Käytän AdBlock mainosten esto-ohjelmaa, mutta jostain syystä Windows tykkää poistaa sen aina kun tekee uusia isompia päivityksiä. Eilen oli taas AdBlock häipynyt koneelta ja kylläpä näyttää sekavalta selaaminen.
Te joilla esto-ohjelmaa ei ole käytössä, huomaatteko noita mainoksia, vai tottuuko silmä poimimaan vain sen oleellisen sivuilta? Kone näyttäisi toimivan ripeämmin ilman esto-ohjelmaa. :)
Ps. "Kirjanpito alkaen 25 euroa/kk"....kuulostaa epäuskottavalta :)
Mainosten tulva
27
121
Vastaukset 27
Jotain meillä on erilailla jos päivitys poistaa sulla Adblockin. Mitä selainta käytät?
- inkkaritar
Chromea olen käyttänyt viime aikoina. Moittineeko jotain yhteensopivuuksia ?
inkkaritar kirjoitti:
Chromea olen käyttänyt viime aikoina. Moittineeko jotain yhteensopivuuksia ?
Tuli mieleen että jos sulla on myös Internet Explorer koneella ja windows päivittää sitä, niin poistaisiko samalla adblockin jonain haittaohjelmana? Enpä tiedä. Itsellä ei oo exploreria ollenkaan ja selailen tuliketulla, ja ei ole poistunut päivittäessä.
- inkkaritar
Kosander kirjoitti:
Tuli mieleen että jos sulla on myös Internet Explorer koneella ja windows päivittää sitä, niin poistaisiko samalla adblockin jonain haittaohjelmana? Enpä tiedä. Itsellä ei oo exploreria ollenkaan ja selailen tuliketulla, ja ei ole poistunut päivittäessä.
Onhan minulla IEkin koneella, en oo uskaltanut sitä poistaa kun oon luullut että windows tarvii sitä päivityksiin?
*nolona*
Minulla tulikettu toimi niin hitaasti että män hermot sen kanssa, joten olen luopunut siitä jo vuosia sitten. - Free selaaja.
inkkaritar kirjoitti:
Onhan minulla IEkin koneella, en oo uskaltanut sitä poistaa kun oon luullut että windows tarvii sitä päivityksiin?
*nolona*
Minulla tulikettu toimi niin hitaasti että män hermot sen kanssa, joten olen luopunut siitä jo vuosia sitten.Laittakaa Safari tai Opera. Pelittää. Myös Adplussit toimii.
Mutta jokaisella on tietysti henkinen mieltymys johonkin asiaan esim selain.
Itse en muista milloin viimeksi olisin nähnyt mitään mainosta.
Mihin ne mainokset tulee? Mä kun en sillai tajua tästä koneesta, että mitä tässä oikein on. Poitsu huolehtii tämmösistä. :)
- inkkaritar
Mainoksia tulee vähän joka nurkalle, jotkut mainokset jopa hyppäävät sivun peitoksi :) Tällä sivulla on sivun yläosassa koko sivun levyinen useamman sentin korkuinen mainos, lisäksi Google-mainokset vasemmalla ja oikealla sivuilla. En tiedä tuleeko nuo googlen ylläpitämän mainokset näkyviin vain tällä GoogleChromen selaimella. Ja tämänkin vastauslootan alla on pari mainosta ja vasemmalla alakulmassa joku pelimainos, "vain miehille"
Jos ei sulla näy mainoksia niin poikasi on varmaan asentanut jonkun mainosten eston siihen :) inkkaritar kirjoitti:
Mainoksia tulee vähän joka nurkalle, jotkut mainokset jopa hyppäävät sivun peitoksi :) Tällä sivulla on sivun yläosassa koko sivun levyinen useamman sentin korkuinen mainos, lisäksi Google-mainokset vasemmalla ja oikealla sivuilla. En tiedä tuleeko nuo googlen ylläpitämän mainokset näkyviin vain tällä GoogleChromen selaimella. Ja tämänkin vastauslootan alla on pari mainosta ja vasemmalla alakulmassa joku pelimainos, "vain miehille"
Jos ei sulla näy mainoksia niin poikasi on varmaan asentanut jonkun mainosten eston siihen :)Juu..kyl tässä varmaan on jokin esto, kun en mainoksia näe. :) Onneks on, ku tulisin hulluks, jos joku menis mun eteen ku luen täällä.
inkkaritar kirjoitti:
Jos ei sulla näy mainoksia niin poikasi on varmaan asentanut jonkun mainosten eston siihen :)Mää oon allerginen mainoksille. Tallennan nykyään myös telkkarin mainoskanavien ohjelmat jotka aion katsoa ja katon sitten tallenteena. Siten voin kelata mainokset pois välistä.
