No sehän on tietenkin, että en ole kiinnostunut sinusta seksuaalisesti.
Mikä on pahin loukkaus, jonka nainen voi sanoa miehelle?
71
4770
Vastaukset
- --------------------
"Voitaisko me olla vaan kavereita?"
- salkjd
Tuskin se naisellekaan on niin kivaa, jos hänen ihastuksensa kohde sanoo, että en ole sinusta kiinnostunut kuin kaverina.
- ------------------
salkjd kirjoitti:
Tuskin se naisellekaan on niin kivaa, jos hänen ihastuksensa kohde sanoo, että en ole sinusta kiinnostunut kuin kaverina.
Siinä on se ero että nainen saa miespuoliselta "kaveriltaan" silti seksiä koska tahansa, vastaavasti mies ei koskaan hänestä vain kaverina kiinnostuneelta naiselta.
- twrtjuyreytw
Eikö tuo nyt ollut vähän ristiriitaisesti sanottu? =D
- jaaha.
Kohta alkaa taas multinikkeily kun banni on ohi.
- ......
Pahin loukkaus minkä mies voi sanoa naiselle on haukkua l*tkaksi, h*oraksi tai j*korasiaksi.
Pahin loukkaus minkä nainen voi sanoa miehelle on haukkua n*itsyeksi tai k*kemattomaksi.- Naisasialooseri.
Pahin loukkaus minkä nainen voi sanoa miehelle on ettei tämä kiinnosta seksuaalisesti.
Naista ei voi haukkua neitsyeksi eikä kokemattomaksi koska se on ylistämistä eikä haukkumista.
Miestäkään ei voi haukkua panosonniksi - .....
Naisasialooseri. kirjoitti:
Pahin loukkaus minkä nainen voi sanoa miehelle on ettei tämä kiinnosta seksuaalisesti.
Naista ei voi haukkua neitsyeksi eikä kokemattomaksi koska se on ylistämistä eikä haukkumista.
Miestäkään ei voi haukkua panosonniksiEi se minusta noin ole, koska en oleta, että kaikki naiset ovat minusta kiinnostuneita. Paljon pahempi on jos joku haukkuu neitsytpojaksi.
Miestäkään ei voi haukkua panosonniksiMee jonnekin muualle puhumaan roskaa.
Vai onko tosiaan niin että rumat miehet ovat edelleenkin parempia kuin hienot miehet? Kyllä mieskin voi loukkaantua oikeesti jos kuulee olevansa ruma. Mutta neitsyen tilalla on varmaan parempia kuzua miespuoleista sinkuksi
- Just näin
Itseasiassa mua kyllä vitutti yhen naisen käytös meikäläisen työttömyyttä kohtaan. Haukku mut sossupummiks koska en suostu tekemään mitä tahansa työtä.
Se loukkas kyllä.- thatsit
Sori vaan, mutta jos sun rahat tulee sossusta, olet silloin sossupummi.
- paha loukkaus
503 Service Temporarely Unavaible.
- Ollaan ystäviä
En oikein ymmärrä että miten tuo nyt olisi pahin loukkaus mitä miehelle voisi sanoa, siis toi ettei ole kiinnostunut sinusta seksuaalisesti? Eihän kaikki naisia voi yksinkertaisesti mielyttää?? Minulle on sanottu noin pari kertaa ja monesti että voitaisko me olla vain kavereita tai yhtäviä, en mä ole siitä itteeni ottanu mitenkään?
- Naisasialooseri.
Vain homo tai eunokki ei suutu siitä jos nainen ei ole kiinnostunut seksuaalisesti.
- semmottiiiiss
Vain homo tai eunokki ei suutu siitä jos nainen ei ole kiinnostunut seksuaalisesti.
MIESVIHAAJA ja hullu naisluuuseri vaan yrittää jallittaa henkisesti terveitä miehiä hulluiksi kuin hän itse. Normaali mies ottaa naiselta saadut pakit hajoamatta ja draamailematta, koska ymmärtää että kaikkia ei tosiaan kaikki miellytä eikä se ole arvovalinta, kun hän ei itsekään ole kiinnostunut kaikista naisista.
Draamamies taas ottaa joka jutusta itseensä ja haluaa saada muutkin ottamaan. Draamamies elää toisten tunteista, mitä enemmän vihaa ja draamailua maailmassa, sitä paremmin draamamies siinä viihtyy.
- Noh niin
Ei nyt pahin eikä edes loukkaus, mutta viimeksi tänään kaverinaiselta kuultua jotakuinkin näin, että "kun sä oot niin KILTTI ja neutraali aina, etkä tuo itteäs julki mitenkään". Jaa no kai siinä tiivistyi se ongelman ydin, kiltti ja neutraali = nysväke. Jotai tarttis varmaan keksiä olematta kuitenkaan ns. douche...
Tuo julkituominenkin, niin miten sen nyt ottaa, sillä periaatteella mennään, että "olet mukava minulle ja minä olen mukava sinulle". Kaikille pyrin olemaan mahd. mukava, en tiedä meneekö joittenkin mielestä jo lipevyyden puolelle, mutta esim. jos kaverin kavereita tulee meille niin kyllä olen viinaa tarjoamassa oli mies tai nainen...- 9870
Douche on hyvä konsepti kunhan muistaa jättää siitä pois naisvihan, katkeruuden ja vastaavan synkistelyn. Seksismikin sinänsä on ok, kunhan siitä ei paista mainitut.
Avokätisyys plussaa, kunhan siitä ei tee numeroa eikä koita ostaa sillä seuraansa.
Ja toisin kuin jotkut luulevat, kaverialueelta ON mahdollista päästä vaikka mihin.. se on nähty ja koettu. - trdfilj
Mikset ottanut sitä kohteliaisuutena? Jos minä sanon jotain miestä kiltiksi, tarkoitan sen nimenomaan suurena kohteliaisuutena. Se saattaa olla naiselta jopa tavallaan oman ihastuksensa myöntämistä kun ei kehtaa suoraan sanoa että mää niin tykkään susta..
trdfilj kirjoitti:
Mikset ottanut sitä kohteliaisuutena? Jos minä sanon jotain miestä kiltiksi, tarkoitan sen nimenomaan suurena kohteliaisuutena. Se saattaa olla naiselta jopa tavallaan oman ihastuksensa myöntämistä kun ei kehtaa suoraan sanoa että mää niin tykkään susta..
Ottaisiko nainen kohteliaisuutena sen, jos mies sanoisi "sun kanssa on niin helppo puhua, kun en tunne suhun mitään seksuaalista vetoa"?
- Naisasialooseri1
Niin, hyvä kysymys. Tuskimpa ottaisi kohteliaisuutena
- trdfilj
HC-ätmel kirjoitti:
Ottaisiko nainen kohteliaisuutena sen, jos mies sanoisi "sun kanssa on niin helppo puhua, kun en tunne suhun mitään seksuaalista vetoa"?
Se riippuu täysin tilanteesta ja minkälainen mies ja minkälainen ihmissuhde on kyseessä. En nyt esimerkiks treffeillä tuollasta välittäis kuulla. Homokaverin suusta kuultuna se olisi ihan mitätön juttu. Heterokamumiehen sanomana tuo kuulostais oudolta, jos kaverisuhde olisi tuore. Ajattelisin, että se on vähän tahdittomasti sanottu, mutta toisaalta hyvä tietää jatkoa ajatellen, että nyt sitten todellakin ollaan vain kamuja.
Pitkässä kaverisuhteessa se on ajan mittaan tullut aika itestäänselväksi asiaksi kun se kaveri on vähän kuin oma veli, joten en loukkaantuisi vaan toteaisin ajattelevani samoin.
Mutta siis yks juttu. Onko tuo teidän mielestä AINA loukkaavasti sanottu? Tilanteesta riippumatta? Eli vaikka lesbo sanoisi noin, loukkaantuisitte silti? trdfilj kirjoitti:
Se riippuu täysin tilanteesta ja minkälainen mies ja minkälainen ihmissuhde on kyseessä. En nyt esimerkiks treffeillä tuollasta välittäis kuulla. Homokaverin suusta kuultuna se olisi ihan mitätön juttu. Heterokamumiehen sanomana tuo kuulostais oudolta, jos kaverisuhde olisi tuore. Ajattelisin, että se on vähän tahdittomasti sanottu, mutta toisaalta hyvä tietää jatkoa ajatellen, että nyt sitten todellakin ollaan vain kamuja.
Pitkässä kaverisuhteessa se on ajan mittaan tullut aika itestäänselväksi asiaksi kun se kaveri on vähän kuin oma veli, joten en loukkaantuisi vaan toteaisin ajattelevani samoin.
Mutta siis yks juttu. Onko tuo teidän mielestä AINA loukkaavasti sanottu? Tilanteesta riippumatta? Eli vaikka lesbo sanoisi noin, loukkaantuisitte silti?Onhan se täysin tahditon kommentti joka tapauksessa. Se implikoi aina vertailua johonkin toiseen, minkä kommentin vastaanottaja häviää. Ihmiset eivät halua kuulla olevansa epäkelpoja, vaikka syy olisi systeeminen ja itsestäänselvä.
- PikkuLikka
HC-ätmel kirjoitti:
Voin vastata tähän omasta kokemuksesta, että ei tunnu pidemmän päälle kivalta. Kuulen usein miespuolisilta kommentteja tyyliin "olipa hyvä keskustelu" tai " sun kanssa on aina niin kiva puhua" yms. Tavallaan voi tietty olla iloinen siitä, että tulee miesten taholta kohdelluksi ihmisenä, mutta olisihan se mukavaa, jos joku pitäisi naisenakin välillä..
PikkuLikka kirjoitti:
Voin vastata tähän omasta kokemuksesta, että ei tunnu pidemmän päälle kivalta. Kuulen usein miespuolisilta kommentteja tyyliin "olipa hyvä keskustelu" tai " sun kanssa on aina niin kiva puhua" yms. Tavallaan voi tietty olla iloinen siitä, että tulee miesten taholta kohdelluksi ihmisenä, mutta olisihan se mukavaa, jos joku pitäisi naisenakin välillä..
Niinpä, mistähän semmoinen löytyisi. :-/
- PikkuLikka
HC-ätmel kirjoitti:
Niinpä, mistähän semmoinen löytyisi. :-/
En tiedä.
Minua on hiljattain informoitu palstalla, että saan kuulemma miehen ja seksiä halutessani vain sormia napsauttamalla.. Pakko myöntää, että semmoinen ei ole tullut itselle edes mieleen. Tyhmä minä.. Pitää varmaan kokeilla.
Naps.. Ja nyt sitten vaan odotellaan. Ovikello soi varmaan kohta. PikkuLikka kirjoitti:
En tiedä.
Minua on hiljattain informoitu palstalla, että saan kuulemma miehen ja seksiä halutessani vain sormia napsauttamalla.. Pakko myöntää, että semmoinen ei ole tullut itselle edes mieleen. Tyhmä minä.. Pitää varmaan kokeilla.
Naps.. Ja nyt sitten vaan odotellaan. Ovikello soi varmaan kohta.Pim pom! :-(
- PikkuLikka
HC-ätmel kirjoitti:
Pim pom! :-(
Hui..Taisin kuulla omiani.. Uskaltaakohan sitä tähän aikaan enää avata ovea ja kurkata.. :/
- PinnistellenKohtelias
Jos sanoo toista kiltiksi ja pitää sitä huonona ominaisuutena, niin herää kysymys millainen tuon sanoja on. Todellisuudessa hän varmasti joutuu pinnistelemään ja ponnistelemaan, jotta hänen käyttäytymisensä olisi edes jollain tasolla hyvää. Kohtelias käytös ei siis ole luontaista hänelle. Tällä palstalla sanottaisiin hänen olevan lutkan ja todellisuudessa hän sitä varmasti onkin.
- nää on aika pahoi
"Onks se jo sisällä?" (silloin kun _se_ on sisällä)
"Mun exäl oli paljon isompi ku sulla."- Naisasialooseri.
Joo, nuo ovat toki aika pahoja, mutta tuohon tilanteeseen päästäkseen naisen on kuitenkin täytynyt pitää miestä seksuaalisesti haluttavana eli oikeana miehenä vaikka se miehuus pienikokoinen olisikin.
- kontraaja
- En tiedä!
- Mun exällä taas ei isompi kuin sulla.. - kastehelmih
Myönnän joskus nuoruuden hölmöyksissäni sanoneen kerran noin ja hävetti jälkeenpäin. En tarkoittanut sitä pahalla. Mutta naisen alavärkki ei lopulta ole kauhean tuntoherkkä (syntyyhän sieltä vauvatkin), jos se on kovin märkä ja miehellä vähän löysä erektio. Sitä ei ihan oikeasti silloin välttämättä heti tunne ja siksi just naiset tarvii enemmän aikaa. Kyllä se tunto alkaa parantua mitä pidempään paneminen kestää. Ei sen vaginan ole tarkoituskaan olla kovin tuntoherkkä, kukaan ei muuten suostuis synnyttämään sitä kautta. Ja miten tampooniakaan vois käyttää, jos sen koko ajan tuntis siellä värkissä?Antakee anteeks, joskus me naisetkin möhlitään ilman, että tarkoitetaan pahaa :(
- Naisasialooseri1
Lutkahan sinä olet jos jo nuorena pilluasi jaoit. Ja naisen sanavarastoon ei kuulu"paneminen" se kuuluu vain amispoikien sanavarastoon.
Nainen, joka käyttää sanaa paneminen pitäisi ruoskia henkihieveriin. Ennen ei todellakaan sitä sanaa naisten suusta kuullut, vaan se kuului teinipoikien kielenkäyttöön. - kastehelmih
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Lutkahan sinä olet jos jo nuorena pilluasi jaoit. Ja naisen sanavarastoon ei kuulu"paneminen" se kuuluu vain amispoikien sanavarastoon.
Nainen, joka käyttää sanaa paneminen pitäisi ruoskia henkihieveriin. Ennen ei todellakaan sitä sanaa naisten suusta kuullut, vaan se kuului teinipoikien kielenkäyttöön.*Pyrskis* anteeksi, tarkoitin tietenkin rakastelemista. Ja en pillua jakanut nuorena enkä nykyäänkään. Olen ollut vain yhden miehen kanssa ja "nuorena" tarkoitti silloin 23-vuotiaana kun hänet tapasin.
Anteeks ku oon tällane syntisäkki XD
Father forgive me i have sinned. - Naisasialooseri1
No hyvä. Olet sellainen nainen, minkälainen naisen kuuluu ollakkin. Kaikki, jotka eivät ole olleet vain yhden miehen kanssa pitäisi laskea hitaasti jalat edellä rikkhapposammioon.
- munakurpitsavaunuissa
No hyvä. Olet sellainen nainen, minkälainen naisen kuuluu ollakkin. Kaikki, jotka eivät ole olleet vain yhden miehen kanssa pitäisi laskea hitaasti jalat edellä rikkhapposammioon.
Ja samaan aikaan kun jokaisen naisen tulisi olla yhden miehen nainen koko elämänsä ajan, jokaisen naisen tulisi haluta juuri sinua seksuaalisesti. Miten tämä käytännössä toteutetaan?
- onhan nuita
Kyllä. Myöskin ulkonäköön ja luonteeseen viittaavat arvostelut. Samoin miehisyyteen liittyvät asiat.
- Naisasialooseri.
No eikös tuo, että mies ei kiinnosta naista seksuaalisesti ole kaikista pahin loukkaus nimenomaan miehen miehisyydelle? Eihän se nainen pidä sitä miestä miehenä ollenkaan jos ei halua tätä seksuaalisesti. Ja tuo tietenkin johtuu juuri noista ulkoäköön ja luonteeseen liittyvistä asioista. Eli yhtä hyvin nainen voisi sanoa, että en halua seksä kanssasi koska olet ruma ja/tai nössö.
- 9598
No eikös tuo, että mies ei kiinnosta naista seksuaalisesti ole kaikista pahin loukkaus nimenomaan miehen miehisyydelle? Eihän se nainen pidä sitä miestä miehenä ollenkaan jos ei halua tätä seksuaalisesti. Ja tuo tietenkin johtuu juuri noista ulkoäköön ja luonteeseen liittyvistä asioista. Eli yhtä hyvin nainen voisi sanoa, että en halua seksä kanssasi koska olet ruma ja/tai nössö.
Joskus taas mies voi olla liiankin miehekäs ja pelottava, vieläpä yllättävän monillekin naisille..
- kastehelmih
Tuo on taas tuota miehistä ajattelua. Koska miehet itse ajattelevat kaiken seksin kautta, kuvittelevat naisten toimivan samoin. Kuules, nainen voi TODELLAKIN pitää miestä miehekkäänä ja täydellisenä ilman, että kokee seksuaalista kiinnostusta miestä kohtaan. Nainen voi esimerkiksi ihailla jotain kunnollista perheen isää, että wau, tuossa on tosimies kun hoitaa lapsensa hyvin, eikä jätä kaikkea vaimon harteille. Mutta ei sellaista oikein voi varatulle miehelle mennä sanomaan päin naamaa, että "sä oot sitten tosimies, oikeen laatu-uros, mä ihailen sua niin." Mies ottais sen heti iskemisenä. Mutta naiset kyllä puhuvat niistä miehistä selän takana hyvää, uskokaa pois.
- Mies31v.
Piti nähdä tämä nainen viimeviikolta. Löysikin jonkun toisen miehen ja ei edes vastannut. Kaveri halas ja sanoi, että hän tietää miltä musta tuntuu.
Alko vituttamaan niin paljon että tulin himaan ja halusin kirjoittaa tämän. Hän oli tämän vuoden seitsemäs nainen. Hän itse sanoi että otetaan iisisti ja mä lupasin ostaa paketin kortsuja mitkä tuhotaan kun nähdään.
Nyt muistan miksi panen naisia vain kerran. Tänään toinen kaveri ja numero 8 saa luvan antaa myös persettä.
Tuntu pahalta kaksi tuntia ja muistin miten se sattuu kun vähänkin vain välitin. Ehkä tänä vuonna olisi ollut vain jotain mikä päättyy numeroon 7.
En sano että ansaitsen tämän. Mutta tiesin näinkin käyvän. Maku meni täysin.- 642wa6tw
Tämän vuoden? Siis 2014? Älä runkku trollaa.
No varmaan nuorelle miehelle se pahin loukkaus on kyllä se, että jos ajattelee jotain negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta tai sanoo siitä jopa jotain aivan suoraan, kuten yksinäisille nuorille miehille kaikki ihmiset joka paikassa aina sanovat.
Ei sitä kyllä sen jälkeen halua enää koskaan missään yksinään käydä, jos joku on tullut jotain siitä yksinolosta vittuilemaan tai sanonut pitävänsä sitä yksinoloa outona.- ^^•<>•^^
Nuoren miehen ei tarvitse olla yksin. He ovat oikeassa. Kavereita ei ole vaikea löytää nuorena. Vasta keski-ikäisenä ihmiset alkavat arvoistaa itseään ja omaa elämää ja alkavat viettää aikaa yksin ilomielin. Toisaalta hyvän kaverin kanssa on kiva olla yhdessä. Minun on vaikeaa keksiä sinulle miten voi löytää seuraa vapaa-aikaa varten. Mutta toivotan sinulle iloista mieltä ja rauhallista yötä.
^^•<>•^^ kirjoitti:
Nuoren miehen ei tarvitse olla yksin. He ovat oikeassa. Kavereita ei ole vaikea löytää nuorena. Vasta keski-ikäisenä ihmiset alkavat arvoistaa itseään ja omaa elämää ja alkavat viettää aikaa yksin ilomielin. Toisaalta hyvän kaverin kanssa on kiva olla yhdessä. Minun on vaikeaa keksiä sinulle miten voi löytää seuraa vapaa-aikaa varten. Mutta toivotan sinulle iloista mieltä ja rauhallista yötä.
Kyllä nuorena on erittäin vaikea löytää mistään kavereita, kun kaikilla on jo aina ne omat valmiit kaveripiirinsä, eikä niihin koskaan haluta mukaan ketään uusia tyyppejä. Sitten jos yksin nuorena missään liikkuu, niin siitä kaikki ajattelevat aina heti kaikkea negatiivista ja silloin ei kyllä ainakaan missään pysty ihmisiin tutustumaan, kun kaikki ajattelevat jo heti valmiiksi kaikenlaista negatiivista.
- Persu militaristi
DarkFear kirjoitti:
Kyllä nuorena on erittäin vaikea löytää mistään kavereita, kun kaikilla on jo aina ne omat valmiit kaveripiirinsä, eikä niihin koskaan haluta mukaan ketään uusia tyyppejä. Sitten jos yksin nuorena missään liikkuu, niin siitä kaikki ajattelevat aina heti kaikkea negatiivista ja silloin ei kyllä ainakaan missään pysty ihmisiin tutustumaan, kun kaikki ajattelevat jo heti valmiiksi kaikenlaista negatiivista.
Armeijassa olisit voinut tutustua ikäisiisi ja saada ystäviä.
- lottamari.
Kai se pahin loukkaus miehelle on, että hän on huono sängyssä.
- .....
DarkFear kirjoitti:
Kyllä mun mielestä ainakin siitä yksinäisyydestä vittuilu on paljon pahempi loukkaus.
Sinäkin olet niin yksinäinen, että joudut plussailemaan omia viestejäsi, kun ei kukaan ole muuten sun kanssa samaa mieltä, eikä ole kavereita plussailemassa. Olet oikeastaan yksinäisyyden huippu koko jätkä.
- lottamari.
DarkFear kirjoitti:
Kyllä mun mielestä ainakin siitä yksinäisyydestä vittuilu on paljon pahempi loukkaus.
Niin voi olla, ehkä se lopulta on aika henkilkohtaista mikä kullekin on pahin loukkaus ja mikä eniten satuttaa. Ehkä jokaiselle on olemassa joku arka paikka, johon sattuu. Joillekin se on yksinäisyys, toisille työttömyys, toiselle taas pituus, lihavuus, jne,..
ja kun tarpeeksi monta kertaa saa kuulla samasta asiasta, niin se alkaa tuntumaan pahalta ja sitä rupeaa itsekin uskomaan ja liioittelemaan ongelmaa. - lottamri
..... kirjoitti:
Sinäkin olet niin yksinäinen, että joudut plussailemaan omia viestejäsi, kun ei kukaan ole muuten sun kanssa samaa mieltä, eikä ole kavereita plussailemassa. Olet oikeastaan yksinäisyyden huippu koko jätkä.
Olet vaan kateellinen DF.lle, kun sillä on seksisuhde minun kanssa hö.
..... kirjoitti:
Totta kai mä annan plussia omille kirjoituksilleni, koska ne ovat hyviä ja tasokkaita.
Sä tässä oot oikein surkeuden huippu, kun et edes kykene mihinkään asialliseen keskusteluun.
- ----
"Olet tosi ihana, mutta et mun tyyppiä."
"Susta saa joku tosi hyvän miehen."
"Kyllä sulle joku joskus jostain löytyy."- Naisasialooseri.
Suomeksi sanottuna naisen vittu ei kostu kyseisestä miehestä.
- Kaasukello
Varmaan se kun nainen käyttää miestä hyväkseen suojakilpenään. Tiedustamatta miehen varsinaisia haluja.
- Muttamutta
Mutta eihän kunnollinen nainen ole kiinnostunut KENESTÄKÄÄN seksuaalisesti. Seksi ei häntä kiinnosta ollenkaan, mutta hän saattaa suostua siihen syvästä rakkaudesta miestä kohtaan.
- Naishenkilö
Juuri näin on paasattu palsta totuutta.
Nainen ei saa haluta vaan hän suostuu seksiin miehen takia.
- dnvwnvjv
Voi nalle nalle, miten typerä oletkaan. :) Se ettei kiinnosta, ei ole loukkaus. Ei ihminen valitse seksuaalista suuntautumistaan. Toki voit siitä herneen vetää nenään jos draamailla haluat (tämän palstahan vetää puoleensa oikein kunnon draamaqueen miehiä), mutta yhtä hyvin voit loukkaantua vaikka siitä että naapurillasi on rumanväriset verhot tai joku muu tykkää eri ruuasta kuin sinä.
- paskahousuämmä
Kyllä pakit ottaa koville myös naisille, joskus ottavat pultit pelkästään siitä, että niitä ignooraa. Ilmeisesti olettavat, että kaikki miehet ovat otettuja aina, kun nainen tulee juttelemaan tms. Kesällä baarissa joku paskahousuämmä heitti tanssilattialla jotain läppää, jota siinä metelissä ei edes kuullut ja otti sitten pultit, kun en vastannut. Jos on jotain tärkeätä asiaa, niin voi tulla lähemmäksi, ettei tarvitse huutaa.
- Naisasialooseri1
Ei tässä ollut kyse seksuaalisesta suuntautumisesta, vajakki.
Ei tietenkään mies loukkaannu siitä jos hän ei kiinosta seksuaalisesti lesboa. Tosin umpilesbokin halusi, että YTM kaverini panee hänet paksuksi ja loukkaushan se olisi ollut minua kohtaan jos olisin ollut paikalla.
Yli vuoden vanhoja keskusteluita nostelevia tulisi lyödä ainakin 500 kertaa kirveellä päähän.
- sikinsokinon
Ehkä nämä menee sitten vähän ristiin nämä miesten ja naisten jutut. Sillä kyllä naiselle, jolla tunteita on jotakuta miestä kohtaan niin isoimpia loukkauksia on ilmaista, että pelkkä paneminen kiinnostaa. Onhan se mukavaa tuntea olevansa haluttu, mutta tuollaisessa tilanteessa se on loukkaavaa eikä sitä voi selitellä millään kännisekoilulla.
Loukkaus? 95% tapauksista lähinnä stating the obvious.
- statingtheobvious
Kuten painu ämpäripersereikä / pikkupippeli vittuun täältä?
- munakurpitsavaunuissa
Äläs nyt viitsi alkaa prinsessoida, että jokaisen naisen tulisi haluta juuri sinua seksuaalisesti.
- Naisasialooseri1
Ei ihan jokaisen mutta suurimman osan. Vähintäänkin haluan olla se kaveripiirin halutuin mies, mikä jo melkein olenkin. YTM kaverinikin voitin kerran helposti kilpailussa naisesta.
- menehoitoon
Ei ihan jokaisen mutta suurimman osan. Vähintäänkin haluan olla se kaveripiirin halutuin mies, mikä jo melkein olenkin. YTM kaverinikin voitin kerran helposti kilpailussa naisesta.
Kuulostaa jo ihan "Joku vaan"-nimimerkin jauhannalta.
- DarkFear-ei-kirj
Pahin loukkaus on: "Sulla sitä kun onkin tukka kuin Juicella." Mä kun sitä olenkin joutunut tuon usein kuulemaan, ja sitä varten mä olenkin neitsyt-setä nyt 37-vuotiaana.
Minä olen sitä mieltä, että oikeasti vain nainen ylipäänsä edes voi loukata miestä.
Toinen mies ei voi loukata, uhkailu on eri asia, loukata kuitenkaan mies ei voi toista miestä siinä mielessä missä nainen voi.
Kunnianloukkauslaissa sanotaan:
"2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista,
on tuomittava kunnianloukkauksesta"
Tuon perusteella mikä tahansa josta joku voi kokea loukkaantuvansa, siis myöskin toisen torjuminen, kelpuuttamattomuus parisuhteeseen ja seksiin on periaatteessa kunnianloukkaus ja siitäkin pitäisi voida haastaa oikeuteen ja vaatia korvauksia. Typerämmistäkin asioista ja sanomisista sitä tehdään ja niitä silti pidetään jonain pätevänä aiheena oikeusjutulle.
Ei sillä, että olisin oikeasti sitä mieltä että se pitäisi olla noin, vaan tämä mielipide vain tuodakseni tässä esiin kuinka älytön suomen rikoslaissa oleva kunnianloukkauspykälä on.
Mutta minun kaltaisiani ihmisiä ei ole tarpeeksi, jotta tuollaiset pykälät saataisiin poistettua laista.- narsistipossubää
On ihan eri asia levittää ihmisistä valheellista tietoa ja mielikuvia ja täten sabotoida heidän elämäänsä - kuin kokea itsensä loukkaantuneeksi joutuessaan huomaamaan, että muut ihmiset eivät olekaan hiekkalapioita ja -ämpäreitä.
Joskus laki on henkisesti kehittyneempi kuin yksittäinen kansalainen - tai aika useinkin. narsistipossubää kirjoitti:
On ihan eri asia levittää ihmisistä valheellista tietoa ja mielikuvia ja täten sabotoida heidän elämäänsä - kuin kokea itsensä loukkaantuneeksi joutuessaan huomaamaan, että muut ihmiset eivät olekaan hiekkalapioita ja -ämpäreitä.
Joskus laki on henkisesti kehittyneempi kuin yksittäinen kansalainen - tai aika useinkin.Ei se ole eri asia, vaan tuo lain lause voidaan tulkita noinkin kuin se mainitsin. Henkilökohtainen loukkaantumisen kokemus vain määrittelee kaiken.
Tuomioita annetaan asioista joiden pitäisi olla oikeasti vain pelkkää sananvapauden käyttöä ja esittäjänsä mielipiteitä, eikä tulkita niitä "toisen elämän sabotoinniksi" jos niin ei oikeasti tapahdu. Sitäpaitsi viranomaiset eivät käytännössä edes pysty estämään ketään levittämästä juttuja, ketäänhän ei voida kuitenkaan esim. tappaa tai vangita pysyvästi vain siksi että hän levittää juttuja.
Varmasti merkittävä osa kunnianloukkaussyytteistä nostetaan rahanahneuden takia, asianomistajat haluavat helppoa rahaa koska sitä saa lain mukaan vaatia. Jos tuo ei olisi mahdollista, silloin syytteiden nostaminen varmaan loppuisi.
Valitettavasti se on kyllä niinpäin, että jotkut yksittäiset kriittiset kansalaiset ovat aika useinkin henkisesti kehittyneempiä yksilöitä kuin ne, jotka eduskuntaan on äänestetty lakeja säätämään (tai siis vain pitämään ikivanhat lait voimassa, kun suurin osa äänestäjistä on lampaita joille sopii kaikenlainen yksilöiden tekemisten ylhäältäpäin kontrollointi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741