tänään jäälle vaeltelemaan. :)
Hyvää sunnuntaita kahvilaisille.
Aamukahvit nautittu
23
112
Vastaukset 23
- inkkaritar
Aaamupäivää :)
Lopetin kahvilakon, ei vaan kestänyt sitä huuumaavaa tuoksua mikä levisi joka paikkaan kun isäntä aamukahveet keitteli. Ihminen on näköjänsä himojensa orja :(
Vaan olipa taivaallisen hyvää ja aivotkin tuntuis notkeammilta....
Tänään on laiskottelupäivä, en aio tehdä mitään järkevää tai hyödyllistä, vaan surffailen netissä ja tuijotan telkkua. EHKÄ saatan hitusen venytellä välillä. Ulkoilmaa ihailen ikkunasta :)Vannotuneena kahvinjuojana täytyy sanoa, että olipas sullekkin hirvee kohtaus iskeny, ku meinasit kahvinjuonnin lopettaa..Vai oliko sulla ihan esim. terveydelliset syyt siihen? :)
Mä kuolisin ilman kaffeeta.. :P- inkkaritar
mii-su kirjoitti:
Vannotuneena kahvinjuojana täytyy sanoa, että olipas sullekkin hirvee kohtaus iskeny, ku meinasit kahvinjuonnin lopettaa..Vai oliko sulla ihan esim. terveydelliset syyt siihen? :)
Mä kuolisin ilman kaffeeta.. :PHulluus meinasi iskeä :D Joo, mun kahvinjuontini oli karannut lapasesta, alkoi mennä jo litratolkulla vuorokaudessa, vähintään kuusi kertaa kaksi desiä. Olen varmaan vähän kofeiiniherkkä, kun tuli kaikenlaista sivuoiretta kahvista. Tykytyksiä ja ylivireisyyttä.
Eikä siinä vielä kaikki, vaan laskujeni mukaan join kahvin mukana kolme kiloa sokeria kuukaudessa :D :D
Nyt olen nauttinut siitä yhdestä isosta kupillisesta päiväkahviaikaan, ja ilman sokeria. inkkaritar kirjoitti:
Hulluus meinasi iskeä :D Joo, mun kahvinjuontini oli karannut lapasesta, alkoi mennä jo litratolkulla vuorokaudessa, vähintään kuusi kertaa kaksi desiä. Olen varmaan vähän kofeiiniherkkä, kun tuli kaikenlaista sivuoiretta kahvista. Tykytyksiä ja ylivireisyyttä.
Eikä siinä vielä kaikki, vaan laskujeni mukaan join kahvin mukana kolme kiloa sokeria kuukaudessa :D :D
Nyt olen nauttinut siitä yhdestä isosta kupillisesta päiväkahviaikaan, ja ilman sokeria.Liika kofeiini voi kyl aiheuttaa sydämmen tykytyksiä..Sekös mullaki pistää joskus jumputtamaan...:P Ei..kyl se jumputtaa muutes vaan, ku mun rakas kaffee ei voi olla syyllinen. ;)
Kolme kiloa sokeria on kyl paljon. Mä en ole enään vuosiin käyttäny sokeria kahvin kanssa. Muksuna otin kahvikupin kanssa 4 palaa sokeria. :)- inkkaritar
mii-su kirjoitti:
Liika kofeiini voi kyl aiheuttaa sydämmen tykytyksiä..Sekös mullaki pistää joskus jumputtamaan...:P Ei..kyl se jumputtaa muutes vaan, ku mun rakas kaffee ei voi olla syyllinen. ;)
Kolme kiloa sokeria on kyl paljon. Mä en ole enään vuosiin käyttäny sokeria kahvin kanssa. Muksuna otin kahvikupin kanssa 4 palaa sokeria. :)Kauan minäkin koetin vakuutella kahvin syyttömyyttä tykytyksiin, mutta niin vain on pompotukset tasoittuneet kun en oo ollut jatkuvasti kaffen kans lotraamassa.
Joo, neljä teelusikallista sokeria meni aina yhteen mottiin, elikkäs kahdeksan ruokslusikallista päivässä(noin 100g). Siitä kertyy uskomaton määrä ylimääräistä sokeria vuodessa....kolmekymmentäkuusi kiloa :D :D HUH ! inkkaritar kirjoitti:
Kauan minäkin koetin vakuutella kahvin syyttömyyttä tykytyksiin, mutta niin vain on pompotukset tasoittuneet kun en oo ollut jatkuvasti kaffen kans lotraamassa.
Joo, neljä teelusikallista sokeria meni aina yhteen mottiin, elikkäs kahdeksan ruokslusikallista päivässä(noin 100g). Siitä kertyy uskomaton määrä ylimääräistä sokeria vuodessa....kolmekymmentäkuusi kiloa :D :D HUH !Oho.. :)))))))
Iltapäivää. Tämä päivä on mennyt ihan kotitöitä tehdessä. Pitihän minunkin painua raittiiseen ilmaan, mutta lorvikatarritauti iski pahemman kerran..eikä ole edes ensimmäinen kerta. :)
- anomyymi
Lorvikatari mullakin ;D
En muista milloin oisin nukkunut näin pitkään kuin tänä aamuna.
Puoli kymmeneltä avasin silmäni
ja aattelin että ohhohhoijaa kun edelleen ramasee,
vissiin kait siksi kun tuli koisittua 12 tuntia yhteen putkeen
ja vielä soffalla maaten.
Tais olla bliisu euroviisu finnaali kun kesken kaiken nukahdin.
Viikonloppu yksin kotona eikä siis kukaan ollut patistelemassa sänkyyn,
tai muuten häiritsemässä sikeää unta.
Eikä siinä kaikki, aamulla kelloa tuijottaessa aattelin
että kesäaikakin alkaa sitten tänään.
No, kunhan kaffit keitän niin siirrellään sitten kelloja.
Siinä kaffit kun porisi keittimessä niin hoxin jotta jumankakkelis,
ei suinkaan vielä kesäaika,
vastahan tämä oikea talviaika alkoi, siis säiden puolesta.
Hahhah, kyllä mua huvitutti mutta toisaalta myös raivostutti
kun päässä pyöri vain yksi biisi kokoajan,
Jamppa Tuomisen sä olit yksi kukka vain minun tarhassain....etc.
Mistä hitosta tuokin tuli päähän soimaan
kun ainakaan kymmeneen vuoteen kuulut mistään.
Muista edes sanoja oikein vaikka sävel kyllä pyörii edelleen päässä
noilla muutamilla sinnepäin sanoilla.
Pitäis saada jotain vauhdikkaampaa mussiikkia korvamadoksi,
sais vähän reippaamman otteen tälle päivää,
lähtis vaikka lenkille ennen kuin porukat palaa kotiin. anomyymi kirjoitti:
Lorvikatari mullakin ;D
lähtis vaikka lenkille ennen kuin porukat palaa kotiin.Voii..oiski jo kesäaikaa...:)) Mä heräsin yhdeksältä, mut kyllä väsytti viel ihan hirveesti. Oli kuitenki pakko nousta, ku eihän sitä voi koko päivää nukkua...mukamas. :))
Tuo on muutes tuttua, että joku biisi saattaa aamulla jumputtaa päässä. Usein viel just sellanen, mitä ei ees muistanu enää olevankaan. :P- Tässä voittaja
anomyymi kirjoitti:
Lorvikatari mullakin ;D
lähtis vaikka lenkille ennen kuin porukat palaa kotiin.2014, mikä edustaa Suomea.
http://www.youtube.com/watch?v=bAdz2HKz1PA - minä
mii-su kirjoitti:
Voii..oiski jo kesäaikaa...:)) Mä heräsin yhdeksältä, mut kyllä väsytti viel ihan hirveesti. Oli kuitenki pakko nousta, ku eihän sitä voi koko päivää nukkua...mukamas. :))
Tuo on muutes tuttua, että joku biisi saattaa aamulla jumputtaa päässä. Usein viel just sellanen, mitä ei ees muistanu enää olevankaan. :PTuo setä olsi hyvä euroviisuihin esiintymään:)
http://www.youtube.com/watch?v=3yGeIAbSxHE - ingalina
Tässä voittaja kirjoitti:
2014, mikä edustaa Suomea.
http://www.youtube.com/watch?v=bAdz2HKz1PAVarmaankin oli paras,mutta mie tykkäsin tästäkin:)
No mie en ehtinyt tänään ollenkaan ulos,kun aika loppui kesken :)
http://youtu.be/5YRy-Wjxnxc minä kirjoitti:
Tuo setä olsi hyvä euroviisuihin esiintymään:)
http://www.youtube.com/watch?v=3yGeIAbSxHEOlihan toi hauska biisi..Vitsi, ku mua alko nii naurattaa. :))
http://www.youtube.com/watch?v=bAdz2HKz1PATos laulussa tai laulajassa ei ollut mitään vikaa, mutta nuo kitaristit..miks ihmeessä ne käveli ja seilas tossa niin typerän näkösesti??!
http://www.youtube.com/watch?v=bAdz2HKz1PAMinä tykkäsin tästä kovasti ja olen tyytyväinen, että voitti.
mii-su kirjoitti:
Voii..oiski jo kesäaikaa...:)) Mä heräsin yhdeksältä, mut kyllä väsytti viel ihan hirveesti. Oli kuitenki pakko nousta, ku eihän sitä voi koko päivää nukkua...mukamas. :))
Tuo on muutes tuttua, että joku biisi saattaa aamulla jumputtaa päässä. Usein viel just sellanen, mitä ei ees muistanu enää olevankaan. :PHeh, jos nyt ois jo kesä aika niin kohta ois syksy ;P
Mutkun nytkun mennään vähän matkaa eteen päin niin kesä tulee kohisten,
eli parempi näin että edessä päin, mun mielestä. :)minä kirjoitti:
Tuo setä olsi hyvä euroviisuihin esiintymään:)
http://www.youtube.com/watch?v=3yGeIAbSxHEJoo joo oli hauska biisi.
Setä vois nyt viedä tyttöset avanto uinneille. ;DTässä voittaja kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=bAdz2HKz1PAIhan kiva biisi viisuihin, onnittelut vaan voittajille.
Tää oli mun mielestä aika mukava.
Mietin että miltä toi kuullostaisi espanjaksi
kun Mama sanoi vastanneensa ihmisten kyselyihin,
jos voitetaan mikä ettei myös epanjan kielisenä,
tai jotain sinnepäin.
http://www.youtube.com/watch?v=DY_NpaRg_HA
- Lumilomailija.
Kahvinkeitin porahteli aamulla jo 6 - 7 välillä. Viimeisen kerran tähän työputkeen, vähään aikaan.
Huomenna aloittelen 6 viikon talviloman. Että ehtii tuota kahvetta juopottelemaan useamminkin.
Turhaankin sitä tulee juoduksi mutta onhan se monista pahoista tavoista sieltä lievemmästä päästä.
Kai sitä joutaisi matkoillekin kun keksisi mestan minne lähteä. Kunnon lämmin on vähän liian kaukana lentäen. Ei huvita pitkät istumiset lentokoneissa.
Pakkasta saa pihallakin, miksi lähteä sitä potemaan muualle suomessa.
Lähialueilla on kylmää myöskin.
Ja ihan totta, en aio roikkua netissäkään kokopäiväisesti :)- inkkaritar
Vautsi, kuuden viikon loma :) Kylläpä käy kateeksi.
Sehän on jo kevät pitkällä kun seuraavan kerran töihin menet.
- voe voe
kotko tuos
omassa elementissää- Koeta kestää.
Ppst.
Älä pakahdu ikävääsi kun kotko ei ole paikalla. - hoh hoh hoo
Koeta kestää. kirjoitti:
Ppst.
Älä pakahdu ikävääsi kun kotko ei ole paikalla.ot sie kotkon*sihteer*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100687
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16588Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489