Vastaa Pirkko Jalovaara tähän kysymykseen

Yksikään...

Onko mies parantunut eturauhassyövästä.jos kuitenkin kuolee samaan syöpään muutaman vuoden päästä? Ei mene jakeluun.

157

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uutiset.

Ihme parantumisia ei ole tapahtunut, eikä mitkään tiedoitus välineet niistä ilmoittaneet.

• nnnnnnn.

Tuskin se Pirkko täällä käy lukemassa mitä kirjoitellaan.

• Osaa lukea

Olen vähän toista kuullut.

• Eräs palstailija

Tässä alla on toiselta ketjulta vastaus samantyyppiseen kysymykseen, onkohan tämä Pirkon vastaus, kun on niin kiihkeä??? Ei luulisi muiden kiivailevan tällä tavalla, kuin asianomainen???

Tunge leipäläpeesi2.2.2014 12:54
        Piruako siinä hämmennät kun tietosi on sieltä ruhtinaan puolelta.

Herra ei paranna kaikkia. Toiset paranee heti rukouksen jälkeen. Jotkut parane kirkon penkissä istuessaan. Mahdollinen paraneminen myös viikkojen viiveellä vähitellen. Mihinkä sinä tollo sen kamerasi pistät?

Googlaa näitä ja kysy, sillä ethän usko vaikka kuolleet heräisi, kuten Raamattu kertoo.

http://www.rukousystavat.fi/index.php?option=com_k2&view=item&id=7:parantuneet&lang=fi

• Olen HUOMANNUT

"Tuskin se Pirkko täällä käy lukemassa mitä kirjoitellaan."

VOI kuule, olen huomannut, että koko Suomen kristikunta käy juuri näillä ehkä kaikkein vilkkaimilla uskovien sivuilla tarkistamassa, josko olisi jotain heistä kirjoitettu, tai muuta kiinnostavaa.

Sillä jos jotain tänne kirjoittaa, reaktio seurakuntien taholta tulee VÄLITTÖMÄSTI, joten satavarmasti myös Jalovaara näitä lueskelee ja kaikki muutkin humpuukkimaakarit sekä ihan oikeat uskovatkin.

• Pirkolle

kylläpä taitaa vastata jopa! Nimimerkillä....?

• Tunge läpeesi
        Eräs palstailija kirjoitti:

Tässä alla on toiselta ketjulta vastaus samantyyppiseen kysymykseen, onkohan tämä Pirkon vastaus, kun on niin kiihkeä??? Ei luulisi muiden kiivailevan tällä tavalla, kuin asianomainen???

Herra ei paranna kaikkia. Toiset paranee heti rukouksen jälkeen. Jotkut parane kirkon penkissä istuessaan. Mahdollinen paraneminen myös viikkojen viiveellä vähitellen. Mihinkä sinä tollo sen kamerasi pistät?

Googlaa näitä ja kysy, sillä ethän usko vaikka kuolleet heräisi, kuten Raamattu kertoo.

http://www.rukousystavat.fi/index.php?option=com_k2&view=item&id=7:parantuneet&lang=fi

Ei ole Pirkon kirjoitus. Se on minun.
        Kysyttiin parantuneita, joten laiton linkin, että kysykää itse ja suoraan. Ei myöskään ole heti kuollut syöpään, vaan 7 vuoden kuluttua.
        Ei kannata valehdella, sillä se tulee oman sielun vahingoksi, ei muiden.

Katso linkista ihmisten kertomuksia, ellet usko Raamattu sanoo sinulle näin.

16:27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
        16:28 - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
        16:29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
        16:30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen.'
        16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"

• Tämä on faktaa
        Tunge läpeesi kirjoitti:

Kysyttiin parantuneita, joten laiton linkin, että kysykää itse ja suoraan. Ei myöskään ole heti kuollut syöpään, vaan 7 vuoden kuluttua.

16:27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
        16:28 - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
        16:30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen.'
        16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"

"Tunge läpeesi" valehtelee. Kirjoitus on Pirkon.

• surullista sumutusta
        Tämä on faktaa kirjoitti:

Tämä on faktaa3.2.2014 20:25 1 SULJE

Joo, Pirkko pelkää kuollakseen, että petettävät häviää, eikä kukaan enää osta 50 euron lehtiä "Rukousystävistä".

Tuo hinta on kuulemma koko ajan vaan oudosti noussut, kertoi eräs "rukousystävä", joka on vakavasti sairas, mutta uskottelee "Pirkon jumalan" parantavan vielä joku kerta.

• missä moraali?
        Tunge läpeesi kirjoitti:

Puhuuko uskovainen / uskova ihminen noin epäasiallisesti: tunge läpeesi....
        Kodissani missä kasvoin ei kuuluttu kirkkon eikä lahkoon, mutta kielenkäyttömme oli kaunista ja sivistynyttä ja samoin omat lapsemme eivät käytä koskaan tällaista kieltä. Miten rumasti ja rivosti te uskovaiset puhutte ja kohtelette toisianne ja lähimmäistä yleensäkin. Lapsuuden kodissani ja meidän kodissamme ei koskaan ole kajottu lapsiin, pelkkä ajatuskin on ollut kauhistuttava, se on sairasta ja pahinta mitä voi lapselle tai nuorelle tehdä. Miten kieroon kasvanut voi ihmisen mieli olla jos kajoaa viattomiin? Seksuaalisuus on kahden aikuisen rakastavaisen oma intiimi asia, ihana asia.Te uskovaiset ja lahkolaiset käytätte lapsianne hyväksi ja hetken päästä rukoilette jumalaltanne anteeksiantoa, kunnes taas uudestaan.
        Väitän, että te elätte uskonne/armonne turvin hyvin paljon moraalittomampaa elämää kuin me, joita ei olla liotettu kastevesissä ja joiile ei ole huudettu hallelujaa. En koskaan halua kuulua mihinkään lahkonne kaltaiseen sakkiin, emme hyväksy tapojanne ja teillä on paljon puhdistettavaa elämässänne ja suhtautumisessa elämään sekä kanssaihmisiin.

• ei parantaja
        Eräs palstailija kirjoitti:

Olisi korkea aika Jalovaaran jättä nämä parantamis ym. sielun höyläämis jutut ammattilaisten käsiin ja kävisi puhdistamassa suun, oikein desinfioimalla. Lääkärit ja papit osaavat nämä jutut paremmin.

• poismenneenkunnioitu

""Onko mies parantunut eturauhassyövästä.jos kuitenkin kuolee samaan syöpään muutaman vuoden päästä? Ei mene jakeluun.""

Mies on voinut parantua, tai tauti jäädä piileväksi.
      Mies on voinut saada uuden eturauhassyövän.

Kysymys on kovin suppea.
      Oliko miehellä vain tunne, että oli parantunut?
      Mitä näyttivät kontrollitutkimukset sairaalassa?
      Minkälaiset olivat miehen elämäntavat sen jälkeen kun hän kertoi parantuneensa?

Mitä mieltä ovat vainajan omaiset, haluavatko he, että ko miehen sairauskertomusta "riepotellaan" netissä ? ?

• siinpä se

No ainakin vainajan vaimo on itse tämä rumban mediassa aloittanut.

• Yksikään...

Kysymykseni on suppea koska ei tarvitse selitellä liirum laarumia ja lyhyt vastaus Pirkolta riittää. "Mies on voinut saada uuden eturauhas syövän". Kas kun et kirjoittanut että miehelle on syöpä tullut toiseen eturauhaseen. " Mitä mieltä on vainajan omaiset" jne. Riepoteltiihan sitä kertomusta jo vuosia Pirkon sivuilla ja vielä kuoleman jälkeenkin. Eikös nekin sivut näy netissä?

• tunge läpeesi

Ei kuollut muutaman vuoden kuluttua kuin 7 v. kuluttua siitä kun luustossa havaittu etäpesäkkeitä ja Pirkko rukoili.

• Yksikään...
        tunge läpeesi kirjoitti:

Ei kuollut muutaman vuoden kuluttua kuin 7 v. kuluttua siitä kun luustossa havaittu etäpesäkkeitä ja Pirkko rukoili.

Kuoli jo seitsemän vuoden kuluttua vaikka Pirkko ruokoili.. Seitsemän elinvuotta eturauhassyövässä on tänään lyhyt aika . Tunnen tapauksia joilla syöpä uusinut parikin kertaa ja uusilla hoidoilla elävät tänäkin päivänä syöpä todettu kahdella tutulla miehellä yli kymmen vuotta sitten. Kuoli sitten Untokin näköjään samaan syöpään mikä todettiin surullinen tarina mutta nyt ei enää kipua ja kärsimystä. Rukous ei auttanut itse sairaudessa pätkääkään. Hurjalta rahastukselta tuntuu että oli jo haudassa ja tämä sivu oli vielä Rukousystävät sivuilla. Kukahan tässä on takana?

• mikä on ongelma
        Yksikään... kirjoitti:

Kuoli jo seitsemän vuoden kuluttua vaikka Pirkko ruokoili.. Seitsemän elinvuotta eturauhassyövässä on tänään lyhyt aika . Tunnen tapauksia joilla syöpä uusinut parikin kertaa ja uusilla hoidoilla elävät tänäkin päivänä syöpä todettu kahdella tutulla miehellä yli kymmen vuotta sitten. Kuoli sitten Untokin näköjään samaan syöpään mikä todettiin surullinen tarina mutta nyt ei enää kipua ja kärsimystä. Rukous ei auttanut itse sairaudessa pätkääkään. Hurjalta rahastukselta tuntuu että oli jo haudassa ja tämä sivu oli vielä Rukousystävät sivuilla. Kukahan tässä on takana?

Unto ei antanut periksi.Helsingin lääkärit totesivat hänet TÄYSIN TERVEEKSI. Kuten tuosta jutusta ilmenee.

• Yksikään..
        mikä on ongelma kirjoitti:

Unto ei antanut periksi.Helsingin lääkärit totesivat hänet TÄYSIN TERVEEKSI. Kuten tuosta jutusta ilmenee.

Ongelma on että Unto kuoli tähän samaan eturauhassyöpään josta oli "parantunut". Ymmärätkö? Mikä tässä on niin vaikeaa tunnustaa tosiasiat.

• Rukous kannattaa
        Yksikään.. kirjoitti:

Ongelma on että Unto kuoli tähän samaan eturauhassyöpään josta oli "parantunut". Ymmärätkö? Mikä tässä on niin vaikeaa tunnustaa tosiasiat.

Unto tosiaan parani ja sai monta vuotta elinaikaa. Hän itse iloitsi näistä lisävuosista ja sinäkin iloitset jos sinulle näin tapahtuu.

Tämä todistaa, että on hyvä aina rukoilla sairaiden puolesta, sillä Jumala yhä parantaa kuten Unton tapauksessa kävi. Tuetaan vaan Jalovaaran työtä kun Jumala näin ihanalla tavalla toimi kuten tämän Untonkin tapaus todistaa.

On selvää, että jokainen parantunut sairastuu aina ennemmin tai myöhemmin, mutta silti on hyvä rukoilla sairaiden puolesta.

• Farssi
        Rukous kannattaa kirjoitti:

Unto tosiaan parani ja sai monta vuotta elinaikaa. Hän itse iloitsi näistä lisävuosista ja sinäkin iloitset jos sinulle näin tapahtuu.

Tämä todistaa, että on hyvä aina rukoilla sairaiden puolesta, sillä Jumala yhä parantaa kuten Unton tapauksessa kävi. Tuetaan vaan Jalovaaran työtä kun Jumala näin ihanalla tavalla toimi kuten tämän Untonkin tapaus todistaa.

On selvää, että jokainen parantunut sairastuu aina ennemmin tai myöhemmin, mutta silti on hyvä rukoilla sairaiden puolesta.

Mitä tarkoittaa?: On selvää, että jokainen parantunut sairastuu aina ennemmin tai myöhemmin, mutta silti on hyvä rukoilla sairaiden puolesta.
        Tämähän on FARSSI!

• pelkkä puoskari
        Yksikään... kirjoitti:

Ei Pirkko ole Jumala, joka määrittelee parantumisen. Hän on vaan hurmioitunut omasta egostaan, ettei käsitä olevansa pelkkä puoskari. Lupailee parantumisia, mutta todistettavasti parantuneita ei ole yhtään. Pirkko myöskin kieltää lääkkeitten käytön ja ei hyväksy lääketiedettä! Kyllä parantuminen kestää lääkärien tutkimukset, ja jokaisen joka luulee parantuneensa tai on todella parantunut, kannattaa mennä läkäriin ja todistuttaa parantumisensa lääketieteellisestikin. jumalan paranaminen kestää lääkärien tutkimisen!

• ihme touhua

Tuosahan on miehen itse kertoma koko stoori.

Mikä tuossa on sellaista josta pitää jankuttaa ja käräjöidä pitkin poikin en tajua ?

Jos tauti jatkui nii jatkui ja se siitä.

Kenen syyksi se pitäisi laittaa.

• miksi toitottaa

Mutat minäpä ratkaisin oman lähitaisteluni siten, että mitään en sallinut mihinkään kirjoittaa, koska parantuminen saarnaa itse puolestaan jos se on sen arvoista.

Ja kun hautajaiset onpidetty, ketään ei tarvitse syyttää eikä syyllistää mistään syystä eikä sen puutteesta.

• pää mää

Edelleen tähän voisi myös laittaa kysmyksen, kuoliko Lasarus ollenkaan sen jälkeen kun itse JEESUS oli hänet tuonut kuolleista takaisin, ja sanoi että ankaa hänen mennä kunhan kääreet on otettu pois.

Ihmiset on kummallisia jääriä kaikkina aikoina.

• ihanko suotta

Vieläkin kysymys kuinka pitkä takuu parantumisilla pitäisi olla että kaikin olisivat tyytyväisiä ?

riittäsikö 50 vuotta ?

• Voi näitä kysyjiä

Tyhmä kysymys. Tottakai elämän loppuun asti. Samaan sairauteen ei saa kuolla, mikä paraneminen se silloin olisi.

• yksi haava

" Tyhmä kysymys. Tottakai elämän loppuun asti. Samaan sairauteen ei saa kuolla, mikä paraneminen se silloin olisi. "

- jos kerran vedät puukolla haavan sormeesi, et sitä toista kertaa tee, NIINKÖ?

Jos toisen kerran haavoitat itseäsi, haavasi on uusinut :D

Voi teitä.

• Yksikään...
        yksi haava kirjoitti:

" Tyhmä kysymys. Tottakai elämän loppuun asti. Samaan sairauteen ei saa kuolla, mikä paraneminen se silloin olisi. "

- jos kerran vedät puukolla haavan sormeesi, et sitä toista kertaa tee, NIINKÖ?

Jos toisen kerran haavoitat itseäsi, haavasi on uusinut :D

Voi teitä.

Kylläpä oli taas erittäin viisas vertaus. Puukolla tehty haava sormeen on akuutti pieni tapaturma sehän yleensä paranee ja sillä siisti. Sairaus ja varsinkin syöpä tässä yhteydessä eturauhasyöpä on aivan toinen asia sehän ei olekaan parantunut niinkuin puukohaava jos se sama syöpä jatkaa kasvuaan. Paraneeko kymmenen senttiä pitkä ja luuhun asti ulottuva puukonhaava näissä "parantumisilloissa" vai pitääkö käydä tikkauttamassa?

• Ikuinen takuu

Kyllä ainakin saarnaajat puhuvat, jos Jumala parantaa, niin siihen sairauteen et enää kuole.

• vai onko.

Ihme juttu

• herätystä jo
        vai onko. kirjoitti:

Ihme juttu

Se nyt on lapsellista satua sellainen että samaan sairauteen ei kuolla voi tyhmyyttä !

Syöpääkin on tuhatta lajia ja jos yks lähtee on sata muuta odottamassa josko ehtii pujhjeta ennekuin ikä täyttyy.

Miksi ihmisten ajatukset on niin typeriä niin monella kohtaa !!

Jumala voi parantaa ja huomenna jo uusi puhkeaa, ei tänne ole iäksi tutu käymmään vaan.

Siksipä koko tämä terveysteema on sivuseikak koko kristillisyydessä ja pilannut sen pohjia myöten, kuinjoka ukko on jonkinlainen parantaja vaikak ei olsi minkäänlaista armoitusta siihen, niin eikö vaan laiteta jono öystyyn ja ihmistä selälleen.

Olispa sama vimma mennä ulso todistamaan USKOSTAAN ja mitä evankeliumi todella on, kuin nämä tuli on irtimiehet, niin mailma olis jo toisen näköinen, mutta eheeeii ei sellaiseen ole aikaa eikäö kiinnostusta.

• olen kuullut
        herätystä jo kirjoitti:

Se nyt on lapsellista satua sellainen että samaan sairauteen ei kuolla voi tyhmyyttä !

Syöpääkin on tuhatta lajia ja jos yks lähtee on sata muuta odottamassa josko ehtii pujhjeta ennekuin ikä täyttyy.

Miksi ihmisten ajatukset on niin typeriä niin monella kohtaa !!

Jumala voi parantaa ja huomenna jo uusi puhkeaa, ei tänne ole iäksi tutu käymmään vaan.

Siksipä koko tämä terveysteema on sivuseikak koko kristillisyydessä ja pilannut sen pohjia myöten, kuinjoka ukko on jonkinlainen parantaja vaikak ei olsi minkäänlaista armoitusta siihen, niin eikö vaan laiteta jono öystyyn ja ihmistä selälleen.

Olispa sama vimma mennä ulso todistamaan USKOSTAAN ja mitä evankeliumi todella on, kuin nämä tuli on irtimiehet, niin mailma olis jo toisen näköinen, mutta eheeeii ei sellaiseen ole aikaa eikäö kiinnostusta.

Montako kertaa voi kuolla samaan sairauteen,

• :):):)

Onpa se jesse huolimaton, kun yrittää parantaa, mutta ei varmistu ettei syöpä tule pian uuudelleen:)

• jotain lookisuuttaki

No milloin se kuolema sitetn saisi tulla ?

Jos vaikka 70 kymppinen parantuu ja ikää on luvattu 70 80 vuotta, niin mitäs sitten !

• elävä, osittain terv
        jotain lookisuuttaki kirjoitti:

No milloin se kuolema sitetn saisi tulla ?

Jos vaikka 70 kymppinen parantuu ja ikää on luvattu 70 80 vuotta, niin mitäs sitten !

Huomautus:

Ei tarvitse sairastua kuollakseen.

Luullaan, että Jumalan tarvitsee ja käyttää sairauksia, että ihminen kuolisi, ei tarvitse, kun aika on, Herra ottaa hengen kotiin.Tervekin kuolee.

Muistakaa tämä.

• On totta!!!

"Jos vaikka 70 kymppinen parantuu ja ikää on luvattu 70 80 vuotta, niin mitäs sitten !

Etkö tiedä että raamatussakin ihmiset eli yli 1000 vuotiaiksi! On se mahdollista. Minäkin tunnen yhden 500-vuotiaan.

• niin on

joo tiedän, mutat tiedätkös että siellä Raamatussa myös sanotaan kahteen kertaan kuinka elosi päivät olkoot se ja se.

Eli enääe i eletä lupauksen mukaan kuin 70 -80 vuotta.

• siinä aluksi
        niin on kirjoitti:

joo tiedän, mutat tiedätkös että siellä Raamatussa myös sanotaan kahteen kertaan kuinka elosi päivät olkoot se ja se.

Eli enääe i eletä lupauksen mukaan kuin 70 -80 vuotta.

" Eli enääe i eletä lupauksen mukaan kuin 70 -80 vuotta. "

Mitäs se Sana sanoo?

Sl 10:
        27. Herran pelko elinpäiviä jatkaa, mutta jumalattomien vuodet lyhenevät.

Sl 4:
        10. Kuule, poikani, ja ota sanani varteen, niin elämäsi vuodet enentyvät.

Sl 9:
        11. "Sillä minun avullani päiväsi enenevät ja jatkuvat elämäsi vuodet.

Sl 3:
        1. Poikani, älä unhota minun opetustani, vaan sinun sydämesi säilyttäköön minun käskyni;
        2. sillä pitkää ikää, elinvuosia ja rauhaa ne sinulle kartuttavat.

- kyllä tosi on, että on paljon hyvin vanhoja ihmisiä. Uskon vaellus antaa hyvän pohjan pitkäikäisyydelle.

Siunausta

• Kiitän ja kumarran

Tiedän erään, joka parani eturauhassyövästä rukouksen avulla. Se tuli kuitenkin viikon kuluttua uusi syöpä siihen eturauhaseen. Sekin parani rukouksella. Sitten siihen rauhasen toiselle puolelle tuli taas syöpä, mikä parannettiin. Sekin parani rukouksella. Sitten siihen rauhasen toiselle puolelle tuli taas syöpä, mikä parannettiin. Sekin parani rukouksella. Sitten siihen rauhasen toiselle puolelle tuli jälleen syöpä, mikä parannettiin.

Tämä mies eli täten 400 vuotiaaksi. Hän oli syntynyt 1612 ja kuoli 2012. Tämä on TOTTA!

Suuri jeesus!

• Katjusha007

Oli siinä varmaan aika lyhyet telomeerit miehellä lopussa!

• Yksikään...
        Katjusha007 kirjoitti:

Oli siinä varmaan aika lyhyet telomeerit miehellä lopussa!

Unto sai 7 vuotta lisäaikaa nyky lääketieteen avulla hoidot puri sen aikaa tällaisissa tapauksissa käytetään hormonihoitoa naishormonia annetaan useita vuosia kunnes sen vaste loppuu saadaan oma testosteroni laskemaan mikä muuten edesauttaa syövän kasvua. Tulevaisuudessa eturauhassyöpä saadaan pysymään kurissa niinkuin diabetes siitä tulee krooninen sairaus.

• mistä tiedät?

Mistä tiedät ihminen, oliko se sama syöpä? Kaikki ihmiset kuolevat muutaman vuoden päästä, ja Lasaruskin kuoli jonkin ajan kuluttua uudelleen, vaikka Jumala herätti hänet kuolleista.

• Yksikään...

Joopa joo eri syöpähän se on kun koko ajan saa siihen hoitoa ja 7 vuoden päästä kuolee siihen. Kyllä sulla on selitykset ja kysymykset. Oletko tosiaan noin tyhmä miltä nuo kirjoituksesi näyttää. Inhoan tuollaisia yksinkertaisia mollikoita.

• Yksikään...
        Yksikään... kirjoitti:

Joopa joo eri syöpähän se on kun koko ajan saa siihen hoitoa ja 7 vuoden päästä kuolee siihen. Kyllä sulla on selitykset ja kysymykset. Oletko tosiaan noin tyhmä miltä nuo kirjoituksesi näyttää. Inhoan tuollaisia yksinkertaisia mollikoita.

Vielä lisäisin Suomessa tällähetkellä miesten keskimääräinen elinikä n.77 ja naisten n.82 vuotta useat elävät jopa sata vuotiaaksi että ei me kaikki muutaman vuoden päästä kuolla. Tuo oli mulle uutta tietoa että Lasaruksella oli eturauhassyöpä.

• sokeritautinenitse

Pirkollahan oli toinenkin eturauhassyövästä parantunut mies : YM:n joku johtaja Healing room-hoidoissa. Tämä oli sitä mieltä että hormonihoidot hidastivat paranemista, vain rukous auttoi. En tiennytkään että kyse on todella estrogeensita. Ymmärrä nyt miksi kepulainen miehine kov amies haukkui saamansa hestrogeenihoidon, onhan se noloa.

• Syntinen

Joskus ihmisellä on sielun tasolla ongelmia, esim. murheita paljon tai vakava stressi. Tämä voi aiheuttaa elimistössä solujen epätasapainon jos jatkuu pitkään.
      Tämä taas aiheuttaa syöpäkasvaimien muodostumista elimistöön. Jos ihminen parantuu, mutta ei tee parannusta synneistänsä tai ei käsittele Jumalan edessä negatiivisten asioiden syitä, voi syöpä uusia ja todennäköisesti uusiikin.
      Ei se ole rukoilijoiden vika.
      Itse sain Jumalalta rukouksen avulla 22 vuotta sitten uuden maksan tuhoutuneen tilalle. Sillä ei ole väliä kuka rukoili. Jeesus paransi minut. Lääkäri oli antanut minulle elinaikaa noin 2 kuukautta. Lopputuloksena Jeesuksen kosketuksesta ruumiiseeni, minä paranin. Minulla on siitä lääkärin lausunto. Lääkärit olivat aivan ihmeissään ja tunnustivat että tieteen kannalta katsottuna minulle on tapahtunut ihme.!!!
      HUOM. lääkärit.
      22 vuotta on kulunut ja olen edelleen terve. Parantumisen jälkeen annoin koko elämäni Jumalan hallintavallan alle ja tein parannuksen synneistäni. Seuraavat 10 vuotta kävin Jumalan kanssa läpi kaikki elämäni negatiiviset asiat. Hän hoiti kaiken kuntoon. Sain antaa ihmisille sydämestäni anteeksi ja unohtaa kaiken negatiivisen. Esim. pettymykset, kaiken pahan mitä minulle oli tehty, kaiken pahan jota itse olin tehnyt, kaiken yksinäisyyden ja heikkouteni, riippuvaisuudet yms.
      Jeesus elää. Hän ei ole muuttunut miksikään ja parantaa tänäkin päivänä. Ja vapauttaa.
      Suosittelen menemään Jumalan eteen omia syntejä selvittelemään, sen sijaan että jauhaa täällä asioita toisista ihmisistä, joista totuudessa ei kuitenkaan mitään tiedä.

• faktat esiin heti

"Lääkärit olivat aivan ihmeissään ja tunnustivat että tieteen kannalta katsottuna minulle on tapahtunut ihme.!!!
        HUOM. lääkärit."

Lyö puolueettomien lääkärien todistukset pöytään alle, niin sitten uskotaan ihme-parantuminen, muuten juttusi on tyypillistä uskovien pulinaa ja hyminää täällä, se on valitettavasti näin ilman faktoja ja todisteita.

• juttututtu

"itse sain Jumalalta rukouksen avulla 22 vuotta sitten uuden maksan tuhoutuneen tilalle. Sillä ei ole väliä kuka rukoili. Jeesus paransi minut. Lääkäri oli antanut minulle elinaikaa noin 2 kuukautta. Lopputuloksena Jeesuksen kosketuksesta ruumiiseeni, minä paranin. Minulla on siitä lääkärin lausunto. Lääkärit olivat aivan ihmeissään ja tunnustivat että tieteen kannalta katsottuna minulle on tapahtunut ihme.!!!
      HUOM. lääkärit."

Olisiko kohtuutonta , että kirjoittasin vaikkapa omilla sanoillasi sen lääkärinlausunnon muidenkin nähtäväksi.

Arvaan kyllä, et sitä tule tekemään ?

• Usko ja epäusko

Juttututtu,ateisti, jotain rajaa .olet tasolla,vaikka kuollut herää et uskoisi.Olsitko valmis täällä revittelemään omia hen.koht.papereitasi.liittyy ne sitten mihin tahansa henkilökohtaiseen.nimim.itsekin parantunut.Jalovaara-Juntunen rukousillassa15 v sitten.

• syntinen
        Usko ja epäusko kirjoitti:

Juttututtu,ateisti, jotain rajaa .olet tasolla,vaikka kuollut herää et uskoisi.Olsitko valmis täällä revittelemään omia hen.koht.papereitasi.liittyy ne sitten mihin tahansa henkilökohtaiseen.nimim.itsekin parantunut.Jalovaara-Juntunen rukousillassa15 v sitten.

Just noin. Muuten. Itse olin parantuessani ateisti. Minut oli kasvatettu niin että Jumalaa ei ole ja että raamattu on vain satukirja. Tässä uskossa olin yli 20 vuotta, kunnes sairastuin vakavasti ja Jeesus paransi minut. Kyllä siinä epäusko hävisi ja uudestaan jouduin tarkastamaan ajatuksiani.
        Sitä paitsi olen kuoleman rajalla käydessäni käynyt taivaassa, mahtava paikka,
        olenpa myös nähnyt omin silmin tämän Jeesuksen, johon en edes uskonut.
        Kyllä sen jälkeen uskoa löytyi. Jeesus on parasta mitä ihmisen elämän matkalle voi osua. Siitä alkaen ollaan oltu Jeesuksen kanssa hyvät ystävät, eikä kaduta yhtään.
        Kävin myöskin kahden eri erikoispsykiatrin luona tarkistamassa, että en ole psykoosissa enkä skitsofreeninen. Sieltäkin sain terveen paperit, että pakko se on uskoa että mitä olen kokenut ja mitä nähnyt, niin se on yksinkertaisesti vain TOTTA.
        Hyvä niin sillä mun elämä on nyt hyvää. Ei liikoja taakkoja eikä mitään muutakaan hämminkiä. Vain upeeta elämää todella isolla E:llä.

• TOTTA?
        syntinen kirjoitti:

Just noin. Muuten. Itse olin parantuessani ateisti. Minut oli kasvatettu niin että Jumalaa ei ole ja että raamattu on vain satukirja. Tässä uskossa olin yli 20 vuotta, kunnes sairastuin vakavasti ja Jeesus paransi minut. Kyllä siinä epäusko hävisi ja uudestaan jouduin tarkastamaan ajatuksiani.
        Sitä paitsi olen kuoleman rajalla käydessäni käynyt taivaassa, mahtava paikka,
        olenpa myös nähnyt omin silmin tämän Jeesuksen, johon en edes uskonut.
        Kyllä sen jälkeen uskoa löytyi. Jeesus on parasta mitä ihmisen elämän matkalle voi osua. Siitä alkaen ollaan oltu Jeesuksen kanssa hyvät ystävät, eikä kaduta yhtään.
        Kävin myöskin kahden eri erikoispsykiatrin luona tarkistamassa, että en ole psykoosissa enkä skitsofreeninen. Sieltäkin sain terveen paperit, että pakko se on uskoa että mitä olen kokenut ja mitä nähnyt, niin se on yksinkertaisesti vain TOTTA.
        Hyvä niin sillä mun elämä on nyt hyvää. Ei liikoja taakkoja eikä mitään muutakaan hämminkiä. Vain upeeta elämää todella isolla E:llä.

Kumpiko valehtelee sinä vai Raamattu? Joh.3:13. Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

• juttututtu
        Usko ja epäusko kirjoitti:

Pidän itseäni siinä määrin "kristittynä", että ihmiset jotka puhuvat/levittävät näitä ihmeparanemisjuttuja, ovat epärehellisiä, moraalittomia ja valetelijoita, jos eivät tiedä totuutta asioista, tai eivät pysty todistamaan niitä ihmeiksi.

• mitäyritätselittää??
        TOTTA? kirjoitti:

Kumpiko valehtelee sinä vai Raamattu? Joh.3:13. Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

Ja miten tuo muka liittyy mitenkään ylläolevaan?

• NIIN PIRKKO !! Jos väität parantavan ihmisiä ja ne eivät kuitenkaan paranee niin se on valhe ja tiedät ettei valehtelijat peri Jumalan Valtakunta niin ne sun vihamiehet ja syntiset tulee ottamaan sua vastaan percelen kanssa jos et tee parannuxen ja lopetat pelleilyn vääristä voimista..

• paraneekoeiköparane

lainaus: ""Jos väität parantavan ihmisiä ja ne eivät kuitenkaan paranee niin se on valhe""

Palstaa lukeva kysyy:
        -- "jos väität PARANTAVAN"! ->Kuka parantaa??
        -- "eivät kuitenkaan PARANEE"! ->Paraneeko vai eikö parane??

• Tällaista viestiketjua voidaan hyvällä syyllä nimittää TUULEEN HUUTAMISEKSI!

Ei ole Jalovaara vastannut. Miksi tämä etes on helluntailas-palstalla? :)

• Tässä kettjussa varmaan pohditaan onko oikein että vetäjä huutaa että siellä paranee joku päänsärystä ja tuossa sydänhäiriöstä ja niin..ees..p..
        Jos ei kukaan kumminkin paranee ´vaan kaikki on suurta show ja valhe.

• Yksikään...

Vai ihan uusi maksa tuhoutuneen tilalle ja entinen jouti roskikseen. Lääkärintodistuskin vielä. On niin suuri uutinen että hiljaiseksi vetää.

• Yksikään...

Nm. "Syntinen" . Lopetit sitten ryyppäämisen 22vuotta sitten maksa oli loppusuoralla? Maksalle on taipumus uusiutua ja palautua kuntoon jos jättää alkoholin kokonaan lääkkeet voivat myös tuhota maksaa. Käsittämättömiä nuo kirjoituksesi syöpä voi uusiutua jne. ei se ole rukoilijoiden vika plaplaplaa. Aina nämä typerät selitykset kuitenkaan yhtään todistettavaa paranemista ei ole tapahtunut näissä rukous tilaisuuksissa se on faktaa.

• Yksikään...

Nm. "Synnitön" . "Syöpä voi uusia ja todennäköisesti uusikin. Ei se ole rukoilijoiden vika jos ei parane". Vika onkin siis hänessä jos ei parane jonka puolesta rukoillaan. Hyvä nyt selvisi tämäkin asia. Jyväskylän Helluntaiseurakunnan johtaja pastorikin menehtyi syksyllä 2013 syöpään hänen puolestaan rukoiltiin paljon.

• Parannus eheyttää

Mitä haette uskottomat?Ei siinä petä kuin itseään vakuuttelemalla täällä ettei Jumalan sana ja siellä mainitut armolahjat ole tosia,joihin terveeksitekemisen lahjakin kuuluu.Jos yrittää murentaa Jumalan sanaa yhdestä kohtaa murentaa sitä mielellään muualtakin,silloin ei auta kuin pyrkiä tekemään parannus .On jotenkin vainoharhaista kierrellä palstalta toiselle vakuuttelemassa epäuskoaan, jotenki asia silloin vaivaa ja omatunto on levoton.Jos asia ei kiinnosta tuskin silloin roikutaan palstoilla.

• Yksikään...

Miksi sitten vielä roikut täällä kertomassa parantamisen armolahjasta? Esitä nyt yksikin todistettavasti parantunut. Tämähän on hyvin yksinkertaista faktaa tulemaan.

• syntinen

Tässä epäilijöille. En ryypännyt maksaani hajalle. Minulle oli C-hepatiitti niminen maksaa tuhoava virus, johon ei vuonna 1991 ollut mitään lääketieteellistä parannuskeinoa. Tämä virus on samankaltainen kuin HIV-virus, joten ei lähtenyt siihen maailman aikaan millään verestä pois. Nykyään ollaan voitu joissakin tapauksissa tuhota virus syöpähoidoissakin käytettävällä metodilla.
        Kuitenkin kun olin kohdannut Jeesuksen, niin virus oli hävinnyt kokonaan verestäni ja maksani arvot olivat yhdessä päivässä muuttuneen vastasyntyneen vauvan maksan arvoiksi. Peijaksen infektioylilääkäri Kirsti Sandberg totesi viruksen hävinneen ja sanoi että tässä on tapahtunut ihme. Sitten hän kysyi että missä käyn rukoustilaisuuksissa, koska haluaa lähettää Peijaksen infektiosairaalan kuolevia potilaita sinne...huom. ylilääkäri...,

Kysynkin epäilijöiltä nyt??? Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä kuin käydä täällä sivustoilla haukkumassa ihmisiä. Jos olisitte kasvotusten ihmisten kanssa, ette ehkä haukkuisikaan. Jos ei ihmisellä ole muuta elämää kuin levittää negatiivista sanomaa, hankkikaa elämä. Ja teille jotka haukutte hengellisiä työntekijöitä, ja väitätte olevanne uskovia. menkää haukkumisen tilasta tekemään itse omaa hengellistä työtä, katsotaan miten käy!!
        Ihan rakkaudella neuvoksi vain. sillä se päivä koittaa kaikille ihmisille, jolloin seistään Kaikkivaltiaan Pyhän Jumalan edessä ja Hänellä on vain yksi kysymys...
        Kun olit maailmassa, oliko sinulla Rakkautta???

• syntinen kirjoitti:

Tässä epäilijöille. En ryypännyt maksaani hajalle. Minulle oli C-hepatiitti niminen maksaa tuhoava virus, johon ei vuonna 1991 ollut mitään lääketieteellistä parannuskeinoa. Tämä virus on samankaltainen kuin HIV-virus, joten ei lähtenyt siihen maailman aikaan millään verestä pois. Nykyään ollaan voitu joissakin tapauksissa tuhota virus syöpähoidoissakin käytettävällä metodilla.
        Kuitenkin kun olin kohdannut Jeesuksen, niin virus oli hävinnyt kokonaan verestäni ja maksani arvot olivat yhdessä päivässä muuttuneen vastasyntyneen vauvan maksan arvoiksi. Peijaksen infektioylilääkäri Kirsti Sandberg totesi viruksen hävinneen ja sanoi että tässä on tapahtunut ihme. Sitten hän kysyi että missä käyn rukoustilaisuuksissa, koska haluaa lähettää Peijaksen infektiosairaalan kuolevia potilaita sinne...huom. ylilääkäri...,

Kysynkin epäilijöiltä nyt??? Eikö teillä ole mitään muuta tekemistä kuin käydä täällä sivustoilla haukkumassa ihmisiä. Jos olisitte kasvotusten ihmisten kanssa, ette ehkä haukkuisikaan. Jos ei ihmisellä ole muuta elämää kuin levittää negatiivista sanomaa, hankkikaa elämä. Ja teille jotka haukutte hengellisiä työntekijöitä, ja väitätte olevanne uskovia. menkää haukkumisen tilasta tekemään itse omaa hengellistä työtä, katsotaan miten käy!!
        Ihan rakkaudella neuvoksi vain. sillä se päivä koittaa kaikille ihmisille, jolloin seistään Kaikkivaltiaan Pyhän Jumalan edessä ja Hänellä on vain yksi kysymys...

Niin en ollenkaan epäillä ettei Jumala voi mitä vaan ,, mutta Pirkko minä kartan..

• Eenokki 12
        syntinen kirjoitti:

Tiedä sinun rakkaudesta, mutta kyllä Jumala parantaa ei uskossa oleviakin ja myös saaatana parantaa ettet nyt jumaluuden ylimmille oksille vedä itseäsi, tuon "rakkautesi" paljoudella.
        Näköjään kuulut näihin erikoismiesten joukkoon jotka ovat muita parempia itseuskossaan.

• odotetaan L-tokaria
        syntinen kirjoitti:

Jos sinä olet todella Jeesuksen oma ja oikeesti, ihan oikeesti parantunut, niin sinä et pelkää tuoda julki lääkärintodistusta paranemisestasi. Koska oikeessa paranemisessa ei ole mitään, ei mitään hävettävää.

Alla on tilaa. Kiikuta L-todistus tänne. Sitten kaikki uskovat.

Vai oletko pelkuri? Tai sitten olet sarjassamme taas näitä suunpieksijöitä, jotka eivät uskalla todistaa Jumalasta ja paranemisesta, kun tiukka paikka tulee.

• ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

Niin en ollenkaan epäillä ettei Jumala voi mitä vaan ,, mutta Pirkko minä kartan..

Millaisen kartatan sinä olet Pirkosta kyhännyt naurettava pelle savonarola?

• Yksikään...

C-hepatiittia on eri luokituksia kyllä siitä ovat muutkin parantuneet etkä vai sinä. Voi muuttua kirroosiksi ja syöväksi vielä 30 v jälkeenkin. Narkkareiden sairaushan se on.

