Kokemuksia Medidentistä?

kinostaa kun sataa

Moikka,

Te jotka olette tai olette olleet Hammasklinikka Medidentin asiakkaina, millaisia kokemuksenne ovat olleet?

Kiinostaisi myöskin tietää millainen laskutus politiikka ko yrityksellä on eli onko hoitojen laskutukset jaettu pienempiin eriin vai tuleeko lasku vasta hoidon loppuun?

125

24179

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miisäpäontääpaollais

      Missä päin suomee lafka sijaisäaise ??

      • Anonyymi

        Stadissa. Kruunuhaassa, Mariankadulla. Junat tulee kuitenkin suhtkoht suora sihti aina Liisankadulle ja siitä kääntyvänä Mariankadulle.


    • aloittanut

      Miten voi olla ettei koko netistä löydy yhtään Medidentin asiakasta???
      EI meinaan kokemuksia ko paikasta löydy haullakaan

      • Anonyymi

        Kokemuksia on Herra Pilvisestä, niin kiertäkää kaukaa. Kohtelee asiakasta erittäin törkeästi ja välinpitäämättömästi!! Hyvin ylimielinen ja narsisti koko kaveri. Lähettää erikseen aiheettomia laskuja!! Onneks pyysin mustaa valkoisella mitä kaikkea se sisältää, niin hermostui siitä ja repi sit sen aiheettoman laskun ja totes tää on sitä, kun hänen työtään ei arvosteta. Kaiken lisäksi aivan tumpelo ja moneen kertaan putos työkalut käsistä 😅 ja kun totesin et implantti silta on löysä ja heiluu, niin otti hampaista kiinni ja repi hullun lailla ylös ales ja sivulle ja väitti ettei tääl ole mikään löysällä... Onneksi kävin aiemmin samassa rapussa Qmedicalissa missä Antero Salo tutki sen ja totes et on se löystynyt ja Sanoin Pilviselle et soita Antero Salolle, niin se kertoo sulle miten asiat on. Sen jälkeen pilvinen joutui kiltisti avamaan kruunun päältä ja räikällä ne kireäksi, niin eipä enään ole heilunut implantti silta. Siinä ois ollut sellainen riski et implantti ruuvit ois irronnut, kun olivat löysällä. Ja kysyin pilviseltä et minkälainen takuu näil on, niin totes et ikuinen.. Ja kerroin Antero Salolle et pilvinen on luvannut et on ikuinen takuu. Niin Anteri Salo totes et vai niin on sellaista mennyt sulle lupamaan.... Implantti asioissa suosittelen lämpimästi Antero Saloa Qmedical/Oral on 30 vuoden kokemus implanteista.
        Ei kannata mennä ihan kelle tahansa, kun siinä on riskinsä saada kolmois hermosärky, jos ei ole hommansa osaava! P. S. Pilvisen kehu kommentit on sen omia/kavereittensa kirjoittamia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksia on Herra Pilvisestä, niin kiertäkää kaukaa. Kohtelee asiakasta erittäin törkeästi ja välinpitäämättömästi!! Hyvin ylimielinen ja narsisti koko kaveri. Lähettää erikseen aiheettomia laskuja!! Onneks pyysin mustaa valkoisella mitä kaikkea se sisältää, niin hermostui siitä ja repi sit sen aiheettoman laskun ja totes tää on sitä, kun hänen työtään ei arvosteta. Kaiken lisäksi aivan tumpelo ja moneen kertaan putos työkalut käsistä 😅 ja kun totesin et implantti silta on löysä ja heiluu, niin otti hampaista kiinni ja repi hullun lailla ylös ales ja sivulle ja väitti ettei tääl ole mikään löysällä... Onneksi kävin aiemmin samassa rapussa Qmedicalissa missä Antero Salo tutki sen ja totes et on se löystynyt ja Sanoin Pilviselle et soita Antero Salolle, niin se kertoo sulle miten asiat on. Sen jälkeen pilvinen joutui kiltisti avamaan kruunun päältä ja räikällä ne kireäksi, niin eipä enään ole heilunut implantti silta. Siinä ois ollut sellainen riski et implantti ruuvit ois irronnut, kun olivat löysällä. Ja kysyin pilviseltä et minkälainen takuu näil on, niin totes et ikuinen.. Ja kerroin Antero Salolle et pilvinen on luvannut et on ikuinen takuu. Niin Anteri Salo totes et vai niin on sellaista mennyt sulle lupamaan.... Implantti asioissa suosittelen lämpimästi Antero Saloa Qmedical/Oral on 30 vuoden kokemus implanteista.
        Ei kannata mennä ihan kelle tahansa, kun siinä on riskinsä saada kolmois hermosärky, jos ei ole hommansa osaava! P. S. Pilvisen kehu kommentit on sen omia/kavereittensa kirjoittamia!

        Samat kokemukset Pilvisestä. Kertaalleen uusittu pohjat ja nyt nämäkin poistetaan. Älkää päästö ko. herraa suuhhunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemuksia on Herra Pilvisestä, niin kiertäkää kaukaa. Kohtelee asiakasta erittäin törkeästi ja välinpitäämättömästi!! Hyvin ylimielinen ja narsisti koko kaveri. Lähettää erikseen aiheettomia laskuja!! Onneks pyysin mustaa valkoisella mitä kaikkea se sisältää, niin hermostui siitä ja repi sit sen aiheettoman laskun ja totes tää on sitä, kun hänen työtään ei arvosteta. Kaiken lisäksi aivan tumpelo ja moneen kertaan putos työkalut käsistä 😅 ja kun totesin et implantti silta on löysä ja heiluu, niin otti hampaista kiinni ja repi hullun lailla ylös ales ja sivulle ja väitti ettei tääl ole mikään löysällä... Onneksi kävin aiemmin samassa rapussa Qmedicalissa missä Antero Salo tutki sen ja totes et on se löystynyt ja Sanoin Pilviselle et soita Antero Salolle, niin se kertoo sulle miten asiat on. Sen jälkeen pilvinen joutui kiltisti avamaan kruunun päältä ja räikällä ne kireäksi, niin eipä enään ole heilunut implantti silta. Siinä ois ollut sellainen riski et implantti ruuvit ois irronnut, kun olivat löysällä. Ja kysyin pilviseltä et minkälainen takuu näil on, niin totes et ikuinen.. Ja kerroin Antero Salolle et pilvinen on luvannut et on ikuinen takuu. Niin Anteri Salo totes et vai niin on sellaista mennyt sulle lupamaan.... Implantti asioissa suosittelen lämpimästi Antero Saloa Qmedical/Oral on 30 vuoden kokemus implanteista.
        Ei kannata mennä ihan kelle tahansa, kun siinä on riskinsä saada kolmois hermosärky, jos ei ole hommansa osaava! P. S. Pilvisen kehu kommentit on sen omia/kavereittensa kirjoittamia!

        Hei,
        tiedoksesi että olen tekemässä potilasvahinkoilmoitusta Pilvisen asentamista kahdesta implantista. Hänen yhtiökumppani toisesta hammaslääkäriasemasta kehotti tekemään. En ole kuulemma yksin. Olin tänään isossa leikkauksessa liittyen implantteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei,
        tiedoksesi että olen tekemässä potilasvahinkoilmoitusta Pilvisen asentamista kahdesta implantista. Hänen yhtiökumppani toisesta hammaslääkäriasemasta kehotti tekemään. En ole kuulemma yksin. Olin tänään isossa leikkauksessa liittyen implantteihin.

        Saanko kysyä, kuinka kauan aikaa sitten sinulle implantit laitettiin ennen kuin vahinkosi tapahtui. Kysyn ,koska itsrkkin laitattanut Pilvisellä ja tupesin miettimään, että joudun samaan tilanteeseen...


    • niji90

      Jos eivät halua palautetta

    • jeb
      • Anonyymi

        Minulle on Medidentissä tehty kolme implanttia. Olen erittäin tyytyväinen . Heikki Pilvinen hoiti kaiken tehokkaasti ja ilman kipuja. Ja lisäksi varsin edullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on Medidentissä tehty kolme implanttia. Olen erittäin tyytyväinen . Heikki Pilvinen hoiti kaiken tehokkaasti ja ilman kipuja. Ja lisäksi varsin edullisesti.

        Erinomainen paikka! Ei todellakaan ole moittimista! Neljä implanttia! Suosittelen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on Medidentissä tehty kolme implanttia. Olen erittäin tyytyväinen . Heikki Pilvinen hoiti kaiken tehokkaasti ja ilman kipuja. Ja lisäksi varsin edullisesti.

        Mikä oli yhden implantin hinta kaikkinekuleineen? t: MP


    • fhgjfk

      up

    • jdjdje

      Käypä koekaniinina ja raportoi sitten tänne

    • huonoja kokemuksia

      Itselläni on vain huonoja kokemuksia Hammasklinikka Medidentistä Helsingissä. Tehty työ hampaille oli kallis ja jouduin korjauttamaan sitä jälkikäteen. Lisäksi hammaslääkäri Heikki Pilvinen on töykeä ja ylenkatsova asiakkaitaan kohtaan. Itse maksoin koko laskun kerralla, enkä tiedä saako maksaa osissa, mutta mitenkään joustavalta tai neuvotteluvalmiilta ei Medidentin toimitusjohtajanakin toimiva Pilvinen vaikuta. Olen nyt kuullut muiltakin huonoa palautetta ja harmittaa, etten itse kysellyt muiden kokemuksista ennen hoitoon menoa. En ainakaan itse mene enää ikinä uudestaan Medidentiin.

      • Anssi.Kuosa

        Minulla ja vaimollani on on vain erittäin hyviä kokemuksia Heikki Pilvisestä. Implantit ovat korkeatasoisia ja edullisia. Ovat olleet suussa noin puolivuotta ja kävin nyt kaupungin hammashoidossa, jossa sanoivat että on todella hyvä implantti, luulivat, että olin maksanut siitä 3000.- mutta maksoin vain 1300.- Kiitos tästä Heikki Pilvinen ja henkilökunta hyvästä palvelusta.
        Anssi Kuosa


      • Anonyymi
        Anssi.Kuosa kirjoitti:

        Minulla ja vaimollani on on vain erittäin hyviä kokemuksia Heikki Pilvisestä. Implantit ovat korkeatasoisia ja edullisia. Ovat olleet suussa noin puolivuotta ja kävin nyt kaupungin hammashoidossa, jossa sanoivat että on todella hyvä implantti, luulivat, että olin maksanut siitä 3000.- mutta maksoin vain 1300.- Kiitos tästä Heikki Pilvinen ja henkilökunta hyvästä palvelusta.
        Anssi Kuosa

        Today, I should pay 280 euros (Medident doctor said yesterday) but the bill was 450 euro. He lied about price. When I told that he told me 280 euro, he just answered that he told 450. Yesterday I asked him 3 times, just to know exactly. And how this is possible that deleting 1 simple tooth cost 340 euro????
        I would not ever agree to that expensive service If the doctor tells me real price and does not lie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Today, I should pay 280 euros (Medident doctor said yesterday) but the bill was 450 euro. He lied about price. When I told that he told me 280 euro, he just answered that he told 450. Yesterday I asked him 3 times, just to know exactly. And how this is possible that deleting 1 simple tooth cost 340 euro????
        I would not ever agree to that expensive service If the doctor tells me real price and does not lie.

        Sama kokemus. Niin ei saisi toimia.


      • Anonyymi

        Minulla ja monella muullakin on Heikki Pilvisestä vain positiivista kerrottavaa. Hän on erittäin nopea ja ammattitaitoinen hammaslääkäri. En ymmärrä, mistä negatiivinen palaute kumpuaa.


      • Anonyymi

        Johtuukohan tämä potilaasta! Omat kokemukseni ovat aivan päinvastaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuukohan tämä potilaasta! Omat kokemukseni ovat aivan päinvastaisia.

        Niin minullakin


      • Anonyymi

        Minulle Heikki Pilvinen laittoi 4 implanttia. Kaikki onnistui erinomaisesti ja nopeasti! Ei voi muuta kuin kehua. ja suositella. Muistaakseni kolme käyntiä.


      • Anonyymi
        Anssi.Kuosa kirjoitti:

        Minulla ja vaimollani on on vain erittäin hyviä kokemuksia Heikki Pilvisestä. Implantit ovat korkeatasoisia ja edullisia. Ovat olleet suussa noin puolivuotta ja kävin nyt kaupungin hammashoidossa, jossa sanoivat että on todella hyvä implantti, luulivat, että olin maksanut siitä 3000.- mutta maksoin vain 1300.- Kiitos tästä Heikki Pilvinen ja henkilökunta hyvästä palvelusta.
        Anssi Kuosa

        Bullshit


      • Anonyymi
        Anssi.Kuosa kirjoitti:

        Minulla ja vaimollani on on vain erittäin hyviä kokemuksia Heikki Pilvisestä. Implantit ovat korkeatasoisia ja edullisia. Ovat olleet suussa noin puolivuotta ja kävin nyt kaupungin hammashoidossa, jossa sanoivat että on todella hyvä implantti, luulivat, että olin maksanut siitä 3000.- mutta maksoin vain 1300.- Kiitos tästä Heikki Pilvinen ja henkilökunta hyvästä palvelusta.
        Anssi Kuosa

        Taitaa olla Pilvisen omaa kommentointia!?


    • bjhvgyf

      en minäkään

    • Merituulia123

      Olen ihan samaa mieltä ainakin ko. Heikki Pilvisestä kuin ylläolevalla kirjoittaja. Tosi ylimielinen ja tympeä mies, harmitti valtavasti kun sinne eksyin. Tarjoaa halvalla implantin, mutta kun ei saa tyrkytettyä muuta, niin muuttuu kylmäksi ja välinpitämättömäksi asiakasta kohtaan. Halutti jättää hoito kesken, mutta silti hintava implatti oli, että hammasta purren kävin loppuun . Kyllä pitäisi miehen katsoa peiliin ja palvella tasavertaisesti maksavia asiakkaita. Muutenkin jokainen aika aina peruttiin päivää ennen tajuamatta, että ihmiset tosiaan ovat järjestäneet työnsä ,että pääsevät ajallaan käymään . Nyt jälkeenpäin olisin tyytyväisempi takahampaan poisoloon ja harmitti vain se, ettei voinut jättää hoitoa kesken!

    • asdfasdf1234

      Minkä merkkinen implantti sinuun asennettiin?

    • kpojihug

      Ei Pilviselle ikinä enää.

    • hyhyyyy

      Mitä implanttia siellä asennetaan?

    • Kirsi

      Jepjep.... mä ostin Grouponin kautta tarjouksena hammasimplanttihoidon tuolta samaisesta paikasta viime vuoden lopulla.
      Tänään homma saatiin vihdoin päätökseen, aika monen mutkan kautta.
      Alkukäynnillä selitin Pilviselle että olin säästänyt rahaa toteuttaakseni etualueelta puuttuvan hampaan korvaamisen implantilla. Röntgenin jälkeen hän totesi että kyllä kannattaisi korvata ensisijaisesti takaa puuttuva hammas ja sitten vasta tuo edessä oleva. Itseäni kumminkin häiritsi ihan ulkonäöllisesti tuo näkyvän hampaan puuttuminen ja halusin pysyä suunnitelmassani.
      Silloin hän ehdotti myös osamaksua vaihtoehtona toisenkin hampaan korvaamiseksi.
      Tähän en halunnut ryhtyä ja sen jälkeen "palvelu" muuttui.
      Keskustelut oli hyvin niukkoja, ei paljon kuulumisia kyselty.
      Varattiin aika juuren istuttamiseen, se sujui ihan ok.
      Seuraavalla kerralla kun Pilvinen irrotti juuren päällä olevaa "suojakorkkia", tapahtui jotain yllättävää. Hän ei saanut korkkia irti, vaan pyöräytti avaimen kolon sileäksi. "Tälläistä ei ole koskaan ennen sattunut." Mut lähetettiin kotiin ja luvattiin palata asiaan kunhan selviää mitä asialle voi tehdä. No pari päivää meni ja mulle ilmoitettiin että voin mennä toiselle hammaslääkärille, niin he irrottavat korkin.
      Toisen hammaslääkärin luona korkki saatiin mallikkaasti irti ja taas uutta aikaa odottelemaan Medidentiin.
      No viimein sinne ja kun vihdoin saatiin muotit suuhun kruunua varten, Pilvinen toteaa että sulla on nyt sit aika tonne melkein neljän kuukauden päähän kun ei me hoideta näitä tarjouspotilaita samalla tavalla kuin muita. Mulla siis muotti kovettumassa suussa ja kommentin jälkeen hän poistuu paikalta ja jättää mut hoitajan kanssa kahden. Kun sain puhekykyni takasin, pyysin että saisin puhua lääkärin kanssa, vaan hän kuulemma jo lähti pois, että jos sitten soittopyyntö. Soittopyyntöönkään en saanut vastausta.
      Onneksi sitten itselleni tuli tarve muuttaa annettua aikaa, kun aloin aikaa siirtämään, ei annettua aikaa ollut edes varattu.
      No, onneksi sain uuden ajan. Jota sitten yritettiin alle kaksi tuntia varattua aikaa ennen aikaistaa... enkä mä siihen millään olisi ehtinyt, taas siirrettiin...
      Nyt sitten vihdoin. Hammas on nyt suussa, toivottavasti kaikki menee hyvin, enkä joudu enään koskaan olemaan tekemisissä kyseisen hammaslääkärin kanssa.

      • implantti tulossa

        Mikä implanttimerkki sulle laitettiin, koska se "korkki" jäi jumiin?


      • tarkastettava
        implantti tulossa kirjoitti:

        Mikä implanttimerkki sulle laitettiin, koska se "korkki" jäi jumiin?

        Tuskin "korkki" jumiin oli jäänyt. Hammaslääkärillä ei vaan ollut oikeaa avainta, mikä osoittaa, ettei hän ollut valmistautunut.
        Minusta potilaan kannatta käydä työ tarkastuttamassa jollain asiantuntijoilla.


      • Anonyymi

        Kannattaa käydä tarkistuttamassa onko implantti toisella hammaslääkärillä.


    • Ginger88

      Aivan samanlaista kohtelua ko hammaslääkäriltä itsekin saanut. Joten täysin ala-arvoista.
      Kävin yhtä hemmetin impalnttia laitattamassa siellä varmasti vuoden ja odotin vain, että pääsisin siitä paikasta eroon.
      Surkein hammaslääkäri ikinä ja erittäin ylimielinen. Kaikille tutuille olen tuosta paikasta varoittanut. Herra ei edes vaivautunut aina tervehtimään. Säälintunteita tuli hammashoitajaa kohtaan, koska jotenkin oli sellainen fiilis, ettei kohdellut niitäkään ihan kunnioittavasti.
      Lisäksi huoneiden ovet ja seinät paperinohuita, kun kuulee kaikkien puheen kuin samassa huoneessa olisi ollut.
      Yleensä kun olin siellä,niin asiakkaina oli vanhuksia tai ainakin eläkeikää läheneviä, joten ehkei nuorempi väki sulata herra Pilvisen käytöstä.

      Ja vaikka implantti olikin tarjousimpalntti, niin kyllä 1400-1500 euroa on kuitenkin iso raha ja toivoisi parempaa ja kunnioittavampaa suhtautumista herra Pilviseltä.

    • FiFun

      Sama kokemus toistuu. Minulle sai myytyä toisenkin implantin ja yritti myös aluksi ehdottaa ihan toisen hampaan poistoa ja sitten yhteensä kolmen implantin kauppaa. Oli todella ylimielinen, aikoja siirreltiin ja aikavaraukset siirrettiin pitkälle ja suoraan sanottiin, että tarjous-asiakkaat ovat eri asemassa kuin täydellä hinnalla teettävät.
      Minullekin tuli todella ikävä tunne käynneillä, asiakkaan arvostu ja kunnioitus puuttui.
      Implantin asennuksen jälkeen implatti lisäksi irtosi parin päivän päästä ja melkein nielaisin sen... oli jäänyt vähän huonosti kiinnitettyä. En suosittele. En edes tiedä, minkä merkkinen implantti on ja monen kyselyn jälkeen sain sähköpostiin edes jonkinlaisen vahvistuksen siitä, että ko. Pilvinen antaa takuun hoidon loppuun asti saattamisesta. Laitatin implantit reilu vuosi sitten. Olisi pitäny olla itsekin aktiivisempi, mutta huono asiakaspalvelu jotenkin hämäsi..

      • Anonyymi

        Erittäin kauan sitten kävin Pilvisellä. Yritti pelotella minua niin, että olisin suostunut suurempaan remonttiin kuin todellisuudessa oli tarvetta. Yksi kruunu ehdittiin tehdä, jonka poistetun ja vaihdatin toiseen toisessa lääkärissä. Kruunu oli pohjasta puhki ... Kun valitin asiasta, niin sain Pilviseltä rahani takaisin. Muu hammasremontti tehtiin muualla juuri sillä tavalla, jolla hän väitti, että sitä ei minulle voisi tehdä, ja ne paikat ovat pysyneet todella hyvin ja kauan ...


    • enmennytsinne

      Jos hammaslääkärin täytyy laittaa tarjouksia johonkin hemmetin grouponiin irtoripsitarjousten sekaan, pitäis jonkun kellon soida asiakkaan päässä ja kovaa pitäiskin =)

    • Myy1976

      Samanlaiset kokemukset kuin ylläolevillakin ja nimenomaan kyseisestä miehestä. En jalallani enää astu siihen puljuun. Täysin ylimielinen ja epäkunnioittava asikastaan kohtaan. Ihmetyttää, miten kyseinen herra on edes asiakaspalvelussa. Jospa edes ymmärtäisi, että jos saa tyytyväisiä asiakkaita, tukevat varmaan uudelleenkin, vaikkakin ensiksi jonkun tarjouksen kautta. Ei taida olla edes sen verran bisnestajua. En tosiaankaan suosittele. Tosin puljussa on kai muutama muukin hammaslääkäri, heistä en toki tiedä, mutta H.P :tä en suosittele.

    • hienorouva

      olen tosi tyytyväinen asiakas. Hampaani ovat huonot ja olen ollut vuosien varrella useammassa paikassa hoidossa mutta nyt ei mene ennä koskaan mihinkään muuhun kuin Meididentiin Seppo Lindroos vastanotolle. Sain hyvät hampaat ja erinomainen palvelu. Suosittelen lämpimästi. Osaava ja ammattitaitoinen!

      • maalaismuija

        O.len ollut Tri Pilvisen idossa hampaistani n. yhden vuoden. Kokemukseni on olleet aivan hyviä. Mitenkään ylimielinen hän ei ole koskaan ollut. Minulle laitetaan useampi implantti. Olen suositellut medidenttiä useille tuttavilleni. Kiitos Heikki Pilvinen!


      • Anonyymi

        Olin myös Seppo lindroosin asiakkaana muutama vuosi sitten. Sain parasta hammaslääkärihoitoa, mitä olen saanut koko (62v.) elämäni aikana.
        Vanha kruunu oli tehnyt tehtävänsä ja paikalle asennettiin implanti. Kaikki sujui aikataulujen mukaan ja edullisesti.
        Hoito oli ammattitaitoista, asiallista ja potilasta kunnioittavaa. Kaikki tämä vielä suht edulliseen hintaan.
        Voin suositella lämpimästi.


    • Akuteleesiaan1

      En voi kyllä suositella Heikki Pilvistä. TÖykeä mies, jolla vain raha mielessä. Jos et osta kaikkea "Hammastavaraa" mitä hän sinulle myy, loppuu ystävälline palvelu kuin seinään. Sitäpaitsi, Pilvisen laittamat implantit ovat surkeaa laatua eikä ollenkaan kestäviä. Tämän tiedän kun eräs sukuni suukirurgi kertoi asiasta. Välttäkää!!!

    • nbhjvgcf

      Paskaa suuhun ja lasku perään.

    • kojihugyhc

      Ei ikinä enää, sanoi Roope Salminen

    • Mieletöntä

      Minulle laitettiin Medidentissä implantti. Se heiluu. Keraaminen paikka laitettiin toiseen hampaaseen, on hyvä. Maksu oli suoritettava heti paikkauksen jälkeen. Kuitti luvattiin antaa kun kaikki muutkin toimenpiteet olisi tehty. Kuitin saamishetkellä ilmoitettiin, että heillä ei ole merkintää keraamisen paikan maksusuorituksesta. Jouduin maksamaan kahdesti. Kävin myös Medidentin suuhygienistillä. Hän porasi lähes jokaisen hampaan kauloihin syvät urat. Kävin valittamassa. Pilvisen mukaan ei ole syytä huoleen. Hampaani ovat täysin pilalla. Parin hampaan ulkolaita on jo lohjennut.

      • Anonyymi

        Kiitos varoituksesta. Minulla liian moni implanttilääkäri tyrinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos varoituksesta. Minulla liian moni implanttilääkäri tyrinyt.

        Kiitos varoituksesta myös. Minullakin moni implanttilääkäri tyrinyt. Nimenomaan miespuolisia. Yksi oli ja on vain yleishl joka laittaa implantteja. Hänen takiaan menetin myös yhden hampaan kun ei osannut diagnosoida pitkälle edennyttä tulehdusta. Varokaa hl:itä jotka eivät kuuntele potilasta eivätkä viitsi ottaa kuvia. Tehdä yhteistyötä! Tai esim. osaa ottaa huomioon puudutteen ja lääkityksen yhteensopivuutta. Pahinta jälkeä sai aikaan erittäin kokenut ehl joka luotti liikaa kokemukseensa niin ettei tarvinnut kuunnella ja toimi monta v vanhan kuvan perusteella. Teki 2 hammasleikkausta vaikka oki tukehtunut hammas suussa. Oli porannuy läpi luun, implantti piti poistaa.


    • 1213456

      Kysynkin nyt miksi pitää mennä tarkistuskäyntiin ja turhiin paikkauksiin Pilvisen klinikalle Mariankadulle, jos hammasimplantti on asennettu Kampissa Megaklinikalla? Megaklinikan hinnat ovat noin viisi kertaa halvemmat. Laskuttaako Heikki Pilvinen tarkistuskäyntien härskeillä hinnoilla jälkikäteen sen lopullisen hinnan mitä oli alun perin halunnut? Ei tunnu kovin reilulta peliltä!

    • 123789

      Jos haluat kirjoitella Heikki Pilvisen asioista niin laita nimimerkkisi kohdalle numeroita, koska jostain syystä "kenttään nimimerkki" eivät kelpaa muut kuin numerot.

    • 555222

      Minulle Heikki teki sellaiset temput, että repi irti ehjän kultapaikan ja sanoi, että sen alla on kariesta. Eipä pahemmin poraillut vaan kiskoi paikan irti ja takoi mössöjen kanssa saman kultapaikan kiinni samaan koloon ja sanoi, että nyt homma on hoidossa. Homma kesti viisi minuuttia hinta noin 250,00 euroa. Sama työ olisi ehkä maksanut muualla noin 50,00 euroa!

    • 321123

      Arvasin, että monella muullakin on ollut ongelmia Medidentin Heikki Pilvisen kanssa, mutta ongelmien samankaltaisuus yllätti! Myös minun aikaani siirreltiin (miten ihmeessä voikin sählätä aina ja kaikkien asiakkaiden aikojen kanssa), kohtelu oli äärimmäisen töykeää ja ylenkatsovaa, laitettu implatti alkoi heilua ja sitä kiristettiin kunnes irtosi myöhemmin kokonaan. Näin ei tosiaan pitäisi tapahtua, jos työ on tehty kunnolla. Ja kun asiasta valittaa, niin muusta henkilökunnasta huomaa, että ovat saaneet kuulla ikävää palautetta Heikki Pilvisestä lukuisia kertoja ennenkin.

      Laitatin hampaani lopulta muualla kuntoon ja kun kerroin Medidentistä, ymmärsin rivien välistä että myös alan ammattilaisille on käynyt hyvin selväksi Pilvisen työn jälki, jota saavat korjailla koko ajan.

      Harmittaa, ettei tiedossa ollut muiden kokemuksia ennen kuin Medidentiin menin.
      Ihmetyttää, että miten ihmeessä koko firma on enää pystyssä ja Pilvisellä töitä, jos näin moni on tyytymätön ja tännehän kirjoittaa vaan varmasti pieni osa!

    • Megaklinikkakusettaa

      Pilvinenhän on yksi Megaklinikan omitajista/perustajista ja sieltä on omakohtaista kokemusta aivan härskiäkin härskimmästä toiminnasta:

      Multa lähti keraaminen kruunu juuresta irti ja kun menin näyttämään sitä Megaklinikan lääkärille, totesi tämä nopeasti, että tätä ei voi fiksata, kannattaa ottaa koko juuri irti ja laittaa implantti. Koska kyseessä oli juurihoidettu hammas, piti varata erillinen kirurginen poisto.

      Luojan kiitos varattiin, koska seuraavana päivänä sain kunnalliseen päivystykseen ajan ja siellä saivat kruunun kiinni juureen ja vielä hammaslääkäri tuntui ihmettelevän Megaklinikan lääkärin toimintaa. Eli olisivat repineet koko hampaan pois lisälaskutuksen toivossa, ihan turhaan.

      Aivan uskomatonta touhua.

    • Megaklinikkakusettaa

      Pilvinenhän on yksi Megaklinikan omitajista/perustajista ja sieltä on omakohtaista kokemusta aivan härskiäkin härskimmästä toiminnasta:

      Multa lähti keraaminen kruunu juuresta irti ja kun menin näyttämään sitä Megaklinikan lääkärille, totesi tämä nopeasti, että tätä ei voi fiksata, kannattaa ottaa koko juuri irti ja laittaa implantti. Koska kyseessä oli juurihoidettu hammas, piti varata erillinen kirurginen poisto.

      Luojan kiitos varattiin, koska seuraavana päivänä sain kunnalliseen päivystykseen ajan ja siellä saivat kruunun kiinni juureen ja vielä hammaslääkäri tuntui ihmettelevän Megaklinikan lääkärin toimintaa. Eli olisivat repineet koko hampaan pois lisälaskutuksen toivossa, ihan turhaan.

      Aivan uskomatonta touhua.

    • juha.j

      itselläni kävi tapaturma polkupyörän kanssa kun olin 10 vuotias ja tuloksena oli monta eriasteista hammasvauriota jonka johdosta kävin Seppo Lindroosin vastaanotolla usean vuoden ajan ja ei voi muuta kuin kiittää häntä upeasta palvelusta ja hoidosta jonka sain ja jos Seppo oli poissa jostain syystä niin oli hän ohjeistanut minulle käynnit toisen specialistin Timo Strandenin luokse silloin.......upeita tohtoreita molemmat

      lämmöllä muistelen käyntejä vaikka yleensä hammaslääkäri reissut ovat ikäviä ;)

    • Loistavahoitola

      Medident- Helsingissä Kruununhaassa- tätähän tarkoitat? Olen käyttänyt tätä hoitolaan 20 vuotta ja ihan loistava hoito. Osaava ja mukava henkilökunta. Minulle tulee lasku postissa kun koko hoito on tehty valmiiksi. Siitä voi varmaan myös sopia.

    • Tyytyväinenpotilas

      Karuja tarinoita. Olen käynyt MEdidentissä vain Seppo Lindroosin potilaana ja saanut aina erittäin ystävällistä ja ammattimaista palvelua. Itse en ollut tuosta Pilvisestä onneksi kuullutkaan.

    • Parani

      Täällä kanssa todella hyvä kokemus Seppo Lindroosista!

    • Veneers

      Ei mitään moititavaa Medidentin toiminnassa. Itselläni kanssa hyvä kokemus Seppo Lindroosista, lääkäri on erittäin asiantunteva ja tietää mitä tekee. Harmi, jos osalla ollut ko. paikassa huonoa palvelua.

    • mdhmjdjyte

      Rahat veksa.

    • 111222333444

      Onko kellään viimeaikaisoa kokemuksia Pilvisestä?
      Hänellä on implantti tarjouksessa(lieneekö jatkuva vaikka väitti tarjouksen alkaneen lokakuussa) 1350€ mikä siis todella hyvä tarjous. Kävin tänään ilmaisessa konsultaatiossa ja kaikki näytti olevan ok.
      Maksu kuitenkin pitää suorittaa kokonaisuudessaan etukäteen ,mikä tietysti epäilyttää,kun lukee noita palautteita.

      • SkidiMuksu

        Kävin 20.6.2018 Medidentissä Heikki Pilvisen konsultaatiossa. Ystävällinen, asiallinen ja nopea hammaslääkäri. Hoidontarpeen arviointi oli mielestäni todenmukainen (kaksi implanttia tarjoushintaan ja yksi keraaminen kruunu). Maksuista neuvottelimme ( = Pilvinen ehdotti ja minä tingin) asiallisen sopimuksen sikseen eläkeläiselle isosta laskusta. Kokemusta on hammaslääkäriasemasta, jossa ensimmäinen suuhuni asennettu etuhammasimplantti kruunuineen maksoi yli 2.000,- ja maksu heti.)
        Ensimmäinen suoritukseni Medidentiin neuvoteltiin summaan 1.300,- ja sen jälkeen lyhennykset kuukausittain, viimeisen osuuden 150,- eräpäivä on 6.11.2019.
        Varsinaista hoitoa ei siis ole vielä aloitettu; kerron lisää kokemuksiani, mikäli jotakuta kiinnostaa.


      • Skidimuksu
        Kerro ihmeessä lisää kokemuksistasi.Oliko palvelu miellyttävää.Olen menosss konsultointiin Medidentiin.


      • Anonyymi

        Miten homma eteni kohdallasi? Tarjous näköjään vielä voimassa, suunnittelen sinne menoa


      • Anonyymi

        KävinPilvisen vastaanotolla konsultaatiossa. Itselläni oli selvät sävelet mitä haluan, eli kaksi implanttia ylhäälle. Pilvinen kieltäytyi laittamasta niitä, hän halusi laittaa alhaalle yhden. Sen hampaan poissaolo ei ole minua vaivannut, mutta Pilvistä se vaivasi. Hän todennäköisesti olisi myöhemmin laittanut ne, mitkä minä koin tarpeelliseksi. En suostunut tähän suunnitelmaan, niinpä hän totesi että tiemme eroavat. Minulle jäi epäselväksi mikä lopulta oli hänen ideansa. Mielestäni hyvin epäeettistä toimintaa. En voi suositella!


      • Anonyymi

        Minulla ei ole Heikki Pilvisestä moitteen sijaa. Oman kokemukseni mukaan voin suositella häntä neljän implantin jälkeen.


