Uusia Neuvoksia ja titteleitä Hankoon

Joutonoomi

Onko kaupunki muistanut anoa uusia Neuvos- ym. titteleitä paikallisille teollisuusjohtajille? Pitkään aikaan ei ole sellaisia Hankoon tullut, joten kyllä niitä jo odottavat.

20

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumppamee

      Joo rumppaaseliinineuvos hollemeeee.

    • lisää vaseliinii

      vaseliini neuvosta tarvitaan.neuvotaan oikeaoppisesti vaseliinin käyttöä.vähä niinku vaseliini-neuvola!

    • tilt

      Työttömyysneuvoksen titteli pitäisi myöntää. Ja saneerauspalkinto parhaiten menestyneelle.

      • åke fron reven

        rumpsniffare


    • sillai tällai

      Ei teollisuusjohtajille, mitäs niille, mutta satamaneuvoksia on haussa ja monta.

      • lettutieteen vihtori

        voitelumies?


      • Sistori Palli
        lettutieteen vihtori kirjoitti:

        voitelumies?

        Hangö Kuk nämen Kungen


    • Noomikans

      Eipäs pressa suonut titteleitä tänä vuonna Hankoon. Missä vika?

    • Mauno Voutilainen

      Työttömyysneuvos Mauno Voutilainen Jyväskylästä täällä. Ilimoja pitelöö, juhannusviikkoa männään, vaan ei meinoo mittään.
      Aikoinaan olen monet kerrat noussut Sukevan nyt jo lopetetulta asemalta aamujunaan, Iisalmessa käynyt viinakaupassa, voi kun se meni Koskenkorva päähän, baarissa tuli käytyä, siellä näki talon väkeä, vartioväkeä, markkinatappelijakin vielä eli, oli paikalla, päissään tietysti.
      Pitkällä vapaalla olen kaikin puolin ollut, 55 tuli ikää keväällä, markkinat eivät työpanostani kaipaa, joten pysyn kortistossa.
      Kerran olen eläkettä jo hakenut, huhtikuussa 2012 sain vakuutusoikeudelsta kielteisen päätöksen, tätä en saata ymmärtää.
      TE-toimistossa ei voi enää edes kysyä virkaväeltä mitään, pitää varata aika, niinpä ei voi sieltä kautta työtä hakea, eikä koulutusta, ei edes lyhyille työnhakukursseille voi hakea, kuin ajanvarauksen kautta, se taas ei yleensä onnistu, koska ei pääse läpi puhelimella.
      Mauno Voutilainen
      Työttömyysneuvos

    • Mauno Voutilainen

      Täällä ollaan vaan ja jouten edelleen, mutta silti ahkerana. Kiivaasti seuraan asioita ja elämänmenoa, ahkerasti laittelen kommentteja.
      Hiihtelen nyt kun alkaa olla hiihtokelit kohdillaan.

    • MaunoVoutilainen

      Täällä ollaan edelleen virallisen työttömyysneuvoksen virassa Jyväskylän TE-toimiston suunnalla. Mikäpä on ollessa, rahaa ei ole, naista haen, mutta muuten menee mukavasti.
      Lunta kun tulee, jos tulee, pääsee hiihtämään, ehtii hyvin päivälläkin, parhaaseen luppoaikaan, eikä ole laduilla yleensä tungosta.

      • Anonyymi

        Näin on asiat edelleen. 10.09.2022 olen työtön edelleen, ensi vapun alle jos vielä mahtuu kitkuttelua kalenterin sivujen kääntelyineen, aletaan olemaan asian ytimessä, Kelan hartaasti odotetulla eläkkeellä.


    • Tittelitojennukseen

      Niitä haetaan itse lomakkeella, hae sinäkin ensi vuonna!

    • MaunoVoutilainen

      Onpa mukava nähdä täällä näitä tuttuja kommentteja, hyviä ovat edelleen. Tilanne on edelleen päällä, en ole vielä saanut pöljäneläkettä, töitä katselen edelleen ahkerasti, puuhaa piisaa. Kovasti keppiä taas meille työnhakijoille tarjotaan, aivan kuin emme olisi sitä keskimäärin jo liikaakin saaneet nauttia.

      • Anonyymi

        Vieläkin tämä vekkuli ketju auki, tähänhän täräytetään, edelleen olen työtä ja eläkettä vailla, Vakuutusoikeus hylkäsi taas eläkehakemukset, juuri joulun alla, kuin joululahjaksi, töitä ei ole löytynyt, joten ollaan taas kortistossa, kuten ennenkin.


    • Anonyymi

      Kavalle ja nousulle kermaperseen nuolemisneuvoksen tittelit.

    • Anonyymi

      Käsittämätöntä kumartelua näiltä neuvoehdokkailta ja samalla pyllistetään hankolaisille. Kenen asialla?

      • Anonyymi

        nog ede så fan


    • Anonyymi

      jahollemee... har flundran i rööven..

      • Anonyymi

        rumppaflundra


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe