveri.
Minusta noin ei tarvitse.
Luotseillakin on aivan varmasti mielipiteensä, eikä ole mitään vikaa siinä että hän tuo ne julki.
Trollien viestit joutaa aivan varmasti poistoon.time is money kirjoitti:
Annoit ymmärtää että se olisi mahdollista , mutta periaatteessa komppasin sinua !
Ei kai sinulle kirjoittaminen tarkoita sitä olisin erimieltä, kai saan olla samaakin mieltä, eri sivulausella ?
"Hence the trolling. "
>> mitä se tarkoittaa ?
Olen itse ollut ymmärtävinäni että suurinosa täällä on trollaamista, ihmiset kirjoittaa samasta asiasta kaksi vastakkaista mielipidettä ja kastoo mitä vastaillaan. Välillä se tulee jopa samaan aloitukseen tyyliin : poliisit haisee ... sinä itse haiset tyhmä trolli Ja mollemat tulee samalta tyypiltä ja se jatkaa itsensä kanssa väittelyä kunnes saa jonkun toisen mukaan.
Täällä ateismissa ongelma on että ateisti tekee uskomista herjaavan aloituksen johon muut yhtyy.
Sellasta on tylsä lukea, sillä oletettavasti jokainen tulee tänne juttelemaan ATEISMISTA ei uskomisesta.Ei ateismissa sinänsä ole juuri mitään keskusteltavaa.
- ei oo ufoja
palstaa seuraileva kirjoitti:
Minusta taas Jumala-kokemuksistaan puhuvat ihmiset rahastavat niillä jutuillaan. Oikeasti ne on satuja. Saahan niistä maksaa, maksan minäkin kirjoista jotka on satuja, maksan musasta jotka on satuja ja katselen leffoja jotka on satuja. Tosin en enää, kun 80 ja 90 luvulla sain yliannoksen leffoista ja tulin allergiseksi niille, ettei enää tee mieli katsella niitä. Omia tapahtumia omassa elämässä on niitäkin jo liikaa, ei ehdi.
Ateistit ei ymmärrä ja sanovat sen tahallaan loukkaavasti, jotta lopetatte omien rahojenne haaskaamisen turhuuteen. Ateistit tahtovat teidän rahanne itselleen ! Evlut-kristityt Lestaadiot ja jehovat itselleen. Näin se menee, ystävä hyvä. Kaikki elää vain itselleen. Enkä minäkän vastustaisi jos tahtoisit maksaa minun jutuistani vaikka 20e / mielipidekirjoitus ;)
Jos tahtoo maksaa saduista en pidä sitä pahana, vaikka turhaa se on, mutta elämykset maksaa. Ilmaisia elämyksiä saat luonnosta : Mene vaikka luontoon antamaan linnuille siemeniä, se on totta ja saat siitä oikeita elämyksiä.
Jos olet vanha ja rauhallinen ja yksin, voit saada linnut jopa syömään kädestä. Odottaa sua joka päivä samaan paikkaan. Pidä hanskat kädessä ne nokkaa lujaa. Kesällä ei kannata kesyttää lintuja siihen.
Pahoja henkiä ei ole - pahat henget tulee pahoista ihmistä. Vale on paha aiina henki! - A the ist
time is money kirjoitti:
Annoit ymmärtää että se olisi mahdollista , mutta periaatteessa komppasin sinua !
"Hence the trolling. "
>> mitä se tarkoittaa ?
Sellasta on tylsä lukea, sillä oletettavasti jokainen tulee tänne juttelemaan ATEISMISTA ei uskomisesta.Pieni kritiikki on pientä sen rinnalla, että kritisoitava ihminen on sitä mieltä että kritisoija palaa oikeutetusti ikuisesti helvetissä vain sen vuoksi että uskaltautuu olemaan kriittinen kritisoitavan uskontoa kohtaan. Se, että kannattaa jotain tiettyä uskontoa ei tee ihmisestä tai uskonnostaan arvostelun yläpuolella olevaa.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen. - time is money
kekek-kekek kirjoitti:
Ei ateismissa sinänsä ole juuri mitään keskusteltavaa.
Miksi sitten on palsta missä aiheena on keskustele ateismista ?
Kannattaisiko nimetä tämä jotenkin uudestaan?
Enin täällä ei vastaa palstalle annettua aihetta.
Toisaalta jos te olette jo viis vuotta jutelleet ateismi asian selväksi niin eikö kannata vaihtaa aihetta?
Sillä minä olen ihan varma että kohta syntyy uusi lapsi joka tulee 10 - 20 vuoden kuluttua kysymyään sen triljoonannen kerran että mitä ateismi tarkoittaa ? Ja entäpä ne vastaukset En enää jaksa edes toistaa tyyliänne. - time is money
kekek-kekek kirjoitti:
Suomi24 ohjeen mukaan luotsin pitäisi suurinpiirtein pitää palstalla yllä "positiivista ilmapiiriä", ja poistella viestejä mahdollisimman vähän. Pitäisi siis olla jonkinlainen virtuaalihymypoika ja kaikkien kaveri.
Minusta noin ei tarvitse.
Luotseillakin on aivan varmasti mielipiteensä, eikä ole mitään vikaa siinä että hän tuo ne julki.
Trollien viestit joutaa aivan varmasti poistoon.Joo sinä olet ilmainen duunari tälle firmalle. Autat samalla ehkä itseäsi harjoittelemalla omaa graduasi varten tms tai ehkä vaan saat kivaa juttu seuraa.
Mielestäni olisi tylsää jos palstalla olisi sallittua vain yhdenlainen mielipide. Kuten täällä ateismissa on.
Seurasin erästä keskustelua toisaalla kun eräs pyysi poistettavaksi omasta mielestään väärää tietoa, johon yp vastasi että erilaiset käsitykset on erittäin sallittuja. Se valittaja lopetti nikkinsä!
Täällä voisin sano että jos jonkun mielestä ateisti on jotain pahaa, niin siihen vaan pitää sanoa että on erimieltä ja omat perustelut. Siitä jokainen lukija voi itse muodostaa oman mielipiteen kumpi sopii omaan ajatteluun, mutta se että ateistit poistaa uskovaisten kritiikin itsestään on just sitä yhtä omaa propagandaa, mikä ei ole keskustelua mistään. Ja sitä tämä ateistipalsta on.
Eikö ateistit / vaparit voisi tehdä oman keskustelupalstan Se ei kuulemma ole vaikeata, niin saatte siellä kertoilla omaa näkemystänne asiasta niin kun tahdotte. Jättäisitte tämän foorumin vapaaseen keskusteluun puolesta ja vastaan.
Oho mä eksyin aiheesta
Olisi parasta jos olisit kaikkien kaveri reilu oikeiden roskien poistaja Se auttaa kaikkia!
Luotsien mielipide saa näkyä, mutta sä olet niinkuin perheen pää, et voi viskata erimieltä olevaa lastasi ulos pakkaseen, jooko? Jos lapsesi ei tykkää sinun musasta vaan kuuntelee erilaista niin ethän voi sitä ulos heittää vaikka miten inhoisit sen musamakua.
Poista aiheen vastaiset mielipiteet roskaat lääläät ja silleen. Jos kirjoittaja on erimieltä ateismista tai ufoista niin et sä sitä saa poistaa. - zåzå
kekek-kekek kirjoitti:
Mutta moni UFO-havainto paljastuukin myöhemmin ihmisen lentolaitteiksi tai luonnonilmiöiksi.
Päänsisäiset kokemukset ovat vain päänsisäisiä kokemuksia."luonnonilmiöiksi."
>> niitähän ne on
"Päänsisäiset kokemukset ovat vain päänsisäisiä kokemuksia. "
>> ja erittäin totta. Ne ihan oikeasti uskoo niihin. Pirkko Lahti (http://fi.wikipedia.org/wiki/Pirkko_Lahti) selitti sen kerran tosi hyvin. Ne vaan uskoo niihin, ne fyysisesti kokee ne asiat oikeasti.
>> Minä en älyä miten mutta älyän että ne oikeasti kokee ne. Ei se auta niille huudella että idiootti. Kun joku lentää oikeasti ufolla ja kertoilee sisällöstä ym niin mitäpä sille voi. ( ehkä lukenut toisten tarinoita)
Kerran kuulin toisen osapuolen kertomana jotain hullua, niin iho oli kananlihalla, sanoin ethän usko , no kyl mä uskon eihän tässä muutakaan voi jos sänky tärisee ja nukkuu pesäpallomailan kanssa, niin kyllä hätä on iso. Kännykällä otettu jopa kuvia!
Itse uskon sen kaiken huijaukseksi, en vaan tiedä miten ne tekee ne. Ja ohitan asian.
Ei toi ole ihan tervettä, mutta en voi mitään muutakaan asialle. Mutta kukaan ei voi pakottaa minua kuuntelemaan sitä enempää kuin kestän. - time is money
A the ist kirjoitti:
Pieni kritiikki on pientä sen rinnalla, että kritisoitava ihminen on sitä mieltä että kritisoija palaa oikeutetusti ikuisesti helvetissä vain sen vuoksi että uskaltautuu olemaan kriittinen kritisoitavan uskontoa kohtaan. Se, että kannattaa jotain tiettyä uskontoa ei tee ihmisestä tai uskonnostaan arvostelun yläpuolella olevaa.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.Tuota noin, olen itse noita kuullut eikä ne mua pelota, kauhistusta eikä vaikuta punahilkka ja metsänsusi satua enempää. Miksi ne sinuun vaikuttaa ja miten voit olla toisen palstan luotsi jos pelkäät satua oikeasti?
"Se, että kannattaa jotain tiettyä uskontoa ei tee ihmisestä tai uskonnostaan arvostelun yläpuolella olevaa. "
>> ei joo tee, mutta ateismista keskustelu ei ole toisten uskontojen solvaamista. Minun mielestä, ehkä se sitä teille on. Ja viihdytte sen asian parissa, minä en. Juttelin täällä kekekek kanssa tästä moderoinnista, kun muusta täällä ei voi jutella. Teidän uskonto-soossi ei mua kiinnosta nyt, sori. - A the ist
time is money kirjoitti:
Tuota noin, olen itse noita kuullut eikä ne mua pelota, kauhistusta eikä vaikuta punahilkka ja metsänsusi satua enempää. Miksi ne sinuun vaikuttaa ja miten voit olla toisen palstan luotsi jos pelkäät satua oikeasti?
"Se, että kannattaa jotain tiettyä uskontoa ei tee ihmisestä tai uskonnostaan arvostelun yläpuolella olevaa. "
>> ei joo tee, mutta ateismista keskustelu ei ole toisten uskontojen solvaamista. Minun mielestä, ehkä se sitä teille on. Ja viihdytte sen asian parissa, minä en. Juttelin täällä kekekek kanssa tästä moderoinnista, kun muusta täällä ei voi jutella. Teidän uskonto-soossi ei mua kiinnosta nyt, sori.Se, että palstan nimi on jokin, ei tarkoita sitä etteikö palstalla voisi keskustella muustakin. Avainsana on keskustelu. Ateismissa sinällään ei ole juurikaan keskusteltavaa. Tai jos on, ole hyvä ja keskustele. Nyt vain nilität muiden sanomisista.
- time is money
A the ist kirjoitti:
Se, että palstan nimi on jokin, ei tarkoita sitä etteikö palstalla voisi keskustella muustakin. Avainsana on keskustelu. Ateismissa sinällään ei ole juurikaan keskusteltavaa. Tai jos on, ole hyvä ja keskustele. Nyt vain nilität muiden sanomisista.
Nyt meni ihan todella väärin! Mutta olisipa kiva tietää mitä palstaa luotsaat niin voisin tulla katsomaan keskusteluanne ja ehkä oppimaan siitä jotain ?
Olen minä täällä kirjoittanut ateismista ja poistettu on, joten en paljon arvosta tätä aihetta, varsinkaan sinun tyylilläsi. Mitäköhän yp sanoisi luotsaustyylistäsi ? Enpä vaivaudu kysymään.
Lueskelen välillä yp palstaa ja sieltä oppii paljon. - A the ist
time is money kirjoitti:
Nyt meni ihan todella väärin! Mutta olisipa kiva tietää mitä palstaa luotsaat niin voisin tulla katsomaan keskusteluanne ja ehkä oppimaan siitä jotain ?
Olen minä täällä kirjoittanut ateismista ja poistettu on, joten en paljon arvosta tätä aihetta, varsinkaan sinun tyylilläsi. Mitäköhän yp sanoisi luotsaustyylistäsi ? Enpä vaivaudu kysymään.
Lueskelen välillä yp palstaa ja sieltä oppii paljon.Ylläpidon poistolinjan tai -linjattomuuden tietävät kaikki. Poistoista itkeminen on melko turhaa kun kaikki tietävät että melkein kuka tahansa voi poistattaa mitä tahansa jos sattuu huvittamaan. Se, arvostatko "tyyliäni" tai et, ei juutikaan minua kiinnosta.
time is money kirjoitti:
Miksi sitten on palsta missä aiheena on keskustele ateismista ?
Kannattaisiko nimetä tämä jotenkin uudestaan?
Enin täällä ei vastaa palstalle annettua aihetta.
Toisaalta jos te olette jo viis vuotta jutelleet ateismi asian selväksi niin eikö kannata vaihtaa aihetta?
Sillä minä olen ihan varma että kohta syntyy uusi lapsi joka tulee 10 - 20 vuoden kuluttua kysymyään sen triljoonannen kerran että mitä ateismi tarkoittaa ? Ja entäpä ne vastaukset En enää jaksa edes toistaa tyyliänne.Minulle ateismi-asia oli täysin selvä, ja itsestäänselvyys, ennen kuin olin tätä palstaa nähnytkään. Ihmetys oli ja on ollut sensijaan ne leegiot uskovaisia palstalla hassujen käsitystensä kanssa.
- time is money
kekek-kekek kirjoitti:
Minulle ateismi-asia oli täysin selvä, ja itsestäänselvyys, ennen kuin olin tätä palstaa nähnytkään. Ihmetys oli ja on ollut sensijaan ne leegiot uskovaisia palstalla hassujen käsitystensä kanssa.
No minusta taas on ihan ymmärrettäväää että uskovat ihmettelee ja tulee kysyy mitä se on.
Jos te taas täällä rääytte että "mene v*****n homo" niin tuskin niitä ikinä edes ikinä kiinnostaa koko ateismi Ja kenelle te ateistianne myisitte kuin uskovaisille ?
Sama kuin jos menee TV liikkeeseen ja myyjä alkaa huutaa mene helevttiin senkin homo en mä sulle mitään kerro Ota selvää ite, katso googlesta, kai sen verraan osaat!
Ja kyllä ainakin osa noista "uskovaisten" jutuista on kylläkin ateistien trollaamisia eli kiusaamista ja ainakin minä luulen että te vastaatte niihin ihan tyytyväisinä ja kuin olisi sopimus asiasta. Siltä se kuulostaa ! On ne niin hoopoja ettei uskovaiset ihan noin tyhmiä ole.
Kun taas ne joita aidosti kiinnostaisi jutella ateismista ei löydä täältä mitään aitoja oikeita mielipiteitä ateismista. time is money kirjoitti:
No minusta taas on ihan ymmärrettäväää että uskovat ihmettelee ja tulee kysyy mitä se on.
Jos te taas täällä rääytte että "mene v*****n homo" niin tuskin niitä ikinä edes ikinä kiinnostaa koko ateismi Ja kenelle te ateistianne myisitte kuin uskovaisille ?
Sama kuin jos menee TV liikkeeseen ja myyjä alkaa huutaa mene helevttiin senkin homo en mä sulle mitään kerro Ota selvää ite, katso googlesta, kai sen verraan osaat!
Ja kyllä ainakin osa noista "uskovaisten" jutuista on kylläkin ateistien trollaamisia eli kiusaamista ja ainakin minä luulen että te vastaatte niihin ihan tyytyväisinä ja kuin olisi sopimus asiasta. Siltä se kuulostaa ! On ne niin hoopoja ettei uskovaiset ihan noin tyhmiä ole.
Kun taas ne joita aidosti kiinnostaisi jutella ateismista ei löydä täältä mitään aitoja oikeita mielipiteitä ateismista.>>No minusta taas on ihan ymmärrettäväää että uskovat ihmettelee ja tulee kysyy mitä se on.>Jos te taas täällä rääytte että "mene v*****n homo" niin tuskin niitä ikinä edes ikinä kiinnostaa koko ateismi Ja kenelle te ateistianne myisitte kuin uskovaisille ?>Sama kuin jos menee TV liikkeeseen ja myyjä alkaa huutaa mene helevttiin senkin homo en mä sulle mitään kerro Ota selvää ite, katso googlesta, kai sen verraan osaat!>Ja kyllä ainakin osa noista "uskovaisten" jutuista on kylläkin ateistien trollaamisia eli kiusaamista...>...Siltä se kuulostaa ! On ne niin hoopoja ettei uskovaiset ihan noin tyhmiä ole. >Kun taas ne joita aidosti kiinnostaisi jutella ateismista ei löydä täältä mitään aitoja oikeita mielipiteitä ateismista.
- time is money
kekek-kekek kirjoitti:
>>No minusta taas on ihan ymmärrettäväää että uskovat ihmettelee ja tulee kysyy mitä se on.>Jos te taas täällä rääytte että "mene v*****n homo" niin tuskin niitä ikinä edes ikinä kiinnostaa koko ateismi Ja kenelle te ateistianne myisitte kuin uskovaisille ?>Sama kuin jos menee TV liikkeeseen ja myyjä alkaa huutaa mene helevttiin senkin homo en mä sulle mitään kerro Ota selvää ite, katso googlesta, kai sen verraan osaat!>Ja kyllä ainakin osa noista "uskovaisten" jutuista on kylläkin ateistien trollaamisia eli kiusaamista...>...Siltä se kuulostaa ! On ne niin hoopoja ettei uskovaiset ihan noin tyhmiä ole. >Kun taas ne joita aidosti kiinnostaisi jutella ateismista ei löydä täältä mitään aitoja oikeita mielipiteitä ateismista.
Anteeksi nyt kekekek, mutta sinä ymmärrät kaiken nyt ihan väärin, onko toi tahallista - toivottavasti ei tarttuvaa?
Onhan sun pakko ymmärtää että kokoajan uudet ihmiset kiinnostuu ateismista. Ja ne tahtoo kysyä ja pohdiskella erilaisia asioita mitä ateismi on kenenkin mielestä. Ei sillä mitä ateismi jonkun mielestä tarkoittaa ole mitään tekemistä sen kaa mitä joku toinen siitä miettii. Ei meillä kenelläkään ole kykyjä imeä ajatuksia toisilta ihmisiltä, siksi niistä jutellaan jos jutellaan. Mutta tämä on kai tullut selväksi että teille ateismi tarkoittaa kolmea sanaa, eikä siitä saa kukaan mitään lausua mitään muuta.
2 aihe (kaikkiin ei ole kommentoitavaa) mutta toi uskovaisten tyyli täällä (Profetia)
Omasta mielestäni uskovaiset on tietynlaisia - en tunne kaikkia - mutta ne muutamat kun olen lukenut on vähän niinkuin liian viisaita ollakseen uskovaisia, ja samalla ihan liiaan hoopoja ollakseen uskovaisia. Se kuulostaa lähinnä kuin ateistit näyttelisi hoopoa uskovaista. Näin minä nyt vaan ajattelen.
"Kyllä uskovaispalstoilta vähintäänkin luulisi löytyvän aitoja oikeita mielipiteitä ateismista. "
-- eikö niitä pidä löytyä täältä ollenkaan? Luulisi tämän olevan se ensimmäinen paikka mistä ihmiset tulee katsomaan mitä muut juttelee ajattelee ateismista. Mutta täällä vaan ateistit kjuttelee kaikkea maan ja taivaan väliltä, ehkä siksi ateismiskaan ei uusi kiinnosta.
- päääöööh
Jos mä alkaisn luotsiski tällä ateismissa - poistaisin automaattisesti jokaisen aloituksen josta puuttu ateismi / ateisti ... sana Ärsyttävää uskontoa kokoajan!
- Kalapagos (ei kirj.)
Yllä esimerkki huonosta luotsauksesta.
Itse ehdottaisin, että kustakin IP-osoitteesta pystyisi aloittamaan päivän aikana vain 5 aloitusta ellei rekisteröi. Toinen on se, että edes rekisteröitynä ei pystyisi spämmäämään uusia aloituksia kuin tietyin väliajoin eli esimerkiksi 30 minuuttia tms.
En tiedä, miten tällaiset ovat tietoteknisesti mahdollisia, mutta näkisin nuo kohtuullisina keinoina vähentää spämmiä. Kalapagos (ei kirj.) kirjoitti:
Itse ehdottaisin, että kustakin IP-osoitteesta pystyisi aloittamaan päivän aikana vain 5 aloitusta ellei rekisteröi. Toinen on se, että edes rekisteröitynä ei pystyisi spämmäämään uusia aloituksia kuin tietyin väliajoin eli esimerkiksi 30 minuuttia tms.
En tiedä, miten tällaiset ovat tietoteknisesti mahdollisia, mutta näkisin nuo kohtuullisina keinoina vähentää spämmiä.Tietääkseni luotsi ei näe viestien IP-osoitteita. Jos joku tietää mistä ne IP:t näkee, tervetuloa kertomaan.
Aikarajoitteet tekisi keskustelusta niin etanamaista että se vain karkottaisi asiallisiakin kirjoittajia.- ????
Kalapagos (ei kirj.) kirjoitti:
En tiedä, miten tällaiset ovat tietoteknisesti mahdollisia, mutta näkisin nuo kohtuullisina keinoina vähentää spämmiä."Itse ehdottaisin, että kustakin IP-osoitteesta pystyisi aloittamaan päivän aikana vain 5 aloitusta ellei rekisteröi."
Oletko kuullut sellaisesta kuin vaihtuva ip-osoite? - zåzå
kekek-kekek kirjoitti:
Tietääkseni luotsi ei näe viestien IP-osoitteita. Jos joku tietää mistä ne IP:t näkee, tervetuloa kertomaan.
Aikarajoitteet tekisi keskustelusta niin etanamaista että se vain karkottaisi asiallisiakin kirjoittajia."Tietääkseni luotsi ei näe viestien IP-osoitteita. Jos joku tietää mistä ne IP:t näkee, tervetuloa kertomaan."
>> Aika erikoista Hommalla minä näen jopa oman IP.ni oman mielipiteeni alalaidassa oikealla.
Rekisteröitymättä se ei näy. Eikä toisille, koska en minä näe muiden IP.
Tästä saat selville IP
http://www.ip-osoite.fi/ - zåzå
???? kirjoitti:
"Itse ehdottaisin, että kustakin IP-osoitteesta pystyisi aloittamaan päivän aikana vain 5 aloitusta ellei rekisteröi."
Oletko kuullut sellaisesta kuin vaihtuva ip-osoite?Saattaa olla että sinä tiedät enemmän, mutta minulla on, kunnes joku toisin todistaa, sellainen käsitys, että IP-osoite ei muutu se on joka koneessa yksi ja sama kokoajan ja liittyy koneeseen ja koneen reksiteröityyn osoitteeseen. Lisäksi saattaa nettiyhteydessä olla oma IP - numero joka on kiinni netin osoitteessa.
SEN lisäksi on muitakin numeroita jotka rekiströityy ko IP.n mukana ja muuttuu joka kerta silleen ne poliisit sitten seuraa jos joku lähettää tosissaan jotain tappouhkauksia jollekin.
Näin siis oletan luulen ja uskon - siksi tiedän etten kirjoita mitään laitonta ;) zåzå kirjoitti:
"Tietääkseni luotsi ei näe viestien IP-osoitteita. Jos joku tietää mistä ne IP:t näkee, tervetuloa kertomaan."
>> Aika erikoista Hommalla minä näen jopa oman IP.ni oman mielipiteeni alalaidassa oikealla.
Rekisteröitymättä se ei näy. Eikä toisille, koska en minä näe muiden IP.
Tästä saat selville IP
http://www.ip-osoite.fi/Eihän tuolla näe kuin oman IP:n. ei mitään viestien IP:eitä
zåzå kirjoitti:
Saattaa olla että sinä tiedät enemmän, mutta minulla on, kunnes joku toisin todistaa, sellainen käsitys, että IP-osoite ei muutu se on joka koneessa yksi ja sama kokoajan ja liittyy koneeseen ja koneen reksiteröityyn osoitteeseen. Lisäksi saattaa nettiyhteydessä olla oma IP - numero joka on kiinni netin osoitteessa.
SEN lisäksi on muitakin numeroita jotka rekiströityy ko IP.n mukana ja muuttuu joka kerta silleen ne poliisit sitten seuraa jos joku lähettää tosissaan jotain tappouhkauksia jollekin.
Näin siis oletan luulen ja uskon - siksi tiedän etten kirjoita mitään laitonta ;)Mokkulaliittymissä on vaihtuva IP, eli jos välillä katkaisee nettiyhteyden niin IP on eri.
- zåzå
kekek-kekek kirjoitti:
Eihän tuolla näe kuin oman IP:n. ei mitään viestien IP:eitä
Höh, no et olisi kertonu! Jos pelaat peliä, niin älä näytä korttejasi toisille saat siten etua, jota et siis nyt tahtonut vaikka yritin auttaa sinua ;) Yritin auttaa ettei pahat trollit kiusaisi, et tajunnut, sori. Mutta mielestäni olisi vaan aika turvatonta jos te näkisitte ihan oikeasti meidän miljoonien ip. Siksi en kirjoita hommalla koska siellä ne näkee ip. Osaava osaa myös käyttää tietojaan väärin.
Luin jostain että ylläpito näkee IP. Teihin YPn appareihin ei kai luoteta. Googleta ohje ip vaihtamiseen - se on mielestäni huuhaata mutta siellä sanottiin että joidenkin firmojen yp on mahdollisuus nähdä sinne kirjoittavien ip. Ja kun nämä tietää jo niin jatkan täällä ettei ip ole joka lehdessä. Poista tämä niin voit vielä sen edun kuitata jos tahdot;) - zåzå
kekek-kekek kirjoitti:
Mokkulaliittymissä on vaihtuva IP, eli jos välillä katkaisee nettiyhteyden niin IP on eri.
No mä sen linkin ohjeen perusteella kokeilin otin irti tämän johdot, en tiedä, muista mikä tämä on mokkula vai mikä toi laite on sano se toinen nimi ? ,
No mutta katkaisin ja katsoin niin ip oli sama, nyt katsoin ja se taisi olla eri , tosin en muista tarkkaan mikä se silloin oli kun heitin jo roskiin. Tarkistan huomenna onko sama mutta viimeksi oli.
http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/holmoilitko netissa nain vaihdat nettiliittymasi iposoitteen/a493232
Hölmöilitkö netissä? Näin vaihdat nettiliittymäsi ip-osoitteen
Jokaisella internetiin kytketyllä tietokoneella on oma yksilöllinen ip-osoite. Esimerkiksi jos kirjoittaa kotikoneeltaan internetin uutisryhmään viestin ensin omalla nimellään ja muutaman tunnin päästä hieman karkeamman viestin nimimerkillä, kuka tahansa voi viestin tunnistetiedoista tarkistaa, että viestit on lähetetty samalta koneelta.
Riski oman nimimerkin paljastumiseen on sitä suurempi, mitä laajemmalle yleisölle ip-osoite näkyy.
Web-pohjaisilla foorumeilla ip-osoite näkyy tavallisesti vain ylläpitäjille, kun taas usenetin uutisryhmissä ip-osoite näkyy kaikille. Myös osa sähköpostipalveluista näyttää lähettäjän koneen ip-osoitteen.
Ip-osoitetta käytetään myös kirjoitusestojen asettamiseen.
Käytännössä kaikilla keskustelufoorumeilla voidaan häiriköintiin puuttua estämällä häirikön ip-osoitteesta kirjoittaminen joko määräajaksi tai pysyvästi.
