Kuinka mieheksi tullaan

Nasdaq

Olen nyt siinä vaiheessa elämää, että miehuus minussa ei enää esiinny fiktiivisenä tarinankertojana, vaan narratiivina. Eli minusta on tullut itseni tarina.


Nyt meni sekaisin.


(reps)

21

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "ihminen ei ole koskaan ongelma, vaan ongelma on ongelma."

      - lainaus -

      (ratkis)

      • Musti-

        Sää punane ketunkehveli

        Jos mää kualen, sää pukeudut surusta Mustiin


    • hyppäämällä 40 kilometrin korkeudesta laskuvarjolla

      • Nasdaq

        Tuo kieltämättä aika paha. Liikennelentokoneet lentävät ylimmillään 15 kilometrissä. Sotilaskoneilla pääsee 26 kilometriin ja tiedustelukoneilla 30 kilometriin.

        40 kilometriä on avaruus.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tuo kieltämättä aika paha. Liikennelentokoneet lentävät ylimmillään 15 kilometrissä. Sotilaskoneilla pääsee 26 kilometriin ja tiedustelukoneilla 30 kilometriin.

        40 kilometriä on avaruus.



        (reps)

        Eli alipaine ja järjetön kylmyys/kuumuus kaikkialla. Todella vihamielinen ympäristö.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli alipaine ja järjetön kylmyys/kuumuus kaikkialla. Todella vihamielinen ympäristö.

        Ja tässä sitä vaan lennellään planeetan mukana.

        No worries



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja tässä sitä vaan lennellään planeetan mukana.

        No worries



        (reps)

        Oh Mama.


        (reps)


      • 2life
        Nasdaq kirjoitti:

        Oh Mama.


        (reps)

        Onko kyseessä siis kauhuskenaario, James Bondin tyyliin?


      • Nasdaq
        2life kirjoitti:

        Onko kyseessä siis kauhuskenaario, James Bondin tyyliin?

        Ei, vaan ihan arkipäivää. Olemme ihan samassa koneessa.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ei, vaan ihan arkipäivää. Olemme ihan samassa koneessa.


        (reps)

        Siis eikö teistä kukaan tiedä millä vauhdilla tämä kivikasa liikkuu radallaan? Ja etenkin missä?


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis eikö teistä kukaan tiedä millä vauhdilla tämä kivikasa liikkuu radallaan? Ja etenkin missä?


        (reps)

        107 200 kmh


        Jos mun Jeeppi kulkee 150 kmh, niin osaatteko laskea paljonko on maan törmäysmassa, jos vauhti on tuo ja maa painaa noin 6 triljoona tonnia?

        Siis millaisia lukuja.

        Ja nämä eivät ole vielä edes lukuja, vaan murkkuja, fragsuja.



        (reps)


      • Earth
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis eikö teistä kukaan tiedä millä vauhdilla tämä kivikasa liikkuu radallaan? Ja etenkin missä?


        (reps)

        Nopealla, aivan liian nopealla vauhdilla! Ikäänkuin valovuosi, joka kuvaa matkaa nopeuden sijaan!




        -Middle of nowhere-


      • Horsepower!
        Nasdaq kirjoitti:

        107 200 kmh


        Jos mun Jeeppi kulkee 150 kmh, niin osaatteko laskea paljonko on maan törmäysmassa, jos vauhti on tuo ja maa painaa noin 6 triljoona tonnia?

        Siis millaisia lukuja.

        Ja nämä eivät ole vielä edes lukuja, vaan murkkuja, fragsuja.



        (reps)

        Miten pieni ihminen tuon voisi tietää? Emmehän me ole astronomeja jotka voisivat fontin perusteella määrittää onko kyseessä 4, 6 vai 8 sylinterinen Jeppi



        -Detroit-


      • Nasdaq
        Horsepower! kirjoitti:

        Miten pieni ihminen tuon voisi tietää? Emmehän me ole astronomeja jotka voisivat fontin perusteella määrittää onko kyseessä 4, 6 vai 8 sylinterinen Jeppi



        -Detroit-

        Päivän ensimmäiset hauskat.


        Kiitos vaan.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Päivän ensimmäiset hauskat.


        Kiitos vaan.


        (reps)

        Oikeastaan vahinkohauskat on kaikkein hauskimpia hauskoja.


        (reps)


      • Shot!
        Nasdaq kirjoitti:

        Oikeastaan vahinkohauskat on kaikkein hauskimpia hauskoja.


        (reps)

        Vahingonlaukauksestahan on moni henkensä menettänyt, vaan moni on myös alkunsa saanut.


      • Nasdaq
        Shot! kirjoitti:

        Vahingonlaukauksestahan on moni henkensä menettänyt, vaan moni on myös alkunsa saanut.

        Pablo oli sitä mieltä, että hän ei tee virheitä vaan luo itselleen lisää mahdollisuuksia.


    • Testarossa
      • Nasdaq

        Vaatii jotain kirjautumista.

        Unable.

        No, kai sitä maailmassa on muutakin.



        (reps)


      • VR!

    • aIbatrossi

      Nassel on sukkeli kysymyxii

      Siwarina ei tiärä koska miähex tullaan---ihanqus murkkukloppi

      Nooh, pitäis enstex sotilaan jämei saara ja puksutella liuta kakaroit hit och dit

      Shit odotella, ett aikuisexy tulee

      normaali äijä ei ittiänsä aikuisex usko viäl kolmilukuisel iäl

      tuskinpa edes Metusalem------karas pilluntuaksun peräs viäl tuhatvuatiaana

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe