Onko kaupunki muistanut anoa uusia Neuvos- ym. titteleitä paikallisille teollisuusjohtajille? Pitkään aikaan ei ole sellaisia Hankoon tullut, joten kyllä niitä jo odottavat.
Uusia Neuvoksia ja titteleitä Hankoon
20
1504
Vastaukset
- rumppamee
Joo rumppaaseliinineuvos hollemeeee.
- lisää vaseliinii
vaseliini neuvosta tarvitaan.neuvotaan oikeaoppisesti vaseliinin käyttöä.vähä niinku vaseliini-neuvola!
- tilt
Työttömyysneuvoksen titteli pitäisi myöntää. Ja saneerauspalkinto parhaiten menestyneelle.
- åke fron reven
rumpsniffare
- sillai tällai
Ei teollisuusjohtajille, mitäs niille, mutta satamaneuvoksia on haussa ja monta.
- lettutieteen vihtori
voitelumies?
- Sistori Palli
lettutieteen vihtori kirjoitti:
voitelumies?
Hangö Kuk nämen Kungen
- Noomikans
Eipäs pressa suonut titteleitä tänä vuonna Hankoon. Missä vika?
- Mauno Voutilainen
Työttömyysneuvos Mauno Voutilainen Jyväskylästä täällä. Ilimoja pitelöö, juhannusviikkoa männään, vaan ei meinoo mittään.
Aikoinaan olen monet kerrat noussut Sukevan nyt jo lopetetulta asemalta aamujunaan, Iisalmessa käynyt viinakaupassa, voi kun se meni Koskenkorva päähän, baarissa tuli käytyä, siellä näki talon väkeä, vartioväkeä, markkinatappelijakin vielä eli, oli paikalla, päissään tietysti.
Pitkällä vapaalla olen kaikin puolin ollut, 55 tuli ikää keväällä, markkinat eivät työpanostani kaipaa, joten pysyn kortistossa.
Kerran olen eläkettä jo hakenut, huhtikuussa 2012 sain vakuutusoikeudelsta kielteisen päätöksen, tätä en saata ymmärtää.
TE-toimistossa ei voi enää edes kysyä virkaväeltä mitään, pitää varata aika, niinpä ei voi sieltä kautta työtä hakea, eikä koulutusta, ei edes lyhyille työnhakukursseille voi hakea, kuin ajanvarauksen kautta, se taas ei yleensä onnistu, koska ei pääse läpi puhelimella.
Mauno Voutilainen
Työttömyysneuvos - Mauno Voutilainen
Täällä ollaan vaan ja jouten edelleen, mutta silti ahkerana. Kiivaasti seuraan asioita ja elämänmenoa, ahkerasti laittelen kommentteja.
Hiihtelen nyt kun alkaa olla hiihtokelit kohdillaan. - MaunoVoutilainen
Täällä ollaan edelleen virallisen työttömyysneuvoksen virassa Jyväskylän TE-toimiston suunnalla. Mikäpä on ollessa, rahaa ei ole, naista haen, mutta muuten menee mukavasti.
Lunta kun tulee, jos tulee, pääsee hiihtämään, ehtii hyvin päivälläkin, parhaaseen luppoaikaan, eikä ole laduilla yleensä tungosta.- Anonyymi
Näin on asiat edelleen. 10.09.2022 olen työtön edelleen, ensi vapun alle jos vielä mahtuu kitkuttelua kalenterin sivujen kääntelyineen, aletaan olemaan asian ytimessä, Kelan hartaasti odotetulla eläkkeellä.
- Tittelitojennukseen
Niitä haetaan itse lomakkeella, hae sinäkin ensi vuonna!
- MaunoVoutilainen
Onpa mukava nähdä täällä näitä tuttuja kommentteja, hyviä ovat edelleen. Tilanne on edelleen päällä, en ole vielä saanut pöljäneläkettä, töitä katselen edelleen ahkerasti, puuhaa piisaa. Kovasti keppiä taas meille työnhakijoille tarjotaan, aivan kuin emme olisi sitä keskimäärin jo liikaakin saaneet nauttia.
- Anonyymi
Vieläkin tämä vekkuli ketju auki, tähänhän täräytetään, edelleen olen työtä ja eläkettä vailla, Vakuutusoikeus hylkäsi taas eläkehakemukset, juuri joulun alla, kuin joululahjaksi, töitä ei ole löytynyt, joten ollaan taas kortistossa, kuten ennenkin.
- Anonyymi
Kavalle ja nousulle kermaperseen nuolemisneuvoksen tittelit.
- Anonyymi
Käsittämätöntä kumartelua näiltä neuvoehdokkailta ja samalla pyllistetään hankolaisille. Kenen asialla?
- Anonyymi
nog ede så fan
- Anonyymi
jahollemee... har flundran i rööven..
- Anonyymi
rumppaflundra
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768