Miten pyydän anteeksi vai pyydänkö?

4+4

Haluaisin pyytää anteeksi miespuoliselta kaverilta, mutten tiedä mitä sanoa vai sanonko mitään. Ja todellakin haluisin pitää kaverisuhteen edelleen.

Syy: Menin suutelemaan tätä kaveria.

En edes tiedä mitähän kaveri mahtoi ajatella, vastas suudelmaan kyllä.. ja sitten mulle tuli niin armoton nolostuminen kun piti mennä suuteleen. Tuollanen ei edes kuulu mun tapoihin.
Pyydänkö anteeks vai mitähän tässä nyt tekis, kauhee stressi.

9

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aIbatrossi

Ei mittää

makia kialaripusu see oli Rentukkaseni

• 4+4

Heh, no toivon että tää mies osas ottaa sen oikein..

• minäpä.

annan ääneni tuolle anteeksi pyytämiselle niin, ettet sano mitään. Se kuulostaa oikein hyvältä vaihtoehdolta.

Sikstoisekseen, mitä sinä oikein tarkkaan ottaen pyytäisit anteeksi? Ei kaverisi ollut pahoittanut mieltään, ei kauhistunutkaan. Jätä asia siihen. Jatka niin kuin ennenkin. Anna miehen ottaa asia puheeksi, jos haluaa. Tai voihan olla niin, että ensi kerralla nähdessänne hän jatkaa siitä, mihin viimeksi jäitte...

• voice-of-xena

Ei sitä suudelmaa tarvitse pyytää anteeksi, jos kaverisi kerran ei vaikuttanut olevan siitä pahoillaan.

Sen sijaan, jos koet, että on jokin muu syy pyytää anteeksi käytöstäsi, niin sitä kannattaa harkita. - Siis jos sinä olet toisaalla parisuhteessa tai hän on parisuhteessa, niin silloin kaverisi on ehkä vähän oudossa tilanteessa ja kaivannee selitystä tapahtuneeseen ja mahdollisesti anteeksipyynnön kera lupausta siitä, että tilanne ei toistu.

Ja anteeksipyytäminen yleensä vaatii ottamaan asian uudelleen puheeksi ja sanomaan anteeksi tai ainakin, että olet pahoillasi. - Joskus se "anteeksi" vain on sana, joka jää kurkkuun kiinni.

• 4+4

Tätä juuri hain, että miten tässä tilanteessa pyydetään edes anteeksi? Koska mun käytös oli ihan tökeröö. Ja tiedän että jos/kun nähdään viikonloppuna ettei koko näkeminen mene siihen että heinäsirkat soittaa taustalla ja ilmapiiri on kiree kun viulunkieli. Ja mun käsityksen mukaan miehet nyt ei niin innokkaita oo puimaan asioita ja en kyllä itekkään tät nyt alkas ihmetteleen sen enempää. Mikä on hyvä tapa pyytää anteeks?

• Äijänkäinen

Parempi painaa asia villaisella ja jättää ikinä palaamatta tähän hetkeen. Turha sitä puukkoa on vääntää äijän haavassa jos hän olisikin kiinnostunut.

• 4+4

Kiitän vastauksista.

• 8+8

mittään kiitoxii tartte....anna pusu vaan

• jos vastas suudelmaan, niin mitään anteeks pyydettävää ei ole muuta ku miehellä, ku oli niin helppo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      324
      11847
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4973
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2648
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      163
      1988
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      130
      1971
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      13
      1458
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1248
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1156
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      41
      1104
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      85
      974
    Aihe