    • implantti2

      Koskaan ei kannata ottaa "halvinta tarjousta", koska silloin aina tingitään jostain, yleensä laadusta. Kalleintakaan ei kannata ottaa. Rajuja tarjouksia kannattaa myös vältellä ;)

    • 1111111111111

      Oliko konsultaatio vain Pilviselle? Ei Sepolle

    • 111222333444

      Pilviselle
      Päätin lopulta mennä muualle ja kävi ilmi,että pitää odottaa puolivuotta ennenkuin nasta kannattaa laittaa. Huonontaa lopullisen hampaan pysyvyyttä.
      Pilvinen halus rahat heti joten nasta suuhun vaan heti ja rahat pois
      Ei kyllä voi suositella..

    • Valitettavaa

      Valitettavasti näitä pilvisiä riittää muuallakin! Useimmiten potilaan arvo on vain rahan tuoja taloon. Eikä sitä ja sen näkemyksiä tarvi paljon kuunnella. Meni sitten syteen tai saveen.
      Se kun tietää, että kyllä kollegat avustavat, jos jotain "ongelmia" tulee potilaan ja hoitojen kanssa.

      • Penni

        Minulla on vain hyvää sanottavaa Pilvisestä. Hän on tehnyt minulle hyvän implantin eteen ylhäälle ja tämä oli se grouponin tarjous, Nyt odotan kahden keinojuuren luutumista jotka juuri laitettiin. Puudutus ei sattunut ja kaikki meni hyvin,


      • Temps11

        Potilaat usein etsivät tietoa ja vertailevat muiden kokemuksia netissä (varsinkin jos on isommasta operaatiosta kyse). Potilaiden kokemukselle muodostuu suurempi painoarvo, kuin heitä hoitaneet tahot olisivat uskoneetkaan, siinä vaiheessa kun potilaan kertomus päätyy satojen, tai jopa tuhansien ihmisten luettavaksi.
        Tämä on paras keino varoittaa muita huonosta kokemuksesta, jotta kellekään muulle ei satu samanlaista tapausta kohdalleen.


    • vanhamuori

      Paha kello kauas kuuluu, sanoo vanha sananlasku.
      Minulla on vain hyvää sanottavaa Pilvisestä. Alaleukojen syömähampaat, neljä implanttia ja yläleuan etuhammasimplantti sekä 4 kruunua yläetuhampaisiin. Koko ajan palvelu on ollut asiallista ja ystävällistä. Tähän ikään mennessä (75 v) olen ehtinyt hoidattaa hampaitani eri hammashoidoissa; 1 implantti ja yksi silta jne.
      Heikki Pilvinen on ammatitaitoinen, osaava, puudutus ei sattunut, ystävällinen, jos vertaan entisiin kokemuksiin.

      • Anonyymi

        Onko se puudutus sitten joskus sattunut? Ei pitäisi!


    • 6600

      Mulle H.P. laittoi joulukuussa juuren paikalleen ja kesäkuussa on tulossa kruunu. Tähän mennessä kaikki on mennyt ihan odotusten mukaan. Ei me saunakavereita olla, enkä saanut niskahierontaa. Hampaat on hoidettu toistaiseksi asiantuntemuksella. Mielestäni tämä "hampaatkuntoon" on suomen halvin implantti. Käsittääkseni Sveitsiläistä tavaraa.

    • SkidiMuksu

      Kävin 20.6.2018 Medidentissä Heikki Pilvisen konsultaatiossa. Ystävällinen, asiallinen ja nopea hammaslääkäri. Hoidontarpeen arviointi oli mielestäni todenmukainen (kaksi implanttia tarjoushintaan ja yksi keraaminen kruunu). Maksuista neuvottelimme ( = Pilvinen ehdotti ja minä tingin) asiallisen sopimuksen sikseen eläkeläiselle isosta laskusta. Kokemusta on hammaslääkäriasemasta, jossa ensimmäinen suuhuni asennettu etuhammasimplantti kruunuineen maksoi yli 2.000,- ja maksu heti.)
      Ensimmäinen suoritukseni Medidentiin neuvoteltiin summaan 1.300,- ja sen jälkeen lyhennykset kuukausittain, viimeisen osuuden 150,- eräpäivä on 6.11.2019.
      Varsinaista hoitoa ei siis ole vielä aloitettu; kerron lisää kokemuksiani, mikäli jotakuta kiinnostaa.

    • Onnellinenhymysuu

      Minulle Lindroos teki kolme implanttia ja maailman upeimman hymyn!
      Jaksoi selittää hoidon ennen sen aloitusta ja kaikki meni nappiin.
      En voi kun suositella.

      • Anonyymi

        Minulla on alaetuhampaiden välit ikenien vetäytymisestä johtuen rumasti auki. Lindroos laittoi etummaisten hampaiden molemmille puolille kerrostusmuovipaikat, jotta aukot saadaan umpeen. Hienolta näyttivät sitten hampaani. Vajaan kuukauden verran. Sitten yksi paikkaus jo irtosi. Menin takaisin Medidentiin, jossa Lindroos laittoi uuden paikan, josta ei ottanut maksua. Hän sanoi, että koska alahampaisiin kohdistuu kova purentapaine, niin saattaa olla, että paikat eivät pysy. Miksi hän ei sanonut sitä jo siinä vaiheessa kun tuota hoitoa suunnittelimme ilmaiskonsultaatiossa?! No, lähdin sitten kotiin, ja hampaat näyttivät taas tosi hienoilta. Nyt parin viikon verran. Sitten kaikki nuo uudet paikkaukset irtosivat. Hintaa tuolle pelleilylle tuli viitisensataa euroa. Teetin Medidentissä myös hampaiden valkaisun ennen niitä paikkauksia. Tulos oli melkoisen mitätön lukuun ottamatta yläetuhampaiden osaa kärjistä n. 3mm ylöspäin. Tuo osa, joka on kuin viivottimella vedetty, on melkoisen valkoinen. Ja tälle pölläilylle tuli hintaa myös n. 500 euroa. Eli ei ikinä enää Medidentiin.


    • Selvitäennenhoitoa

      Älkää ihmeessä menkö Pilvisen hoidettavaksi. Hän yritti laittaa kahta implanttia, molemmat epäonnistuivat. Täysin ammattitaidotonta toimintaa. Menin toiselle hammaslääkärille, oikealle hammaskirurgille, joka totesi, että alaleukani oli alkanut mädäntyä toisen implantin kohdalla. Olin syönyt monta antibioottikuuria Pilvisen määräämänä. Sain hampaani kuntoon muualla ja rahat takaisin potilasvakuutuksesta. Hoitoihin meni yli kaksi vuotta.

    • TapioPellinen

      Hei, olen tekemässä lehtijuttua, joka sivuaa monia tässä keskustelussa kerrottuja asioita. Haluaisin kovasti kuulla lisää näistä kokemuksista. Minuun saa yhteyden sähköpostilla [email protected]. Viestiin kannattaa laittaa sellaiset yhteystiedot, joihin voin ottaa yhteyttä takaisin. Käsittelen kaikki yhteydenotot täysin luottamuksellisesti.
      - Tapio

    • Anssi.Kuosa

      Minulla ja vaimollani on on vain erittäin hyviä kokemuksia Heikki Pilvisestä. Implantit ovat korkeatasoisia ja edullisia. Ovat olleet suussa noin puolivuotta ja kävin nyt kaupungin hammashoidossa, jossa sanoivat että on todella hyvä implantti, luulivat, että olin maksanut siitä 3000.- mutta maksoin vain 1300.- Kiitos tästä Heikki Pilvinen ja henkilökunta hyvästä palvelusta.
      Anssi Kuosa

      • Anonyymi

        Hmm... Aika jännä, "mielenkiintoista", että tämä Anssi Kuosan kehukommentti oli ketjussa aivan samoin sanoin jo 3 vuotta aiemmin. Samoin muutama muu kehuva ja kiittelevä kommentti...
        Onneksi etsiskelin kokemuksia Medidentistä, kun eilen shokkina minulle itselleni jouduttiin poistamaan poskihammas, jonka tilalle harkitsen nyt implanttia.
        Vaikka rahat ovat tiukilla, en uskalla tarttua tämänhetkiseen tarjoukseen, vaikka Seppo Lindroosia (- joka ei liene suu-&leukakirurgi, vaan "vain" hammaslääkärinä tituleerattu) onkin kehuttu - jopa uskottavasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... Aika jännä, "mielenkiintoista", että tämä Anssi Kuosan kehukommentti oli ketjussa aivan samoin sanoin jo 3 vuotta aiemmin. Samoin muutama muu kehuva ja kiittelevä kommentti...
        Onneksi etsiskelin kokemuksia Medidentistä, kun eilen shokkina minulle itselleni jouduttiin poistamaan poskihammas, jonka tilalle harkitsen nyt implanttia.
        Vaikka rahat ovat tiukilla, en uskalla tarttua tämänhetkiseen tarjoukseen, vaikka Seppo Lindroosia (- joka ei liene suu-&leukakirurgi, vaan "vain" hammaslääkärinä tituleerattu) onkin kehuttu - jopa uskottavasti...

