Olen nyt siinä vaiheessa elämää, että miehuus minussa ei enää esiinny fiktiivisenä tarinankertojana, vaan narratiivina. Eli minusta on tullut itseni tarina.
Nyt meni sekaisin.
(reps)
Kuinka mieheksi tullaan
21
93
Vastaukset
"ihminen ei ole koskaan ongelma, vaan ongelma on ongelma."
- lainaus -
(ratkis)- Musti-
Sää punane ketunkehveli
Jos mää kualen, sää pukeudut surusta Mustiin
hyppäämällä 40 kilometrin korkeudesta laskuvarjolla
- Nasdaq
Tuo kieltämättä aika paha. Liikennelentokoneet lentävät ylimmillään 15 kilometrissä. Sotilaskoneilla pääsee 26 kilometriin ja tiedustelukoneilla 30 kilometriin.
40 kilometriä on avaruus.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tuo kieltämättä aika paha. Liikennelentokoneet lentävät ylimmillään 15 kilometrissä. Sotilaskoneilla pääsee 26 kilometriin ja tiedustelukoneilla 30 kilometriin.
40 kilometriä on avaruus.
(reps)Eli alipaine ja järjetön kylmyys/kuumuus kaikkialla. Todella vihamielinen ympäristö.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Eli alipaine ja järjetön kylmyys/kuumuus kaikkialla. Todella vihamielinen ympäristö.
Ja tässä sitä vaan lennellään planeetan mukana.
No worries
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ja tässä sitä vaan lennellään planeetan mukana.
No worries
(reps)Oh Mama.
(reps) - 2life
Nasdaq kirjoitti:
Oh Mama.
(reps)Onko kyseessä siis kauhuskenaario, James Bondin tyyliin?
- Nasdaq
2life kirjoitti:
Onko kyseessä siis kauhuskenaario, James Bondin tyyliin?
Ei, vaan ihan arkipäivää. Olemme ihan samassa koneessa.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ei, vaan ihan arkipäivää. Olemme ihan samassa koneessa.
(reps)Siis eikö teistä kukaan tiedä millä vauhdilla tämä kivikasa liikkuu radallaan? Ja etenkin missä?
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Siis eikö teistä kukaan tiedä millä vauhdilla tämä kivikasa liikkuu radallaan? Ja etenkin missä?
(reps)107 200 kmh
Jos mun Jeeppi kulkee 150 kmh, niin osaatteko laskea paljonko on maan törmäysmassa, jos vauhti on tuo ja maa painaa noin 6 triljoona tonnia?
Siis millaisia lukuja.
Ja nämä eivät ole vielä edes lukuja, vaan murkkuja, fragsuja.
(reps) - Earth
Nasdaq kirjoitti:
Siis eikö teistä kukaan tiedä millä vauhdilla tämä kivikasa liikkuu radallaan? Ja etenkin missä?
(reps)Nopealla, aivan liian nopealla vauhdilla! Ikäänkuin valovuosi, joka kuvaa matkaa nopeuden sijaan!
-Middle of nowhere- - Horsepower!
Nasdaq kirjoitti:
107 200 kmh
Jos mun Jeeppi kulkee 150 kmh, niin osaatteko laskea paljonko on maan törmäysmassa, jos vauhti on tuo ja maa painaa noin 6 triljoona tonnia?
Siis millaisia lukuja.
Ja nämä eivät ole vielä edes lukuja, vaan murkkuja, fragsuja.
(reps)Miten pieni ihminen tuon voisi tietää? Emmehän me ole astronomeja jotka voisivat fontin perusteella määrittää onko kyseessä 4, 6 vai 8 sylinterinen Jeppi
-Detroit- - Nasdaq
Horsepower! kirjoitti:
Miten pieni ihminen tuon voisi tietää? Emmehän me ole astronomeja jotka voisivat fontin perusteella määrittää onko kyseessä 4, 6 vai 8 sylinterinen Jeppi
-Detroit-Päivän ensimmäiset hauskat.
Kiitos vaan.
(reps) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Päivän ensimmäiset hauskat.
Kiitos vaan.
(reps)Oikeastaan vahinkohauskat on kaikkein hauskimpia hauskoja.
(reps) - Shot!
Nasdaq kirjoitti:
Oikeastaan vahinkohauskat on kaikkein hauskimpia hauskoja.
(reps)Vahingonlaukauksestahan on moni henkensä menettänyt, vaan moni on myös alkunsa saanut.
- Nasdaq
Shot! kirjoitti:
Vahingonlaukauksestahan on moni henkensä menettänyt, vaan moni on myös alkunsa saanut.
Pablo oli sitä mieltä, että hän ei tee virheitä vaan luo itselleen lisää mahdollisuuksia.
- Testarossa
Aha. Oleko kokeillut tätä:
http://3x-sites.net/teens/xs15-5847/13.jpg
Voin vakuuttaa, että toimii.- Nasdaq
Vaatii jotain kirjautumista.
Unable.
No, kai sitä maailmassa on muutakin.
(reps) - VR!
Vetäneekö vertoja tälle?
http://1baltic1bullet.files.wordpress.com/2012/07/junanvessa-1-vr.png?w=929
Siinä sitä on dynaamista actionia!
- aIbatrossi
Nassel on sukkeli kysymyxii
Siwarina ei tiärä koska miähex tullaan---ihanqus murkkukloppi
Nooh, pitäis enstex sotilaan jämei saara ja puksutella liuta kakaroit hit och dit
Shit odotella, ett aikuisexy tulee
normaali äijä ei ittiänsä aikuisex usko viäl kolmilukuisel iäl
tuskinpa edes Metusalem------karas pilluntuaksun peräs viäl tuhatvuatiaana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634