Kuinka pahasti olen syyllinen

murtunut

Olen uudistunut uskossa. Emme ole enää miehen kaa yhessä, mutta joskus tein asioita hänen selkänsä takana, sillon ku oltiin yhessä.
Noh, ollaan kumpikin loukattu toisiamme, minä olen pahoitellut omia tekojani, hän ei vastannut anteekspyyntööni mitenkään eikä hän oo multa pyydelly mitään anteeks.
No nyt kuitenkin hän rupes tivaamaan että mun pitää kertoa kaikki jutut mitä oon hänelle tai hänen selkänsä takana tehnyt. Mutta tiedän, ettei hänellä oo mitään aikomustakaan antaa mulle anteeks vaan uskon että jos tunnustan, se aiheutttaa vaan hänessä vihaa ja katkeruutta.
En haluaisi enää puhua menneistä. Ja Jeesukselta olen syntini anteeks pyytäny ja saanu. Mutta onko mun .nyt kuitenkin pakko kertoa kaikki tälle miehelle, koska jos sanon etten ole mitään tehnyt, niin silloin valehtelen. Ja se on synti.
Mutta jos kerron, siitä syntyy hirvee sota ja syyttely. Itselläni ei ole tarvetta ruveta penkomaan miehen tekemisiä vaan olen päättänyt antaa anteeks kaiken mitä sitten on salassakin tehnyt.
Voinko saada Jeesukselta anteeksi sen etten halua miehelle tunnustaa tekojani...

1

194

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '**'**

Älä hyvä ihminen vaivaa päätäsi joutavuuksilla, elämä on tarpeeksi vaikeaa kumma kun siihen pitää etsimällä etsiä hankaluuksia. Ei Jumala tuollaista odota keneltäkään, millainen sitten onkin.
      Miehesi motiivit kyselyihinsä ovat niin läpinäkyvät ja kyseenalaiset että parasta antaa asian olla. Eihän sinun tarvitse valehdella, älä vastaa tuollaisiin uteluihin mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe