Kuinka pahasti olen syyllinen

murtunut

Olen uudistunut uskossa. Emme ole enää miehen kaa yhessä, mutta joskus tein asioita hänen selkänsä takana, sillon ku oltiin yhessä.
Noh, ollaan kumpikin loukattu toisiamme, minä olen pahoitellut omia tekojani, hän ei vastannut anteekspyyntööni mitenkään eikä hän oo multa pyydelly mitään anteeks.
No nyt kuitenkin hän rupes tivaamaan että mun pitää kertoa kaikki jutut mitä oon hänelle tai hänen selkänsä takana tehnyt. Mutta tiedän, ettei hänellä oo mitään aikomustakaan antaa mulle anteeks vaan uskon että jos tunnustan, se aiheutttaa vaan hänessä vihaa ja katkeruutta.
En haluaisi enää puhua menneistä. Ja Jeesukselta olen syntini anteeks pyytäny ja saanu. Mutta onko mun .nyt kuitenkin pakko kertoa kaikki tälle miehelle, koska jos sanon etten ole mitään tehnyt, niin silloin valehtelen. Ja se on synti.
Mutta jos kerron, siitä syntyy hirvee sota ja syyttely. Itselläni ei ole tarvetta ruveta penkomaan miehen tekemisiä vaan olen päättänyt antaa anteeks kaiken mitä sitten on salassakin tehnyt.
Voinko saada Jeesukselta anteeksi sen etten halua miehelle tunnustaa tekojani...

1

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '**'**

Älä hyvä ihminen vaivaa päätäsi joutavuuksilla, elämä on tarpeeksi vaikeaa kumma kun siihen pitää etsimällä etsiä hankaluuksia. Ei Jumala tuollaista odota keneltäkään, millainen sitten onkin.
      Miehesi motiivit kyselyihinsä ovat niin läpinäkyvät ja kyseenalaiset että parasta antaa asian olla. Eihän sinun tarvitse valehdella, älä vastaa tuollaisiin uteluihin mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      62
      4489
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      159
      3378
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2697
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2604
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      138
      2570
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1741
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1600
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      40
      1311
    Aihe