Auto-Karhuset - Laatukauppiaat(ko)

Basti40

Onko kellään kokemusta nykyisin Nokialla toimivasta autokaupasta. Allekirjoittaneella tuli tämä suomalainen "rehellisyys" testattua. Ketju kun menee näppärästi siten, että ostetaan isosta liikkeestä rontissa nippu autoja joista ainakin osa on lähellä laukeamispistettään. Liikkeen nimissähän näitä linttoja ei tietenkään voi myydä niin tehdäänpä sitten niin että tuttu ottaakin auton "koeajoon" (mitenköhän vakuutusyhtiö suhtautuu tähän). Tämä tuttava sitten ryhtyy yksityishenkilönä kaupittelemaan autoa ja tietysti kaikki mahdolliset viat vain unohtuvat matkalla. Jos sitten sattuu käymään niin, että onneton ostaja nappaa ja auto muutaman päivän jälkeen laukeaa niin kukahan on vastuussa. No tietysti EI KUKAAN. Autoliike mesikämmenen murinalla väistää vastuun vaikka liike oli viimeisin omistaja. Välikäsi käskee painumaan hel***ttiin häiritsemästä ja tyhmä ostaja jää ihmettelemään millä rahalla auton korjaisi. No tiedänpähän taas lisätä yhden autoliikkeen linttariihi osastolle. Paljon parjattu AVK:kin myy parempia ja luetettavammin.

114

8661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhanTyytyväinen

      Itse ostin pari vuotta sitten auto-karhusilta auton. Hinta kesti vertailun muihin ja ei pahaa sanottavaa myyjästä. Seuraavankin voin hakea jos osuu taas hinta/laatu suhde kohdalleen.

      • 17110

        Itse olin ostamassa autoa sieltä, kunnes kaverini kertoi kokemuksestaan siellä, jäi auto ostamatta mikä olikin onni, sillä löysin mieluisan muualta, ei kuulemma kellään mitään hyvää sanottavaa tästä puljusta, kenen kanssa olen jutellut.


      • Anonyymi

        Eihän sinun omasta liikkestäsi kannata "ostaa", saathan niillä varmaan muutenkin ajella, jos vain kestävät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinun omasta liikkestäsi kannata "ostaa", saathan niillä varmaan muutenkin ajella, jos vain kestävät?

        Ihme runkkarit täällä jaksaa itkee onneksi ei liikkeessä tulis paha mieli. :(


      • Anonyymi
        17110 kirjoitti:

        Itse olin ostamassa autoa sieltä, kunnes kaverini kertoi kokemuksestaan siellä, jäi auto ostamatta mikä olikin onni, sillä löysin mieluisan muualta, ei kuulemma kellään mitään hyvää sanottavaa tästä puljusta, kenen kanssa olen jutellut.

        Ensinnäkin. Olin vaihtamassa autoa, jota tietenkin netistä haeskelin tiettyä autoa pari-kolme kuukautta. Paljon on autoja ympäri Suomea myynnissä joten ei oo helppoa. Kommentteja tuli kavereilta ja kavereiden kavereilta. Älä sieltä liikkeestä vaan osta saat ihan pas... ja älä vaan eksy sen autoketjun liikkeisiin, on huonoa kokemusta. Tulin aika lailla epävarmaksi enkä oikein osannut enkä uskaltanut päättää mistä voisi kulkupeliä ajatella. Aloin lueskella eri autoliikkeiden kohdalla näitä keskustelupalstoja ja tulin entistäkin varovaisemmaksi. Lähdimme vaimon kanssa Nokialle kaupoille, 40 km matkaa. Auto-Karhusilla oli sellainen auto myöskin myynnissä jota olin katsellut, en vain aikonut poiketa sielläkään kaiken lukemani palautteen jälkeen. Vaimopa käänsi pääni niinkuin joskus ennenkin ja poikkesimme Karhusille. Auto oli asiallinen ja on edelleenkin asiallinen ja kunnossa. Pieni vinkki teille jotka olette hankkimassa autoa taikka vaihtamassa. Älkää lukeko tällaisia keskustelupalstoja. Luottakaa ja kokeilkaa rohkeasti, koeajakaa mutta älkää mollatko. Kuluttajasuoja on kuitenkin olemassa toisin kuin jotkut siellä toisin väittävät. Karhusen veljeksille nostan lakkia.


    • 12345678

      Itte ainakin hyvin tyytyväinen nykyiseen autooni, joka tuli hommattua tuolta viime vuoden lopulla.

      • Tyytyväinen asiakas..

        Olen ostanut autokarhusilta muutaman hyvän käyttö auton ei valittamista eli ostan jatkossakin mikäli auton päivitys tulee vastaan.
        ...ainahan noita narisijoita löytyy on kuin uutta ostamassa.


