No onpa täällä meneillään oikein mahtavat harhaoppimarkkinat

WeijoLindroos

VASTAUKSENI hyville ja pahoille, jotka ovat tänään monissa viesteissä toivottaneet minulle tietä alimpaan paikkaan! Luin niistä osan. Havaitsin sieltä sielunvihollisen vihan, joka on noussut Jumalan työtä ja elävässä uskossa olevia vastaan.
Tahdon nyt selvittää asioita niille muutamille, jotka ovat Jumalalle rakkaita ja tahtovat päästä Taivaaseen, mutta ovat eksyneet parjaajien leiriin. Sieltä voi vielä palata. Tietoisesti parjaaville ei minulla enää ole asiaa. Jumalalla saattaa olla. Toivottavasti.

Tänään on ollut sydämessäni erikoinen ILO! Se johtuu siitä, että Raamatun lupaus on aina toteutuva herjauksen kohteiksi joutuneille: Rukouksen henki nousee yhä kirkkaammin: "Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa; sillä katso, teidän palkkanne on suuri Taivaassa; sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille." Luuk. 6:23. On siis aika ratketa riemuun! Kiitos Jeesus!

Luotan Jeesukseen ja Hänen sovintoverensä armoon! Hän on Herrani! ”Minun Herrani ja minun Jumalani!” Joh. 20:28. Olen aina kertonut ihmisille, että Jeesus on ainoa, joka voi antaa syntejä anteeksi. - Ja ihmisiä on tullut uskoon! / "Kuka voi antaa syntejä anteeksi paitsi Jumala yksin?" Mark. 2:7. Jos Jeesus ei olisi Jumala, ei Hän voisi olla Pelastaja!!! Tätä olen opettanut uskoontulostani asti, vuodesta 1974.
Miksikähän kirjoitustani on tahallisesti täällä väännelty? Kyseessä on siis tahallinen pahantahtoinen vääristely, koska jokainen normaali lukutaitoinen kyllä osaa lukea kirjoitukseni sisällön että uskon Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen Raamatun opettamalla tavalla. - Pitäisikö alkaa järjestää uskoville lukutaitoseminaareja? -
Kyseessä on siis tässä linkissä oleva kirjoitukseni:
http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/jumalasanoi.htm
Jos et kykene lukemaan koko kirjoitusta, lue edes alkusanat. Ymmärrät paljon jo siitä.

Ja muista: Jeesus tahtoo antaa sinun syntisi anteeksi! - Rukoile!
Valo voittaa pimeyden! Totuus voittaa valheen! Väärinymmärtämiset korjaantuvat, kun rehellinen rakkaus totuuteen avaa Pyhälle Hengelle mahdollisuuden kirkastaa sinulle Jeesusta ja Raamatun opetuksia. ”Hän johdattaa teidät kaikkeen totuuteen!” Joh. 16:13. Ja Jumalan armo ja rakkaus Jeesuksen verellä puhdistetuissa sydämissä johtaa nöyrtyneet Jumalan lapset keskinäiseen yhteyteen totuuden tiellä! Mutta "Jumala on ylpeitä vastaan!" Jaak. 4:6.

”Näitä kuutta Herra vihaa, ja seitsemää Hänen sielunsa kauhistuu: ylpeitä silmiä, valheellista kieltä, käsiä, jotka vuodattavat viatonta verta, sydäntä, joka HÄIJYJÄ JUONIA MIETTII, jalkoja, jotka kiiruusti juoksevat pahaan, VÄÄRÄÄ TODISTAJAA, joka valheita puhuu, ja RIIDAN RAKENTAJAA VELJESTEN KESKEN.” Snl. 6:16-19.

Vihan lietsojat ovat kylväneet käärmeen myrkkyä useiden uskovien sydämiin. Näin on tukahdutettu Pyhän Hengen johtama Raamatun opetusten ymmärtäminen ja Jumalan rakkauden vaikutus.
Jumalan viha kohdistuu sellaisen ihmisen elämään, joka rakentaa riitaa veljesten keskuuteen. Raamattu sanoo sen niin. Mutta ”autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.” Matt. 5:9. Missä niitä on?

Suomi24 foorumi on luonut vihamielistä ilmapiiriä uskovien välille. Olen kauhistellen seurannut kirjoittelua tällä helluntailaisten palstalla. On ikävä todeta, että Suomessa EI ole toista näin pahansävyistä palstaa. Mistä se johtuu? -
Pitäisikö jo viimein alkaa keskustelu asioista, ei henkilöistä? Ja olisiko kirjoittajien hyvä alkaa esiintyä rehellisesti ja julkisesti omalla nimellä? Tämä parantaisi ilmapiiriä.

Weijo-wanhus

Yteyttä saa ottaa
http://www.Jeesus-on-Herra.com

69

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi-voi

>>pahantahtoinen vääristely, koska jokainen normaali lukutaitoinen kyllä osaa lukea kirjoitukseni sisällön että uskon Isään, Poikaan ja Pyhään Henkeen Raamatun opettamalla tavalla. - Pitäisikö alkaa järjestää uskoville lukutaitoseminaareja? -
      Kyseessä on siis tässä linkissä oleva kirjoitukseni

• Voi hyvänen aika

Täälläkö se tomis taas on vaikka poistui ties monennenko kerran kanavalta kun viimeksi täällä käväisin.

• hellari...

En ole perehtynyt tuohon käden vääntöön kohdallasi. Onnekesi ihmismielen toivotukset eivät saata ketään syvimpään paikkaan eivätkä myös taivaan riemuun. Ne asiat ovat Korkeimman päätettävissä.

• Samaa sukua

Siunausta Weijo! Totisesti valo voittaa pimeyden ja Totuuden edessä ei valheella ole sijaa. Esimerkilläsi todistat että Jeesuksen sanat ovat noudattamisen arvoiset: "vaan voita sinä paha hyvällä".
      Me olemme saaneet totutella siihen, että kaikki sanomisemme väännetään, sillä ei ole palvelija Herraansa suurempi. Jos he Häntä herjasivat, niin myös meitä. Olen mielenkiinnolla seurannut ketä milloinkin parjataan, ja kaikki järestään osoittautuvat rakkaiksi veljiksi ja siskoiksi. Mitä suurempi kirkkaus astiasta loistaa, sitä suurempi haloo siitä nousee. Monta hyvää Herran palvelijaa olen löytänyt juuri kun olen etsinyt sieltä missä on suurimmin parjatut. Näin on vihollinen vain aina tekemässä itselleen karhunpalvelusta :) Iloon siis totisesti on aihetta!
      Ole vain runsaasti siunattu ja anteliaasti pidä esillä pelastuksen sanomaa!

• Mitä seuraa?

Jäävätkö väärän todistuksen Weijosta antaneet pois ristin kaidalta tieltä?

• Samaa sukua

Eivät vielä tiellä olekaan jos eivät samaa Henkeä tunnista vaan sanoja vääntelevät. Toivotaan että löytävät tielle. Juuri kadonneita Jeesus tuli etsimään.

• Eksyttäjät esiin

Eivät ole vääriä todistuksia - Itse on selvin sanoin kieltänyt Jumalan Pyhän kolminaisuuden, joka on yksi kristinuskon perustasta.

• Kyllä.

Näin todella on, sillä Weijolla on hallussaan koko totuus. Hänellä on elämän sanat, ja ihmisen suhtautuminen häneen ja hänen täydelliseen Jumalan seurakuntaansa on se ratkaiseva asia, jolla meitä mitataan. Joko olet Weijon puoella tai olet häntä vastaan. Pelastuvien lauma on piskuinen.

• Näinpä se on
        Kyllä. kirjoitti:

Näin todella on, sillä Weijolla on hallussaan koko totuus. Hänellä on elämän sanat, ja ihmisen suhtautuminen häneen ja hänen täydelliseen Jumalan seurakuntaansa on se ratkaiseva asia, jolla meitä mitataan. Joko olet Weijon puoella tai olet häntä vastaan. Pelastuvien lauma on piskuinen.

ainakin Weijo-rohveetan mielestä, vai haluaako Weijo itse varmentaa?

• Kolmiyhteinen !
        Eksyttäjät esiin kirjoitti:

Eivät ole vääriä todistuksia - Itse on selvin sanoin kieltänyt Jumalan Pyhän kolminaisuuden, joka on yksi kristinuskon perustasta.

Kolmiyhteinen On Luojamme, Raamatusta et löydä kolminaisuutta, vai voitko antaa jakeita ?

• Kolmiyhteinen Jumala
        Kolmiyhteinen ! kirjoitti:

Kolmiyhteinen On Luojamme, Raamatusta et löydä kolminaisuutta, vai voitko antaa jakeita ?

Kolmiyhteinen !29.1.2014 18:41

KYLLÄ Raamatusta löytyy oikein selviä jakeita Kolmiyhteisestä Jumalastamme.

Pyhä Kolminaisuus on Jumala= Isä, Poika Jeesus ja Pyhä Henkista, tämä on ollut totta ennekuin maailma luotiinkaan ja on totta IKUISESTI.

Tässä Kolminaisuuden jakeet, kuten huomaatte Jumala puhuu itsestään monikossa ja Kolminaisuus erityisesti tulee esiin;

1 Moos 1:26 Ja Jumala sanoi " Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme.

1 Moos 3:22 Ja Herra Jumala sanoi; Katso ihminen on tullut sellaiseksi kun joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan."

Jes 6:8 Ja minä kuulin Herran äänen sanovan:"Kenenkä minä lähetän? Kuka menee meidän puolestamme?"

• Kolmitahoinen
        Kolmiyhteinen Jumala kirjoitti:

Kolmiyhteinen !29.1.2014 18:41

KYLLÄ Raamatusta löytyy oikein selviä jakeita Kolmiyhteisestä Jumalastamme.

Pyhä Kolminaisuus on Jumala= Isä, Poika Jeesus ja Pyhä Henkista, tämä on ollut totta ennekuin maailma luotiinkaan ja on totta IKUISESTI.

Tässä Kolminaisuuden jakeet, kuten huomaatte Jumala puhuu itsestään monikossa ja Kolminaisuus erityisesti tulee esiin;

1 Moos 1:26 Ja Jumala sanoi " Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme.

1 Moos 3:22 Ja Herra Jumala sanoi; Katso ihminen on tullut sellaiseksi kun joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan."

Jes 6:8 Ja minä kuulin Herran äänen sanovan:"Kenenkä minä lähetän? Kuka menee meidän puolestamme?"

JACHAD, LOO JACHID

Kolmiyhteinen on oikea ilmaisu, sillä luojamme on Yksi Kolmio, eikä kolme palloa.
        Isän ja Pojan Henki on Yhteinen Pyhä Henki, Yksi Kolmessa ja Kolme Yhdessä, Täydellinen Sisäinen Hengen Yhteys. Tämä ei mahdu helposti ihmisen järkeen, eikä ihminen ainakaan tässä ajassa pysty Kolmiyhteyttä täysin ymmärtämään.
        Mutta ihminen on luotu Kolmiyhteisen Luojansa kuvaksi, ja ihminen on ruumis ja sielu ja henki, eli kolmiyhteinen kuten luojammekin.

• weijolaisuus = harha
        Kolmitahoinen kirjoitti:

JACHAD, LOO JACHID

Kolmiyhteinen on oikea ilmaisu, sillä luojamme on Yksi Kolmio, eikä kolme palloa.
        Isän ja Pojan Henki on Yhteinen Pyhä Henki, Yksi Kolmessa ja Kolme Yhdessä, Täydellinen Sisäinen Hengen Yhteys. Tämä ei mahdu helposti ihmisen järkeen, eikä ihminen ainakaan tässä ajassa pysty Kolmiyhteyttä täysin ymmärtämään.
        Mutta ihminen on luotu Kolmiyhteisen Luojansa kuvaksi, ja ihminen on ruumis ja sielu ja henki, eli kolmiyhteinen kuten luojammekin.

Kolmiyhteinen Jumala= Isä on Jumaluuden 1. persoona, Poika Jeesus on Jumaluuden 2. persoona ja Pyhä Henki on Jumaluuden 3. persoona.

Siis YKSI Jumala, jossa on KOLME erillistä peroonaa. Tämä on oikea ja ikiaikainen kristillinen määritelmä Kolmiyhteisestä Jumalasta.

Turha väännellä Jumalasta jotain weijolaisuuden kolmioita.

• näin on

Mazdelsille ei kannata vastata mitään, se on yksi pahimpia uskovien vikoilijoita ja herjaajia. Ei ole vielä koskaan kirjoittanut täälä muuta kuin pahaa uskovaisista.

• "Valo voittaa!"

Tämä on huomattu jo laajalti.

• häirikkö on

• panettelijoita

madlezs taitaa olla eksyksissä, ei näe metsää puilta

• Wedättäjä Weijot

Ette vastaa, koska olette huijareita, ettekä voi sitä myöntää - te weijolaiset, OIKEAN Kolmiyhteisen Jumalan kieltäjät!!

• Wedättäjä Weijot kirjoitti:

Ette vastaa, koska olette huijareita, ettekä voi sitä myöntää - te weijolaiset, OIKEAN Kolmiyhteisen Jumalan kieltäjät!!

Turun Jumalan seurakunnan kohdalla täyttyy lahkon määritelmät selkeästi. Se on yhden henkilön ympärille muodostunut pieni, hyvin kurinalaisesti johdettu seurakunta. Varmaan Turun helluntaiseurakunnasta sekä Turun muista vapaista suunnista löytyy Jumalan seurakuntaa koskevaa kriittistä tietoa paljon.

• Kuten huomaatte, on hyvin vaikea saada Jumalan seurakunnalta vastauksia seurakuntaa koskeviin kysymyksiin. Jumalan seurakunnan kannattajat käyvät sensijaan kovaan vastaiskuun. Alla erään Jumalan seurakuntalaisen vastaus kirjoitukseeni Seurakunnat -osiossa:

"Psyk. opiskelija
      28.1.2014 12:47
      2
      Sulje
      Sinulle annettiin pysähtymismerkki, mutta se kiihdytti herjauksiasi. Mikä on motiivisi? Kerro vaikuttimesi julkisesti. Miksi vihaat?
      Ehkä tahdot peittää sisimpäsi haavoja hämätessäsi perässäsi olevia tutkijoita. - Sinua tarkkaillaan. Tilanne etenee julkiseen arviointiimme."

Nämäkö ovat Jumalan mielen mukaisia vastauksia kysymyksiin? Hieman kummalliselta vaikuttaa "Psyk. opiskelija" -nimimerkin kirjoitus. Mitähän tuo tarkkaileminen ja julkinen arviointi pitävät sisällään? Ja ketä ovat nuo "peräsäni olevat tutkijat"?

Googlettamalla löytyy tietoa Turun Jumalan seurakunnasta vuosien takaa. Osa on ilmeisesti Jumalan seurakunnan uhkaamana poistanut joitakin tietoja, mm seurakunnanjohtajan useista avioliitoista, jotka eivät ole päättyneet puolison kuolemaan.

Hyvin monessa Helluntaiherätykseen kuuluvassa seurakunnassa tiedetään Turun Weijon seurakunta ja sen johtajaa pidetään itsepäisenä oman tiensä kulkijana, joka ei tule toimeen oikein kenenkään kanssa.

• Soffiina

Eikös se oli justiinsa tämä Weijo itse ja hänen seurakuntansa, jotka ovat suorastaan vainonneet minua ja Kooteetä näillä palstoilla, eli varsinkin nyt tällä foorumilla, levittäen aivan puutaheinää väitteitä meistä molemmista?

Itseäni loukkaa tietenkin juuri itseeni kohdistetut valheväittämät, sitten myös tietenkin Kooteeta vastaan.

• >>> Jos Jeesus ei olisi Jumala, ei Hän voisi olla Pelastaja!!! Tätä olen opettanut uskoontulostani asti, vuodesta 1974.> Jos Jeesus ei olisi Jumala, ei Hän voisi olla Pelastaja!!!

Tuo ei tietenkään pidä paikkansa, koska siihen ei löydy tukea Raamatusta. Sieltä löytyy päinvastaisia opetuksia joista tässä yksi, mikä kertoo että Jeesus tarvitsi myös pelastajan:

"Ja lihansa päivinä hän (Jeesus) väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille (JUMALALLE), joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen JUMALANpelkonsa tähden" (Heb.5:7).

Vai Jumala rukoili Jumalaa että Jumala pelastaisi hänet? Ei suinkaan, vaan Jumalan Poika rukoili että Jumala pelasti hänet. Hänen rukouksensa kuultiin, koska hänellä oli Jumalanpelkoa, mikä tarkoitti, että hän totteli, kunnioitti ja rakasti Isäänsä, jota hän kutsui AINOAKSI Jumalaksi (Joh.17:3, Joh.5:44). Ketä minun on siis uskominen? Weijoa vaiko Jeesusta? Valitsen Jeesuksen!

• >>>Suomi24 foorumi on luonut vihamielistä ilmapiiriä uskovien välille.

• Sehän on Weijo ihan Raamatunmukaista, kun et tunnusta kolminaisuusoppia.

Kaikki helluntailaisetkaan ei tunnusta sitä.

Niin sanottuja ykseyshelluntailaisia, ilman kolminaisuusoppia on vähintään 5 miljoonaa omiksi yhteisöikseenkin rekisteröityneenä.

• * Pe.ku kirjoittaa, " Kaikki helluntailaisetkaan ei tunnusta sitä."?

* Sanoppa yksi oikea helluntailainen, joka ei usko Jumalan koliminaisuuteen ? Et varmaan tiedä ainuttakaan, kunhan luulet vaan, et mistään voi sellaista tietää !

• Turun Jumalan seurakunnan Ristinvalossa -foorumilta lainattu Weijon kirjoitus:

""Yksikään nykyinen uskonsuunta ei ole Jumalan seurakunta! Ja uusien uskonsuuntien perustajat ovat kaikki järjestään sielunvihollisen asialla!
      Jos sinun nimesi kuuluu johonkin uskontokunnan jäsenkortistoon, niin ota se sieltä pois ensi tilassa!""

• 'Jeesus on Jumala' perusteluksi ei riitä Markus 2:7;ssä oleva kirjanoppineiden mielipide:

"Kuinka tämä näin puhuu? Hän pilkkaa Jumalaa. Kuka voi antaa syntejä anteeksi paitsi Jumala yksin?"

Sillä herra Jeesus teki opetuksellaan selväksi, että myös jokaisella ihmisellä, siis ihmisen pojilla, on velvollisuus antaa anteeksi kaikille lähimmäisilleen! [Mark. 11:25; Luuk. 6:37]

Matteus 9
      6 "Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on valta maan päällä antaa syntejä anteeksi, niin" -hän sanoi halvatulle-"nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi.
      7 Ja hän nousi ja lähti kotiinsa.
      8 Mutta kun kansanjoukot sen näkivät, pelästyivät he ja ylistivät - J u m a l a a, - j o k a - o l i
      a n t a n u t - s e n - k a l t a i s e n - v a l l a n
      i h m i s i l l e."

• * Niin, kun eivät tunteneet Jeesusta Jumalaksi, niin kuin et sinäkään, ekivaari. Jeesus oli ihmisen kaltainen ja ulkomuodoltaan ihmisen hahmo, niin nuo sanojat kun eivät voineet tietää, että tämä Ihmisen Poika on Jumala, ja sinä olet edelleen siinä harhaluulossa.

• Mohikaani_27 kirjoitti:

* Niin, kun eivät tunteneet Jeesusta Jumalaksi, niin kuin et sinäkään, ekivaari. Jeesus oli ihmisen kaltainen ja ulkomuodoltaan ihmisen hahmo, niin nuo sanojat kun eivät voineet tietää, että tämä Ihmisen Poika on Jumala, ja sinä olet edelleen siinä harhaluulossa.

Et sinä, Mohikaani, eikä kukaan ihminen päätä eikä voi estää minun Jumalan tuntemista, sillä sen on Jumala itse määrännyt:

1. Johanneksen kirje 4
        7 "Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja - j o k a i n e n, -
        j o k a - r a k a s t a a, - on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan."

Isällä Ja minulla on yhteinen rakkauden kohde: Jeesus Kristus, Jumalan sana, Jumalan poika. Ylimmäinen pappi ja välimies.

• ml213.

"9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
      10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. "

Itse en erikoisesti innostu oppiriidoista, vaan punaisena lankana edelleen pidän JUMALAN aivoittamaa ihmisen pelastumista. Niin, ihminen ei pelastu kuin yhdellä "kaavalla", jonka aivoittaja on totisista totisin JUMALA. Kaikki muut opit ja kaavat ja seremoniat ovat turhuuksien turhuutta.

Niin, tuossa kopioimassani JUMALAN ilmoituksessa on se punainen lanka.

Ihmisen tulee suullaan tunnustaa Nasaretin Jeesus Herraksi ja uskoa oikein sydämen sopukoiden tasolla, miten tämä totisista totisin JUMALA,- jonka Pojassa siis me olemme,- niin tämä JUMALA herätti tämän Jeesuksen Krustuksen POIKANSA kuolleista.

Uskontoja ja uskomuksia on repullinen jos kaksikin, mutta sydämen sopukoiden usko tulee olla juuri JUMALAN tekemä,- ei ihmisoppien. Vain ja ainoastaan tällä JUMALAN tekemällä uskolla ihminen pelastuu.

Niin, kautta aikoijen uskonnollinen / epäuskoiset ihmiset ovat ajatelleet, miten JEESUKSEN PITÄÄ OLLA JUMALA, koska hän antoi syntejä/kin anteeksi. Mutta, tämän epäuskon takana juuri on epäusko, ettei tämä ihminen usko alkuunkaan, että tämä totisista totisin JUMALA aivoitti antaa vallan tälle Jeesukselle Kristukselle. Tämä epäusko on se kompastuskivi. Niin, vaikka Jeesus opetti selkein sanoin kuka hänelle on tämän vallan antanut.

Todellisuus on, miten JOKAINEN IHMINEN,- myös Weijo, tulee notkistamaan polvensa Kristuksen nimeen ja SUULLAAN TUNNUSTAMAAN JUMALAN AIVOITTAMA HERRA HERRAKSI. Fil 2

Niin, ja koko revohkasta totisista totisin JUMALA,- jonka Pojassa me olemme, niin tämä JUMALA ottaa tästä kunnian.Niin, luonnollisesti , koska JUMALA on kaiken Isä ja kaiken aivoittaja.

Niin, Nasaretin Jeesus, joka on Kristus ja Herra JUMALAN Poika, niin koskaan ei ole ollut JUMALA,- eikä koskaan tule JUMALAKSI, Jos ihminen on saanut JUMALALTA uskon tähän pelastukseen.

Taas ihmisen kyhäämiin pelastuksiin tekee uskontoja ja uskoja kuka tahansa.Niin , ihmisen tulisi selvittää mikä usko ja kenen tekemä pelastaa ihmisen.

• Simelius

Mitä he (trinitaarit) sitten väittävät että täytyy uskoa kominaisuusoppiin että pelastuu?

• kuuta ulvoo ?

Mikä sinun jumalasi mahtaakaan olla, ehkäpä kuu-ukko.

• Jeesus kompastuksena

ml213.29.1.2014 09:41
        Niin, Nasaretin Jeesus, joka on Kristus ja Herra JUMALAN Poika, niin koskaan ei ole ollut JUMALA,- eikä koskaan tule JUMALAKSI, Jos ihminen on saanut JUMALALTA uskon tähän pelastukseen.

ME Jeesuksen Jumaluuteen uskovat ja uudestisyntyneet uskovat rukoilemme puolestasi vilpittömästi ml213, että sinä ja muut Jeesuksen Jumaluuden kieltäjät täällä tulisitte vielä oikeaan ja sielunne pelastavaan Jeesus-uskoon. Amen.

• Näin on, eikä niin kuin ihmiset luulevat, vaan

1. Korinttolaiskirje 15
      21 "Sillä koska kuolema on tullut ihmisen kautta, niin on myöskin kuolleitten ylösnousemus tullut ihmisen kautta."

Heprealaiskirje 2
      14 "Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä - y h t ä l ä i s e l l ä - t a v a l l a
      osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukisti sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on: perkeleen,"

• Jeesuksen kanssa

Soffiina.
      Ihmettelen väitettäsi, että Jumalan seurakunta olisi sinusta kirjoittanut. En usko sitä. Weijo ei koskaan toimi henkilöitä parjaten. Ei kukaan muukaan Hengessä oleva.

Ottakaa yhteyttä Weijoon ja kysykää häneltä vastauksia:
      http://www.Jeesus-on-Herra.com

• Raudat ranteisiin!

En minä väitä mitään, kun olette niin ovelia, ettette kirjoita yhdellä ja samalla, tai edes muutamalla nickillä.

Tämän käsityksen olen saanut, jo S24-Juutalaisuusfoorumilla.

Saisinko sitten tietää kuka on se karjuva messiaaninen, joka väittää minun olevan milloin teosoofi, milloin KTS, milloin "vauvakastettu", milloin juutalaisten joukkomurhien kannattaja?

Täällähän tietty porukka levittää täysin omassa päässään kehittelemiään herjauksia. Tämä ei ole uusi asia, vaan kestänyt jo useita vuosia, tiedoksi teille, jotka kuvittelette tämän herjauskiistan vasta nyt alkaneeksi. Minun nickilläni on laitettu jopa seksi-ilmoituksia! Muista false flageista puhumattakaan, joita on ihan viimepäivinäkin "nickissäni" esitetty ja jotka eivät ole minun kirjoittamiani.

Näiden false flagien perusteella saatte sitten lisäaihetta hyökätä minuakin vastaan, uusilla tekaistuilla syytteillä.

Ketkä ovat he, jotka esittävät täällä perättömiä väitteitä, eli ovat syyllisiä kunnialoukkauksiin, sekä muihin kiusaamisrikoksiin?

http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/pages/3435BBB50CA8ABB9C2257A7E00331CAA?opendocument

http://www.youtube.com/watch?v=CAg0NqXuuJI

..

• näi o

Ihmisenä en tiedä mikä tai kuka olet. Turussa on paljon eri seurakuntia, ihan liikaakin.. Mutta aloitus on TÄYTTÄ ASIAA !

• Raikas Jumalan Henki

Ihan tosi näi o.
      Aloituksesta tuntee Pyhän Hengen!

• näi o

Aamen ja sehän on panettelijoille myrkkyä. Olekkona Turkkusest

• Tosi on

Weijo Lindroos ei pidä myöskään uskovienkastetta oikein toimitettuna, jos siinä ei käytetä Weijon tarkalleen määrittelemää sanamuotoa. Niimpä helluntaiseurakunnasta Weijon Jumalan seurakuntaan siirtyvä uskossa oleva henkilö saatetaan kastaa uudestaan upotuskasteella ja "Weijon kastesanoilla".

Jumalan seurakunta on opillisesti helluntailainen, ainoana poikkeuksena se, että se ei hyväksy kolminaisuusoppia. Käytännön toiminnassa seurakunnassa noudatettava tiukka lakihenkisyys, ankara kuri, ja lähes raivokas taistelu muita kristillisiä kirkkoja ja myös helluntaiseurakuntia vastaan erottavat liikkeen suuresta osasta helluntaiyhteisöjä. Liike on myös osittain sulkeutunut. Se ei anna mielellään tietoja ulkopuolisille.

• v b.

Suosittelen, Weijo, että anna näiden "mazdelsien" vain olla.

Jumalan runsasta siunausta osaksesi!

• hyvä Weijo!!

Olen samaa mieltä. Weijon sanat ketjun alussa lämmitti mieltä ja riisui kaikilta herjaajilta/ Jeesuksen vastustajilta aseet.

• Jeesuksen oma,ei W:n
        hyvä Weijo!! kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Weijon sanat ketjun alussa lämmitti mieltä ja riisui kaikilta herjaajilta/ Jeesuksen vastustajilta aseet.

Vedät "Weijon" Kristuksen rinnalle siten, että "Weijon" vastustajat ovat seurakuntanne mukaan myös Itsensä Kristuksen vastustajia.

Tämä on eräs harhaopin tunnuksista: ihminen nostetaan kaiken arvostelun yläpuolelle.

Omalla sanallasi todistit "Weijoasi" vastaan.
        Hän on teille eräänlainen antikristus.

Odotamme nyt jatkoa tapaus "Weijon" kohdalla. Tällainen lahko kun enenpitkää ja suorastaan säännöllisesti poikii erilaisia skandaaleja. Kuten NM:n "rakkaan Markun" kohdalla.

Odotamme. Kyllä totuus lopulta tulee esiin. Itse varoitin "Markusta" jo n. 10 vuotta sitten, nähtyäni hänet yhden ainoan kerran ja muutaman minuutin ajan tv7:ssa.

Weijo saattaa olla hyväkin mies, mutta toiminnastanne ja hänet jumalalliselle alustalle asettamananne hän ei nyt enää herätä vähääkään luottamusta.

Odotamme.

• hyvä Weijo!!

Ehkäpä nämä harjaavat vihaavat Weijoa, koska osalla on kytköksiä Jehovan todistajuuteen, ja sukulaisissaan on todistajia. Lähinnä Jehovan todistajat ja muslimit kieltävävät Jeesuksen jumaluuden.

Tämä kirjoitus löytyi http://www.jeesus-on-herra.com/ sivustolta.

Jehovantodistajien USKONNOLLISET HARHAT:
      Jehovantodistajien järjestö on Raamatulle vieras ja vaarallinen kulttiuskonto, joka vammauttaa jäsenensä sisäisesti. Tiedän muutamia entisiä jeh.todistajia, jotka ovat tulleet uskoon ja eronneet harhaopistaan. He eivät silti ole päässeet irti sisimpään lyödyistä harhojen syvistä haavoista, vaan ovat useinkin koko loppuelämänsä erilaisten outojen henkivaikutusten vammauttamia.

Mutta samoin jäävät muidenkin uskontojen opit jäytämään ihmisten elämään, vaikka myöhemmin tapahtuisikin aito uskoontulo ja eroaminen harhautuneista uskonnoista, mm. luterilaisesta lapsikastekultista.

Uskontojen edustajilla on käytössään monenlaiset kierot keinot. Esimerkiksi jehovantodistajat käyttävät hyödykseen ihmisten sivistynyttä kohteliaisuutta.
      He tunkeutuvat sisälle asuntoihin, tietäen, ettei sivistynyt ihminen herkästi aja vieraita ulos. Lisäksi he itse osaavat käyttäytyä lähes sivistyneesti. Ja aina on löytyvä heille sopivia uhreja, heikkoja, puhutettavaksi antautuneita, jotka eivät kykene vastustamaan eksyttäjiä, koska eivät tunne Raamattua: 2 Timot. 3:6-7. - Nuo eksyttäjät osaavat puhua lipevästi ja kauniisti heidän jumalastaan. Room. 16:17-18.

Jehovantodistajat levittävät oppejaan jopa uskossa oleville. Heidän tapanaan on ottaa ensiksi esille joku asia, josta tietävät sinun olevan samaa mieltä heidän kanssaan. He saattavat esittää esim. kysymyksen; ”Mitä mieltä olet sodasta?” Ja jos suostut vastaamaan heidän tahtomansa vastauksen, että et hyväksy sotaa, olet kiedottu heidän pauloihinsa, vaikka vastauksesi siis on aivan tosi. Vastauksesi pohjalta he vangitsevat luottamuksesi puolelleen: ”Mehän olemme samaa mieltä.” Mutta jos siis suostut tuohon manipulointiin, edes ajattelemaan heidän asettamiaan kysymyksiä, antaudut siten heidän vaikutuspiiriinsä. Asetelman on aina oltava siten, että uskossa oleva johtaa keskustelua, ja jeh.todistajat ovat oppilaan paikalla. Jeesus on antanut meille uskoville tehtäväksi auttaa ihmiset sisälle pelastukseen ja irti eksyttävistä uskonnoista. Markus 16:15-20.

Uudestisyntyneinä Jumalan lapsina tahdomme auttaa toinen toisemme Pyhän Hengen täyttämään elämään. Jehovantodistajat taas kieltävät raamatullisen Pyhän Hengen toiminnan. Heille Pyhä Henki on pelkkä ”henkeytys”, koska eivät tunne Jeesusta.

Jumalan Pyhä Henki on elävä persoona, joka kykenee opettamaan sekä johdattamaan uskoon tulleet ”kaikkeen totuuteen”. Hän puhuu, Hän kuulee ja Hän julistaa. Joh. 16.13. Hän muistuttaa meitä Jeesuksen opetuksista. Joh. 14:26. Hän voi tulla murheelliseksi. Efes. 4:30. Pyhä Henki jakaa armolahjoja, ”niin kuin tahtoo”. 1 Kor. 12:11. Ja Hän tosiaan tahtoo täyttää Jeesuksen verellä lunastetut ihmiset sekä jakaa heille armolahjojaan. Armolahjat toimivat Jeesuksen takaisintulemiseen asti. 1 Kor. 13:10.

Jehovantodistajien vakava ja ihmisiä kadotukseen tuudittava oppi on, ettei muka ole ikuista kadotustuomiota. Lue asia kokonaan tästä linkistä:

http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/helvetintuli.htm

jatkuu...

• hyvä Weijo!!

jatkuu...

Ihmiset ajattelevat naivisti, ettei noista ole haittaa, vaikka heitä hetken kuunteleekin. Mutta se on vakava erehdys! Asia ei jää yhdeksi vierailuksi. He tulevat yhä uudestaan... Ensimmäisellä käynnillään he jättävät aivan kuin jalkansa sydämesi ovenrakoon pitämään mieltäsi auki seuraavaa vierailua varten, ajattelemaan heidän sanojaan. Ja lopulta ihminen, joka suostuu kuuntelemaan harhahengen vallassa olevia, tulee varmasti puolustuskyvyttömäksi. Propaganda tekee tehtävänsä. Ihmisen mieli kiedotaan valheen verkkoon. Siten valheesta tulee ihmiselle totuus, ja eksynyt parka uskoo olevansa oikeassa uskonnossa, vaikka ei olekaan tullut Jumalan lapseksi ja siis kokenut uudestisyntymistä Pyhästä Hengestä. Joh.3:3-5.

Eksyneet eivät itse tiedosta olevansa pimeyden palvelijoita. jehovantodistajat ovat muslimien ja mormonien kanssa samalla tavalla tietämättään joutuneet harhahengen valtaan. He ovat Jumalalle rakkaita, ja Jeesus on ristillä sovittanut heidän syntinsä. Uskossa olevien tulee mennä kertomaan heille, että Jeesus on AINOA Pelastaja! Joh.14:6. Apt.4:12.

Uskoon tulleiden pyhä tarkoitus on auttaa sinut Luojasi yhteyteen, Hänen rakkauteensa. Jehovantodistajien ainoa tarkoitus on käännyttää sinut heidän uskontoonsa ja pois Taivas-tieltä.

Eksyttäjillä on käytössään kaikki psykologian keinot, joilla he manipuloivat uhrinsa ottamaan vastaan oppinsa.

Jehovantodistajat on eräs tämän ajan pahimpiin kuuluva eksytysliike. Se, kuten monet muutkin uskonnot, johtaa ikuiseen kadotukseen! 2 Joh. 2:7-11.

Jehovantodistajat eivät ole kristittyjä.

MUTTA...

Kaikki ihmiset ovat Jumalalle rakkaita! Siksi toivotamme sydämellisesti tervetulleiksi hengellisiin kokouksiimme kaikenlaiset uskonnon harjoittajat erilaisista uskonnoistaan. Kutsumme mormoonit, muslimit, hindut, budhalaiset, jehovantodistajat, luterilaiset yms. tervetulleiksi kuulemaan ja oppimaan Jumalan hyvää tahtoa!

• Weijo Lindroos kirjoittaa tuossa yllä olevassa tekstissä näin:

""Uskontojen edustajilla on käytössään monenlaiset kierot keinot. Esimerkiksi jehovantodistajat käyttävät hyödykseen ihmisten sivistynyttä kohteliaisuutta.
        He tunkeutuvat sisälle asuntoihin, tietäen, ettei sivistynyt ihminen herkästi aja vieraita ulos"".

Weijolaiset ovat ottaneet taas toisenlaiset keinot käyttöön. He ovat häiriköineet toisten kristillisten seurakuntien tilaisuuksia mm niin, että ovat vieneet puhujalta mikorofonin ja alkaneet julistaa siihen weijolaisuuden harhaoppia. Sivistyneestä kohteliaisuudesta ei weijolaisilla ole tietoakaan.

• Tätä totuutta ei voi kukaan miksikään muuttaa:

Johannes 17
      1 "Tämän Jeesus puhui ja nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: - "I s ä, - hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut;
      3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat - s i n u t, - j o k a - y k s i n - o l e t
      t o t i n e n - J u m a l a, - ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."

1. Korinttolaiskirje 12
      6 "ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama."

1. Korinttolaiskirje 15
      28 "Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että
      Jumala olisi - k a i k k i - k a i k i s s a."

• * Ei sitä kukaan Jumalan tunteva edes yritä muuttaa, koska siinä on totuus Pojasta Isässä. Poika on ikuisesti ollut ja On ja tulee olemaan. Ei ole Isää ilman Poikaa, eikä Poikaa ilman Isää. He ovat YKSEYS, johon kukaan ei taida tulla, eikä kukaan voi sitä lähestyä. Ykseys on aivan jotain muuta kuin se yhteys, joka on Kristuksen veressä uudestisyntyneillä Jeesusken kautta Isään, se on Pyhän Hengen osallisuurra, Kristuksen sisäistä tentemista, mutta ei YKSEYTTÄ, joka on Isällä ja Pojalla, Pyhän Hengen kolminaisuudessa, Siihen ykseyteen ja kunniaan ja pyhyyteen ja kirkkauteen ei kenelläkään kuolevaisella tai luodulla ole menemistä eikä tilaa. Raamattukin kyllä ilmoittaa, että Heillä kaikilla on sama Jumala ominaisuus, sama kunnia ja kirkkaus, kukaan ei ole ollet ennen toistaan, He kaikki kolme on ikuisesti olleet, ilman alkua ja ilman loppua, vain luodut ovat katoavia, tämä Jumalan koskematon kolminaisuus on YKSEYS, jolla ei ole aikaa, ei menneisyydessä, ei nyt eikä tulevaisuudessa.

* Jeesussyntyi, kun Isä valmisti Pojalleen ruumiin, määrättyä tehtävää varten, koska muutoin ihminen olisi kuollut ikuisesti synteihinsä. Jeesus on Pojan toinen persoona. Hänessä Jumala tuli lihaksi, tässä lihassa Jumala toteutti täydellinen pelastusuunnitelmansa, ilman, että Isä ei olisikaan valmistanut Pojalleen liha ruumista, olisi ihmiskunta yhä synneissään ja kadotus olisi koko ihmiskunnan loppu. Vain Jumalan synnitön viaton liha ja veri mahdollisti syntien anteeksi saamisen .

• Suoraa sanaa

Mikään ei muuta Jumalan sanaa.

"Opinlähteemme on pelkästään Raamattu ja sen esittämä apostolinen usko alkuperäisessä muodossaan.
      Jos sattuisi tilanne, että joku opettaisi kokouksessamme ohi Raamatun, niin sellainen ei olisi Jumalan seurakunnan oppia. Seurakunnan oppi ei määrity sen mukaan, mitä vajavaiset ihmiset kokouksessa puhuvat. - Opetuksemme lähde, Raamattu, on muuttumaton! –
      JA HUOM! Jumalan seurakunnassa ei ole ns. ideologista sananopettajaa (opin suuntauksesta päättäjää), joka olisi oikeutettu vaatimaan hänen opetuksiaan noudatettaviksi. – Esim. Luterilaisessa kirkossa on ideologisena opettajana Luther, adventismissa Ellen G. White, branhamilaisuudessa Branham, lestatadiolaisuudessa Lestadius, jne. – Tässä toiminnassa emme tahdo pitää esillä ihmisnimiä tai uskonsuuntia, paitsi niitä, jotka tulevat eteemme Raamatun sivuilta; sekä nyt elossa olevat Jumalan palvelijat.
      Raamatullisessa seurakuntatoiminnassa opettajan viran saaneiden veljien tulee opettaa uskovaisia pysymään apostolien ja profeettain opetuksissa, alkuperäisessä kristinuskossa, ei omissa tai oppi-isiensä ihmisopeissa. Efes. 2:19-22 ja 4:11-15. – Alkuaikana kaikki uudet uskoon tulleet ohjattiin apostolien opetuksen piiriin: ”…He pysyivät apostolien opetuksessa..” (Apt. 2:42). Samoin tulee edelleen toimia. Sananopettajat opettavat srk.lle alkuperäisen kristinuskon sanoman. Ja kaikki uskossa olevat yhdessä opettavat niitä opetuksia sittemmin uusille uskoon tulleille! Kol. 3:16.
      Jumalan seurakunnan toiminta ja opetus ei siis perustu tämän ajan ihmisten mielipiteisiin; eikä heidän yhteisesti tekemiinsä päätöksiin tai kirjoitettuihin uskontunnustuksiin. Meidän uskontunnustuksemme on vain Raamattu. ”Ei yli sen, mikä on kirjoitettu!” 1 Kor. 4:6. Ilm. 22:18,19.
      Olemme Jeesuksen ja HÄNEN opetustensa ympärille kokoontunut lauma, ”jotka avuksi huutavat Herramme Jeesuksen Nimeä!” (1 Kor. 1:2) ilman muita nimiä.
      Kirkkojen- ja kirkkoisien opetukset eivät kuulu seurakuntaamme. "

• Jumalan seurakunnan opetus on ainoastaan Weijon raamatuntulkinta. Turun Jumalan seurakunnassa on ideologisena johtajana Weijo Lindroos. Seurakuntatoiminnassa opettajan viran saaneiden tulee opettaa uskovaisia Weijon ymmärtämän raamatuntulkinnan mukaan, eli opettajaksi sopii aviorikoksen tehnyt ja riitaisa henkilökin, jos on vaan weijolainen raamatuntulkinta.

Kysymykset jäävät edelleenkin vaille vastausta. Tästä voi jokainen päätellä, millaisesta helluntailais-karismaattisesta seurakunnasta tässä on kysymys.

• eikö niin hellukka
        mazdels kirjoitti:

Jumalan seurakunnan opetus on ainoastaan Weijon raamatuntulkinta. Turun Jumalan seurakunnassa on ideologisena johtajana Weijo Lindroos. Seurakuntatoiminnassa opettajan viran saaneiden tulee opettaa uskovaisia Weijon ymmärtämän raamatuntulkinnan mukaan, eli opettajaksi sopii aviorikoksen tehnyt ja riitaisa henkilökin, jos on vaan weijolainen raamatuntulkinta.

Kysymykset jäävät edelleenkin vaille vastausta. Tästä voi jokainen päätellä, millaisesta helluntailais-karismaattisesta seurakunnasta tässä on kysymys.

Mazdels, olet tutkinut Vartiotornia joskus Jehovan todistajien kanssa. Eikö niin.
        Jätit kuitenkin menemättä kasteelle.

• veli puolikuu ?
        eikö niin hellukka kirjoitti:

Mazdels, olet tutkinut Vartiotornia joskus Jehovan todistajien kanssa. Eikö niin.
        Jätit kuitenkin menemättä kasteelle.

madlezs taitaapi olla lindukan lähisukulainen, ehkäpä velipuoli ?

• 6+1
        veli puolikuu ? kirjoitti:

madlezs taitaapi olla lindukan lähisukulainen, ehkäpä velipuoli ?

mazdels on katkera nainen.

• Turun Weijo kirjoittaa kasteesta Ristinvalossa -foorumilla mm näin:

""Mihin Nimeen?

ViestiKirjoittaja TurunWeijo » Ma 30 Maalis, 2009 22:07
      On todella tärkeää, että jokaisen kasteessa lausutaan Jeesuksen Nimi, ja että kastettava todella on uskossa ja tehnyt parannuksen.
      Itse olen ehkä hätiköinyt joidenkin kohdalla.., jotka eivät ole vielä tehneet selvää parannusta.
      Ensin pitää tehdä parannus, ja sitten voidaan kastaa.
      "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen (mihin Nimeen?) Jeesuksen Kristuksen Nimeen (miksi?) syntienne anteeksisaamiseksi (mitä siitä seuraa?), niin te saatte Pyhän Hengen lahjan." Apt. 2:38.
      Olisiko tuollainen (suluissa) oleva selittely oikein?

Kaste on Raamatun mukaan vain yksi. Ef. 4:5. Sitä ei voi uusia, jos se on suoritettu raamatullisesti Jeesukseen Kristukseen.
      Olen "joutunut" kastamaan sellaisia, joiden kasteessa ei ole lausuttu Jeesuksen Nimeä. Se on ollut vaikeaa. Ja olemme kastettavan kanssa sellaisessa tilanteessa tehneet sopimuksen Jumalan kanssa, että varmistamme tämän askeleen, koska kastettava ei voi pitää itseään oikein kastettuna ennen kuin hänet on kastettu Jeesuksen Kristuksen Nimeen.
      Kunpa en enää joutuisi sellaisiin tilanteisiin.
      Erään entisen kasteella käyneen adventistin olen kastanut, joka tuli uskoon vasta monta vuotta kasteensa jälkeen. Se kastaminen oli aivan puhtaasti oikein.
      Tuollaisia ikäviä "uusintakasteita" ei pitäisi antaa tulla. Sen tähden kaikille pitäisi saada selväksi, miten tulee kastaa. Ennen kasteelle menoa tulee ottaa selville, miten kastaja kastaa.
      Ja lapsikaste tulisi kieltää lailla!

Tiedän tapauksia, että oikein kastettujakin on mennyt uudelleen kasteelle. Silloin on tehty syntiä Jumalaa vastaan.

Helluntaisrk.issa tulkitaan branhamilaisuuden piirissä suoritettu kaste vääräksi kasteeksi, vaikka se suoritetaan Jeesuksen Nimeen, koska sen taustalla on jeesusyksinoppi eli väärä jumaluus.

Kuten näette: kiemuraista on tämä kasteasiakin.
      "Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he etsivät monia mutkia." Srn. 7:29.

Mitä tästä tulee mieleen""

• * Tulee mieleen se, että Jeesus antoi selvän kastekäskyn.

* "< Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani. Kastakaa heidät Isän Pojan ja Pyhän Hengen N I M E E N ! >"!

* Tässä Jeesus suurella viisaudellaan samanaikaisesti ilmoittaa kolminaisuuden, sanoessaan Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ! Hän koroittaa jokaisen Jumala persoonan samalle Jumala tasolle ja kunniaan ja kirkakuteen ja Majesteettisuuteen ja Kaikkivaltiuteen.

* Veijo opettaa siis väärin, vai pitäiskö uskoa häntä, ennemmin kuin kasteenkin Herraa Jeesusta ?

* Tulee mieleen se, että Jeesus antoi selvän kastekäskyn.

* "< Menkää siis ja tehkää kaikista kansoista minun opetuslapsiani. Kastakaa heidät Isän Pojan ja Pyhän Hengen N I M E E N ! >"!

* Tässä Jeesus suurella viisaudellaan samanaikaisesti ilmoittaa kolminaisuuden, sanoessaan Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ! Hän koroittaa jokaisen Jumala persoonan samalle Jumala tasolle ja kunniaan ja kirkakuteen ja Majesteettisuuteen ja Kaikkivaltiuteen.

* Veijo opettaa siis väärin, vai pitäiskö uskoa häntä, ennemmin kuin kasteenkin Herraa Jeesusta ?

Uusi testamentti ei tunne yhtään tapausta, jossa apostolit olisivat kastaneet uskosta osalliseksi päässeitä ihmisiä muuhun kuin Jeesuksen nimeen

Tästä johtuu, että useimmat Uuden testamentin kirjoitusten tutkijat ovat yhtä mieltä siitä, että kyseessä oleva kastekäsky kastaa Isän, pojan ja Pyhän hengen nimeen on muunneltu muoto ja myöhemmin lisätty!

• Jumalan sanaa
        ekivaari kirjoitti:

Uusi testamentti ei tunne yhtään tapausta, jossa apostolit olisivat kastaneet uskosta osalliseksi päässeitä ihmisiä muuhun kuin Jeesuksen nimeen

Tästä johtuu, että useimmat Uuden testamentin kirjoitusten tutkijat ovat yhtä mieltä siitä, että kyseessä oleva kastekäsky kastaa Isän, pojan ja Pyhän hengen nimeen on muunneltu muoto ja myöhemmin lisätty!

Tuo on juuri teidän kikkailujanne, kun jotain tunnettua asiaa ei löydy juuri nimenomaisista UT:iin liitetyistä apostolisista, alkukirkon kirjeistä.

Tuolta ajalta on sadoittain kirjeitä, eli alkuseurakunnan toiminnasta ja opetuksista kertovia. UT on kooste ainoastaan todistettavasti nimenomaisista apostolien itsensä kirjoittamista, eli apostolisesti kanonisoiduista kirjeistä.

Te yritätte luoda mielikuvaa kuin UT olisi jokin Taivaasta lähetetty painotuote, joten "mitä siinä ei lue, sitä ei saa tehdä"! Kyllä te tämän asian laidan hyvin tunnette, mutta huijaatte herkkäuskoisia uskovia, rajaten heiltä muun jumalallisen tiedon.
        .

• Jumalan sanaa kirjoitti:

Tuo on juuri teidän kikkailujanne, kun jotain tunnettua asiaa ei löydy juuri nimenomaisista UT:iin liitetyistä apostolisista, alkukirkon kirjeistä.

Tuolta ajalta on sadoittain kirjeitä, eli alkuseurakunnan toiminnasta ja opetuksista kertovia. UT on kooste ainoastaan todistettavasti nimenomaisista apostolien itsensä kirjoittamista, eli apostolisesti kanonisoiduista kirjeistä.

Te yritätte luoda mielikuvaa kuin UT olisi jokin Taivaasta lähetetty painotuote, joten "mitä siinä ei lue, sitä ei saa tehdä"! Kyllä te tämän asian laidan hyvin tunnette, mutta huijaatte herkkäuskoisia uskovia, rajaten heiltä muun jumalallisen tiedon.
        .

Kyllä siitä on ihan selväsanaista Jeesuksen ja apostolien opetusta:

1. Timoteuskirje 1
        7 (Eräät) "tahtovat olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät."

1. Korinttolaiskirje 4
        6 "Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan."

• ekivaari kirjoitti:

Kyllä siitä on ihan selväsanaista Jeesuksen ja apostolien opetusta:

1. Timoteuskirje 1
        7 (Eräät) "tahtovat olla lainopettajia, vaikka eivät ymmärrä, mitä puhuvat ja minkä varmaksi väittävät."

1. Korinttolaiskirje 4
        6 "Tämän olen, veljet, sovittanut itseeni ja Apollokseen, teidän tähtenne, että meistä oppisitte tämän: "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on", ettette pöyhkeillen asettuisi mikä minkin puolelle toista vastaan."

* Ekivaari taas vääristää Raamattua, kun Jeesus selkeäasti sanoo, että tulee kastaa, " Isän Pojan ja Pyhän Hengen N I M E E N ! Tee vihdoin parannus ja usko Jeesusken Kristuksen ja apostolien evankeliumi, ilman kikkailujasi !

• Weijo Lindroos opettaa Ristivalossa -foorumilla mm seuraavasti:

""Jos joku voi astua sisälle Martin kirkon ilpoisten piiriin ja nokiamissioniin, tai kuunnella pirkkojalovaaraa, mattiwendelinismiä tai jeanroosilaisuutta tai osallistua tuomasmessuiluun, yms., niin sellaisen henkilön ei pidä ollenkaan avata suutansa meidän kokouksissamme. Sellainen on vaaraksi muille uskoville. Myös helluntaikirkon toimintaan osallistuminen tuo jo mukanaan vierasta ekumenian henkivaikutusta ja yhteiskristillistä hapatusta!
      Meillä voi puhua ja opettaa vain sellainen, joka on selvästi ja kokonaan irti kaikista apostolisen ajan jälkeen perustetuista uskonsuuntien toiminnoista.
      Näin sain sanoman Pyhältä Hengeltä!

Meillä voi puhua ja opettaa vain sellainen, joka on selvästi ja kokonaan irti kaikista apostolisen ajan jälkeen perustetuista uskonsuuntien toiminnoista.""

• Weijon pointti ok

Osaahan se Weijo näköjään asiaakin opettaa, hyvä Weijo!!

• * Samaa mietä tässä asiassa. Mutta kolminaisuus ja kaste asiat on Veijolla hukassa, haitanneeko tuo, en tiedä, kolminaisuus on kyllä vakava asia ymmärtää oikein, ja Veijo ei sitä tajua, samoin uksovien kaste, siitä Jeesus kyllä antoi selvän sanansa, ei niin kuin Veijo opettaa, Ovat kyllä vakavia virheitä , parannuksen paikka Veijolla !

* Samaa mietä tässä asiassa. Mutta kolminaisuus ja kaste asiat on Veijolla hukassa, haitanneeko tuo, en tiedä, kolminaisuus on kyllä vakava asia ymmärtää oikein, ja Veijo ei sitä tajua, samoin uksovien kaste, siitä Jeesus kyllä antoi selvän sanansa, ei niin kuin Veijo opettaa, Ovat kyllä vakavia virheitä , parannuksen paikka Veijolla !

Niin, onhan Weijolla ihan hyvää opetusta esim. äärikarismaatisista liikkeistä, mutta tuo hänen seurakuntansa on hyvin Weijokeskeinen. Jumalan seurakunnassa ei saa puhua yllä olevan Weijon tekstin mukaan juuri kukaan muu hänen lisäkseen, koska "sellainen on vaaraksi muille uskoville". Weijo on heti seuraava Jeesuksesta. Weijo tekee selvän pesäeron muihin kristillisiin seurakuntiin, myös helluntaiseurakuntiin. Hänhän kehottaa eroamaan kaikista "maallisista kirkko- ja seurakuntalaitoksista, jotka pitävät jäsenistään kirjaa"

• Sattumalta näin
      • Noita suruaikoja on vähän väliä joka seurakunnassa. Toki Weijon Jumalanseurakunnassa suruajat ovat harvinaisia, koska seurakuntalaisia on hyvin pieni joukko. Väki vähenee luonnolisen poistuman kautta ja uusia jäseniä on vaikea saada, koska ihmiset haluavat nykyisin enemmän avoimempaa seurakuntayhteyttä.

• "valheen isän lapsi"

Mä en edes tiedä, mitä hengellistä W. Lindroos mahdollisesti kirjoittaa, eli opettaa, enkä edes halua tietää.

Niin perinjuurin on minut, sekä myös ystävämme KTS hänen puljunsa tekohurskaiden taholta haukuttu.

Mikäli minä tiedän, hänen puljunsa opettaa, että vain he ovat aitoja Jumalan lapsia, eikä kenelläkään ole pelastusta sen lahkon ulkopuolella, ei juutalaisella eikä kreikkalaisella, vaan olemme kaikki valheen isän lapsia, juutalaisten kansanmurhien suosijoita.

Tämän on sen puljun äänitorvi, vanhapiika Köklöpölöttäjä niin juutalaisille kuin kristityille lahkonsa sanomana jo tuhannesti julistanut.

Aamen.

• Niii-iiiin

Helluntai ei ole ilmiselvästi se Herran kansa josta Raamatussa kerrotaan.
      Herran kansa nääs tuottaa oikeaa ja hyvää hedelmää.
      Siitä te tunnette oikean sillä heidän välillään ei ole eripuraa.

• Helluntailiike on kovin hajanainen ja siihen kuuluu yleisesti näitä pieniä sooloilijoita, kuten Turun Weijo, jotka eivät jostakin syystä tule toimeen ihmisten kanssa, eivätkä voi toimia jo voimasaolevissa seurakunnissa. Turun Jumalanseurakunta on poikkeava helluntailainen liike siinä, että se julistaa agressiivisesti turuilla ja toreilla luterilaisen ja katolilaisuuden olevan harhaoppisia lahkoja ja kehottaa esim avoimesti ihmisiä eroamaan luterilaisesta kirkosta. Myös helluntailiikkeseen kuuluvat seurakunnat saavat kuulla kunniansa heiltä. Weijolaisuus voidaan määritellä lahkoksi.

• mazdels kirjoitti:

Helluntailiike on kovin hajanainen ja siihen kuuluu yleisesti näitä pieniä sooloilijoita, kuten Turun Weijo, jotka eivät jostakin syystä tule toimeen ihmisten kanssa, eivätkä voi toimia jo voimasaolevissa seurakunnissa. Turun Jumalanseurakunta on poikkeava helluntailainen liike siinä, että se julistaa agressiivisesti turuilla ja toreilla luterilaisen ja katolilaisuuden olevan harhaoppisia lahkoja ja kehottaa esim avoimesti ihmisiä eroamaan luterilaisesta kirkosta. Myös helluntailiikkeseen kuuluvat seurakunnat saavat kuulla kunniansa heiltä. Weijolaisuus voidaan määritellä lahkoksi.

Mitäpä tuosta? Iloitaan vaan kun Kristusta tavalla yai toisella julistetaan! [Jes. 58:1]

Filippiläiskirje 1
        15 "Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa:
        16 nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,
        17 nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani.
        18 Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva."

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe