SUOMI24. Suomi24:ssä tunnetuksi tullut ja suuren suosion saavuttanut Seppo Myllis on saanut porttikiellon Suomi24-keskustelupalstoille. Myllis ei pysty kirjoittamaan viestejä tai tekemään ilmoituksia asiattomista viesteistä. Porttikielto herättää tuohtumusta Mylliksessä ja hänen kannattajissaan.
"Tämä on aivan käsittämätöntä. Kaikenmaailman uusnatsit saavat mellastaa rauhassa Suomi24:n palstoilla, mutta sitten minulle, joka pyrin aina asialliseen ja rakentavaan keskusteluun huumoria unohtamatta, annetaan porttikielto. En ymmärrä", ihmettelee Myllis.
Suomi24:n ylläpito ei ole perustellut porttikieltoa. Myllis kertoo saaneensa aiemminkin selittämättömiä porttikieltoja.
"Tämä ei ole mitään uutta Suomi24:ltä. Olen kuullut myös toisista tapauksista, kun viattomille on annettu esto", Myllis kertoo.
Porttikiellon syyksi on arveltu Suomi24:n ylläpidossa mahdollisesti toimivaa keskustalaista mafiaa. Myös Huuhaa-palstalla päivystävää häirikköä on epäilty porttikiellon edesauttamisesta. Kauhajoen yliopiston myllislogian professori arvelee porttikiellon johtuvan Mylliksen kirjoitusten individualismia ja vapaamielisyyttä suosivasta hengestä, joka on ristiriidassa Suomi24:n yleisen kollektiivisen järkijättöisyyden kanssa.
Seppo Mylliksen sananvapautta loukattu törkeästi
14
307
Vastaukset
- Myrkkypiikki
Siinä sä nyt kuitenkin taas kirjoittelet, tajuamatta kuinka ääliö oot. Mutta odota rauhassa sitä päivää kun nimesi selviää ja tulee julkiseksi tälle palstalle. Sen jälkeen voi olla turvallisinta hakeutua Törnävän suljetulle osastolle.
- Puppelipoju?
Oletko Myllis homo?
Onneksi keksin viisaana tavan kiertää eston! HAHAA!
- UMTSi iskee taas:.
.
Keskustalainen aateliike varokaa tätä miestä ja umtsia
.
- runidioottirun
sähän sait paljon nopeammin porttikiellon ylilaudalle, joten pitää ihmetellä suoli24 hidasta toimintaa
- kyöläri
Kepun uhrien mätänevät ja paisuneet ruumiit virtaavat ohitseni seisoessani kumisaappaissa löyhkäävän maatalouden päästöistä saastuneen joen törmällä, joka on täynnä juoppojen jälkeensä jättämiä viinapulloja ja kepun vaalimainoksia. Joen ylle kohoavat sisältä lahot, lehdettömät koivut, kuin elävät vainajat vartioiden tumman veden roskien peittämää pintaa. Kaiken kattona on auringon peittävä lyijynharmaa taivas, joka enteilee kylmää sadetta. Kenties noista raskaista pilvistä syöksyvä vesi synnyttää uuden kaiken edeltään pois pyyhkivän tulvan, joka vie kepulaisetkin mennessään, aina aavojen ja ankeiden peltojen taakse saastaiseen Itämereen tai rannan törmille haisemaan pahalta.
-Seppo Myllis
https://ylilauta.org/politiikka/23171492 - Seppo___Myllis
Olen minä pieni poika muurari,ja tervaan minä munat sinultakin.....
- Anonyymi
Eteenpäin, ohitse taivaan!
- Anonyymi
Kunnia ja ylistys.!
- Anonyymi
Kunniaa Myllikselle!!!!
- Anonyymi
myllisläisyys on Tie, Totuus ja Elämä
Varokaa miethaalaista mämmi-kerettiläisyyttä - Anonyymi00011
Myllis on BEST.
- Anonyymi00012
Jumalasta seuraava,ylöspäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 191930
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?13492Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440