Kosander kirjoitti:
Mää oon allerginen mainoksille. Tallennan nykyään myös telkkarin mainoskanavien ohjelmat jotka aion katsoa ja katon sitten tallenteena. Siten voin kelata mainokset pois välistä.
Telkkarin mainokset ne vasta hulluuden partaalle saattaakin. :/
mulla on Firefox, ja mainoksia näkyy jonkin verran ,. tällä sivulla ei näy mitään kuvallisia mainoksia mutta tekstimainoksia näkyy muutamia ,.
- inkkaritar
Ahaa, se on sitten selainkohtiasta tuo mainosten näkyminen. Minullaka ei tänään näy niin paljon mainoksia kuin viikonloppuna oli.
Wikipedia on mainokseton, mutta nyt he keräävät rahaa voidakseen jatkaa mainoksettomina ,. kaikki jotka ovat kokeneet Wikipedian hyödylliseksi ja käyttävät sitä, lahjoittakaa rahaa ;)
3€ riittää ,.- inkkaritar
No käyhän se varainhankinta silläkin tavalla :)
- inkkaritar
Nyt on taas AdBlock ladattuna, ihanan selkeitä sivuja :)
Mutta nytpä vasta ottaakin pattiin, Windows lopettaa XP:n päivitykset, pakko vissiin lopultakin hankkia uus kone. Tähän vanhaan reuhkaan on turha yrittää vaihtaa uudempaa käyttistä, loppuu tehot.- minä,
Tuolla microsoftin ohjelmalla voit testata riittääkö tehot. Jos haluat pitää koneen:
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/downloads/upgrade-advisor
Osaa olla toisinaan raivostuttavia nämä mainokset, jotka minusta pikemminkin saavat inhoamaan kyseistä tuotetta. Tällä kirjaston koneella niitä mainoksia on vain siedettävä puhumattakaan siitä että on IE 8 kiusana.
- inkkaritar
Totta, päällevyöryvä agressiivinen mainos saa minussakin aikaan inhoreaktion mainostettavaa tuotetta tai asiaa kohtaan.
Mulla on myös tuo Adblock, mutta ei se oo poistunut päivitysten jäljiltä. Mä en siedä pätkääkään niitä mainoksia, onneksi ei ole tarvinnut niitä katsellekaan.
- inkkaritar
Tuottaakohan nuo mainokset oikeasti yrityksille jotain? Varmaan koskapa mainoksia on netti pullollaan, eihän niitä muuten kannattaisi maksun edestä laittaa
inkkaritar kirjoitti:
Tuottaakohan nuo mainokset oikeasti yrityksille jotain? Varmaan koskapa mainoksia on netti pullollaan, eihän niitä muuten kannattaisi maksun edestä laittaa
En nyt varmaksi mene vannomaan, mutta käsittääkseni jotkut laittavat mainoksia sillä perusteella, että jokainen klikkaus tuottaa mainostajalle pienen summan. Enkä tiedä, että kuka sen summan sitten maksaa.
- sabrona
Mullakin oli, mutta vaihdoin Mozillaan ja asensin siihen sovellus lisäosan joka estää mainokset.
- Tutka sen kertoo.
Sinun sivulla lymyää 3 piilomainosta.
- inkkaritar
Ok. Pitääpä joskus taas kokeilla miten tulikettu nykyään toimii. Itselläni oli muutama vuosi sitten käytössä, mutta koneen tehot ei riittänyt sitä pyörittämään tai sitten siinä oli jotian muuta häikkää, mutta selaaminen oli yhtä tuskaa sillä, siksi vaihdoin Chromeen.
- Estetty blokattu
Tutkani kertoi juuri, kymmenen (mainos)hyökkäystä estetty heti kun avasin tämän sivun. Niitä piilomainoksia luurii puskissa vaikka kuinka ja monta.
- inkkaritar
Mimmonen tutka sinulla on ? Minulla AdBlock kertoo myös että kymmenen mainosta on nyt estettynä tällä sivulla.
- :¨¨:
Ota lainaa turvallisesti
Jopa 2500 € ilman vakuuksia! Turvallinen ja vaivaton valinta.
www.ellos.fi
Silmäluomileikkaukset
Esteettiset hoidot ja plastiikka- kirurgia Terveystalosta. Varaa aika
www.terveystalo.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491