>>> et silleen ! Kun kirjoitat samalla koneella omalla nimellä esim ystävälle ja fuula-nimellä tappouhkauksen eduskuntaan - niin poliisi yhdistää tiedot ja kiinni olet.
Näin siis luulen ja uskon toistaiseksi.
Mutta mistä kukaan tietää kuka sen tappouhkauksen sun koneelta kävi kirjoittaa - naapuri tai ystävä tai joku, eihän nämä koneet niin lukossa ole ettei näihin joku toinen pääse.
Puhumattakaan hakkereista jotka osaa päästä toisen koneelle vaikkei ole siellä fyysisesti.
Mistähän minäkään tiedän miten monta tappohkausta koneeltani on lähetetty jonnekin vaikka Venäjällä tai Afganistanissa USAssa Kiinassa tms ?
Jos vetää piuhat irti vaikka tunnin välein niin varmaan on vaikeampaa hakkeroida näitä auki.
Tämä siis ihan naisen logiikalla päätellen. zåzå kirjoitti:
Höh, no et olisi kertonu! Jos pelaat peliä, niin älä näytä korttejasi toisille saat siten etua, jota et siis nyt tahtonut vaikka yritin auttaa sinua ;) Yritin auttaa ettei pahat trollit kiusaisi, et tajunnut, sori. Mutta mielestäni olisi vaan aika turvatonta jos te näkisitte ihan oikeasti meidän miljoonien ip. Siksi en kirjoita hommalla koska siellä ne näkee ip. Osaava osaa myös käyttää tietojaan väärin.
Luin jostain että ylläpito näkee IP. Teihin YPn appareihin ei kai luoteta. Googleta ohje ip vaihtamiseen - se on mielestäni huuhaata mutta siellä sanottiin että joidenkin firmojen yp on mahdollisuus nähdä sinne kirjoittavien ip. Ja kun nämä tietää jo niin jatkan täällä ettei ip ole joka lehdessä. Poista tämä niin voit vielä sen edun kuitata jos tahdot;)No enhän minä tällä palstalla luotsina ole. Luotsi voi poistaa (tai oikeastaan piilottaa, ei ne mihinkään häviä) viestejä vain siltä palstalta jonka luotsi on.
zåzå kirjoitti:
No mä sen linkin ohjeen perusteella kokeilin otin irti tämän johdot, en tiedä, muista mikä tämä on mokkula vai mikä toi laite on sano se toinen nimi ? ,
No mutta katkaisin ja katsoin niin ip oli sama, nyt katsoin ja se taisi olla eri , tosin en muista tarkkaan mikä se silloin oli kun heitin jo roskiin. Tarkistan huomenna onko sama mutta viimeksi oli.
http://www.mpc.fi/kaikki_uutiset/holmoilitko netissa nain vaihdat nettiliittymasi iposoitteen/a493232
Hölmöilitkö netissä? Näin vaihdat nettiliittymäsi ip-osoitteen
Jokaisella internetiin kytketyllä tietokoneella on oma yksilöllinen ip-osoite. Esimerkiksi jos kirjoittaa kotikoneeltaan internetin uutisryhmään viestin ensin omalla nimellään ja muutaman tunnin päästä hieman karkeamman viestin nimimerkillä, kuka tahansa voi viestin tunnistetiedoista tarkistaa, että viestit on lähetetty samalta koneelta.
Riski oman nimimerkin paljastumiseen on sitä suurempi, mitä laajemmalle yleisölle ip-osoite näkyy.
Web-pohjaisilla foorumeilla ip-osoite näkyy tavallisesti vain ylläpitäjille, kun taas usenetin uutisryhmissä ip-osoite näkyy kaikille. Myös osa sähköpostipalveluista näyttää lähettäjän koneen ip-osoitteen.
Ip-osoitetta käytetään myös kirjoitusestojen asettamiseen.
Käytännössä kaikilla keskustelufoorumeilla voidaan häiriköintiin puuttua estämällä häirikön ip-osoitteesta kirjoittaminen joko määräajaksi tai pysyvästi.
>>> et silleen ! Kun kirjoitat samalla koneella omalla nimellä esim ystävälle ja fuula-nimellä tappouhkauksen eduskuntaan - niin poliisi yhdistää tiedot ja kiinni olet.
Näin siis luulen ja uskon toistaiseksi.
Mutta mistä kukaan tietää kuka sen tappouhkauksen sun koneelta kävi kirjoittaa - naapuri tai ystävä tai joku, eihän nämä koneet niin lukossa ole ettei näihin joku toinen pääse.
Puhumattakaan hakkereista jotka osaa päästä toisen koneelle vaikkei ole siellä fyysisesti.
Mistähän minäkään tiedän miten monta tappohkausta koneeltani on lähetetty jonnekin vaikka Venäjällä tai Afganistanissa USAssa Kiinassa tms ?
Jos vetää piuhat irti vaikka tunnin välein niin varmaan on vaikeampaa hakkeroida näitä auki.
Tämä siis ihan naisen logiikalla päätellen.Mokkula tai nettitikku, mobiili 3G, sillloin on vaihtuva IP.
- zåzå
kekek-kekek kirjoitti:
No enhän minä tällä palstalla luotsina ole. Luotsi voi poistaa (tai oikeastaan piilottaa, ei ne mihinkään häviä) viestejä vain siltä palstalta jonka luotsi on.
Noh jostain luin että toisen palstan luotsi voi luotsasta toistakin palstaa! ?
Ja luulisi että sinulla olisi punainen pikapuhelin ylläpitoon! Kun oot niiden kaveri nyt. - zåzå
kekek-kekek kirjoitti:
Mokkula tai nettitikku, mobiili 3G, sillloin on vaihtuva IP.
Mulla on sitten kai toi mokkula, ei ainakaan tikku.
Ja samana pysyi ip vaikka oli piuhat irti monta tuntia. zåzå kirjoitti:
Noh jostain luin että toisen palstan luotsi voi luotsasta toistakin palstaa! ?
Ja luulisi että sinulla olisi punainen pikapuhelin ylläpitoon! Kun oot niiden kaveri nyt.>>Noh jostain luin että toisen palstan luotsi voi luotsasta toistakin palstaa! ?>Ja luulisi että sinulla olisi punainen pikapuhelin ylläpitoon! Kun oot niiden kaveri nyt.
zåzå kirjoitti:
Mulla on sitten kai toi mokkula, ei ainakaan tikku.
Ja samana pysyi ip vaikka oli piuhat irti monta tuntia.Saunalahden mokkulaliittymissä taitaa olla jaettu IP, eli sama IP voi olla useammmilla. En tiedä sitten miten se käyttäytyy jos yhteyden välillä sammuttaa.
DNA:lla kumminkin IP on aina eri kun nettiin yhdistää.
- wind --
Voit hoitaa kahta palstaa ihan hyvin! Jos ei ole päivätyötä ja viihdyt palstoilla, niin ei mitään ongelmaa. Ainoa huono puoli on siinä, että luotsit joutuvat nostamaan suomi24 imagoa ja kiinnostavuutta ilmaiseksi.
En viitsi alkaa toisen palstan luotsiksi ja saapa nähdä tuon ekankin kanssa. Mutta yllytänpähän nyt toisia luotsiksi.
- tapansa kullakin
Onko täällä trolleja, empä ole vaan huommannut ?
Sen olen huomannut, että viestiin vastaaminen on monesti " 5 v. tasolla".
Eikö olisi parempi olla viestiin vastaamatta, jos asia ei kiinnosta ja vastaa vain niihin mikä kiinnostaa itseään, ei ole pakko joka asiasta hernettä nosta nenään.
Rakentavat keskustelut perustuu tähän- totuus tuli esille
Ei se ateistien mainostettu älykkyys ollutkaan kuin 5-vuotiaan tasolla?
>>Eikö olisi parempi olla viestiin vastaamatta, jos asia ei kiinnosta ja vastaa vain niihin mikä kiinnostaa itseään, ei ole pakko joka asiasta hernettä nosta nenään.
- zåzå
kekek-kekek kirjoitti:
>>Onko täällä trolleja, empä ole vaan huommannut ?
kekek-kekek, "Juuri sellaiset aloitukset tulisi heti poistaa. "
No mutta hei, te jotka olette täällä päivystämässä jokaista aloitusta, niin voisitteko käsittää että joku jossain tahtoo kysyä yhden kysymyksen eikä ala kahlaamaan läpi tunti tolkulla onko samasta asiasta tehty jo miljoona aloitusta. Aloituksen otsikoistakaan ei aina pysty näkemäään mistä se oikeasti kertoo !
Voisi vaikka linkata jos esm itse muistaa tehneen ko aloituksen aiemmin.
Joku nyt vaan tahtoo tietää sen yhden kerran .
Just tollasen ymmärtämättömyyden takia ne saattaa jäädä kiusaamaan kun panette ällöä tai käsittämätöntä poistoa takas kun joku kysyy ekan kerran jotain. Tai sitten ei tule enää ikinä takas.
Miksi tollasta - ei kaikilla ole mielenkiintoa päivystää tätä joka minuuutti.
Täällä tarvitaan uutta "verta" kirjoituksiin, uusia mielipiteitä.
Täällä on monta palsta jyrää jotka määrää kaikesta niin uusia ette tänne saa. Silloin mielipiteet ei vaihdu, vaan alkaa oksettaa saman jankutus. Uudet ihmiset tuo uusia ideoita ja te ajatte niitä pois. - A the ist
zåzå kirjoitti:
kekek-kekek, "Juuri sellaiset aloitukset tulisi heti poistaa. "
No mutta hei, te jotka olette täällä päivystämässä jokaista aloitusta, niin voisitteko käsittää että joku jossain tahtoo kysyä yhden kysymyksen eikä ala kahlaamaan läpi tunti tolkulla onko samasta asiasta tehty jo miljoona aloitusta. Aloituksen otsikoistakaan ei aina pysty näkemäään mistä se oikeasti kertoo !
Voisi vaikka linkata jos esm itse muistaa tehneen ko aloituksen aiemmin.
Joku nyt vaan tahtoo tietää sen yhden kerran .
Just tollasen ymmärtämättömyyden takia ne saattaa jäädä kiusaamaan kun panette ällöä tai käsittämätöntä poistoa takas kun joku kysyy ekan kerran jotain. Tai sitten ei tule enää ikinä takas.
Miksi tollasta - ei kaikilla ole mielenkiintoa päivystää tätä joka minuuutti.
Täällä tarvitaan uutta "verta" kirjoituksiin, uusia mielipiteitä.
Täällä on monta palsta jyrää jotka määrää kaikesta niin uusia ette tänne saa. Silloin mielipiteet ei vaihdu, vaan alkaa oksettaa saman jankutus. Uudet ihmiset tuo uusia ideoita ja te ajatte niitä pois.Joskus olen opastanut käyttämään palstan hakutoimintoa, jos törmään sellaiseen asiaan, jota udellaan päivittäin. Sieltä yleensä löytyy. Suhteellisen helppokäyttöinenkin.
- zåzå
A the ist kirjoitti:
Joskus olen opastanut käyttämään palstan hakutoimintoa, jos törmään sellaiseen asiaan, jota udellaan päivittäin. Sieltä yleensä löytyy. Suhteellisen helppokäyttöinenkin.
Onko sinulle ikinä tullut mieleen että tänne voisi joskus tulla joku ihan ensimmäsitä kertaa ?
Sinä varmaan osasit kaiken ihan heti ensimmäisellä kerrallaa , koska .... niin ...?
Olet perustajia vai?
Eli firmastako ? ylläpidostako?
Sanotaan näin että minä opin rekisteröitymäänkin vasta monen kuukauden seikkailemisen jälkeen. Kolme kertaa epäonnistuin rekisteröinnissäni !
Mutta sinä ... kun Jumala viskaa sinut niskasta ja lekottaa keskelle umpi-Afrikkaa niin heti tiedät minne mennä, mitä tehdä Heti tiedät mistä löytää lähin taxi ja suoraan hotelliin ja siellä olevalle bankkiautomaatille nostamaan rahaa jonka nimen ja arvon heti tiedät. Osaat tietty kauppaan ja osaat puhua heidän kieltään. Olethan sinä sentään suuri ja täydellinen Ateisti ja osaat kaiken myös tiedät kaiken, etkä hyväksy niitä jotka on sinua alempaa tyhmää rotua.
eli hauskaa viikonloppua täydelliselle ;) - A the ist
zåzå kirjoitti:
Onko sinulle ikinä tullut mieleen että tänne voisi joskus tulla joku ihan ensimmäsitä kertaa ?
Sinä varmaan osasit kaiken ihan heti ensimmäisellä kerrallaa , koska .... niin ...?
Olet perustajia vai?
Eli firmastako ? ylläpidostako?
Sanotaan näin että minä opin rekisteröitymäänkin vasta monen kuukauden seikkailemisen jälkeen. Kolme kertaa epäonnistuin rekisteröinnissäni !
Mutta sinä ... kun Jumala viskaa sinut niskasta ja lekottaa keskelle umpi-Afrikkaa niin heti tiedät minne mennä, mitä tehdä Heti tiedät mistä löytää lähin taxi ja suoraan hotelliin ja siellä olevalle bankkiautomaatille nostamaan rahaa jonka nimen ja arvon heti tiedät. Osaat tietty kauppaan ja osaat puhua heidän kieltään. Olethan sinä sentään suuri ja täydellinen Ateisti ja osaat kaiken myös tiedät kaiken, etkä hyväksy niitä jotka on sinua alempaa tyhmää rotua.
eli hauskaa viikonloppua täydelliselle ;)Omituinen jankuttaja. Sanoin "olen opastanut". Jos ensikertalainen oikeasti haluaa muutakin kuin vinkua tyhjänpäiväisyyksistä, tuo hakutoiminto on ihan kätevä.
Ylläpidolla on muuten kysymys/vastauspalstakin. Laita kuitenkin vain yksi kysymys kerrallaan. - zåzå
A the ist kirjoitti:
Omituinen jankuttaja. Sanoin "olen opastanut". Jos ensikertalainen oikeasti haluaa muutakin kuin vinkua tyhjänpäiväisyyksistä, tuo hakutoiminto on ihan kätevä.
Ylläpidolla on muuten kysymys/vastauspalstakin. Laita kuitenkin vain yksi kysymys kerrallaan.No jo olet omituinen jankuttaja. Sanoin ettet näytä ymmärtävän ensikertaa palstalla vierailevan Maija tai Matti Heikäläisen ajatusmaailmaa. Ei voi osata etsiä hakutoimintoa eikä kysy/vastaa palstaa koska ei usko tarvitsevansa niitä, kun käväsee kerran tai pari lukemassa mitä se ateismi on.
Saa kai ensikertalainenkin kysyä, mitä se ateismi on, vaikka sitä olisi kysytty ja vastattu jo triljoona kertaa?
Ja kun tuo uusi ihana vieras tulee seuraavan kerran katsomaan vastauksia niin vastaukset on tasoa Haist V **** trolli mee imee iso-isän m u n a a kun et osaa käyttää hakutoimintoa - niin tuleeko tuo täynnä uusia ajatuksia sisällään omaava vieras otus uudelleen?
No silleen ateistit mainostaa keskustele ateismista palstaa.
Sitkeästi minä kuitenkin räjähteleviä ateisteja uhmaten jäin, sinällään varmaan riittävän hullu poikkeus tälle foorumille. - A the ist
zåzå kirjoitti:
No jo olet omituinen jankuttaja. Sanoin ettet näytä ymmärtävän ensikertaa palstalla vierailevan Maija tai Matti Heikäläisen ajatusmaailmaa. Ei voi osata etsiä hakutoimintoa eikä kysy/vastaa palstaa koska ei usko tarvitsevansa niitä, kun käväsee kerran tai pari lukemassa mitä se ateismi on.
Saa kai ensikertalainenkin kysyä, mitä se ateismi on, vaikka sitä olisi kysytty ja vastattu jo triljoona kertaa?
Ja kun tuo uusi ihana vieras tulee seuraavan kerran katsomaan vastauksia niin vastaukset on tasoa Haist V **** trolli mee imee iso-isän m u n a a kun et osaa käyttää hakutoimintoa - niin tuleeko tuo täynnä uusia ajatuksia sisällään omaava vieras otus uudelleen?
No silleen ateistit mainostaa keskustele ateismista palstaa.
Sitkeästi minä kuitenkin räjähteleviä ateisteja uhmaten jäin, sinällään varmaan riittävän hullu poikkeus tälle foorumille.En ole Ateismi-palstan luotsi, mutta täällä pitkään, joskin vaihtelevalla mielenkiinnolla käyneenä uskaltaisin sanoa että pääosa suhtautuu uusiin kirjoittajiin ihan asiallisesti, jos kirjoittaja itsekin on asiallinen. "Ateismi on kommunismia ja te olette kaikki homoja"-tyyppiset höpötykset nyt joutavatkin tulla teilatuksi, vaikkei kyse olisikaan trollauksesta. Sinä teet kyllä kovasti väitteitä siitä millainen palsta mielestäsi on, vaikka et ole kauaa täällä omien sanojesi mukaan viihtynytkään. Liekö jotenkin värittynyt näkemys. Sitä paitsi nythän tiedät että täällä on tuo hakukin :)
- zåzå
A the ist kirjoitti:
En ole Ateismi-palstan luotsi, mutta täällä pitkään, joskin vaihtelevalla mielenkiinnolla käyneenä uskaltaisin sanoa että pääosa suhtautuu uusiin kirjoittajiin ihan asiallisesti, jos kirjoittaja itsekin on asiallinen. "Ateismi on kommunismia ja te olette kaikki homoja"-tyyppiset höpötykset nyt joutavatkin tulla teilatuksi, vaikkei kyse olisikaan trollauksesta. Sinä teet kyllä kovasti väitteitä siitä millainen palsta mielestäsi on, vaikka et ole kauaa täällä omien sanojesi mukaan viihtynytkään. Liekö jotenkin värittynyt näkemys. Sitä paitsi nythän tiedät että täällä on tuo hakukin :)
Ihan ministerin sanoin voin sinulle kommentoida
http://uutiset.perussuomalaiset.fi/tossavainen-vittu-mita-paskaa-sanoo-ministeri-stubb/
Kuka täällä haluaisi luotsiksi? Kyllä minä voisi toimia luotsina, mutta en pysty lupaamaan, että seuraan palstaa kovin aktiivisesti.
- 11+11
Jos nyt kuitenkin yritettäisiin pitää palsta k e s k u s t e l u-palstana.
- miss ei kirj.
Tuskin vaatimuksena olisi 24/7 päivystys, riittäisi kun edes joku roti olisi ja jaksaisi vähän trolleja häätää, siis selkeitä trolleja. Uskovien hassut aloitukset sen sijaan ovat hyvää mainosta uskontojen typeryydestä.
- ;-D
miss ei kirj. kirjoitti:
Tuskin vaatimuksena olisi 24/7 päivystys, riittäisi kun edes joku roti olisi ja jaksaisi vähän trolleja häätää, siis selkeitä trolleja. Uskovien hassut aloitukset sen sijaan ovat hyvää mainosta uskontojen typeryydestä.
Voisikin sitten aloittaa bannaamalla sinut.
- ei onnistu
;-D kirjoitti:
Voisikin sitten aloittaa bannaamalla sinut.
Nii ja ertert on ite trolli, mitens pukki voi olla kaalimaan vartijana?
- miks?
ei onnistu kirjoitti:
Nii ja ertert on ite trolli, mitens pukki voi olla kaalimaan vartijana?
Miksi olet niin hysteerinen?
- aah, poistettavaa
miks? kirjoitti:
Miksi olet niin hysteerinen?
Poistaisin viestisi, koska se käy henkilöön eikä ole keskustelua palstan aiheesta. Trolli.
miss ei kirj. kirjoitti:
"Tuskin vaatimuksena olisi 24/7 päivystys, riittäisi kun edes joku roti olisi ja jaksaisi vähän trolleja häätää, siis selkeitä trolleja."
Niinpä. Tietysti tässä toivoisi, että vakionimimerkit kertoisivat myös kantansa tuohon. En oikein tiedä, miten tuohon tehtävään valitaan. Eihän tällä palstalla ole sheriffiä tai luotsia ollut pitkään aikaan. Ainakin sellainen voisi ehkäistä noita ajoittaisia spämmivyörytyksiä (esim. yurki1000) ja noita multinikkien älyvapaita trollauksia.- miks?
aah, poistettavaa kirjoitti:
Poistaisin viestisi, koska se käy henkilöön eikä ole keskustelua palstan aiheesta. Trolli.
Hae luotsiksi sitten äläkä vikise.
- heikko itsehillintä
miks? kirjoitti:
Hae luotsiksi sitten äläkä vikise.
Emmä. Musta on parempi olla poistamatta liikaa ja voisi käydä niin, että palsta tyhjenisi ennen pitkää jos olisi liikaa valtuuksia.
Jumala olen minä eikä muita jumalia ole. Ken uskoo muuhun kuin tieteelliseen ajatteluun, järkeen, keskusteluun on hukassa ennemin tai myöhemmin. Siis siellä oman pikku pikku pään sisällä, harhojen maailmassa.
- 20+16
Pitäisköhän mun ruveta. Poistaisin kaikki viestit nikkiin katsomatta, joissa solvataan toisia kirjoittajia ja ihmisryhmiä.
- luotsix
Joo, heti kun näkee sanan uskis, vajakki, trolli, hihu, hihhuli, idiotismi...
ei kun vaan haku vetämään.
- himosiivooja
Minä voisin alkaa. Siivoaisin palstaa kunnolla. Minä poistan ja sinä vikiset.
- selvä päätös
Unohtakaa luotsiasia. Hyvää luotsia on hankala löytää ja trollia luotsiksi ei kannata valita. Ylläpitohan sen päätöksen tekee.
Eläkää ilman luotsia ja kärsikää oman ilkeytenne ja trollauksenne seuraukset. Muuttakaa omat tapanne niin palstakin muuttuu.- 20,123
Samaa mieltä. Trollin valitseminen luotsiksi on huono asia, hänhän vain on ottanut itseensä ja haluaa sen vuoksi valtaa.
Toki palsta voidaan laittaa "tiukkaan kuriin" ja poistaa kaikki mikä ei palstan rekisteröiyneitä vakiotrolleja kiinnosta. Nähdään siinä sitten samalla ateistien keskustelukyky ja paljonko se eroaa uskovaisten vastaavasta. Toivottavasti KiKu-palsta ei voittais tässä, siellä kun oli melko hyvä sietokyky erilaisiiin asioihin. "Eläkää ilman luotsia ja kärsikää oman ilkeytenne ja trollauksenne seuraukset. "
Sanoo multinikkitrolli.- :DDDDDDDDD
Multinikkitrollin ohjeistusta.
- trollin tunnistaja
:DDDDDDDDD kirjoitti:
Multinikkitrollin ohjeistusta.
vaparitrolli.
- hah hah haa
ertert kirjoitti:
"Eläkää ilman luotsia ja kärsikää oman ilkeytenne ja trollauksenne seuraukset. "
Sanoo multinikkitrolli.Sanoo rekattu trolli :DDDDDDDDDDDDDD
- hah hah haa
Vaparimultinikkitrolli sai kohtauksen. Hermo meni ;D Osui ja upposi :DDD
- selvä päätös
ertert kirjoitti:
"Eläkää ilman luotsia ja kärsikää oman ilkeytenne ja trollauksenne seuraukset. "
Sanoo multinikkitrolli.Onko sun vaikea katsoa totuutta silmiin?
- huvittava palsta
Aamun parhaat naurut :DDDDDDDDDDD
- Lentävä joulupukki
20,123 kirjoitti:
Samaa mieltä. Trollin valitseminen luotsiksi on huono asia, hänhän vain on ottanut itseensä ja haluaa sen vuoksi valtaa.
Toki palsta voidaan laittaa "tiukkaan kuriin" ja poistaa kaikki mikä ei palstan rekisteröiyneitä vakiotrolleja kiinnosta. Nähdään siinä sitten samalla ateistien keskustelukyky ja paljonko se eroaa uskovaisten vastaavasta. Toivottavasti KiKu-palsta ei voittais tässä, siellä kun oli melko hyvä sietokyky erilaisiiin asioihin."Nähdään siinä sitten samalla ateistien keskustelukyky ja paljonko se eroaa uskovaisten vastaavasta"
Ihmiskunnan jo pidemmältä ajalta tuntien ennustaisin lopputuloksen sanomalla ei juuri lainkaan. Tätä palstaa seuranneena sanoisin, että uskovaiset taitavat olla jopa suvaitsevampia vastakkaisille mielipiteille. - ollos hyvä
"Voi vittu mikä idiootti"
Ei se mitään, kukaan ei odota sinulta enempää. - ylläpito rules
ollos hyvä kirjoitti:
"Voi vittu mikä idiootti"
Ei se mitään, kukaan ei odota sinulta enempää.Hei, ne poisti sen yhden ihmisen hermoromahduskiroiluviestin. Harmi. Nauroin makeasti joka kerta kun sen luin.
Joko siitä ertertistä tuli se luotsi ja alkoi hommiin.
Uskonnot ja ateismi herättävät paljon tunteita. Trollaussyytteitä satelee, perusoikeuksia loukataan, mennään henkilökohtaisuuksiin, sanavapautta käytetään väärin, vihapuheisiin syyllistytään - aina jonkun mielestä ja jossain ketjussa.
Ja miten luotsi asioita ratkaiseekin, aina se on jonkun mielestä väärin, siinä kuin mikä tahansa muukin palstan tapahtuma.
Minusta ei ole tarvetta puuttua juuri muuhun kuin henkilöihin kohdistuvaan kirjoitteluun. Se on turhaa ja usein loukkavaa, eikä sillä ole palstan teeman kannalta mitään merkitystä.
Kaikenlaiset oudotkn mielipiteet pitäisi mielestäni hyväksyä. Niistä palsta viime kadessä elää. Ateismista itsestään kun ei ole hirveän paljon puhuttavaa, kuten palstalla on useaan kertaan todettu.
Suuri toleranssi teemoissa, jotka edes suunnilleen ovat palstan teemaa sivuavia, on mielestän elävän palstan edellytys.- kåårnå
"Ateismista itsestään kun ei ole hirveän paljon puhuttavaa, kuten palstalla on useaan kertaan todettu. "
Niin te olette todenneet, mutta ette ole kysyneet niiltä jotka ateismista tahtoisi puhua.
TE kun olette ju puhuneet niin kukaan muu ei saa aloittaa alusta koska TE olette jo puhuneet .
Ihmisten on vain alistuttava ja odotettava 50 vuotta että TE kuolette pois niin joku toinen voi aloittaa alusta keskustelun ateismista.
Toisaalta TE ateistit jotka täällä vahditte jokaista kirjoittajaa ette salli keskustelua ateismista koska Ateismi on Suurin Hän Ylin Johtaja jonka nimeä ei saa turhaan lausua sillä Hän ei jätä rankaisemmatta sitä joka Hänen nimensä kerrankin lausuu.
- multinikkitrolli2
EN viitsi auttaa ylläpitoa, koska se on poistanut suurimman osan mielipiteistäni.
Mielummin autan multinikkitrollia sen vaikeassa raskaassa palkattomassa työssään.- MultiNikkitrolli4
Kiitos jo minunkin puolestani avusta, jonka annat sananvapaudelle.
- Multinikkitrolli 3
Minä taidan myös siirtyä multinikkitrollin avuksi.
Olen aikani kirjoittanut ja kyllästynyt siihen trollihuuteluun melkein joka kirjoituksen jälkeen. Jos vain joku kirjoitus ei ateistia miellytä niin sitten kiljutaan trollia. Lisänä haukkumiset.
Kun asiallinen keskustelu miellytä niin ollaan oikeasti trolleja sitten. Sitähän te odotatte. Säästän asialliset kommentit muille palstoille. - kuka uhrautui
No. Kuka laittoi hakemuksen vetämään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6613470Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002728Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771612Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511565- 801530
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3641475- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901253