Onko normaalia, että 40-vuotias mies

nalaluuu

pitää n. 20-29-vuotiaita naisia kauniimpina/haluttavempina kuin itsensä ikäisiä?

20

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Käsität kaiken kuin jänis.

      40 tehdään mitä huvittaa. Liity joukkoon!


      (reps)

      • Nasdaq

        Akka on kyllä Caribialla. Minä sidoksissa itseeni.


        (jännää naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Akka on kyllä Caribialla. Minä sidoksissa itseeni.


        (jännää naurua)

        Käsittääkseni Akka on saamea.

        Niin on myös Kebne.


        (skandinaavista yhteisymmärrystä)


    • Mature?

      Niin ja 50 tehdään mihin pystytään



      (rypyt naamalla)

    • Juurihan mediassa on kerrottu, että Tauski ja Vesa Keskinen, sekä huippuasianajaja Heikki Lampela ovat hankkineen itselleen nuoret ja viehättävät naiskumppanit. Taitaa olla hyvin normaalia.

      Paitsi..... tosiaan, nuo ukot ovatkin jo 50 .

      • tosi,,typy

        Ja mulla on jo menny onni ohi suun iki-impyenä:(


      • taitaa näissä tapauksissa raha ja kuuluisuus viedä voiton eikä niinkään naama ja ulkonäkö.


      • LaRito kirjoitti:

        taitaa näissä tapauksissa raha ja kuuluisuus viedä voiton eikä niinkään naama ja ulkonäkö.

        Mediasta lukenut, ettei Tauski olisi varoissaan. Turkissa oleva asunto sillä meni vasaran alle, maksamattomien laskujen takia ja ex-vaimojen kanssa on isompaa kiistaa elareista.

        Nuo kaksi muuta ovat kyllä rahamiehiä.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Mediasta lukenut, ettei Tauski olisi varoissaan. Turkissa oleva asunto sillä meni vasaran alle, maksamattomien laskujen takia ja ex-vaimojen kanssa on isompaa kiistaa elareista.

        Nuo kaksi muuta ovat kyllä rahamiehiä.

        voi raukkaa, siihen ku lisää vielä kuuleman mukaisen väkivaltaisuuden.. mutta eli ts. puhutaan kuuluisuudesta, kai sitä nyt tauskin varjolla pystyy silti ratsastaan etusivuille vaikkei hällä rahaa ookkaan :)


      • LaRito kirjoitti:

        voi raukkaa, siihen ku lisää vielä kuuleman mukaisen väkivaltaisuuden.. mutta eli ts. puhutaan kuuluisuudesta, kai sitä nyt tauskin varjolla pystyy silti ratsastaan etusivuille vaikkei hällä rahaa ookkaan :)

        Siitä Tauskin väkivaltaisesta käyttäytymisestä ex-vaimojaan kohtaan oli just jossain lehdessä.
        Siellä Gambiassa ei varmaan tarvitse olla kovin rikas, jos on muuten ollakseen. Taitaa olla niin, ettei Tauskia vähään aikaan kotimaassa nähdä.
        Eikä ole niin väliksikään. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Siitä Tauskin väkivaltaisesta käyttäytymisestä ex-vaimojaan kohtaan oli just jossain lehdessä.
        Siellä Gambiassa ei varmaan tarvitse olla kovin rikas, jos on muuten ollakseen. Taitaa olla niin, ettei Tauskia vähään aikaan kotimaassa nähdä.
        Eikä ole niin väliksikään. :)

        eikö se oo aika naurettavaa että aikuinen äijä laulaa rakkauslauluja tyyliin sinä vain ja hakkaa samaan tahtiin eukkojansa?


      • LaRito kirjoitti:

        eikö se oo aika naurettavaa että aikuinen äijä laulaa rakkauslauluja tyyliin sinä vain ja hakkaa samaan tahtiin eukkojansa?

        Naurettavahan se on koko tyyppi. Sellainen teeskentelevä tyrkky.
        Mediassa kirjoitetaan vain ja ainoastaan, kun se itse tarjoaa jotain "tempausta" lehdille.
        Vähän säälittää sen uusi 21v. Gambialainen vaimo.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Naurettavahan se on koko tyyppi. Sellainen teeskentelevä tyrkky.
        Mediassa kirjoitetaan vain ja ainoastaan, kun se itse tarjoaa jotain "tempausta" lehdille.
        Vähän säälittää sen uusi 21v. Gambialainen vaimo.

        skorpionien vikaa ;)


    • Luuton

      Alkuperäiseen kysymykseen: On

    • Painu v*ttuun

      Femakko jaksaa vedättää.

    • nnnnainen ei puuma

      yhtä normaalia, kuin että 40 nainen pitää 25v. miestä viehättävänä :)
      eri asia on sitten se, kenen kanssa ryhdytään suhteeseen yms...

    • Vastasin kerran. Sitten toisen... Pyyhin vastaukseni pois kerta toisensa jälkeen. Viidennellä kerralla olen sitä mieltä, että tämä on tyhmä provo, mutta vastaus on, että totta kai.

      Kysymys kuitenkin kuuluu, että kuka jaksaa nussia kahta viikkoa kauempaa kaunista, mutta jatkuvasti nalkuttavaa naista?

      Ps. Vastaus on korvatulpat ja liukkari.

      • Television,

        Tai kossupullo ja kaukkari


    • miehethän on luonteeltaan siittäjiä, joten on normaalia et miehet on kiinnostuneita parhaassa synnytysiässä olevista naisista.

    • Kyllä se ihan normaalia lisääntymisbiologiaa on. 40- vuotias nainen ei ole enää missän parhaassa lisääntymisiässä jota on aika selvää, että miehen mielenkiinto kohdistuu nuorempiin.

      Naisten taas on usein todettu viehättyvän itseään vanhemmista miehistä. Tämä kai johtuu siitä, että keski ikäinen ja sen ylittänytkin mies pystyy vielä mainiosti lisääntymään. Sen sijaan korkea ikä on luonnossa kertonut hyvistä geeneistä.

      Muillakin eläinlajeilla esiintyy tällaista ilmiötä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe