Jos oot oulust, sulla on tylsää, oot vailla uutta kaveria tai haluat vaan tutustua uusiin ihmisiin, niin kirjoita mulle! :D Oon 37v mies ja mun kaikki kaverit asuu kaukana täältä. Etsin ensisijaisesti kunnollisia kaverisuhteita. Ihan perus leffa/kahvi/baariseura sopii mulle oikein hyvin. :)
Oon luonteeltani aika iloinen ja puhelias (joskus vähän ujo, mut se on yleensä ohimenevää). Mulle olis tärkeetä, että tykkäisit ihan vaan höpötellä niitä näintä ja tietty se, että sulla olis huumorintajua riittävästi, koska mulla sitä ainakin löytyy! :D
Iällä eikä sukupuolella ole mitään väliä, kunhan vaan olet oma ihana itsesi, niin se riittää mulle mainiosti. :))
Niin ja se osoite oli [email protected]
meno kavereita oulusta :)
tonzar
1
136
Vastaukset
Siinä on hyvä kaverinhakuilmoitus. Harmi kun asun liian kaukana, muuten olisin vastannut tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362124
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301799- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781205- 251145