Höh, se on nykyään Lotossa, Katariina siis.Missä Niko muka sitten on???
Miten Katariina voi olla Lotossa?
22
512
Vastaukset
- Teräs-Seppo
mee sinä sinne Pikku Kakkosen ääreen! Oot selvästi 6v! Ku se ei oo Katariina vaan Katariina Mäkelä nimisen hahmon näyttelijä Jasmin Hamid! Katariinan näyttelijä vaihtuu koska Jasmin lähti Lottoon. Katariina Mäkelä ja Jasmin Hamid on eri asia!
- Lottoaja nyt
No miten se voi vaihtua kun se on Lotossa? Keneen se vaihtuu ja mitä Niko sitten tekee? Vaihtuuko sekinmuka???
- salkkarit jyrää
Katariinaa tulee näyttelemään joku muu. Onhan Nikoaki näytellyt jotain 4 eri ihmistä täs vuosien varrella.
- qqf
Niin ja nää jaksot jotka nyt tulee on kuvattu joskus kesällä 6kk sitten. Eli vaikka vanha Katriina on jo lähtenyt se on ollut vielä kesällä mukana joita jaksoja nyt näytetään.
- fdsgdfgsdfg
katariina on nyt uransa huipulla. huippukirurgista lottopallojen pyörittäjäksi.
- Nähty jo!
No sehän arpoo muutenkin kenen kikulia ottais tänään itseensä. Ja Nikohan runQQii nykyään nettisivuilla.
- Teräs-Seppo
kattokaas kun Jasmin Hamid ei ole kirurgi vaan näyttelijä! Katariina Mäkelä on kirurgi! Ja Katariinan näyttelijä vaihdetaan! Jasmin Hamid ei silloin näyttele kirurgi Katariina Mäkelää vaan Jenni Banerjee! Jasmin lähtee Lotto pyörittäjäksi ja Jenni Banerjee tulee hänen tilalleen! Ymmärtääkö?
- En ymmärrä viestiäsi
Teräs-Seppo kirjoitti:
kattokaas kun Jasmin Hamid ei ole kirurgi vaan näyttelijä! Katariina Mäkelä on kirurgi! Ja Katariinan näyttelijä vaihdetaan! Jasmin Hamid ei silloin näyttele kirurgi Katariina Mäkelää vaan Jenni Banerjee! Jasmin lähtee Lotto pyörittäjäksi ja Jenni Banerjee tulee hänen tilalleen! Ymmärtääkö?
Siis Jenni Banerjee on nyt lotossa ja Katariina pysyy Salkkareissa?
- foffdgjjfgkuvnw
En ymmärrä viestiäsi kirjoitti:
Siis Jenni Banerjee on nyt lotossa ja Katariina pysyy Salkkareissa?
Sä oot sairas ja sun pitää mennä hoitoon
- juyuyuyu
jasmiina siis pyörittää lottopalloja ja katariina pysyy valelääkärinä?
Kyllä on joittenkin vaikea ymmärtää yksinkertaista asiaa.
- Teräs-Seppo
ei! Ku Jasmin lähtee Lotto muijaksi ja Jenni Banerjee jatkaa Katariinan näyttelemistä! Onko vaikee ymmärtää?
- jejee
siis mikä ihmeen banerjee?
- Teräs-Seppo
Niin siis Katariinan tulevan näyttelijän nimi on Jenni Banerjee... Sen sukunimi on Banerjee...
- jejee
no huhhuh!
- Lottoaja nyt
Alkuperäinen kysymys oli, miten Katariina voi olla Lotossa? Onko liian vaikeata??
- Joko selkiää?
Selkeä selitys tässä:
Katariina Mäkelä = fiktiivinen hahmo tv-sarjassa Salatut elämät
Jasmin Hamid = loton juontaja, Katariinan näyttelijä 2009-2014, lopetti kuvaukset lokakuussa kun lotto maikkarilla alkoi
Jenni Banerjee = Katariinan näyttelijä 2014-, aloitti kuvaukset lokakuussa, näkyy ruudussa myöhemmin keväällä
Joko selkis miksi Katariina on lotossa? Niko taas ei liity lottoon mitenkään.
- Vaihtuu salaa?
Minua askarruttaa, että jos Jenni tulee Katariinaksi Katariinan paikalle niin että huomataanko me se vaihtuminen.
- WEFEWFWEFWEF
Tahallaan joku vedättää kysymyksillään. ;)
- Rautalankamalli
Jas-min Ha-mid on näyt-te-li-jä ja hän siir-tyi Salk-ka-reis-ta lot-to-ty-tök-si.
Ka-ta-rii-na Mä-ke-lä on vain roo-li-hen-ki-lön ni-mi.
Ei se oo sen vaikeampaa matematiikkaa. - Tojo-Tero
Miksi joku jättää kirurgin työt ja ryhtyy bingoemännäksi? Onx se lotto sama ku bingo?
Ottaako se Katariina välityspalkkion niist lottovoitoista ja täten tienaa paremmi ku kirurgina?
Kyllähän sitä katariin muuten vois vaikka lykkiä, mut se on saanu liian monelta heppiä.- David_
Moi. Kuka meita nut autta, kun Katariina on lotolytö? Katarina on kiva.
David ja me muut mamut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690