        Seppo Lindroos on laitttanut useamman kruunun ja implantin.
        Todella hyvin on tehty. Maksut vähitellen.
        Kivutonta hoitoa.


    • HannuB

      Minulla ja perheelläni on 20 vuoden erittäin positiivinen kokemus Medidentin palveluista - erityisesti hammaslääkäri Seppo Lindroosista ja hammashoitaja Heinin toiminnasta.

    • Etuhammas

      Menetin yläetuhampaan elokuussa -18 ja yritin selvittää mistä kannattaisi hankkia implantti. Se oli erittäin hankala prosessi. Netti täynnä erilaisia mainoksia ja tekijöitä. Myöskään implanttien merkit eivät sanoneet minulle mitään. Päädyin valitsemaan Medidentin ja Heikki Pilvisen.
      Päätöksen tehtyäni pääsin nopeasti konsultaatioon. Poistetun hampaan kohta oli jo hyvin parantunut ja viikon sisään pääsin juuren asennukseen. Aikaa siirrettiin kerran mutta asia sopi minulle ja oma aikatauluni helpottui. Itse toimenpide sujui äärettömän helposti ja luottamusta herättävästi. Mitään komplikaatioita ei tullut. Maksoin juuren asennuksen jälkeen siitä operaatiosta ja kruunun jälkeen maksan sen osuuden.
      Paranemassa olevan implantin vieressä on vanha implantti ja itse otin keskusteluun hoitoarvion yhtenäisen hampaiston saamiseksi. Minulle ei tyrkytetty mitään. Nyt odotan touko-kesäkuuhun kruunun saamista. Toistaiseksi ei siis ole mitään valitettavaa. Edellä olevat kirjoitukset ovat tietysti huolestuttavia ja toivon, että oma prosessini etenee laadukkaasti loppuun asti.
      Toistaiseksi ei ole mitään moitittavaa työn tai kohtelun laadusta. Oman kokemukseni perusteella uskaltaisin suositella muillekin.

      • Anonyymi

        Olen teettänyt 12v.sitten Pilvisellä poskihampaaseen implantin ja edelleen olen erittäin tyytyväinen. Etuhampaisiin olen nyt teettämässä 2 kruunua, kun hän suositteli kruunuja implanttien sijaan (joita itse olin pyytänyt.) Minusta hän on mukava lääkäri, eikä rahanahne.Uskon, että tulen olemaan tyytyväinen kruunuihin. Parhaillaan minulla on väliaikaiset, hyvin tehdyt paikat, Odottelen seuraavaan lauantaihin krunujani.


    • Anonyymi

      Onko kukaan käynyt Unkarissa? Onko Medidentin hoito / implantit tulleet halvemmiksi kuin käydä. Unkarissa(?)

      • Anonyymi

        Juu kävin Kreativen? klinikalla konsultaatiossa . Kävi juuri niin kuin klinikan johtaja jossain lehtihaastattelussa sanoi, että 10000 euroa on yleisin remontin hinta heillä. Menin laitattamaan 1-2 implanttia tilanteen mukaan. No niin. Kehnosti kävi. Mm entiset hyvät Suomessa laitetut implantit olisi revitty pois ja monenlaista ihmeellistä hommaa sisältyi muutamaa kymppiä vaille kymppitonnin kustannusarvioon. Eikä Suomen edustajakaan Hkissä ollut kovin kummoinen. Tuli äkäinen nainen hetkessä ennenkuin tiesi kunnolla hotelliongelmasta. Eikä saanut koskaan tietääkään. Siis hyvästi.


    • Anonyymi

      Kävin tänään 15.7.2019 Heikki Pilvisen vastaanotolla Medidentissä.Vastassa minulla oli erittäin mielyttävä herrasmies.Ensiksi kuvattiin ja myöhemmin iltapäivällä minulle laitettiin keinojuuri ja kruunu.Koko ajan minulle kerrottiin mitä tehdään .Kaiken kaikkiaan mielyttävä kokemus.Ensimmäistä kertaa elämässäni puuudutuspiikkien laittoa tuskin huomasi.Operaatiosta ei ole tullut minulle lainkaan särkyä.Erittäin tyytyväinen tähän saakka.3kk :n päästä tarkastuskäynti.Kuukauden päästä osa operaatiosta maksuun.Enemmän kuin tyytyväinen Jarmo Vuolanen Vantaalta

      • Anonyymi

        Ai laitettiin keinojuuri ja kruunu samana päivänä. Heh heh.


      • Anonyymi

        Sen verran vielä
        käynnistäni 15.7.Korjaan sen verran sanomiasini.Keinojuuren lisäksi laitettiin jatke eikä kruunu.Se laitetaan lähipäivinä.Ei ole tähän asti ilmennyt mitään ongelmia.eli puolen vuoden päästä tästä ensi käynnistä.Terv. Jarmo vuolanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai laitettiin keinojuuri ja kruunu samana päivänä. Heh heh.

        Korjaan jatke ei kruunu.Heh hehille.T Jarmo Vuolanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai laitettiin keinojuuri ja kruunu samana päivänä. Heh heh.

        Heh, samaa hymähdin itsekin!
        Minulla yhden implantin kohdalla 4kk välissä ja lukuisissa netistä löytyvissä implanttien asennusprosessijulkaisuissa titaanijuuren ja kruunun asentamisen välissä oltava 3-6kk luutumisaika!


    • Anonyymi

      Huonoja kokemuksia myös. Aikojani myös siirrettiin jatkuvasti eikä maksusuorituksiani löytynyt. Onneksi kuitenkin lopulta löytyi mutta kyllä ihmetytti. Minulla muualla laitettua irtoproteesia jouduttiin ruuvin laiton jälkeen hiomaan ja se halkesi. Sain uuden ilmaiseksi tilalle, mutta silti tuntui toheloinnilta. Sitä hiottiin koska ruuvin jälkeen toki istuvuus muuttuu. Sitten kun minulle myöhemmin laitettiin lopullista implanttia, se halkesi suussani vielä tuolissa istuessani. Uusi aika 2vko päähän ja uusi implantti suuhun. Kaunis oli, mutta kesti vain 3kk kunnes lohkesi. Ensi viikolla uusi aika ja jännityksellä odotan mitä seuraavaksi .
      Myös paperinohuista seinistä huono kokemus, kuuntelin odotustilassa 15min kun henkilökunta riiteli äänekkäästi. Siis todella huusivat toisilleen ja joku hoitaja lähti itkien toiseen huoneeseen. Aivan kammottavaa. Suuhygienisti oli myös tyly ja kovakourainen näyttäessään implantin puhdistusta. Kysyin tarkentavaa kysymystä niin hän vastasi erittäin tylysti että näytänkö vielä uudestaan? Ei siis mitenkään kohteliaasti vaan erittäin kyllästyneesti kuin tyhmälle puhuisi.
      Kerran odotin tunnin odotushuoneessa kun lääkäri oli myöhässä, ei pahoiteltu yhtään.
      Ainoa hyvä puoli nopea työtahti ja täysin kivuttomat puudutuspiikit.
      Todellakin menisin muualle nyt jos voisin.

      Siskoni taas on oikomishoitonsa käynyt samassa paikassa eri lääkärillä, ilmeisesti juuri Sepolla, ja saanut kuulemma erittäin hyvää palvelua. Joten kai se on sitten lääkäristä kiinni.

      • Anonyymi

        Minulla on tosi huono kokemus Medidentistä , erityisesti Seppo Lindroos työstä. Piti korjata eri klinikalla. Onneksi sain korvaukset potilasuojan kautta.


    • Anonyymi

      En tiedä mistä kaikki negatiivinen palaute kumpuaa. Minulla ystävällinen hyvä palvelu. Ammattitaitoinen ja nopea. Kaikki meni hyvin ja edulliseen hintaan.

      • Anonyymi

        Yleensä negatiivinen palaute kumpuaa negatiivisista kokemuksista. Olisiko tässäkin niin?


    • Anonyymi

      Ihan ryöstö laskutus, perus kruunu maksaa 1400€

      • Anonyymi

        Sama juttu. Yksi ylähammas (poskihammas) laitettu 5/2019. Hajosi vajaassa vuodessa.


    • Anonyymi

      Mulle on laitettu kaksi implanttia ko. puljussa: alaleuan implantti marraskuussa 19 ja yläleuan implantti tammikuussa 20. Nyt ne molemmat (kruunut) on rikki! Eli en todellakaan suosittele tätä paikkaa...;(

    • Anonyymi

      Aluehallintovirastoon voi kannella Heikki Pilvisestä.Terv.itsekkin huonoa palvelua saanut yritti laskuttaa kahteen kertaan yhtä 650 laskua,

    • Anonyymi

      Älkää koskaan menkö Heikki Pilvisen vastaanotolle!! Hyvin töykeä ja ylimielinen ja ammattitaidoton hammaslääkäri. Menin ilmaiseen konsultaatioon kahden etuhampaan mahdollista laminointia varten koska hampaiden kiille oli kovin kulunut. Medidentin sivuillahan mainostetaan heidän ammattitaitoaan nimenomaan koskien hammaslaminaattien hoidossa. Pilvinen kysyi, että hoidetaanko heti. Siitä alkoi sähläys, karmein hammaslääkäri käyntini mitä ikinä. Hän hio neljä hammasta kahden sijasta, ei kertonut mitä oli tekemässä, ei ollut minkäänlaista mahdollisuutta kysyä mitään tai tietää mitä hän teki. Hinta sen mukainen. Tämän jälkeen sain vaivoin vaihdettua hammaslääkärin, joka hoiti toimenpiteet loppuun. Ihme, että kyseinen hammaslääkäri saa jatkaa toimintaansa.

    • Koirat haukku, mutta karavaani kulkee!

      Itse laitatin Heikki Pilvisellä kaksi implanttia ja olen enemmän kuin tyytyväinen prosessiin, kuin myös Tri Heikki Pilviseen.

      Se, että näitä itkijöitä ja valittajia riittää joka asiassa ja jokaista henkilöä kohtaa kertoo itkijöistä itsestään. Yleensä he kuuluvat siihen kuuluisaan alempaan sosiaaliluokkaan, eli "kerrostalokyttääjien"-kerhoon ja luulevat olevan joka alan ammattilaisia ja tietätävänsä kaikesta kaiken.

      Vittuako mennä Medidenttiin hoidattaa, jos odotusarvo on, että Pilvinen aloittaa hammashoidon lirkuttelulla juoruja, sekä jalkojen hieronnalla? Menkööt kyseiset henkilöt sosiaalihuollon puolelle hoidattaa hampaansa. Siellä ei pidetä turhaa kiirettä pidetä, kun yhteyskunta maksaa suurelta osin viulut. Yksityinen puoli on bisnestä ja hammashoidon työssä on tarkoitus saada myös elanto/tulosta.

      Yrittäjänä olen tottunut näihin valittajiin ja suurin syy valittamiseen on hinta! Kuvitellaan, että sosiaalihuollon hintoja reilusti kalliimmilla yksityisen sektorin hinnoilla pitäisi saada hoitojen lisäksi myös kuu taivaalta ja ilmainen platinium taskuun!

      Suosittelen Heikki Pilvistä, jos on tarvetta implatteihin. Ei jaarittele turhaa skeidaa, mutta hoitaa homman asiallaisesti ja ammattitaidolla.

      Olen erittäin tyytyväinen toimenpiteeseen Medidentissä ja on ainoastaan positiivista sanottavaa toimijasta. Suosittelen!

      Rahalla saa ja hevosella pääsee!

      Petri Salomaa
      TAMPERE

    • Anonyymi

      Hei! Normaalisti en näihin nettikirjoitteluihin osallistu, mutta koska uskon että nämä vaikuttavat monien päätökseen hammasimplantin valinnassa, niin päätin kantaa korteni kekoon.

      Itseltäni puuttui alakerrasta takahammas, jonka halusin saada kuntoon. Kävin noin kolmessa eri paikassa kysymässa arviota implantin laittamisesta, ja arviot vaihtelivat 1100€- 2600€. Tutkin netistä arvioita eri hammaslääkärien osalta ja melkein jätin MediDentin väliin näiden negatiivisien kirjoitteluiden vuoksi. Päätin kuitenkin varata ajan kontrillokäyntiin ja tunnustella millainen paikka on kyseessä.

      Ensimmäisen käynnin jälkeen päätin edetä MediDentin kanssa implantin asentamisessa. Käyntejä tuli yhteensä kolme: Ensimmäisellä asennettiin ruuvi leukaluuhun, toisella otettiin muotit ja kolmannella asennettiin hammas paikalleen. Mielestäni palvelu oli ammattitaitoista, ja olen tyytyväinen lopputulokseen. Eli näiden negtiivisten kokemuksien osalta en voi olla muuta kuin eri mieltä.

      Kun vertaa hintaa yleiseen implanttien hintatasoon, pidän aika itsestäänselvyytenä että tulen jatkossakin teettämään implanttini MediDentillä jos niille vielä tulee tulevaisuudessa tarvetta.

      • Anonyymi

        Ja kävin siis Heikki Pilvisellä laittamassa implantin.


    • Anonyymi

      Jos implantti ruuvikiinnitteisellä implanttikruunulla maksaa 1350eur niin jostain säästetään ja hälytyskellojen kuuluisi soida päässä.

      Pelkkä ruuvikiinnitteinen implanttikruunu yksilöllisellä jatkeella (yksilöllinen jatke on aina suositeltu) maksaa pelkästään hammasteknikolta n. 500-750eur riippuen mm. implanttimerkistä jne. Hammasteknikko siis valmistaa sen hampaan ikenen päällä näkyvän osan, jonka hammaslääkäri laittaa kiinni. Laadukkaat implanttimerkit (titaanijuuri) maksaa keskimäärin n. 300eur/kpl /- jonkin verran.

      Jos siis käytettäisiin laadukkaita osia, jäisi työlle hintaa enää noin 350eur mikä ei todellakaan kata neljää vastaanottokäyntiä (keinojuuren kirurginen asettaminen luuhun, implanttijäljennös, implanttikruunun asennus, kontrolli). Karkeasti 2000eur on halvin hinta millä voit saada laadukkaan ja korkealaatuisen implanttiprotetiikan suuhun jostain. Implanttihampaat näyttävät hyvältä monta vuotta, huonojen rakenteiden ongelmat tulevatkin esiin usein vasta vuosien päästä.

      Sanonta menee ettei köyhällä ole varaa ostaa halpaa... se pätee niin työkaluihin kuin tähänkin asiaan. Implantti- ja yleisesti lääketieteellisissä hoidoissa on huono siis säästää. Usein näen vastaanotolla ulkomailla tehtyä protetiikkaa, osa on hyviä - osa aivan karmeita. Vaihtelua on runsaasti. Pelkkä visuaalisuus on siis vain jäävuoren huippu, muistakaa se.

      Nm. Rakkaudella hampaisiin -
      Setämies mallia Hammaslääkäri

      • Anonyymi

        Eikös medident käytä Straumanin implantteja, joiden pitäisi olla ihan laadukkaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös medident käytä Straumanin implantteja, joiden pitäisi olla ihan laadukkaita?

        Implantti (luuhun laitettava) voi hyvinkin olla Straumann ja se on laadukas, mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä sen päälle on tehty eli protetiikan osat. Eli itse implantille voi vielä kiinnitellä vaikka ja minkälaisia osia.

        Joskus näkee että protetiikassa ( kruunuosassa,) käytetään geneerisiä halpoja "yhteensopivia" osia. Näiden istuvuus/rakenne implantille on usein heikohko tai ne ovat biologisesti riskirakenteita osalle saumojen ja erinäisten pykälien vuoksi ja keräävät biofilmiä jne voivat olla myöhemmin riski.

        Kuten mainittu: yksilöllisellä jatkeella kruunu maksaa lähes poikkeuksetta 500-750€ riippuen teknikosta ja Implanttibrändistä. Eli n. 1000eur menee pelkkiin osiin jos tehdään kruunu yksilöllisellä jatkeella. Työn osuudelle jäisi siis 350-400€ ja epäilen että se on niin pieni mitä veloitetaan potilasajasta: keinojuuri luuhun Implanttijäljennös kruunun kiinnitys kontrolli (45min 30min 30min 30min). Tuolla tulisi siis n. 180€/h laskutus joka on kyllä aika vähän kun otetaan huomioon 2 hlö palkat kuluineen, pirun kalliiden laitteiden/välineiden poistot, vuokrat jne. Ei tuollainen yritystoiminta kannata... vertailun vuoksi autoliikkeessäkin ottavat 90-100€/h ja siinä tekee töitä yksi ammattikoulutettu asentaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Implantti (luuhun laitettava) voi hyvinkin olla Straumann ja se on laadukas, mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä sen päälle on tehty eli protetiikan osat. Eli itse implantille voi vielä kiinnitellä vaikka ja minkälaisia osia.

        Joskus näkee että protetiikassa ( kruunuosassa,) käytetään geneerisiä halpoja "yhteensopivia" osia. Näiden istuvuus/rakenne implantille on usein heikohko tai ne ovat biologisesti riskirakenteita osalle saumojen ja erinäisten pykälien vuoksi ja keräävät biofilmiä jne voivat olla myöhemmin riski.

        Kuten mainittu: yksilöllisellä jatkeella kruunu maksaa lähes poikkeuksetta 500-750€ riippuen teknikosta ja Implanttibrändistä. Eli n. 1000eur menee pelkkiin osiin jos tehdään kruunu yksilöllisellä jatkeella. Työn osuudelle jäisi siis 350-400€ ja epäilen että se on niin pieni mitä veloitetaan potilasajasta: keinojuuri luuhun Implanttijäljennös kruunun kiinnitys kontrolli (45min 30min 30min 30min). Tuolla tulisi siis n. 180€/h laskutus joka on kyllä aika vähän kun otetaan huomioon 2 hlö palkat kuluineen, pirun kalliiden laitteiden/välineiden poistot, vuokrat jne. Ei tuollainen yritystoiminta kannata... vertailun vuoksi autoliikkeessäkin ottavat 90-100€/h ja siinä tekee töitä yksi ammattikoulutettu asentaja.

        Jes, tsekkasin tämän kun jäi häiritsemään. Sanoin tuossa aikaisemmin itse väärin, eli implantit ovat Thommen Medicalin implantteja eikä Straumanin ja yksilöllinen jatke tulee samasta firmasta. Eli eivät käytä geneerisiä yhteensopivia osia.


        https://www.thommenmedical.com/en/dental-professionals


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Implantti (luuhun laitettava) voi hyvinkin olla Straumann ja se on laadukas, mielenkiinnosta haluaisin tietää mitä sen päälle on tehty eli protetiikan osat. Eli itse implantille voi vielä kiinnitellä vaikka ja minkälaisia osia.

        Joskus näkee että protetiikassa ( kruunuosassa,) käytetään geneerisiä halpoja "yhteensopivia" osia. Näiden istuvuus/rakenne implantille on usein heikohko tai ne ovat biologisesti riskirakenteita osalle saumojen ja erinäisten pykälien vuoksi ja keräävät biofilmiä jne voivat olla myöhemmin riski.

        Kuten mainittu: yksilöllisellä jatkeella kruunu maksaa lähes poikkeuksetta 500-750€ riippuen teknikosta ja Implanttibrändistä. Eli n. 1000eur menee pelkkiin osiin jos tehdään kruunu yksilöllisellä jatkeella. Työn osuudelle jäisi siis 350-400€ ja epäilen että se on niin pieni mitä veloitetaan potilasajasta: keinojuuri luuhun Implanttijäljennös kruunun kiinnitys kontrolli (45min 30min 30min 30min). Tuolla tulisi siis n. 180€/h laskutus joka on kyllä aika vähän kun otetaan huomioon 2 hlö palkat kuluineen, pirun kalliiden laitteiden/välineiden poistot, vuokrat jne. Ei tuollainen yritystoiminta kannata... vertailun vuoksi autoliikkeessäkin ottavat 90-100€/h ja siinä tekee töitä yksi ammattikoulutettu asentaja.

        Laadukas kruunu laadukkaalla yksilöllisellä jatkeella maksaa alle 400€ kun tilataan Virolaisesta hammaslaboratoriosta. Miksi potilaan pitäisi maksaa ylihintaa?


    • Anonyymi

      Huvittavaa että täysin asiallinen ja ammatillisesti pätevä kommenttini poistettiin jossa on avattu implanttihoidon kustannuksia... ei rikkonut millään lailla suomi 24 sääntöjä... kommentissa otettiin kantaa hintaan mitä sillä on mahdollista saada ja mitä ei

    • Anonyymi

      Olipa mistä asiasta vaan mielipide keskustelua, luultavasti kilpailijoiden trollaus on kyseessä monessa negatiivisessa palautteessa..

      • Anonyymi

        En usko että on. Kyllä huonoja kokemuksia on todella monella. Hammashoidon taso on heikentynyt viime vuosina yksityisellä puolella. Liika kiire ja "rahat pois" -meininki.


    • Anonyymi

      vuosi sitten asennettiin poskihampaan tilalle implantti. Toimenpide sujui jouhevasti , ja maksu oli se, mikä oli sovittukin. Keinojuuren asennuksen yhteydessä laskutettiin osa ja kruunun asennuksen jälkeen loppuosa. Lisäksi minulle maksettiin junamatkan (Toijala-Helsinki) lipun hinta ylimääräisestä käynnistä. Ja bonuksena Heikin tekemä keittokirja.
      miellyttävä asiakkaan kohtelu. rj

    • Anonyymi

      Varmaahan on että trollaus..negatiivinen tai positiivinen, on tästäkin aiheesta selvä asia..

      • Anonyymi

        häntä avustaneena hammashoitajana, voin taata, että kaikki negatiivinen kommentointi tässä viestiketjussa on totta. narsisti, huijari, uhriutuja ja mulkku.


    • Anonyymi

      Kyllä ja ettei meinaa mitään koronan aikana kuin kieltään käyttää ei kukaan sitten enää väitä.

    • Anonyymi

      Totuushan on että 1100 euroa neuvotellessa lähes kaksinkertaistuu niin tässä kuin muissakin firmoissa!

    • Anonyymi

      Kävin Medidentillä oikomassa hampaat läpinäkyvillä oikomis"kalvoilla", Seppo Lindroos hoiti koko homman.

      6000€ meni rahaa mutta lopputulos on todella todella hyvä, en voi kun suositella kyseistä paikkaa.

      Nyt kehtaa hymyillä :)

    • Anonyymi

      Kyllähän kilpailijat trollaavat sumeilematta, toisaalta näin paljon ihan asiallisesti kirjoittavia trolleja ei luultavasti vaivaudu. Sitten taas kartelliin kuuluvat ovat asia erikseen.

    • Anonyymi

      Itse laittanut sepolla 3implanttia ja yhden keraamisen kruunun. Todella miellyttävä palvelu, nopea ja ammattitaitoinen ja hampaat on suussa edelleenkin. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Kolme vuotta sitten Pilvinen laittoi mulle kaksi implanttia. Nyt erilaisten vaiheiden jälkeen Pilvisen laittamat implantit on aiheuttanut mm. vakavan luukadon. Koko homma menee uusiksi, hinta-arvio n. 14 300 euroa. Projekti kestää yli vuoden. Onneksi Potilasvakuutuskeskus maksaa tämän ”lystin”.

      Mitä opin? Hyvää ei tässäkään tapauksessa saanut halvalla. Kuten nykyinen hammaslääkärini totesi: ”tuon hintaluokan implanteissa aina jätetään joku osa hoitamatta”.

    • Anonyymi

      Hei, minulle asennettiin 2019 kaksi implanttia Medidentissä. Aiheutui isoja tulehduksia. Olin tänään lokakuussa 2022 isossa ienleikkauksessa, jossa implantti irroitettiin ja leukaluuta kunnostettiin. Hammaslääkäri(t) suosittuvat tekemään potilasvahinkoilmoituksen. Olen tekemässä. Kuulemma on muitakin entisiä asiakkaita. En ota kantaa mihinkään, kerroin vain faktat.

    • Anonyymi

      Minulle Pilvinen asensi 2 implanttia muutaman laminaatin 2018-2020.
      Palvelu oli siedettävää pientä vinoilua sekä hän säälitteli itseään. Maksoin 9300€
      Luulin että kaikki on hyvin mutta ihmettelin kun ientulehdus vaivasi koko ajan.
      Nyt 2023 minulle tarjottiin samasta paikasta josta Pilvinen oli lähtenyt/laitettu ulos, hampaiden tarkistus.
      Onneksi otin tarjouksen vastaan kummatkin implantit on väärässä asennossa.
      Joudutaan tekemään iso korjaus.
      Ilmoitus potilasvahingosta ja kuluttajavirastoon ilmoitus etten ole saanut ihan sitä kaikkea mistä olen maksanut.
      Tämä mies pitäisi laittaa vastuuseen sekä viralta.
      Mielestäni meidän joille hän on tehnyt huonoa hammashoitoa pitäisi saada hänet lakitupaan vastaamaan teoistaan

    • Anonyymi

      Tohtori Heikki Pilvinen ei ole muutamaan vuoteen ollut enää Medidentissä millään tavalla mukana. Ystävällinen ja luotettava hammaslääkäri Seppo Lindroos on siellä tällä hetkellä yksin. Ikävää, että Medidentin nimeä tahritaan täällä kun kyse on ollut vain Pilvisestä... Muu henkilökunta on oikein hyvää. Kiitos Medident!


      T: Seija Lohjalta

    • Anonyymi

      Onko Seppo Lindroos yleishammaslääkäri vai mikä? Ei heidän sivuiltaan selviä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe