varsinkin ku sitä käytetään yleensä jutuissa joissa ihmisiä pahaksikäytetty.
miks suomenkieli on niin outoa
en ymmärrä sanaa hyväksikäytetty
13
132
Vastaukset
Entäs Egoisti? :D
monte24 kirjoitti:
toi on vierasperäinen sana :)
Kuulin sen sanan sulta ekan kerran. Ja mullle se kuvasti hyväksikäyttäjää, joka elää siivellä.
fionatar34 kirjoitti:
Kuulin sen sanan sulta ekan kerran. Ja mullle se kuvasti hyväksikäyttäjää, joka elää siivellä.
ai, en muista ollenkaan.
fionatar34 kirjoitti:
Kuulin sen sanan sulta ekan kerran. Ja mullle se kuvasti hyväksikäyttäjää, joka elää siivellä.
latinot on egoisteja lähes kaikki.
ärsyttää ku puhutaan et latonot ois jotenkin sydämmellisempiä ku muut, paska puhetta, ne ei ota ollenkaan huonioon muita ihmisiä, jopa jurot suomalaiset huomio muita ihmisiä 99% paremminmonte24 kirjoitti:
ai, en muista ollenkaan.
No esim tuossa yhdessä alotuksessa, missä se nainen kertoo siitä miehestä joka elää naisen rahoilla.
On kai sellainen puhdas Egoisti vissiin.monte24 kirjoitti:
latinot on egoisteja lähes kaikki.
ärsyttää ku puhutaan et latonot ois jotenkin sydämmellisempiä ku muut, paska puhetta, ne ei ota ollenkaan huonioon muita ihmisiä, jopa jurot suomalaiset huomio muita ihmisiä 99% paremminHei, tää Egoisti ei liittynyt sinuun, vaan kysyin sulta mikä se juttu oikein on ja sä sanoit mulle "puhdas Egoisti"
fionatar34 kirjoitti:
Hei, tää Egoisti ei liittynyt sinuun, vaan kysyin sulta mikä se juttu oikein on ja sä sanoit mulle "puhdas Egoisti"
en aatellutkaan et se liittyis miuhun, vaan miul palas matka muistot uruguaysta :)
monte24 kirjoitti:
en aatellutkaan et se liittyis miuhun, vaan miul palas matka muistot uruguaysta :)
Eiii, toitko sä Egoistin matkamuistona?
fionatar34 kirjoitti:
Eiii, toitko sä Egoistin matkamuistona?
en tuonut ku ponchon :) täyttä puuvillaa
- Ihme höpöttäjä
Miksi et puhu peilikuvallesi? Miksi kirjoitat tänne ja vänkäät itsesi kanssa, mitä yrität esittää?
Hyväksikäyttäjän hyväksi, se tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