• thjg

Näitä on uskovatpiirit täynnä, luvataan hienoissa puheissa kaikkea ja esitetään niin rakkautta täynnä olevaa, mutta arjessa sitten ajatellaan kuitenkin vain itseä.

Tyhjiä sanoja ja hienoja puheita on helppo pitää, mutta kun siinä on se ihkaoikea lähimmäinen tämä on rasittava.
      Ihmset sitten katsoo tv;stä näitä ja hädissään kääntyvät hakemaan apua ja huomaavat, että kaikki on tyhjää sanahelinää.

Mikä on näiden julistajien vastuu? Vaaditaanko heidät tilille niiden ihmsten uskon mentyksestä jotka eivät jaksa enää uskoa koska törmäävät vain uskoviin joiden teot ja sanat eivät mitenkään kohtaa.

• juttututtu

" Sitten hän kysyi, että missä käyn rukoustilaisuuksissa, koska haluaa lähettää Peijaksen kuolevia potilaita sinne...huom. ylilääkäri..."

No lähettikö, vai kävikö siinä todellisuudessa päinvastoin ?

• syntinen

Kyllä lähetti. Ja kyllä heitä paranikin. Ja KYLLÄ soittipa ylilääkäri minulle uudestaankin ja kiitti...
        Kiva että kirjoitukseni on herättänyt keskustelua asioista. Olen samaa mieltä, että Suomi on täynnä ns. sananjulistajia jotka lupailevat tyhjiä. Se on ikävää.
        Sellainen turha lupailu Jumalan nimissä pitäisi ehdottomasti lopettaa.
        Tässä asiassa olen yhtä kriittinen kuin thjg: kun kirjoitti hyvin.
        Silti tahdon kertoa että Jumala ei ole tämänlainen tyhjän lupailija. Hän pitää aina lupauksensa ja Hänen Sanaansa voi ja kannattaa luottaa.
        Tulee erottaa väärät julistajat ja Jumalan lupaukset toisistaan.
        Vaikkakin todellisten uskovien harmiksi, jotkut ns. oppineet vääntävät Jumalan sanoja omaksi hyödykseen, niin silti Jumala ei siitä muutu miksikään. Hänellä on asioihin aina viimeinen sana ja Hän on uskollinen ystävä.

• Helppo tajuta
        syntinen kirjoitti:

Kyllä lähetti. Ja kyllä heitä paranikin. Ja KYLLÄ soittipa ylilääkäri minulle uudestaankin ja kiitti...
        Kiva että kirjoitukseni on herättänyt keskustelua asioista. Olen samaa mieltä, että Suomi on täynnä ns. sananjulistajia jotka lupailevat tyhjiä. Se on ikävää.
        Silti tahdon kertoa että Jumala ei ole tämänlainen tyhjän lupailija. Hän pitää aina lupauksensa ja Hänen Sanaansa voi ja kannattaa luottaa.
        Vaikkakin todellisten uskovien harmiksi, jotkut ns. oppineet vääntävät Jumalan sanoja omaksi hyödykseen, niin silti Jumala ei siitä muutu miksikään. Hänellä on asioihin aina viimeinen sana ja Hän on uskollinen ystävä.

Nimim.syntisellä on tyhjentävä kertomus jota jotkut vielä yrittää vääntää toiseksi.Onhan täysin selvää että Jumala joka on luonut kaiken olevaisen,pystyy varmasti myös luodun parantamaan.luulisi olevan aika selvä asia.

• Yksikään..
        Helppo tajuta kirjoitti:

Nimim.syntisellä on tyhjentävä kertomus jota jotkut vielä yrittää vääntää toiseksi.Onhan täysin selvää että Jumala joka on luonut kaiken olevaisen,pystyy varmasti myös luodun parantamaan.luulisi olevan aika selvä asia.

Kyllä on tyhjentävä oma kertomus sille nyt ei tarvitse antaa mitään arvoa saahan täällä höpötellä ihan mitä haluaa mitään faktaa kun ei sitten löydy kumminkaan. Vähästä nämä eräät uskovat näihin parantumisiin voisi käyttää muyös omaa ajatteluaan ja järkeään ei ihan kaikkea pidä uskon varaan laskea.

• onneton_uskova!
        syntinen kirjoitti:

syntinen: "Silti tahdon kertoa että Jumala ei ole tämänlainen tyhjän lupailija. Hän pitää aina lupauksensa ja Hänen Sanaansa voi ja kannattaa luottaa."

Kertoisitko myös näkemyksesi tästä:

Raamatussa 1. Kor 7:2 sanoo näin:

"mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä."

Onko tämä raamatunkohta samalla lupaus siitä, että puoliso kuuluu jokaiselle uskovalle, joka elämäänsä uskovan aviopuolison haluaa?

Jos em. kohta mielestäsi on tällainen lupaus, niin millainen aikaraja on ko. lupauksen täyttämiselle?

Vai voiko Jumala antaa sen puolison, kun täytän 99v, ja näin menetellessään katsoo, että on pitänyt lupauksensa - silti, vaikka tällaisessa tapauksessa siitä puolisosta ehkä ehtii nauttia jopa puoli vuotta - kunnes kuolema korjaa pois. Tämähän tarkoittaisi sitä, ettei mitään aikarajaa ole, jos asia näin on!

Lisäksi:

Joh 10:27 "Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua."

Miksi en ole saanut kuulla Jeesuksen ääntä, vaikka olen monta kertaa rukoillut, että Jeesus alkaisi puhua minulle.

em. syistä olen hyvin epätietoinen, miten Raamatun lupauksiin oikein pitäisi suhtautua.

em. kohtien perusteella voisi katsoa, että Raamatun mukaan uskovalle kuulöuu sekä uskova puoliso (tietenkin siis niille uskoville, jotka sellaisen haluavat; ei Jumala ketään naimisiin vastoin tahtoaan pakota, tietenkään !) että myös 2-suuntainen yhteys Jeesukseen.

Valitettavasti omalla kohdallani kumpikaan näistä ei rukouksistani huolimatta ole toteutunut.

• Yksikään...

Ihmettelen että ei ole ollut missään mediassa tästä mitään? Kerro nyt kenen luokse ylilääkäri lähetti jotta muutkin saa apua.

• syntinen

Media ei ole kiinnostunut positiivisistä asioista. Niitä kiinnostaa vain negatiiviset kirjoittelut, ja siihenkin lisätään vielä kourakaupalla valheita.
        Negatiivinen ja shokeeraava myy, koska ihmisillä on taipumus haluta lukea, että jollakin menee huonommin kuin itsellä tai että on tapahtunut jotain shokeeraavaa.
        Esmi. tämä Pirkko Jalovaara josta tykkäätte täällä puhua.
        otin selvää asioista enkä suoralta kädeltä lähtenyt uskomaan mediaa.
        Esim. mediassa paisuteltiin että....saarnaaja asuu hulppeasti ja on ostanut keräämillään rahoilla ökytalon....
        Totuushan on että tämä saarnaajan talo on ostettu ennen kuin hän aloitti saarnatyönsä ja hulppea talo onkin vain pieni 80-luvun omakotitalo jossa on 3 huonetta keittiö ja sauna.....EN sanoisi ökytaloksi.
        Tuskin kukaan rikas tavallista taloa ostaa.
        Lehdissä myös sanottiin että saarnaaja ajaa huippuhienolla autolla....totuus on että auto on skoda!!!!! Jos mulla olisi rahaa en kyllä ensimmäiseksi skodaa ostaisi!!!
        Lehdissä sanottiin että poliisi tutkii Pirkko Jalovaaran rahankeräystä.....totuus on että poliisihallitus tutkii Suomessa joka vuosi jokaisen rahankeräyksen ennen kuin antaa uuden seuraavalle vuodelle.
        Kukas nyt heittäisi ensimmäisen kiven täällä.
        Sitä tarkoitin kun sanoin että pitää omat synnit tarkistaa, eikä olla niin kuin pässit narussa median päähämme syöttämien ajatusten uhreina, toisia kivittämässä.

Mainitsin muuten itse asiassa ylilääkärille useita paikkoja joissa tiedän oikeasti ihmisten parantuneen rukoillessa apua Jeesukselta.

Jumala on se joka parantaa EI IHMISET.

• syntinen kirjoitti:

Media ei ole kiinnostunut positiivisistä asioista. Niitä kiinnostaa vain negatiiviset kirjoittelut, ja siihenkin lisätään vielä kourakaupalla valheita.
        Negatiivinen ja shokeeraava myy, koska ihmisillä on taipumus haluta lukea, että jollakin menee huonommin kuin itsellä tai että on tapahtunut jotain shokeeraavaa.
        Esmi. tämä Pirkko Jalovaara josta tykkäätte täällä puhua.
        otin selvää asioista enkä suoralta kädeltä lähtenyt uskomaan mediaa.
        Esim. mediassa paisuteltiin että....saarnaaja asuu hulppeasti ja on ostanut keräämillään rahoilla ökytalon....
        Totuushan on että tämä saarnaajan talo on ostettu ennen kuin hän aloitti saarnatyönsä ja hulppea talo onkin vain pieni 80-luvun omakotitalo jossa on 3 huonetta keittiö ja sauna.....EN sanoisi ökytaloksi.
        Tuskin kukaan rikas tavallista taloa ostaa.
        Lehdissä myös sanottiin että saarnaaja ajaa huippuhienolla autolla....totuus on että auto on skoda!!!!! Jos mulla olisi rahaa en kyllä ensimmäiseksi skodaa ostaisi!!!
        Lehdissä sanottiin että poliisi tutkii Pirkko Jalovaaran rahankeräystä.....totuus on että poliisihallitus tutkii Suomessa joka vuosi jokaisen rahankeräyksen ennen kuin antaa uuden seuraavalle vuodelle.
        Kukas nyt heittäisi ensimmäisen kiven täällä.
        Sitä tarkoitin kun sanoin että pitää omat synnit tarkistaa, eikä olla niin kuin pässit narussa median päähämme syöttämien ajatusten uhreina, toisia kivittämässä.

Mainitsin muuten itse asiassa ylilääkärille useita paikkoja joissa tiedän oikeasti ihmisten parantuneen rukoillessa apua Jeesukselta.

Jumala on se joka parantaa EI IHMISET.

Me emme ole kiinnostuneita muusta kun totuuxista !!

Mix Pirkko puhuu ja mainostaa että parantunut on,,,
        ja sitten ihminen kumminkin kuolee siinä samasta sairaudesta josta olis pitänyt olla parantunut
        Näin Pirkkon muka väitti... ???

• Jumalalla valta
        savonarola kirjoitti:

Me emme ole kiinnostuneita muusta kun totuuxista !!

Mix Pirkko puhuu ja mainostaa että parantunut on,,,
        ja sitten ihminen kumminkin kuolee siinä samasta sairaudesta josta olis pitänyt olla parantunut
        Näin Pirkkon muka väitti... ???

Ihminen kuolee varmasti,mutta paranee myös varmasti,täällä on yksi.15-vuoden kokemus,Jalovaara-Juntusen rukouksen kautta.Olen saanut apua myös muilta joilla on armolahja toimia Jumalan juoksupoikana.Kannattaa ottaa huomioon ,vaikka Jumala parantaa,ei missään ole lupausta ikuisesta paranemisesta,ei myöskään eliniästä,Luoja määrää sen ,meidän on siihen tyydyttävä.Minusta tuntuu oudolta että on jopa henkilöitä jotka kertovat uskovansa Jumalaan ,mutta toisessa lauseessa jo etteivät usko esim.paranemiseen,kieltävät siis LUOJANSA KAIKKIVOIPAISUUDEN.

• Yksikään...

Paavo Hiltunen kirjassaan Toronto Ilmiö toteaa " Tragedia on siinä, että epäaito, tekaistu, teeskentelevä, teennäinen, huijaus on parasta, mitä John Wimber ja muut voivat tehdä. He eivät voi parantaa sairaita, päinvastaisista väitteistään huolimatta. Todistuksia ei tahdo löytyä. Parantajat väittävät kaikenlaista, mutta kun heiltä pyydetään todistuksia parantumisista, he juoksevat karkuun". Tätä samaa se on Suomessakin todistuksia ei löydy. Tämä John Wimber on tuttu varmaan P Jalovaarallekin.

• Rukous kannattaa

Alkuperäiseen kysymykseen on helppo vastata :))

• real täti

Luuletko olevasi Jumala, kun vaadit Pirkko Jalovaaraa tilille? Entä rukoilitko sinä tuo sairaan miehen puolesta, pyysitkö seurakunnan vanhimpia voitelemaan miestä oljyllä ja rukoilemaan?
      Toitko rukouspyyntöjä seurakunnan tilaisuuksiin? Opetitko ja rohkaisitko miestä Jumalan Sanalla?

• Yksikään...

En luule enkä ole Jumala vähän olet Raamattua lukenut jos tuollaista joudut kysymään. En vaadi Pirkkoa mihinkään tilille mutta kyseenalaistan hänen tilaisuuksissaan "parantuneet" miksi sitä en saisi tehdä? Ei meidän uskovien tarvitse tyhmiä olla ja uskoa sellaisiin ihmisten tekemiin "ihmetekoihin" joita ei voida mitenkään todistaa. En ole rukoillut tuon U puolesta enkä muitakaan mainitsemiasi asioita kun en tuntenut häntä hänhän ilmoitti sitä vastoin parantuneensa syövästään. U käytti lääkkeitä vielä Karttulan tapahtuman jälkeenkin sitten hän koki parantuneensa ja jätti lääkkeet pois syöpä tuli takaisin niin hän jouti turvautumaan sytostaattihoitoihin muuta hoidot tulivat liian myöhään ja hän kuoli kesken hoitojen. U eläisi varmaan vieläkin jos olisi mennyt entisen hoitosuunnitelman mukaan. On se kumma että lääketieteen avulla jos saa lisäaikaa 7 vuotta niin sanotaan että kuoli samaan syöpään mutta jos joku väittää parantuneensa rukousillassa ja elää
        7 vuotta ja kuolee samaan syöpään niin hän eräiden mielestä on parantunut syövästään. Tänä aikana ei vaan tapahdu paranemisia mitä sillä on väliä uskonelämän kannalta parempi olla rehellinen pitkässä juoksussa nämä "parantumiset" tulevat vaikuttamaan seurakuntiin ja uskovaisiin vahingollisesti. Ps. Pirkkokin täällä vastailee eri nm. takaa.

• Rukous kannattaa ain
        Yksikään... kirjoitti:

En luule enkä ole Jumala vähän olet Raamattua lukenut jos tuollaista joudut kysymään. En vaadi Pirkkoa mihinkään tilille mutta kyseenalaistan hänen tilaisuuksissaan "parantuneet" miksi sitä en saisi tehdä? Ei meidän uskovien tarvitse tyhmiä olla ja uskoa sellaisiin ihmisten tekemiin "ihmetekoihin" joita ei voida mitenkään todistaa. En ole rukoillut tuon U puolesta enkä muitakaan mainitsemiasi asioita kun en tuntenut häntä hänhän ilmoitti sitä vastoin parantuneensa syövästään. U käytti lääkkeitä vielä Karttulan tapahtuman jälkeenkin sitten hän koki parantuneensa ja jätti lääkkeet pois syöpä tuli takaisin niin hän jouti turvautumaan sytostaattihoitoihin muuta hoidot tulivat liian myöhään ja hän kuoli kesken hoitojen. U eläisi varmaan vieläkin jos olisi mennyt entisen hoitosuunnitelman mukaan. On se kumma että lääketieteen avulla jos saa lisäaikaa 7 vuotta niin sanotaan että kuoli samaan syöpään mutta jos joku väittää parantuneensa rukousillassa ja elää
        7 vuotta ja kuolee samaan syöpään niin hän eräiden mielestä on parantunut syövästään. Tänä aikana ei vaan tapahdu paranemisia mitä sillä on väliä uskonelämän kannalta parempi olla rehellinen pitkässä juoksussa nämä "parantumiset" tulevat vaikuttamaan seurakuntiin ja uskovaisiin vahingollisesti. Ps. Pirkkokin täällä vastailee eri nm. takaa.

Ei ole meidän asia kyseenalaistaa Jumalan töitä. Kun Jalovaara esirukoilee sairaan puolesta, niin Jumala sitten tekee mitä tekee. Me vain rukoilemme. Ja turhaan mesoat, että ihmiset muka ihmetöitä tekisi. Me emme tee mitään ihmeitä - Jumala tekee ja me vain rukoilemme. Onko tämä kristillinen totuus nyt niin vaikea uskoa?

Tämä Unto mistä nyt täällä sopimattomalla tavalla mesoat, niin parani lääkärien mukaan täysin tuosta syövästä. Ja näin Unto sai elää kokonaiset 7 vuotta ja jätti tietenkin lääkkeet pois, koska lääkärien mukaan terveen ei ole viisasta syödä lääkkeitä.

Tämä Unton parantuminen on tosiasia ja siitä voimme yhä iloita ja kiittää Unton tavoin Jumalaa. Mutta kuten aina käy, niin sairaudet ennemmin tai myöhemmin ihan jokaisen ihmisen elämässä palaa ja ihminen kuolee pois. Näinhän kävi myös Jeesuksenkin parantaneiden ihmisten kohdalla ja jopa Lasaruksen kohdalla, jonka Jeesus herätti kuolleista.

On tärkeää aina tiedostaa, että Unton parantumisen diagnosoi ainakin kaksi eri lääkäriä ja kolmas lääkäri tutki sairaskertomukset vielä näiden lisäksi. Voimme kyllä luottaa näihin lääkäreihin, jotka ovat potilaan nähneet ja tutkineet eikä meidän tarvitse luottaa tippaakaan täällä mesoaviin henkilöihin, jotka eivät ole lääkäreitä ja vaikka olisivatkin, niin eivät ole tutkineet potilasta.

• Yksikään...
        Rukous kannattaa ain kirjoitti:

Ei ole meidän asia kyseenalaistaa Jumalan töitä. Kun Jalovaara esirukoilee sairaan puolesta, niin Jumala sitten tekee mitä tekee. Me vain rukoilemme. Ja turhaan mesoat, että ihmiset muka ihmetöitä tekisi. Me emme tee mitään ihmeitä - Jumala tekee ja me vain rukoilemme. Onko tämä kristillinen totuus nyt niin vaikea uskoa?

Tämä Unto mistä nyt täällä sopimattomalla tavalla mesoat, niin parani lääkärien mukaan täysin tuosta syövästä. Ja näin Unto sai elää kokonaiset 7 vuotta ja jätti tietenkin lääkkeet pois, koska lääkärien mukaan terveen ei ole viisasta syödä lääkkeitä.

Tämä Unton parantuminen on tosiasia ja siitä voimme yhä iloita ja kiittää Unton tavoin Jumalaa. Mutta kuten aina käy, niin sairaudet ennemmin tai myöhemmin ihan jokaisen ihmisen elämässä palaa ja ihminen kuolee pois. Näinhän kävi myös Jeesuksenkin parantaneiden ihmisten kohdalla ja jopa Lasaruksen kohdalla, jonka Jeesus herätti kuolleista.

On tärkeää aina tiedostaa, että Unton parantumisen diagnosoi ainakin kaksi eri lääkäriä ja kolmas lääkäri tutki sairaskertomukset vielä näiden lisäksi. Voimme kyllä luottaa näihin lääkäreihin, jotka ovat potilaan nähneet ja tutkineet eikä meidän tarvitse luottaa tippaakaan täällä mesoaviin henkilöihin, jotka eivät ole lääkäreitä ja vaikka olisivatkin, niin eivät ole tutkineet potilasta.

Kääntele ja vääntele nyt miten tahansa tätä U tapausta hän kuoli samaan eturauhassyöpään joka hänellä todettiin aiemmin se ei muuksi muutu "tämä Unton paraneminen on tosiasia" Oletko sinä tosiaan noin yksinkertainen? Unto sai elää konaiset 7 vuotta. Eläisi vieläkin jos ei olisi mennyt P J tilaisuuteen. Maailmassa ei ole yhtään ihmeparantumista pystytty todistamaan tuokaa nyt ihmeessä se ensimmäinen todistettavasti tapahtunut olisi se mahtava mediauutinen.

• Rukous kannattaa ain
        Yksikään... kirjoitti:

Kääntele ja vääntele nyt miten tahansa tätä U tapausta hän kuoli samaan eturauhassyöpään joka hänellä todettiin aiemmin se ei muuksi muutu "tämä Unton paraneminen on tosiasia" Oletko sinä tosiaan noin yksinkertainen? Unto sai elää konaiset 7 vuotta. Eläisi vieläkin jos ei olisi mennyt P J tilaisuuteen. Maailmassa ei ole yhtään ihmeparantumista pystytty todistamaan tuokaa nyt ihmeessä se ensimmäinen todistettavasti tapahtunut olisi se mahtava mediauutinen.

"Kääntele ja vääntele nyt miten tahansa tätä U tapausta hän kuoli samaan eturauhassyöpään joka hänellä todettiin aiemmin se ei muuksi muutu "tämä Unton paraneminen on tosiasia""

No jos et vihassasi usko lääkärien antamia tosiasioita, niin elä sitten valheessasi jonka itse olet itsellesi rakentanut.

"Unto sai elää konaiset 7 vuotta. Eläisi vieläkin jos ei olisi mennyt P J tilaisuuteen. "

Ja sinäkö tämän nyt tiedät? Turhaan leikit Jumalaa.

Unto sai olla Herramme todistaja kokonaiset 7 vuotta ja tämä on ihanin asia ihmisen elämässä.

Mitä tulee parantumisiin ja kuolleistanousemisiin, niin niitä on jo Suomessa pelkästään tuhansia ja maailmalla vielä lisää. Mediauutinen näistä ei tule, koska maallinen ja paholaisen vallassa oleva media ei ole näistä kiinnostunut.

• ei paha jos pysyy to

"Kääntele ja vääntele nyt miten tahansa tätä U tapausta hän kuoli samaan eturauhassyöpään joka hänellä todettiin aiemmin se ei muuksi muutu "tämä Unton paraneminen on tosiasia""

No jos et vihassasi usko lääkärien antamia tosiasioita, niin elä sitten valheessasi jonka itse olet itsellesi rakentanut.

"Unto sai elää konaiset 7 vuotta. Eläisi vieläkin jos ei olisi mennyt P J tilaisuuteen. "

Ja sinäkö tämän nyt tiedät? Turhaan leikit Jumalaa.

Unto sai olla Herramme todistaja kokonaiset 7 vuotta ja tämä on ihanin asia ihmisen elämässä.

Mitä tulee parantumisiin ja kuolleistanousemisiin, niin niitä on jo Suomessa pelkästään tuhansia ja maailmalla vielä lisää. Mediauutinen näistä ei tule, koska maallinen ja paholaisen vallassa oleva media ei ole näistä kiinnostunut.

Mitä todistamista tällainen riitely on ?

Suomessa ei ole kukaan noussut kuolleista.

• Rukous kannattaa ain
        ei paha jos pysyy to kirjoitti:

Mitä todistamista tällainen riitely on ?

Suomessa ei ole kukaan noussut kuolleista.

Totuudesta tulee aina todistaa. Totuutta vastaan et kykene taistelemaan.

• Niin, kyllähän Jumala voi parantaa vakavistakin sairauksista niin, kun hän on antanut ihmisille (tutkijoille ja lääkäreille ym.) viisautta kehittää uusia hoitoja ja lääkkeitä, joilla monia tauteja yhä enemmän saadaan parannettua ja oireita lievitettyä ja näin jatkettua elinvuosia.. Kehitys menee tällä alalla huimasti eteenpäin. Tästä voimme olla kiitollisia Jumalalle.

• Rukous kannattaa ain

Rukous kannattaa aina. Jumala kyllä kuulee kaikki rukoukset eikä kannata uskoa näitä jotka yrittävät "kieltää" rukoustoiminnan. Jokaisen uskovan tulisi tukea Jalovaaran työtä ja tulla mukaan rukoustoimintaan sairaiden ihmisten puolesta.

• Ved.2

Itse kannattaisin mieluummin pelastustyön myötä rukousta. Ettekö te inttäjät ymmärrä, että parantuminen ei takaa pelastusta. Mutta jos maallista terveyttä ja kunniaa etsii, niin silloin ollaan maailman jumalan käsissä.
        Parantuminen voi olla jopa monen raittiin uskonkilvoituksen loppu. Nim. kokemusta omaava. Olen seurannut Jalovaara-Juntunen akselin työtä heidän alusta saakka.
        Mistä se riita tuli? rahan jaosta vai?
        Ykskään parantuneista ei ole tullut kiittämään saadustaan terveydestään, vaan ovat eksyneet yhä syvemmälle luopumuksessaan. Jotkut rimpuilevat, mutta jotkut ovat eksytyksen huomanneet, ja ovat edistyneet hengellisessä kasvussaan.
        Intimiteettisuoja estää lukuisten tapausten esilletuomisen, mutta niitä on paljon.
        Eksytyksen tunnistaminen lähti juuri Juntunen-Jalovaara jalkojen pidennyksistä.
        Kyllä ne piteni, mutta mistä voimasta? Itse näin sellaisia tuuman pidennyksiä, ja ovat saaneet jättää selkäkipunsa ja tukijalkineensa. Mutta uskossa ei olla! That`s the point.
        "Emmekö me Sinun nimessäsi?"

• Rukous kannattaa ain
        Ved.2 kirjoitti:

Itse kannattaisin mieluummin pelastustyön myötä rukousta. Ettekö te inttäjät ymmärrä, että parantuminen ei takaa pelastusta. Mutta jos maallista terveyttä ja kunniaa etsii, niin silloin ollaan maailman jumalan käsissä.
        Parantuminen voi olla jopa monen raittiin uskonkilvoituksen loppu. Nim. kokemusta omaava. Olen seurannut Jalovaara-Juntunen akselin työtä heidän alusta saakka.
        Mistä se riita tuli? rahan jaosta vai?
        Ykskään parantuneista ei ole tullut kiittämään saadustaan terveydestään, vaan ovat eksyneet yhä syvemmälle luopumuksessaan. Jotkut rimpuilevat, mutta jotkut ovat eksytyksen huomanneet, ja ovat edistyneet hengellisessä kasvussaan.
        Intimiteettisuoja estää lukuisten tapausten esilletuomisen, mutta niitä on paljon.
        Eksytyksen tunnistaminen lähti juuri Juntunen-Jalovaara jalkojen pidennyksistä.
        Kyllä ne piteni, mutta mistä voimasta? Itse näin sellaisia tuuman pidennyksiä, ja ovat saaneet jättää selkäkipunsa ja tukijalkineensa. Mutta uskossa ei olla! That`s the point.
        "Emmekö me Sinun nimessäsi?"

Turhaan taistelet rukousta vastaan! Jopa Jeesus rukoili Isää Jumalaa ja pyysi vapautusta kärsimyksistään. Jeesus itse asiassa rukoili suureen ääneen joka yö. Meillä on yhä lupa rukoilla Jumalaa myös sairaiden puolesta ja tottatosiaan jokainen parantunut, joka tiedostaa Jumalan hänet parantaneen, niin hänen uskonsa lujittuu.

• Ved.2

Turhaan taistelet rukousta vastaan! Jopa Jeesus rukoili Isää Jumalaa ja pyysi vapautusta kärsimyksistään. Jeesus itse asiassa rukoili suureen ääneen joka yö. Meillä on yhä lupa rukoilla Jumalaa myös sairaiden puolesta ja tottatosiaan jokainen parantunut, joka tiedostaa Jumalan hänet parantaneen, niin hänen uskonsa lujittuu.

Sinä valehtelet! Et siinä, että rukous kannattaa, vaan siinä että se tuottaisi sinun mieleisesi tuloksen. Et tunne Jumalan sanaa, ehkä tieten tai tietämättäsi.
        Eikä kaikki ole parantunut Jumalan Hengen kautta. Ja ennenkaikkea se ei ei ole heille siunaukseksi. Sairaus on kasvatuskeino Jumalalla. Siksi niin monella loppuu hengellinen kasvu, niin kuin em.. kommentoijalla on saattanut käydä. Kiittämättömyys 9/10 suhteessa jo kertoo parantuneiden hengellisestä tilasta.
        Sitä paitsi meidän on rukoiltava lakkaamatta.

Näitä "emmekö me sinun nimessäsi parantaneet sairaita..." tyyppejä ilmaantuu valhehenkineen lopunaikana.

• Rukous kannattaa ain
        Ved.2 kirjoitti:

Sinä valehtelet! Et siinä, että rukous kannattaa, vaan siinä että se tuottaisi sinun mieleisesi tuloksen. Et tunne Jumalan sanaa, ehkä tieten tai tietämättäsi.
        Eikä kaikki ole parantunut Jumalan Hengen kautta. Ja ennenkaikkea se ei ei ole heille siunaukseksi. Sairaus on kasvatuskeino Jumalalla. Siksi niin monella loppuu hengellinen kasvu, niin kuin em.. kommentoijalla on saattanut käydä. Kiittämättömyys 9/10 suhteessa jo kertoo parantuneiden hengellisestä tilasta.
        Sitä paitsi meidän on rukoiltava lakkaamatta.

Näitä "emmekö me sinun nimessäsi parantaneet sairaita..." tyyppejä ilmaantuu valhehenkineen lopunaikana.

" Et siinä, että rukous kannattaa, vaan siinä että se tuottaisi sinun mieleisesi tuloksen. Et tunne Jumalan sanaa, ehkä tieten tai tietämättäsi. "

Parantuminen tuottaa Jumalan mieleisen tuloksen aina.

• Ved.2

" Et siinä, että rukous kannattaa, vaan siinä että se tuottaisi sinun mieleisesi tuloksen. Et tunne Jumalan sanaa, ehkä tieten tai tietämättäsi. "

Parantuminen tuottaa Jumalan mieleisen tuloksen aina.

Niin jos Jumalasta ja uskosta luopuminen on Jumalan mieleen. Ei ole. Mutta se voi olla kohtalon kysymys, niin kuin eräät siellä erämaassa saivat mannaa. Niillä oli varmaan kivaa ja yltäkylläisyyttä, mutta taivaan temppelit jäivät kokematta.
        Monet luopiot kokevat varmaan rikkautta, terveyttä ja kaikkinaista ihanuutta tässä ajassa. Mutta lopulta käy niin kuin rikkaalle miehelle siellä helvetin tulessa. Lasarus puolestaan sai nauttia ikuista onnea paratiisissa sairaan ja vaivaisen elämän jälkeen.
        Niin ne osat kääntyy, lopullisesti!

• Rukous kannattaa ain
        Ved.2 kirjoitti:

Niin jos Jumalasta ja uskosta luopuminen on Jumalan mieleen. Ei ole. Mutta se voi olla kohtalon kysymys, niin kuin eräät siellä erämaassa saivat mannaa. Niillä oli varmaan kivaa ja yltäkylläisyyttä, mutta taivaan temppelit jäivät kokematta.
        Monet luopiot kokevat varmaan rikkautta, terveyttä ja kaikkinaista ihanuutta tässä ajassa. Mutta lopulta käy niin kuin rikkaalle miehelle siellä helvetin tulessa. Lasarus puolestaan sai nauttia ikuista onnea paratiisissa sairaan ja vaivaisen elämän jälkeen.
        Niin ne osat kääntyy, lopullisesti!

Tuosta ei nyt saa selvää erkkikään, mutta se on selvää, että Jumalan tahto on että olemme terveitä ja elämme uskossa Jeesukseen.

• Ved.2

Tuosta ei nyt saa selvää erkkikään, mutta se on selvää, että Jumalan tahto on että olemme terveitä ja elämme uskossa Jeesukseen.

Ei Erkki saanutkaan selvää, ja kuolikin sitten synteihinsä. Liekkö saanut ryövärin armon kuolinpetillään?
        Kun luet Jobin kirjaa, niin huomaat, että Jumala koettelee ja kasvattaa myös sairauksien kautta. Mutta tietysti mieluummin parantaa. Muttei kaikkien käsien alle parane mennä! Varoituskehoitus siis.

• Rukous kannattaa ain
        Ved.2 kirjoitti:

Ei Erkki saanutkaan selvää, ja kuolikin sitten synteihinsä. Liekkö saanut ryövärin armon kuolinpetillään?
        Kun luet Jobin kirjaa, niin huomaat, että Jumala koettelee ja kasvattaa myös sairauksien kautta. Mutta tietysti mieluummin parantaa. Muttei kaikkien käsien alle parane mennä! Varoituskehoitus siis.

" Mutta tietysti mieluummin parantaa. Muttei kaikkien käsien alle parane mennä! Varoituskehoitus siis."

Hyvä huomio että Jumala yhä parantaa. Eikä tosiaankaan kannata mennä kaikkien käsien alle - vain he jotka Jeesukseen uskovat niin voivat rukoilla lähimmäistensä puolesta.

• Jos ei ihminen tekee parannuxen on rukous turhaan. Tietysti h,elvetti saa ehjämmän kehon sinne ja sitä ei kukaan tiedä onko hyvä vai huono asia?

• Rukous kannattaa ain

Niin - parempi on mennä käsipuolena taivaaseen kuin kädet tallella helvettiin. Näinhän sanoi jo Jeesuskin aikoinaa.

Itse uskon, että Jumala parantaa yhä sentakia että Jeesus kirkastuisi näiden ihmisten elämässä ja heistä tulee sitten Herramme vahvoja todistajia.

• Yksikään...

Olen täysin samaa mieltä Paavo Hiltusen kanssa kun hän kirjoittaa "Tänä päivänä me olemme kuitenkin kiinnostuneempia merkeistä kuin Jumalan Sanan totuudesta, ja se saattaa meidät suureen petoksen vaaraan". Näinhän se on pitää saada kiksejä ja elämyksiä heidän perässään juostaan näkihän tämän tästä D Herzog villityksestä ja samahan oli Nokia-missio Markku Koiviston aikaan.

• Rukous kannattaa ain

"Olen täysin samaa mieltä Paavo Hiltusen kanssa kun hän kirjoittaa "Tänä päivänä me olemme kuitenkin kiinnostuneempia merkeistä kuin Jumalan Sanan totuudesta, ja se saattaa meidät suureen petoksen vaaraan"."

No hyvänen aika. Tehkää sitten Hiltusen kanssa parannus!

Ei kukaan aito uskova katso sitä ulkoista, vaan sitä että Jeesus on meidät pelastanut. Eikö kukaan uskova ihmisten perässä juokse, vaan Herramme perässä ja Hänen todistajiaan me olemme.

Aina täytyy muistaa, että Jumalla on kaikki valta taivaassa ja maan päällä ja näinollen me voimme hyvässä uskossa rukoilla ihmisille pelastusta ja parantumista niistä kärsimyksistä joita pahat ihmiset ja itse paholainen on heille aiheuttanut.

• Ved.2

Onpa eräs kuuluisuuskin parantunut syövästä. Mutta uusi noin vuorokauden kuluttua.
      Hän totesi, että "Jumala kosketti." Eli paraneminen ei ole itse tarkoitus.
      Jumala toimii ja ilmoittaa kullekin tavallaan "koskettamalla". Se saa riittää. Pelastuminen ja varmistuminen siitä, että kaikki on Herran käsissä, riittänee...vai?

• Puurot ja vellit

Hiltunen oli oman linjansa vanki.tuomarin tyyli jatkui myös kristillisellä kentällä,uskokaa mitä Raamattu sanoo paranemisesta,siinä on kaikki,tulihan Branhamilaisuuttakin edustavasta E.Heiskasta muiden arvostelija,kirkkokunnasta riippumatta,Tuntuu kuin täällä olisi lauma joka yrittää horjuttaa Raamatun arvovaltaa ,sikin sokin on Torontolaisuudet ja Koivistolaisuudet ,joku aina yrittää sitä omaa lahkoaan pönkittää linjauksillaan.

• Ved.2
        Puurot ja vellit kirjoitti:

Hiltunen oli oman linjansa vanki.tuomarin tyyli jatkui myös kristillisellä kentällä,uskokaa mitä Raamattu sanoo paranemisesta,siinä on kaikki,tulihan Branhamilaisuuttakin edustavasta E.Heiskasta muiden arvostelija,kirkkokunnasta riippumatta,Tuntuu kuin täällä olisi lauma joka yrittää horjuttaa Raamatun arvovaltaa ,sikin sokin on Torontolaisuudet ja Koivistolaisuudet ,joku aina yrittää sitä omaa lahkoaan pönkittää linjauksillaan.

Saattaa olla juuri noin, että tuomarin tyylillä on vaikutuksensa. Mutta Jumalan Henki ei ole riippuvainen meidän mielipiteistämme. Torontolaisuudet sun muut koivistolaisuudet on punnittu ja puntaroitu. Jumala armahtakoon heitä.
        Lauma tulee nimenomaan HAJOTTAMAAN Puhtaan raamattu-uskovaisuuden.
        Lukee vaan tarkkaan Raamattua, niin se tulee tapahtumaan. Kummallista, mutta totta.

• Rukous kannattaa ain
        Ved.2 kirjoitti:

Saattaa olla juuri noin, että tuomarin tyylillä on vaikutuksensa. Mutta Jumalan Henki ei ole riippuvainen meidän mielipiteistämme. Torontolaisuudet sun muut koivistolaisuudet on punnittu ja puntaroitu. Jumala armahtakoon heitä.
        Lauma tulee nimenomaan HAJOTTAMAAN Puhtaan raamattu-uskovaisuuden.
        Lukee vaan tarkkaan Raamattua, niin se tulee tapahtumaan. Kummallista, mutta totta.

Turhaan lausut tuomioitasi - sinäkään et ole Jumala.

• Yksikään...

Ota nyt kamera seuraavan kerran ja kuvaa kun raaja kasvaa tynkään. Miettinen teki tutkimuksen jo Niilon tilaisuuksissa parantuneista tulos oli nolla myöhemmin Hirsilä ja Maanselkä teki myös tutkimuksen tulos nolla. Ei vaan löydy tieteelliset kriteerit täyttävää ruokouksella parantumisista eikö tunnu turhauttavalta yrittää todistaa jotakin mitä ei tapahdu. Mieleltään epätasapainoiset juoksevat näiden "parantajien" perässä suurin osa on vielä naisia he ovat herkempiä kaikelle hömpälle. Nämä "parantajien" esiintymiset tulevat loppumaan käy samanlailla kuin Nokia-missio ja M Koivistolle. Ollaan rehellisiä ennenkaikkea itsellemme.

• Rukous kannattaa ain

" Ei vaan löydy tieteelliset kriteerit täyttävää ruokouksella parantumisista eikö tunnu turhauttavalta yrittää todistaa jotakin mitä ei tapahdu. "

Tieteestä viis - pääasia on että nämä parantuneet tietävät parantuneensa.

• Varokaa puoskareita!

Kun JaloVaara kaatoi allekirjoittaneen puoliväkisin neljännen kerran, sain tarpeekseni. Siinä hommassa ei Jumala mukana ollut, vaan voimallinen ja lihallinen Pirkon oma käsivarsi. Puoskari koko tyyppi, järjestää Jumalan ja Jumalan sanan kustannuksella spektaakkelimaisia näytöksiään, ja rahastaa niillä hyväuskoisilta suomalaisilta rahat pois.

• Rukous kannattaa ain

Ongelmasi on että ajattelet Jalovaaran kaatavan. Jalovaara ei koskaan kaada ketään. Hän vain rukoilee ihmisten puolesta.

• VAROKAA puoskareita!

Ongelmasi on että ajattelet Jalovaaran kaatavan. Jalovaara ei koskaan kaada ketään. Hän vain rukoilee ihmisten puolesta.

Älä valehtele. Tiedän kokemuksesta JaloVAARAN kaatavan väkisin maahan. Jos ei tee sitä enää, niin sitten hyvä.

• Rukous kannattaa ain
        VAROKAA puoskareita! kirjoitti:

Älä valehtele. Tiedän kokemuksesta JaloVAARAN kaatavan väkisin maahan. Jos ei tee sitä enää, niin sitten hyvä.

Jalovaara ei ole koskaan kaatanut ketään. Rukouksessa on vain Jumala joka toimii. Ihminen vain rukoilee.

• Puoskarin asialla!

Jalovaara ei ole koskaan kaatanut ketään. Rukouksessa on vain Jumala joka toimii. Ihminen vain rukoilee.

Valehtelet niin että korvat heiluu. Jalovaara itse, omin käsin työnsi minut ja monet muut kokouksissaan taaksepäin nurin. Ei voinut muuta kuin ihmetellä sitä röyhkeyttä. Jos siis ei suostunut muka teatraalisesti kaatumaan taaksepäin, niin sitten Puoskari-Pirkko tuli ja pukkasi nurin.

• Rukous kannattaa ain
        Puoskarin asialla! kirjoitti:

Valehtelet niin että korvat heiluu. Jalovaara itse, omin käsin työnsi minut ja monet muut kokouksissaan taaksepäin nurin. Ei voinut muuta kuin ihmetellä sitä röyhkeyttä. Jos siis ei suostunut muka teatraalisesti kaatumaan taaksepäin, niin sitten Puoskari-Pirkko tuli ja pukkasi nurin.

"Jalovaara itse, omin käsin työnsi minut ja monet muut kokouksissaan taaksepäin nurin. "

Äläs nyt valehtele! Toisen kumoon työntäminen on väkivaltaa josta rangaistaan Suomen rikoslaissa. Eikä Jalovaaraa ole kukaan nostanut vielä syytettä kumoon kaatamisesta.

• Yksikään...

J Randi apureineen teki1980 luvulla kattavan tutkimuksen Yhdysvaltojen kristityistä ihmeparantajista. Avainsana ilmiön kuvaamiseen on raha parantajat saivat miljoonia dollareita tv ohjelmien ja kiertueiden avulla. Ihmiset lähettivät vähät rahansa upeissa luksus-taloissa asuville pastoreille. Pastoreiden apulaiset heittivät uskovien kirjeet suoraan roskalaatikkoon sen jälkeen kun ne oli putsattu rahoista. Eräs kirkonmies sai niin paljon postia että hänen kirkollaan oli oma postinumero .Eräs nainen lahjoitti mieheltään salaa heidän kaikki säästönsä seuraavaksi nainen lainasi rahaa äidiltään ja pojaltaan. lopulta hän otti lainan pankista. Pastorin mukaan paholainen yritti estää naista avustamasta häntä. Pastorit "paransivat" eripituisia jalkoja vetämällä lyhyemmän jalan kenkää kantapäästä irti. "Jalka pitenee!" Pastorit pyysivät pyörätuoleissa olleita nousemaan ylös ja he nousivat. Siinä ei ollut mitään ihmeellistä sillä he olivat tulleet kävellen paikalle. sokeat saivat näkönsä takaisin tosin he eivät olleetkaan täysin sokeita. Jos potilas sattui kuolemaan voitiin todeta että myös jokainen jonka puolesta Jeesus rukoili kuoli. Etukäteen kerättiin tietoa yleisöstä vaivihkaa tietysti. Pastorit osittivat tietävänsä ihmisten asioista tietoa näin "taivaskanava" oli auki. Amerikastahan meillekin kaikki "hyvä" tulee.

• Puoskarit vauhdissa!

"Jalovaara itse, omin käsin työnsi minut ja monet muut kokouksissaan taaksepäin nurin. "

Äläs nyt valehtele! Toisen kumoon työntäminen on väkivaltaa josta rangaistaan Suomen rikoslaissa. Eikä Jalovaaraa ole kukaan nostanut vielä syytettä kumoon kaatamisesta.

Miksi ihmeessä valehtelisin? Luuletko että olis helppo marssia poliisilaitokselle tuosta noin vaan tekemään ihmisestä rikosilmoitus, kun vielä luulee toisen olevan oikeesti Jumalan asialla? Kuule, lähdin lopulta niin että perävalot vilkku vaan jaloVAARAN kokouksesta! Takaisin en mene, varoitan KAIKKIA tämän tyyppisistä hengen puoskareista, nämä tekevät eniten henkistä väkivaltaa Suomen maassa. Eikä todellisia paranemisia tapahdu. Sillä jos tapahtuisi, niin niistä kiikutettaisiin puolueettomien lääkärien todistukset esille ja nähtäväksi.

Paavo Hiltunen oli täysin oikeassa näiden tällaisten kanssa. Ottakaakin opiksi, pitäkää se hyvä mikä teillä on, mutta pois tällaisista!

• Rahakirstun vilahdus
        Yksikään... kirjoitti:

J Randi apureineen teki1980 luvulla kattavan tutkimuksen Yhdysvaltojen kristityistä ihmeparantajista. Avainsana ilmiön kuvaamiseen on raha parantajat saivat miljoonia dollareita tv ohjelmien ja kiertueiden avulla. Ihmiset lähettivät vähät rahansa upeissa luksus-taloissa asuville pastoreille. Pastoreiden apulaiset heittivät uskovien kirjeet suoraan roskalaatikkoon sen jälkeen kun ne oli putsattu rahoista. Eräs kirkonmies sai niin paljon postia että hänen kirkollaan oli oma postinumero .Eräs nainen lahjoitti mieheltään salaa heidän kaikki säästönsä seuraavaksi nainen lainasi rahaa äidiltään ja pojaltaan. lopulta hän otti lainan pankista. Pastorin mukaan paholainen yritti estää naista avustamasta häntä. Pastorit "paransivat" eripituisia jalkoja vetämällä lyhyemmän jalan kenkää kantapäästä irti. "Jalka pitenee!" Pastorit pyysivät pyörätuoleissa olleita nousemaan ylös ja he nousivat. Siinä ei ollut mitään ihmeellistä sillä he olivat tulleet kävellen paikalle. sokeat saivat näkönsä takaisin tosin he eivät olleetkaan täysin sokeita. Jos potilas sattui kuolemaan voitiin todeta että myös jokainen jonka puolesta Jeesus rukoili kuoli. Etukäteen kerättiin tietoa yleisöstä vaivihkaa tietysti. Pastorit osittivat tietävänsä ihmisten asioista tietoa näin "taivaskanava" oli auki. Amerikastahan meillekin kaikki "hyvä" tulee.

Kirjoituksesi paljastaa olennaisen kaksinaamaisten huijaripastoreiden toiminnasta. Ilmeisesti Jalovaara kuuluu samaan poppooseen, koska ne parantajat, jotka nykypäivänä "parantavat" eivät ole oikean Jumalan asialla.

Surullista. Mutta nämä teeskentelijät menee omaan paikkaansa, heille on varattu ikävä paikka, eikä se ole todellakaan taivaassa...

• Rukous kannattaa ain
        Puoskarit vauhdissa! kirjoitti:

Miksi ihmeessä valehtelisin? Luuletko että olis helppo marssia poliisilaitokselle tuosta noin vaan tekemään ihmisestä rikosilmoitus, kun vielä luulee toisen olevan oikeesti Jumalan asialla? Kuule, lähdin lopulta niin että perävalot vilkku vaan jaloVAARAN kokouksesta! Takaisin en mene, varoitan KAIKKIA tämän tyyppisistä hengen puoskareista, nämä tekevät eniten henkistä väkivaltaa Suomen maassa. Eikä todellisia paranemisia tapahdu. Sillä jos tapahtuisi, niin niistä kiikutettaisiin puolueettomien lääkärien todistukset esille ja nähtäväksi.

Paavo Hiltunen oli täysin oikeassa näiden tällaisten kanssa. Ottakaakin opiksi, pitäkää se hyvä mikä teillä on, mutta pois tällaisista!

Pieni nainen ei kykene ihmisiä joukoittain yhden illan aikana kumoon kaatamaan. Olisihan tästä toiminnasta jo tukuttain rikosilmoituksia tehty. Nykyään tehdä rikosilmoitus JOKAISESTA väkivaltaisesta toisen kumoon pukkaamisesta. Kyllä sinä nyt vaan taidat aika härskisti valehdella. Hiltusen ja sinun on ihan turhaan käydä rukousta vastaan. Rukous on eräs perusasioita kristinuskossa. Myös Jeesus rukoili.

• Rukous kannattaa ain
        Yksikään... kirjoitti:

Turhaan yrität rukousta vetää lokaan. Ja turhaan taistelet kristinuskoa vastaan jossa uskomme Jeesukseen ja rukoilemme Jumalaa Jeesuksen nimessä. Huijarit on asia erikseen, mutta rukous on olennainen osa kristinuskoa. Myös Jeesus rukoili.

• Ved.2
        Rahakirstun vilahdus kirjoitti:

Kirjoituksesi paljastaa olennaisen kaksinaamaisten huijaripastoreiden toiminnasta. Ilmeisesti Jalovaara kuuluu samaan poppooseen, koska ne parantajat, jotka nykypäivänä "parantavat" eivät ole oikean Jumalan asialla.

Surullista. Mutta nämä teeskentelijät menee omaan paikkaansa, heille on varattu ikävä paikka, eikä se ole todellakaan taivaassa...

Tätä Jalovaara-teemaa ei enää kannata imuttaa. Siitä on jo todistettu. Pikemminkin kannattaa nyt opettaa tulevia rukoilijoita. Etteivät eksy rukouspalveluksessaan samaan eksytyksen lätäkköön. Jalon vaaran olisi syytä käydä ihan puolueeton arviointikeskustelu käyttämänsä hengen aitoudesta ja kristillisyydestä. Tämä on hyvin vakava kysymys, jos ajattelee sitä, että haluaako ja voiko Pirkko tehdä edes parannusta huomatessaan eksymyksensä? Jumalalle kaikki on mahdollista.

Pitäisi myös keskustella parantuneet/kautta pelastuneet aiheesta. Sekä rahastaja/rahastetut ekonomiasta.

• saatananteatteria

Pieni nainen ei kykene ihmisiä joukoittain yhden illan aikana kumoon kaatamaan. Olisihan tästä toiminnasta jo tukuttain rikosilmoituksia tehty. Nykyään tehdä rikosilmoitus JOKAISESTA väkivaltaisesta toisen kumoon pukkaamisesta. Kyllä sinä nyt vaan taidat aika härskisti valehdella. Hiltusen ja sinun on ihan turhaan käydä rukousta vastaan. Rukous on eräs perusasioita kristinuskossa. Myös Jeesus rukoili.

JaloVaaran kokouksissa on rukouksen lisäksi ihmisen omalla yrityksellä tehtyä rukoiltavien maahan kaatamista. Tämä ei ole Jumalasta, vaan valheen isästä saatanasta koko teatteri.

• Oletko?

Turhaan yrität rukousta vetää lokaan. Ja turhaan taistelet kristinuskoa vastaan jossa uskomme Jeesukseen ja rukoilemme Jumalaa Jeesuksen nimessä. Huijarit on asia erikseen, mutta rukous on olennainen osa kristinuskoa. Myös Jeesus rukoili.

Taidat olla Jalovaara itse, kun niin sinnikkäästi jaksat puolustaa häntä täällä?

• epä jaloin vaara!
        Ved.2 kirjoitti:

Tätä Jalovaara-teemaa ei enää kannata imuttaa. Siitä on jo todistettu. Pikemminkin kannattaa nyt opettaa tulevia rukoilijoita. Etteivät eksy rukouspalveluksessaan samaan eksytyksen lätäkköön. Jalon vaaran olisi syytä käydä ihan puolueeton arviointikeskustelu käyttämänsä hengen aitoudesta ja kristillisyydestä. Tämä on hyvin vakava kysymys, jos ajattelee sitä, että haluaako ja voiko Pirkko tehdä edes parannusta huomatessaan eksymyksensä? Jumalalle kaikki on mahdollista.

Pitäisi myös keskustella parantuneet/kautta pelastuneet aiheesta. Sekä rahastaja/rahastetut ekonomiasta.

Se on EPÄ jalo vaara, eikä jalo vaara.

• ameriikan raitti
        Yksikään... kirjoitti:

Valitettavasti tämä Randi ei ymmärrä sitä, millainen paha siellä rahastajien taustalla vaikuttaa. Toivon mukaan vielä joskus mainitsee tästäkin ja etenkin Hänestä, joka taas laittaa kaikki niskuroijat kuriin ja järjestykseen.

• Kirjoitat --->
      Itse uskon, että Jumala parantaa yhä sentakia että Jeesus kirkastuisi näiden ihmisten elämässä ja heistä tulee sitten Herramme vahvoja todistajia.
      --> Kyllä !
      Mutta mitä se todistaa jos julistaja julistaa että uhri on parantunut ja sitten kumminkin kuolee ?? Mitä se viestittää ei uskoville???

• Yksikään...

"Mitä se viestittää ei uskoville?" Tätä minä haen juuri takaa pitkässä juoksussa tekee karhunpalveluksen koko uskovien yhteisölle ei sinne ainakaan tällä metodilla saada uusia jäseniä seurakuntaan ja taivastielle.

• Rukous kannattaa ain
        Yksikään... kirjoitti:

"Mitä se viestittää ei uskoville?" Tätä minä haen juuri takaa pitkässä juoksussa tekee karhunpalveluksen koko uskovien yhteisölle ei sinne ainakaan tällä metodilla saada uusia jäseniä seurakuntaan ja taivastielle.

Ei onnistu. Missiosi kristinuskoa ja rukoustoimintaa vastaan ei nyt vaan onnistu. Pahuutesi kautta et saa ainuttakaan Jeesukseen uskovaa pois Kristus-tieltä. Vihasi rukousta ja kristinuskoa vastaan ei nyt vaan toimi.

• juttututtu

Kuinka paljon luulette Jumalan voimia tärvääntyvän, kun työntelee nurin ihmisiä joiden tasapaino jo alkujaankin varsin olematon, ja johon riittäisi tunnetuksi tullut "Koiviston puhallus".

Muutama viikko sitten olin Jalovaaran rukousillassa. Kaatumaan menijöiden ikä oli varsin korkea, osalla käveleminen näytti tuottavan vaikeuksia. Jalovaara otti pois silmälasit rukoiltavilta...ei ilmeisesti luottanut Jumalan ottavan vastuuta hommastaan.

• Rukous kannattaa ain

Olisit sinäkin vaan istunut hiljaa ja rukoillut itseksesi näiden kärsivien ja sairaiden puolesta. Jos vain olet hengellisessä kokouksessa täynnä vihaa ja raivoa, niin Jumala ei voi mitenkään toimia kauttasi ja samalla tuot pahuuden voimat ko. tilaisuuteen.

• Rukous kannattaa ain

Alustaja sai jo vastauksen kysymykseensä, mutta jässittää yhä silti. Eikö vastaus kelvannutkaan? Lähditko kyselemään ennakkoasentaan vallassa, jossa mikään rehellinen vastaus ei kelpaa? Tämä on merkki että ihminen on tuhoavassa mielessä liikkeellä ja pahuuden voimat ovat hänet vallanneet. Lisäksi miksi taistelut rukoustoimintaa vastaan. Rukous on oleellinen osa kristinuskosa etkä ihmisenä voi mitenkään poistaa rukousta Jeesukseen uskovien sydämestä. Myös Jeesus rukoili.

• syntinen

HALOO!!! Kysyn teiltä nyt. Jos ja kun kohtaatte elämässä sairautta. eikö olekin totta että laitatte kädet ristiin ja pyydätte Jumalalta apua!!!!!

Ollaanpa rehellisiä nyt.

• Rukous kannattaa ain
        syntinen kirjoitti:

HALOO!!! Kysyn teiltä nyt. Jos ja kun kohtaatte elämässä sairautta. eikö olekin totta että laitatte kädet ristiin ja pyydätte Jumalalta apua!!!!!

Ollaanpa rehellisiä nyt.

Eikä putoavassa lentokoneessa ole ateisteja. Ihminen kääntyy aina rukouksessa Jumalan puoleen todellisen hädän hetkellä.

• Todista se

Eikä putoavassa lentokoneessa ole ateisteja. Ihminen kääntyy aina rukouksessa Jumalan puoleen todellisen hädän hetkellä.

Oletko ollut lentokoneessa joka on pudonnut?

• Yksikään...

Kyllä minä laitan kädet ristiin pyydän voimia tulevaan "prosessiin" sitten vaan lääkärille aikaa varaamaan. Sairauden tai tapaturman sattuessa kun olet kädet ristissä huokaillut Herran puoleen menetkö sitten lääkärille? Ollaanpa rehellisiä nyt.

• Rukous kannattaa ain

Jalovaaran kokoukseen tulee paljon henkilöitä, joille lääkärit ovat antaneet kuolemantuomion. Lääkärit eikä kirkko voi heitä enää auttaa. Siispä he kääntyvät Jumalan puoleen.

• Yksikään...

Jalovaaran kokoukseen tulee paljon henkilöitä, joille lääkärit ovat antaneet kuolemantuomion. Lääkärit eikä kirkko voi heitä enää auttaa. Siispä he kääntyvät Jumalan puoleen.

Jalovaara ei nyt pysty antamaan mitään apua niissä illoissa mitenkään. Kun kukaan ei parane mistään sairaudesta. Todisteita minä pyydän kun niitä joku esittää niin uskottava on. Miettisen Hirsilän ja Maanselän tutkimus tulokset ovat faktaa ja kertovat totuuden . Maailmassa yli 7 miljardia ihmistä eikä yhtäkään ihmeparantumista todistettavasti tapahtunut jotka toista väittävät he ovat valehtelijoita.

• juttututtu

Jalovaarakin menee lääkäriin kun sairastuu ja kaikki muutkin, olkoompa minkälainen ihmeparantaja tahansa. Jos kaikki jättäisivät käyttämättä terveydenhuollon palvelut, niin hautureilla olisi työtä...kyllä tämän nyt pitäisi kaikkien tajuta.

• Rukous kannattaa ain

Näinhän Jalovaara itse suosittelee, että menkää lääkäriin kun sairastutte. Mutta joskus käy niin että lääkärit ei voi heitä enää auttaa. Tällöin lähes jokainen ihminen kääntyy Jumalan puoleen. Ja Jalovaarahan rukoilee Jumalaa Jeesuksen nimessä.

• Rukous kannattaa ain

Outoja ovat nämä pahojen ihmisten verukkeet kun yrittävät estää ihmisiä kääntymästä rukouksessa Jumalan puoleen.

• Yksikään...

Sinä et ainakaan elävässä uskossa ole kun sanot ihmisistä joita et tunne pahoiksi. Oletko itse mielestäsi hyvä? Miten päättelet kuka on paha? Eihän kukaan pysty sinua ei ketään muutakaan kääntymästä Jumalan puoleen. Ei millään pahalla mutta vaikutat noilla kommenteillasi hieman yksinkertaiselta.

• Epäuskon synti

Onpas paljon ateisteja ja Jumalan sanaa vastaan taistelevia palstalla,koskas armolahjoista esim,terveeksitekemisen lahja on poistettu Raamatusta?vastatkaa onko poistettu,siinä on totuus.

• Kirjoitat -->
      Ei onnistu. Missiosi kristinuskoa ja rukoustoimintaa vastaan ei nyt vaan onnistu. Pahuutesi kautta et saa ainuttakaan Jeesukseen uskovaa pois Kristus-tieltä. Vihasi rukousta ja kristinuskoa vastaan ei nyt vaan toimi.

Onnistuis sitä että Rukos vastais ja saisimme todistusta Elävästä ja Parantavasta Jumalasta joka VOI.

Silloin pakanoitten silmät aukeis ja jopa ateisteitten ja ihmiset olis otettuja ja haluaisi palvella JUuri sellainen JUmala !!!!

• syntinen

Itse olin ateisti, kun Jumala tuli luokseni ja paransi minut. eikä vaan parantanut, vaan myös muutti minun sisäisen ihmisen kokonaan. olin paha ihminen, Isolla P:llä ja yhdessä hetkessä minusta tuli ihminen, joka rakastaa lähimmäisiä ja täysin terve. että silleen.
        Enää en ole ateisti.
        Vaikka kuinka puhuisi Jumalaa vastaan tai kirjoittelisi mitä tahansa, valitettavasti se ei Jumalaa muuta, tiedoksi vaan, että Jumala on Jumala ja ihminen on ihminen.
        Turha sitä on rukoilijoita haukkua. Kannattaa katsoa peiliin ensin ja sitten mennä Jumalan eteen. Hänellä on ratkaisu kaikkiin asioihin.

• syntinen kirjoitti:

Itse olin ateisti, kun Jumala tuli luokseni ja paransi minut. eikä vaan parantanut, vaan myös muutti minun sisäisen ihmisen kokonaan. olin paha ihminen, Isolla P:llä ja yhdessä hetkessä minusta tuli ihminen, joka rakastaa lähimmäisiä ja täysin terve. että silleen.
        Enää en ole ateisti.
        Vaikka kuinka puhuisi Jumalaa vastaan tai kirjoittelisi mitä tahansa, valitettavasti se ei Jumalaa muuta, tiedoksi vaan, että Jumala on Jumala ja ihminen on ihminen.
        Turha sitä on rukoilijoita haukkua. Kannattaa katsoa peiliin ensin ja sitten mennä Jumalan eteen. Hänellä on ratkaisu kaikkiin asioihin.

Hieno että tiedät että Jumala on olemassa. Niinkauan kun olet syntinen uskova olet percelen puolella ja et ole uhka hänelle vaan Jumalalle , Tee parannus ja usko Evankeliumi joka muutta sua täydellisesti,,

• Eenokki 12
        savonarola kirjoitti:

Hieno että tiedät että Jumala on olemassa. Niinkauan kun olet syntinen uskova olet percelen puolella ja et ole uhka hänelle vaan Jumalalle , Tee parannus ja usko Evankeliumi joka muutta sua täydellisesti,,

savis on sellainen Jumalan rankaisema suolapatsas jota ei voi muuttaa uudeksi luomuksesti.
        Tee parannus savis jos voit?

• Eenokki 12
        Eenokki 12 kirjoitti:

savis on sellainen Jumalan rankaisema suolapatsas jota ei voi muuttaa uudeksi luomuksesti.
        Tee parannus savis jos voit?

luomukseksi.... ja voikohan savis tehdä parannuksen kun se on jo kerran tehty?

• Eenokki 12
        syntinen kirjoitti:

Enää en ole ateisti.

..Jumala tuli luokseni ja paransi minut. eikä vaan parantanut, vaan myös muutti minun sisäisen ihmisen kokonaan....

Jaa se Jumalan teko sinussa on suoritettu ja nyt olet saviksen sekä jaikalin kanssa sellaisia vapaaherroja joiden ei enää tarvitse parannusta tehdä?

• ei vastattavaa

Ei voi vastata, kun Jalovaaran jutut ja puuhat eivät ole totta. Joko huomaatte, että rukouksen ystävät oli hieno ja halpa keino kerätä itselleen huikea omaisuus ja ihmiset ihan vapaaehtoisesti maksoivat!
      Toivotaan nyt, että verottaja iskee kuitenkin:

• profetta

Kun rukoillaan Jumalaa eikä uskota sitä kuinka Jumala antoi kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle maan päällä. Mitään ei tapahdu kun poljetaan Jeesuksen valta lokaan. Ps. Mutta tehkäämme näin , rukoilen puolestanne Herraani Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa ja anon häneltä hänen nimessään että hän voimassaan parantaisi sinut joka sairastat. Voit laittaa asiasi sähköpostiini, että pyyntösi olisi meidän kahden keskinen eikä siitä ole muiden tarvis tietää. Osoite on [email protected]

• Toinen rahastaja.
        profetta kirjoitti:

Kun rukoillaan Jumalaa eikä uskota sitä kuinka Jumala antoi kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle maan päällä. Mitään ei tapahdu kun poljetaan Jeesuksen valta lokaan. Ps. Mutta tehkäämme näin , rukoilen puolestanne Herraani Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa ja anon häneltä hänen nimessään että hän voimassaan parantaisi sinut joka sairastat. Voit laittaa asiasi sähköpostiini, että pyyntösi olisi meidän kahden keskinen eikä siitä ole muiden tarvis tietää. Osoite on [email protected]

>> profetta

• Rikollinen.

Näin se on, Leo Mellerin "lemmikki" Pirkko Jalovaara kerää rahaa. Vaikka ei ole voimassa poliisin myötämää rahankeräys lupaa.

• Rikollinen. kirjoitti:

Näin se on, Leo Mellerin "lemmikki" Pirkko Jalovaara kerää rahaa. Vaikka ei ole voimassa poliisin myötämää rahankeräys lupaa.

Samankaltaiset lapset lekkii parhaiten..

• ohohoooo
        savonarola kirjoitti:

Samankaltaiset lapset lekkii parhaiten..

Siinä se yksi lapsonen leikkii ! Olet todella naurettava pelle savonarola!

• 1v 43n 4t+++34m 1

"käytetään hormonihoitoa, naishormonia annetaan useita vuosia kunnes sen vaste loppuu saadaan oma testosteroni laskemaan mikä muuten edesauttaa syövän kasvua."

Tämä estrogeenin käyttö harmittaa joitain miehiä ja vaikka se ilmeisesti on auttanut tautiin, ei sen vaikutusta myönnetä.

• Kenenkään "luonnollisen ihmisen" liha ja veri ei voi uskoa Jeesukseen, koska jokaisen ihmisen luonnollinen liha ja veri ei voi periä taivasten valtakuntaa,

Johannes 11
      26 "Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"

Roomalaiskirje 8
      7 "sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan."

1. Korinttolaiskirje 15
      50 "Mutta tämän minä sanon, veljet, ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa, eikä katoavaisuus peri katoamattomuutta."

• Täh?

No vastasiko Pirkko?

• Ei vaan the one ekivaari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1802
    2. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1277
    3. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      149
      1255
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      982
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      932
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      886
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      824
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      807
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      782
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe