Paikallinen urakoitsija teki vanhemmalle rouvalle pesuhuoneremontin. Pesuhuone 1,5x1,5 m. Vesieristeet ja laatat päälle lattiaan ja seiniin. Valurautainen lattiakaivo jäi paikoilleen. Ei mitään muuta. Ja sitten se lasku 24900 euroo sis alv 24%. Aikaa meni viikko. Laskusta reklamoitu, mutta ei suostuttu hinnan alennukseen. Mielestäni lasku on kohtuuton. Mitä miltä olette?
pesuhuoneremontti
8
2470
Vastaukset
- -irtopää-
Mitä laskun erittely sanoo, mistä maksetaan?
- kekko
Oliko urakka vai tuntityönä? Varmasti joku arvio hinnasta oli etukäteenkin?
- Sääli
No jumaliste vaikka tuntityönä olisi sokea laatoittaja tehnyt, ei summa olisi noussut noihin mittaluokkiin.
Kolme vuotta sitten sama remontti 11 divari asuntoon maksoi 36000 euroa, laatat piti itse kustantaa. Taidan alkaa kylppäri saneeraajaksi jos sieltä voi kiskoa noin isot rahat.
Kannattaa aina tehdä kirjallinen urakkasopimus ennen työn alkamista ja palkata kunnon valvoja. Seinäjoen alueella on aika monta tuollaista ns urakoitsijaa joiden ei pitäisi antaa rakentaa mitään koirankoppia suurempaa. - Lakitupa
Tämä on luultavast jonku älypään vedätys.
- tekijäx
Faḱtaa: hyvä remomies ottaa 30-45 e/h ja takaa hommansa laadun.Tuon kokoiseen voisi kulua purkuineen 80 h.Muu kuulostaa kusetukselta.
- juho5
Jos napakka tekomies, tuosta laskusta saa ottaa nollan pois.
- sana kiertää !
Ei kun firman nimi kaiken kansan tietoon....törkeetä.
Sitä saa mitä haluaa,meinaan yrittäjän jatkopestit ainakin loppuvat lyhyeen. - jaahass
Kyllä korkealta kuullostaa, vaadi erittely, mistä maksetaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978