    • chevalier1

      Omalta kohdaltani voin sanoa, että vaihtokauppa sujui mukavasti. Muutaman muun liikkeen tarjous välirahaksi jäi selkeästi jälkeen eli minulla ei ole mitään valittamista.

    • utelias1

      Onko kenelläkään muilla kuin liikkeen pitäjillä kokemusta liikkeestä?

    • hansaka3

      yhdet kaupat tehnyt meni hyvin.

    • Apuva3

      Totatota noinkohan ostit kotterosi autoliikkeestä, ymmärsin näin että yksityiseltä sen ostit. Ei kai liikkeen vika oo, jos auton ostat yksityiseltä ja omat velvollisuutesi laiminlyöt tarkoin tarkistaa ja koeajaa tuote. Toisaalta mitä se sulle kuuluu ostaako liike yhden tai kaksikymmentä auto kerralla. Sitäpaitsi pöllöhän sä oot, kun meet yksityiseltä ostamaan jonkun liikkeen auton ois voinu olla vaikka varastettu. Sä vaan oot niin sekasin

    • 21v ollu kortti.

      Mä oon ostanu 20 vuoden aikana yhtä lukuunottamatta kaikkia autot Karhusilta ja tulen jatkossa ostamaankin.
      Ennen siellä niitä myi Isä Karhunen. Nyt vissiin ainakin pääasiassa 2 poikaa.
      Kaikki kaupat tehny vanhemman Karhusen kanssa.
      Ovat aina reilusti mulle sanoneet, jos on jotain vikaa.
      Sillain on hyvänpäivän tuttu kyllä, mutta en kehu aiheetta.
      Edulliset hinnat ja tietää mitä saa.

    • senpituinenseoli

      Ostin auton Karhusilta enkä enää koskaan asioi heidän kanssaan. Jättivät kertomatta tiedossa olleista auton vioista ja nyt asiaa on pyöritetty käräjien kautta kun eivät tietysti halua maksaa penniäkään. Kyseessä ei ollut mikään rousku vaan 2010 volkkari, joka oli kolaroitu mutta siitä unohdettiin kertoa. Muutama kuukausi ostamisen jälkeen rupesi vaihteisto yskimään ja vika johtui kolarista..

      Että semmosta! pysyisin kaukana ko. liikeestä!

    • Tietääkö joku

      Kukahan se jatkuvasti kirjoittelee herjaviestejä kilpailijoistaan...

    • Tarkkailija.fi

      Ikinään ei ole tässä firmassa puitu asioita käräjillä.
      Tietojen mukaan vuoden 2010 ww tä ei ole koskaan ollut.

    • Jyppilästä

      Ostimme auton Karhusilta kesällä kun hinta oli huomattavan edullinen. Ottivat vielä 500€.sta vanhan carinan jota en edes kehdannut tarjota heille mutta muija oli rohkeemi. Autossa ei takalasinpyyhin toiminut joten huomautin siitä heille mutta en vaatinut hinnan alennusta. Seuraavana päivänä menimme hakemaan autoa ja takalasinpyyhinkin oli korjattu. Ei mitään valittamista palvelusta eikä autosta.

    • Tätiautonratissa

      On kokemusta. Ostin auton kolme vuotta sitten. Sain asiallisen ja kattavan palvelun, jossa myös auton puutteita sivuttiin. Hinta oli kohillaan ja auto toimii hyvin. En ihan ymmärtänyt ketjun aloittajan pointtia, mutta ilmeisen tyytymätön ko.yritykseen josta itselläni ei valittamista, päinvastoin.

    • Kokoajansamasatuilija

      "Tyytyväinen asiakas 17.2.2014
      "ei valittamista"

      "chevalier 21.3.2014
      "ei ole mitään valittamista."

      "Jyppilästä 12.11.2015
      "Ei mitään valittamista."

      "Tätiautonratissa 14.1.2016
      "itselläni ei valittamista"

    • Hyvähuomio

      Hah hah hyvä huomio

    • Rehellistäkö

      Itse katselin juuri kun on edullinen Volvo v70 myynnissä nettiautossa Nokialla..myyjänä toimii yksityinen henkilö Mika Niira, mutta trafin tietojen mukaan omistajana on Auto-Karhuset Oy

    • Olvi99

      Hei murehtia.olisiko auto jäänyt rekisteröimättä tällä kyseisellä henkilöllä.?

      • Rehellistäkö

        Uskoo ken tahtoo..toki mahdollistahan se on, mutta hyvin epätodennäköistä ettei liike ole huomannut ettei autoa olla rekattu pois ja nyt myydään pois heidän nimissään..
        Tämä kyseinen henkilö ei saisi autoa myytyä jos rekkaus olisi jäänyt tekemättä sillä auto olisi vielä Karhusen nimissä..

        Tosin nyt auto onkin hävinnyt jo heti myynnistä, eikä ole myyty sillä oli suosikkilistallani..kummallista


    • Tietääää

      Auto on myyty ja maksettu että älä ,rehellistäkö, menetä yö unia.kaikki autot eivät mene nettiin kun joku nopea sattuu paikalle ja vie pihasta.niitäkin kun on eikä kaikki ole vain selvittämässä netissä auton omistaja tietoja.ei sille voi mitään jos joku käyttäjä ei huolehdi asioita ja jättää auton rekisteröimättä että ole huoleti ja anna suosikki listasi pyöriä.

      • pennuillejaffaa

        Se olikin vain suosikkilistailijan tuskan-parahdus... saa kääntää, yhtä osuva toisinkinpäin.


    • hidas

      tyytyväisiä niinsanottuja asiakkaita, ovat näemmä sitten liikkeet omistajat ja myyjät, hyvä huomio sinulta joka tämän hokasit..

      • Anonyymi

        Kyllä minä suosittelen asiointia


    • hippiii

      en suosittele tätä liikettä kenelläkkään, koskaan.

    • skuido

      hyvä liike, suosittelen kaikille. Palvelu hyvää ja kauppa käy

    • kyllästyttää

      Pari kertaa käynyt ketään ei ole ollut paikalla, onko auki ollenkaan?

    • Selkeehomma

      Kannattaa soittaa puhelinkin on keksitty,niin minä ainakin tein niin ei tarvinnut täällä kirjoitella ja murista.

      • kyllästyttää

        Miksi sinun täytyy omaan liikkeeseesi soitella, ole paikalla jos pidät autoliikettä, minulle 2 hutireissua riiti, kiitos .


    • petyin

      Ostaa läjän autoja isoista liikkeistä, varmaan hesasta ja myy täällä kalliilla, eihän niitten kunnosta kukaan mitään varmaa osaa sanoo, itse ostan tästä lähin autoni muualta.

      • Oravala

        Jaa, mutta jos ne ostaakin sen läjän Tampereelta tai Turusta, eikä varmaan Helsingistä, niin silloinhan sen kunnon osaa varmaks sanoo kaikki. Meillä Kainuussa tuonkaltaisia kuin sinä, pidetään jälkeenjääneinä.


      • Anonyymi
        Oravala kirjoitti:

        Jaa, mutta jos ne ostaakin sen läjän Tampereelta tai Turusta, eikä varmaan Helsingistä, niin silloinhan sen kunnon osaa varmaks sanoo kaikki. Meillä Kainuussa tuonkaltaisia kuin sinä, pidetään jälkeenjääneinä.

        Taidat olla kyllä Nokialta .


    • J.k.a

      Keneltä ne käytetyt autot tulee niin tähän kun muihinkin käytettyjen autojen myynti liikkeeseen ? Teiltä osasta käyttäjistä..jotka tänne kirjoittelee.kannattaa kertoa kun tuo vaihto auton mikä auton oikea tilanne on eikä jättää myyjän vastuulle sitä mitä jätätte kertomatta.näitä on valitettavasti.jos auto tulee myyntiin ja siinä on sillä hetkellä todettu vika niin se korjataan välittömästi ennen myyntiä,tai edellinen kertoo että vaatii korjausta.ei niitä autoja liikkeesä hajotetaan ja myydä eteenpäin.muuten ei homma toimi.

    • kierotie

      Maalaavatko ruosteet piiloon jollain suihkemaalilla, jotka tulevat hetken päästä esiin? Kierrän kaukaa

      • suihketta

        ...no tuota kun automaali on yleensä nestemäisessä muodossa ja tulee suuttimen kautta suihkeena. Harvemmin autoja telalla maalataan...


    • kierotie

      Pysyy vaan pirun huonosti tuo maali ruosteen päällä näköjään.

    • kuntoturvaa

      Autoliikkeiden ylijäämää ja viallisiakin taitavat vain nämä pikkuliikeiden autot olla vai?

    • Gomia

      Kaikki fiksattu muka siistiksi, ite en mene siihen lankaan.

    • J..K

      eikö kirjoittajat vois laittaa oikeita nimiä ja puhelin numeroita lörinöittensä perään.olis helpompi ottaa osaa asioihin.vai?

      • YrittäjäItsekin

        Yksi ja sama (keskustelun aloittaja) hullu täällä jaksaa haukkua rehellisiä ja veronsa maksavia yrittäjiä.

        Käytetty auto on aina käytetty auto josta voi koska tahansa hajota kuluvia osia. Myi sitä sitten lasipalatsi tai pienempi liike.

        Itse osaan jo ottaa huumorilla nämä ruikuttajat.


    • 88juha

      Sakkorenkailla ei saisi autoja edes myydä, mulla oli kyllä molemmat!

      • 99.08

        Heh... kyllä auton saa myydä sakkorenkailla tai vaikka ilman renkaita, ilman tuulilasia, ilman soittimia, ilman penkkejä... asiakkaan pitää tehdä ostopäätös tarkan harkintansa ja ostonkohteen ja sen varusteiden sekä asiapapereitten tutkimisen jälkeen, onko ostonkohde sellainen jota on hakemassa. Jos on; ostaa. Jos ei; ei osta.
        Jälkikäteen huomatut sakkorenkaat, tuulilasin puuttumiset, katsastamattomuus jne. eivät ole myyjän vika, eikä siten myyjän velvollisuus ole niitä jälkikäteen korvatakaan. Piste.


    • outooo

      Mahtaako olla auki ollenkaan säännöllisesti, tietääkö kukaan...

    • J.k.a

      Kyllä on älä kanna huolta.

    • uoasiakas

      Onks tää joku perintäfirma?

    • Taivaskorajana

      Missäs tää liike oikein on, onko siinä missä autot karunvarressa, vai misä...

    • Yrittäjäitsekkin

      Soita jos osoite ei selviä lukemalla tai tuskinpa sulle puhelin numerokaan selviää jos et osaa lukea. :)

    • purkaamokamaa

      Ystäväni osti auton sieltä joka oli täysi "pommi", onko jotain takuita muutaman tonnin autossa?

    • purkaamokamaa

      Ystäväni osti auton joka oli täysi "pommi", onko jotain takuita muutaman tonnin autossa?

    • purkaamokamaa

      Ystäväni osti auton joka oli täysi "pommi", onko jotain takuita muutaman tonnin autossa?

    • purkaamokamaa

      Ystäväni osti auton joka oli täysi "pommi", onko jotain takuita muutaman tonnin autossa?

    • purkaamokamaa

      Ystäväni osti auton joka oli täysi "pommi", onko jotain takuita muutaman tonnin autossa?

    • purkaamokamaa

      Ystäväni osti auton joka oli täysi "pommi", onko jotain takuita muutaman tonnin autossa?

    • Toinenliike

      Ei kukaan anna halvalle autolle takuuta käytetty on aina käytetty.vai antaako asiakas myyjälle takuun kun tuo vaihtoauton joka on pelannu sillä moitteitta?

    • Reinikaine

      Laki sanoo että liikkeen myymissä autoissa on aina takuu, yksityisellä myyjällä ei minkäänlaista !
      Että jos olet tullut petetyksi, haeppa oikeutta itsellesi.

      • temppu76

        Taidat olla todellinen tonttu. Avauduhan hieman, mikä laki velvoittaa antamaan takuun käytetylle? Meillä ainakin paskat nakataan milleen takuille.


      • T.mar
        temppu76 kirjoitti:

        Taidat olla todellinen tonttu. Avauduhan hieman, mikä laki velvoittaa antamaan takuun käytetylle? Meillä ainakin paskat nakataan milleen takuille.

        Kuluttajansuojalaki ja viime kädessä käräjäoikeus!


      • ootan
        T.mar kirjoitti:

        Kuluttajansuojalaki ja viime kädessä käräjäoikeus!

        Pistä vellihousu nimi julki.äläkä esiinny millään muulla nimellä.aikä vätys oot ei pokkaa sanoo naamatustan


    • K688

      Kyllä se on myyjä joka tulee petetyksi kun jotkut asiakkaat ei kerro vaihtoauton todellista kuntoa rehellisesti vaan työntää kaiken paskan tietoisesti vaihdossa ja myyjä sen sitten korjaa ja maksaa näin se vaan on.millä myyjä voi tietää auton todellisen tilanteen kokonaisuudessaan jos asiakas ei sitä (rehellisesti) kerro.sairasta.

    • Janne.N

      Mä voin kans kertoo muutaman auton tässä reilun 20 vuoden aikana. Todella helppoo ostaa auto tuolta, koska rehellisesti kertovat viat

    • sherlok

      Onko kenelläkään muulla positiivista kerrottavaa tästä liikkeestä, kun liikkeen omistajilla?

      • Ainaepäileväinen

        Ostin paljon ajetun auton pari vuotta sitten, oli fiksattu paikkamaalattu, olin kovasti epäileväinen. 80000 huoletonta kilometriä oon ajellut, nyt tuli eka kunnon vika, en keksi miten voisin myyjää syyttää, toki nyt alkaa hieman korroosio iskeä, mutta on sillä mentykin ja suolaa on teillä ollut. Mistä tietää saatan poiketa toistekin kaupoille. Niin ja hinta oli nettiauton edullisin. Mulla kun on saituus veressä.


    • 78Joe

      Onko tää se autopurkaamo, siellä Nokialla?

    • mpyör

      Kävin jo toisen kerran tässä liikkeessä, eipä ollut nytkään ketään paikalla.

      • Huuhaakysyjä

        Et käsittänyt soittaa, et ymmärrä ottaa etukäteen yhteyttä niinkuin oikeat tosiostajat!


      • lukekaaneilmoitukset

        Siellä lukee liikkeen esittelyssäkin:

        "AVOINNA ARK.9-17 LA 10-14 Soita ja varmista paikalla olo."

        Eli "mpyör" saa käydä vaikka sata kertaa repimässä ovenkahvaa, jos ei luku- ja ymmärrystaito riitä, sekä siihen yhdistettynä rohkeus soittaa ja ilmoittaa tulemisestaan tuosta kehity.


      • mpyör
        lukekaaneilmoitukset kirjoitti:

        Siellä lukee liikkeen esittelyssäkin:

        "AVOINNA ARK.9-17 LA 10-14 Soita ja varmista paikalla olo."

        Eli "mpyör" saa käydä vaikka sata kertaa repimässä ovenkahvaa, jos ei luku- ja ymmärrystaito riitä, sekä siihen yhdistettynä rohkeus soittaa ja ilmoittaa tulemisestaan tuosta kehity.

        On niitä muitakin liikkeitä, jotka pitävät ovensa auki!


      • lukekaaneilmoitukset
        mpyör kirjoitti:

        On niitä muitakin liikkeitä, jotka pitävät ovensa auki!

        No niin, hyvä!
        Eikö silloin olekin ihan luonnollista ja järkevää käydä ilman ennakkoilmoitusta vain sellaisissa autoliikkeissä, jotka ilmoittavat olevansa
        a) avoinna siihen aikaan kun olet menossa ja
        b) myös paikalla siihen aikaan, kun olet menossa?
        Monilla autoliikkeillä kun lukee ilmoituksissaan / liikkeen esittelyteksteissä, etteivät ole päivystämässä tai paikalla esittelemässä autoja kuin vain etukäteen sopien. Kuten tässäkin liikkeen esittelyssä selkeästi lukee "Soita ja varmista paikalla olo." Kyllä se on silloin aivan turhaa ajanhukkaa mennä portin taakse ihmettelemään soittamatta etukäteen ilmoittaen tulostaan.
        Lukekaa ne ilmoitukset.


    • soikkeli62

      Omat kokemukseni positiiviset. Viimeksi tänään olin kaupoilla. Käytettyjen autojen kauppa, siinä missä muutkin vastaavat.

      Itse olen ajanut käytetyillä autoilla. Ostanut jopa AVK:lta muutaman käyttöauton perheelle. Kyllä ostajan pitää itsekin tutkia ja testata ostoksensa ennen kauppaa. Käytetty on käytetty ja voi tulla yllätyksiä, joita ei liikkeen myyjäkään välttämättä tiedä.

      Eri asia, mikäli myyjä on tietoinen "viasta". Kävi itselleni jokunen vuosi sitten kun menin autokaupoille Turkkuseen. Nimeltä mainitsematon merkkiautoliike rieskalähteentie 75:ssä. Kävin kauppaa ensin puhelimitse ja kyselin ajoneuvosta. Sähköpostillakin kysyin myyjältä "onko autossa jotain, mitä minun pitäisi tietää?" Kaikki on kunnossa, oli vastaus.

      Kyseessä oli Toyota Verso, ajettu 48tuh ja hinta 17000,- joten oletin sen olevankin kunnossa. Auto odotti pesuhallissa märkänä, juuri pestynä. Kaikki oli ok. Ajelin kotiin ja ihastelin keittiön ikkunasta, kahvia juodessani hieno ajopeliä. Silmiin pisti väriero puskurin ja lokasuojan välillä... lopputulos oli että auto oli kolaroitu kaksi eri kertaa. Edestä ja takaa. Maalaus oli tehty huonosti, roskia maalin alla ym.

      Tein reklamaation myyjälle, joka ensin kielsi kolaroinnit. Kun tavoitin edellisen omistajan ja hän oli myyjälle kertonut kaiken, automyyjä sanoi, ettei tuo autoa huononna. Tästä päädyin asianajalle ja kesti puolitoista vuotta, kunnes autoliike suostui maalauttamaan auton uudestaan.

      Tämä tarina nyt karkasi alkuperäisestä, mutta esimerkkinä yhdestä huonosta kaupasta(ni).

    • Salud

      Miksi vanhoihin autoihin ei saa taku teiltä
      en halua osta kun auto heti ei toimi?

      • karva.ooppeli

        Salud , mene koti , aja kameli .


    • Kierränkaukaa

      En kyllä ostaisi autoa tuosta liikkeestä enää, kerta riitti ainakin minulle, ei kiitos.

    • eienää

      ROMUN SAIN TÄÄLTÄ!

      • oletyytyväinensika

        Se on kiva että sait, muissa joutuu oikein maksaan


    • Koikkalainen

      Vaatikaa aina kirjallinen takuu, kaikkiin ostamiinne autoihin, niin itse olen aina tehnyt.

      Tietysti nämä "joppari" liikkeet , tuskin niitä edes noudattavat, tiedä häntä?

      • häntätietää

        Vaatia saa ja haluta voi vaikka kuun taivaalta... käytetyissä autoissa ei ole takuuta.

        Kaikki liikkeet noudattavat hyvin tai ainakin melko hyvin virhevastuuta, joka ei toki ole takuu. Noudattamattomuuksia on suhteellisen vähän, ottaen huomioon yli puoli miljoonaa kauppaa käytetyillä autoilla vuositasolla ja noudattamattomuuksia on vain muutamia kymmeniä. Noudattamattomuuteen ei liikkeen koko vaikuta lainkaan, koska ns. mustalla listalla on noudattamattomuuden vuoksi mm. Veho. Ja muutama muu iso ja pienempi autoliike.

        Jos sinulle on annettu takuu käytettyyn, onneksi olkoon! Takuun saa toki joskus, mutta vain erittäin vähän ajettuun, juuri ja juuri varsinaisen tehdastakuun menettäneeseen autoon; ja sekin pikkupräntillä takuuehdoin rajatusti.


    • takuunhaluava

      Isojen liikkeiden "roskia " näissä pikku puljuissa olevat autot, usein ovat.

    • Naurettaviavikisiöitä

      Isojen liikkeiden "roskia HA HA mistä ne roskat sinne isoihin liikkeisiin sitten tulevat? no teiltä yksityisiltä kusettajilta sitten itkette täällä kun painatte ite niitä piilovikasia autoja liikkeisiin.

    • takuunhaluava

      Ikänään en enää osta joppareilta liikkeestä!

      • job--job

        KUKKUU


    • lainmukaan

      käyttäkää kuluttajasuoja lakia hyväsenne, 6 kk takuu ja myös palautus oikeus , pitäisi niissä olla?

      • Vitun.Takuu.Uskovainen

        Buahahahaaa...!!??!!
        Kuluttajasuojassako 6kk takuu ja palautusoikeus...!!??!!??
        Herääppä nyt hei tähän todellisuuteen!!
        No ei ole. Piste.


    • Laki842-3

      Kyllä se vaan niin on, että autoilla on 7vrk palautusoikeus !

      • Vitun.Takuu.Uskovainen

        Herääppä nyt hei tähän todellisuuteen.
        Ei ole. Piste.


    • Kuluttaja

      Kaikissa oikeissa autoliikkeissä on tuo kyseinen palautus oikeus, se on täysin varma.

      "Sivukonttorit" on sivukonttoreita.

      • Kuluttajalle

        Herääppä nyt hei tähän todellisuuteen sinäkin.

        Käytettynä myydyn auton kaupassa palautusoikeutta ei automaattisesti ole missään autoliikkeessä, se on täysin varma.

        Tämä kaikissa autoliikkeissä, ellei toisin erikseen ole sovittu ja tämä erikoisehto/-sopimus palautusoikeudesta vielä erikseen kauppakirjaan kirjattu. Mikään oikea autoliike ei tuollaista palautusoikeutta myönnä ilmaiseksi yhdellekään asiakkaalle yhteenkään käytettyyn autoon, se on varma.

        Palautusoikeus on vain silloin, kun auton kauppa on tehty syystä tai toisesta "etäkauppana" ja auto toimitettu asiakkaalle kotiin vasta kaupan jälkeen toimitettuna. Silloin on etäkauppaehdoin asiakkaalla 14vrk oikeus palauttaa tavara ilman sen kummoisempaa syytä. Mutta tämä VAIN ETÄKAUPASSA, ei siis koskaan normaali liikkeessä tehdyssä normaalissa kauppatapahtumassa käytetystä autosta.


    • Palauttaja

      Herääppä nyt ” kauppias” talviuniltasi,
      Vastauksen palautus oikeuteen löydät kuluttaja asiamiehen sivuilta ja viime kädessä myös Suomen lakipykälistä!
      Tutustuppa niihin.

      • KauppiaatOnHereilläKyllä

        Voivoi sinua tietämätöntä...
        "Vastauksen palautus oikeuteen löydät kuluttaja asiamiehen sivuilta..."

        Näytäppäs sitten ao. linkistä etsien, missä kohtaa on KÄYTETYN AUTON palautusoikeuksista kerrottu, kiitos. Autoin sen verran, että nappasin sinulle linkit kilpailu- ja kuluttajaviraston sivustoille valmiiksi.
        Ps. kuluttaja-asiamieihiä ei ole ollut olemassakaan kymmeneen vuoteen... kuluttajaoikeusneuvoja on oikea termi.

        Yleisesti käytetyn auton kauppoja:
        https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/ajoneuvon-vika-tai-puute/kaytetyn-auton-virhe/

        Kaupanpurku tapauksia pari kpl:
        https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/ratkaisuja-riitoihin/autot/kaupan-purku/

        Käytettynä myydyn auton kaupassa palautusoikeutta ei automaattisesti ole missään autoliikkeessä, se on täysin varma. Palautusoikeus on vain silloin, kun auton kauppa on tehty syystä tai toisesta "etäkauppana" ja auto toimitettu asiakkaalle kotiin vasta kaupan jälkeen toimitettuna. Silloin on etäkauppaehdoin asiakkaalla 14vrk oikeus palauttaa tavara ilman sen kummoisempaa syytä.

        Tämän tietää kaikki hereillä olevat kauppiaat.


      • TietämättömyysVaikeni
        KauppiaatOnHereilläKyllä kirjoitti:

        Voivoi sinua tietämätöntä...
        "Vastauksen palautus oikeuteen löydät kuluttaja asiamiehen sivuilta..."

        Näytäppäs sitten ao. linkistä etsien, missä kohtaa on KÄYTETYN AUTON palautusoikeuksista kerrottu, kiitos. Autoin sen verran, että nappasin sinulle linkit kilpailu- ja kuluttajaviraston sivustoille valmiiksi.
        Ps. kuluttaja-asiamieihiä ei ole ollut olemassakaan kymmeneen vuoteen... kuluttajaoikeusneuvoja on oikea termi.

        Yleisesti käytetyn auton kauppoja:
        https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/ajoneuvon-vika-tai-puute/kaytetyn-auton-virhe/

        Kaupanpurku tapauksia pari kpl:
        https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/ratkaisuja-riitoihin/autot/kaupan-purku/

        Käytettynä myydyn auton kaupassa palautusoikeutta ei automaattisesti ole missään autoliikkeessä, se on täysin varma. Palautusoikeus on vain silloin, kun auton kauppa on tehty syystä tai toisesta "etäkauppana" ja auto toimitettu asiakkaalle kotiin vasta kaupan jälkeen toimitettuna. Silloin on etäkauppaehdoin asiakkaalla 14vrk oikeus palauttaa tavara ilman sen kummoisempaa syytä.

        Tämän tietää kaikki hereillä olevat kauppiaat.

        Näytäppäs sitten ao. linkistä etsien, missä kohtaa on KÄYTETYN AUTON palautusoikeuksista kerrottu, kiitos. Autoin sen verran, että nappasin sinulle linkit kilpailu- ja kuluttajaviraston sivustoille valmiiksi.

        Tuli aikas hiljasta?


      • NarisikaVaikeni

        Sinä "Palauttaja" taidatkin olla sellainen jokapaikan narisika?


    • Anonyymi

      Ystäväni ajoi 300km, kyseiseen liikkeeseen ostamaan autoa, josta se olikin myyty tällä välin, ennen kun olivat edes paikalle ehtineet,
      myyjä oli todennut vain, kollega myi, ei voi mitään?

    • Anonyymi

      Pelkkää negatiivista olen vain kuullut myös.

    • Anonyymi

      Toihan on täysin laitonta toimintaa,!!

    • Anonyymi

      En suositelen. Myy vain romu ei takutta

    • Anonyymi

      Vikaa lähes joka autossa, eivätkä korvaa vikoja , en suosittele kenellekään , kiertäkää todella kaukaa tämä jobbari liike!

      • Anonyymi

        Hyvä liike. kaikki autot huollettu ja leimattu ennen myyntiä. Pirkanmaalla pisimpään toimineita perhe yrityksiä eli hyviä autoja sieltä löytyy. Käy katsomassa niiden korjaamolta paljonko laittavat autoja kuntoon ennen myyntiä. Tai käy paikanpäällä itkemässä luulen että se toinen myyjä varsinkin keittää sulle kahvit.


    • Anonyymi

      Ostin ensimmäisen ja viimeisen auton tästä liikkeestä, täys paska.

      • Anonyymi

        Täys paskan on parempi tyytyä vain kävelemään noilla taidoilla.Jos ei ole ymmärrystä autoista.Voihan se tietty olla että on niin pahoja kulumia nivelissä ja kun oli niin "paska Ortopedi",että ei osannut edes operoida
        niitä kuntoon.Vali vali vali vali,kyllä näitä kaikesta inisiöitä piisaa.🤣🤣


    • Anonyymi

      Kaikenlaisia yrittäjiä sitä onkin.

    • Anonyymi

      Enpä ole tullut ajatelleeksi, mhhmmm, niin taitaa olla.

    • Anonyymi

      Ihan kamala paikka.

      • Anonyymi

        hyvä palvelu ja ennen kaikkea ehjiä huollettuja autoja.
        Kyllä toi kateus ja mustamaalaus on kamala sairaus kun näitä juttuja lukee.
        Jos nyt tämä liike porskuttaa jo viidettä vuosikymmentä etiäpäin ongelmitta niin ottaa se
        joitakin koville . Käy paikanpäällä paskaa jauhamassa jos olet niin...... nii in.....


    • Anonyymi

      Isoimmat itkijät ovat aina Pirkanmaalta,
      onko äidinmaidossa tullut valitusvirsi selkärankaan joka on venttiilikumia?
      Miksi Treen seudulta on aina suurin valittaja,
      eikä ole sattumaa vaan faktaa.
      Ämmämäisiä ,
      jotka eivät ota itse vastuuta mistään
      , on työläisen taustaisen opittua,
      kommarin virttä laulavan,
      aina joku muu maksaa,
      ja aina jonkun muun vika.

      • Anonyymi

        Mulkuimmat jobbarit ovat aina Pirkanmaalta,
        onko äidinmaidossa tullut mulkkuus selkärankaan joka on venttiilikumia?
        Miksi Treen seudulta on jobbarit aina suurimmat mulkut,
        eikä ole sattumaa vaan faktaa.
        Ämmämäisiä,
        jotka eivät ota vastuuta mistään
        on muilta rikollisilta opittua,
        olevinaan menestyjiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulkuimmat jobbarit ovat aina Pirkanmaalta,
        onko äidinmaidossa tullut mulkkuus selkärankaan joka on venttiilikumia?
        Miksi Treen seudulta on jobbarit aina suurimmat mulkut,
        eikä ole sattumaa vaan faktaa.
        Ämmämäisiä,
        jotka eivät ota vastuuta mistään
        on muilta rikollisilta opittua,
        olevinaan menestyjiä

        Voi hyvä lapsi, keksi nyt omia, älä matki kun osuu ja uppoo,
        itke jälleen äitis helmoihin, pikkulapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä lapsi, keksi nyt omia, älä matki kun osuu ja uppoo,
        itke jälleen äitis helmoihin, pikkulapsi.

        Voi hyvä jobbari, keksi jotain uutta, älä toista aina itseäsi kun osuu ja uppoo,
        itke jälleen isäs helmoihin, pikkujobbari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä jobbari, keksi jotain uutta, älä toista aina itseäsi kun osuu ja uppoo,
        itke jälleen isäs helmoihin, pikkujobbari.

        Ei isälläni ole helmoja, kuten sinulla sateenkaariperheessä jossa olet kasvanut ja sen huomaa kirjoitteluissasi, ole hyvä ja ,
        jatka taas matkimista kun et ymmärrä , ettet ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei isälläni ole helmoja, kuten sinulla sateenkaariperheessä jossa olet kasvanut ja sen huomaa kirjoitteluissasi, ole hyvä ja ,
        jatka taas matkimista kun et ymmärrä , ettet ymmärrä.

        Ei riitä, että olet mulkku jobbari. Vielä homofoobikko. Ei ihme, että teitä jobbareita pidetään vastenmielisinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä, että olet mulkku jobbari. Vielä homofoobikko. Ei ihme, että teitä jobbareita pidetään vastenmielisinä.

        Kateus, kateus........


        Jos et ole kateellinen ja katkera epäonnistuja, miksi kirjoitat, siinä syy,
        et ymmärrä , ettet ymmärrä,
        lue muuten moneen kertaan , niin et käsitä kuitenkaan,
        luetuta jollain täysjärkisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus, kateus........


        Jos et ole kateellinen ja katkera epäonnistuja, miksi kirjoitat, siinä syy,
        et ymmärrä , ettet ymmärrä,
        lue muuten moneen kertaan , niin et käsitä kuitenkaan,
        luetuta jollain täysjärkisellä.

        Kun ei muuta keksitä, jankutetaan "kateudesta". Seuravaksi varmaan köyhyys? Yrittäisit edes.


    • Anonyymi

      Nokian Slummi jobbari liike!!

    • Anonyymi

      Minulle kävi juuri noin myös, kiitos V….,,i
      Nähdään vielä!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      414
      4520
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      246
      2249
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1660
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      161
      1452
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      291
      1337
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1137
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1094
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1075
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      62
      1031
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      119
      967
    Aihe