en ymmärrä sanaa hyväksikäytetty

varsinkin ku sitä käytetään yleensä jutuissa joissa ihmisiä pahaksikäytetty.
miks suomenkieli on niin outoa

13

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entäs Egoisti? :D

      • toi on vierasperäinen sana :)


      • monte24 kirjoitti:

        toi on vierasperäinen sana :)

        Kuulin sen sanan sulta ekan kerran. Ja mullle se kuvasti hyväksikäyttäjää, joka elää siivellä.


      • fionatar34 kirjoitti:

        Kuulin sen sanan sulta ekan kerran. Ja mullle se kuvasti hyväksikäyttäjää, joka elää siivellä.

        ai, en muista ollenkaan.


      • fionatar34 kirjoitti:

        Kuulin sen sanan sulta ekan kerran. Ja mullle se kuvasti hyväksikäyttäjää, joka elää siivellä.

        latinot on egoisteja lähes kaikki.
        ärsyttää ku puhutaan et latonot ois jotenkin sydämmellisempiä ku muut, paska puhetta, ne ei ota ollenkaan huonioon muita ihmisiä, jopa jurot suomalaiset huomio muita ihmisiä 99% paremmin


      • monte24 kirjoitti:

        ai, en muista ollenkaan.

        No esim tuossa yhdessä alotuksessa, missä se nainen kertoo siitä miehestä joka elää naisen rahoilla.

        On kai sellainen puhdas Egoisti vissiin.


      • monte24 kirjoitti:

        latinot on egoisteja lähes kaikki.
        ärsyttää ku puhutaan et latonot ois jotenkin sydämmellisempiä ku muut, paska puhetta, ne ei ota ollenkaan huonioon muita ihmisiä, jopa jurot suomalaiset huomio muita ihmisiä 99% paremmin

        Hei, tää Egoisti ei liittynyt sinuun, vaan kysyin sulta mikä se juttu oikein on ja sä sanoit mulle "puhdas Egoisti"


      • fionatar34 kirjoitti:

        Hei, tää Egoisti ei liittynyt sinuun, vaan kysyin sulta mikä se juttu oikein on ja sä sanoit mulle "puhdas Egoisti"

        en aatellutkaan et se liittyis miuhun, vaan miul palas matka muistot uruguaysta :)


      • monte24 kirjoitti:

        en aatellutkaan et se liittyis miuhun, vaan miul palas matka muistot uruguaysta :)

        Eiii, toitko sä Egoistin matkamuistona?


      • fionatar34 kirjoitti:

        Eiii, toitko sä Egoistin matkamuistona?

        en tuonut ku ponchon :) täyttä puuvillaa


    • Ihme höpöttäjä

      Miksi et puhu peilikuvallesi? Miksi kirjoitat tänne ja vänkäät itsesi kanssa, mitä yrität esittää?

      • aattelin et siul ois jotain sanottavaa finski


    • Hyväksikäyttäjän hyväksi, se tarkoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe