Niitä tulee koko ajan lisää

tuskan parahdus :(

Nimittäin viisaudenhampaita. Paikallispuudutan puhkeavan pureskelemalla Buranaa siihen kohtaan. Hammaslääkäriin ei uskalla mennä, kiduttavat siellä, vetelevät hampaita. Aih.

12

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kivuliaammaksi se menee mitä pidemmälle lääkärikäyntiä lykkäät. Eikä viisaudenhampaan poistaminen välttämättä ole yhtään kamalaa, kunnon puudutuksella ja parin päivän burana-kuurilla siitä selviää.

    • Taainmaiset poskihampaat on niitä viisauden hampaita, mitkä on hankala poistaa ja monesti puoleksi ikenien osittain peittämiä. Puudutus ei tunnu kivuliaalta ja pistos katoaa hammassärkyyn.
      Mikäli ei hoidata, voi seuraamukset olla kivuliaampia, kuten verenmyrkytys.

    • monennet viisaudenhampaat sulla on menossa?

    • aIbatrossi

      Mene hammaslääkärille!!!111!!!
      Burana siihen kraatterrin tökkimällä vaan ärsyttää enemmän
      Toimivaa kipulääkettä en neuvokaan

      Paha ientulehdus vie usein Pyhän pietarin portille

      Hammasremppa voidaan tehdä lievässänukutuxessakin

      • mukutuksessa on riskinsä, aina ei niistä herää.
        ilokaasuttelu järkevintä


      • monte24 kirjoitti:

        mukutuksessa on riskinsä, aina ei niistä herää.
        ilokaasuttelu järkevintä

        Ilokaasua moni suositteli synnytyskipujen lievitykseen, ja kokeilin sitä epätoivoissani. Tuntui etten saanut henkeä maski päällä, alkoi huimata, tulin pahoinvoivaksi ja oksensin. Kipukokemukseen ei vaikuttanut mitenkään.

        Jäi siis viimeiseksi ilokaasukokeiluksi.


    • Multa on poistettu ihan kaikki.

      Viimeisen poisto kesti 2 tuntia ja 30 minnuuttia, kun ne juuret olivat ristissä ja se ei näkynyt röntgenissä.

      Lääkäri joutui tilaa kirurgin ja mä odottelin siinä kun hammmas oli jo murskattu.

      Suosin lämpimästi sulle sitä poistoa, ettei tulis samaa.

      • miul myös jouduttiin kummatkin alaviisaudenhampaat poistamaan kirurgi. menin vielä liian aikaisin itte poistamaan tikit ja haava aukes uudestaan ja ruuantähteet jäi koloon kolottamaan


    • dont cry

      Kaikki riippuu JUURISTA!

    • Älä turhaan jännitä se on helppo homma, ei muutakuin istut penkissä ja annat hampilääkärin tehdä työt.

      Älä missään nimessä pitkitä poistoa se vain pahentaa asiaa.

      Eikä se ole lainkaan vaikeaa itselläni meni kaikki neljä poistoa läpi puolessa tunnissa eikä hintakaan ollut kova. Maksoi 35-90 euroa kipale.

    • "Pureskelemalla Buranaa siihen kohtaan."

      Joskus en lakkaa ihastelemasta ihmisten kekseliäisyyttä. ;-)

    • Vaan, , ,

      , , , voiko viisaudenhampaiden mukana lähteä myös viisaus?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe