Kirjoitus oli Jeesuksen veljet. Tiedätkö paljonko vaivaa näin sen eteen ja sinä heti poistit. Onko teillä oppi noin hataralla pohjalla että teille on erään kirjoitukset kiusallisia että pitää heti poistaa?
Miksi kirjoitus poistettiin???
29
150
Vastaukset
- loppuunkaluttua
Arvaisin, että kirjoituksesi sävy on ollut asiaton.
"Jeesuksen veljet" -aihe on kyllä kaluttu noin ziljoona kertaa täällä, hyökkääjät ovat voimalla propagoineet omaa antikatolista ideologiaansa, ja katolilaiset ovat yrittäneet väliin vastata katolisen kirkon kannan. Voisit alkajaisiksi etsiä aiemmilta sivuilta. Lue esittäytymisketjuni 25.1. ja ketju "Moderoinnista".
Palstasta pahimmillaan puolet on ollut yhtä Pyhää Mariaa, kun yksi asian omakseen ottanut sisälähetyssaarnaaja jäi kuukausiksi sitä tolkuttamaan. Ilman häntäkin melkein aina löytyy se valopää, jolle asia on uusi ja joka saa päähänsä käännyttää koko katolisen kirkon inttämällä asiasta riittävän pitkään Suomi24:ssä, jossa peruskatolilainen ei muutenkaan ole vuosikausiin viitsinyt käydä.
Olen ilmoittanut, että tässä suhteessa linja on ainakin aluksi se, että tähän mennessä Pyhästä Mariasta kirjoitetut kymmenet ketjut ja sadat viestit riittävät. Palstalle on voitava tulla kokematta joutuneensa syytettyjen penkkiin. Muuten palsta jää vain muutaman tappelupukarin tantereeksi.- jo riittää
Olemme tainneet saada palstan lähimenneisyyden olosuhteet huomioon ottaen järkevimmän mahdollisen luotsin. Kiitos katoliikki siitä, että olet ottanut tämän hankalan tehtävän hoitaaksesi ja että hoidat sitä tehokkaasti.
- Kunnia Jeesukselle
Tuo on Suomi24 sääntöjen vastaista. Myös toisinajattelijoilla on oikeus kirjoittaa. Eikä tuo Jeesuksen veljet edes loukannut ketään: On vain arvatenkin kiusallista vain eräille. Tee itse katoliikki asaiallinen kirjoitus mihin näet paljon vaivaa ja kuvittele sitten miltä se oikein tuntuu kun se heti poistetaan ja täysin aiheetta ja sääntöjen vastaisesti.
- samakuin edellä
jo riittää kirjoitti:
Olemme tainneet saada palstan lähimenneisyyden olosuhteet huomioon ottaen järkevimmän mahdollisen luotsin. Kiitos katoliikki siitä, että olet ottanut tämän hankalan tehtävän hoitaaksesi ja että hoidat sitä tehokkaasti.
"Olemme tainneet saada palstan lähimenneisyyden olosuhteet huomioon ottaen järkevimmän mahdollisen luotsin. Kiitos katoliikki siitä, että olet ottanut tämän hankalan tehtävän hoitaaksesi ja että hoidat sitä tehokkaasti."
Ainakin aiattomimman josta pitää tehdä huomautus ylläpidolle Kunnia Jeesukselle kirjoitti:
Tuo on Suomi24 sääntöjen vastaista. Myös toisinajattelijoilla on oikeus kirjoittaa. Eikä tuo Jeesuksen veljet edes loukannut ketään: On vain arvatenkin kiusallista vain eräille. Tee itse katoliikki asaiallinen kirjoitus mihin näet paljon vaivaa ja kuvittele sitten miltä se oikein tuntuu kun se heti poistetaan ja täysin aiheetta ja sääntöjen vastaisesti.
Olen ilmoittanut ylläpitoon linjani sekä sen perustelut palstan poikkeuksellisen tilanteen vuoksi, kun perustelin haluani luotsiksi, ja saanut sille hyväksymisen. Olen keskustellut linjasta ja joistain poistoista senkin jälkeen, ja saanut myös niille hyväksymisen. Tunnet linjan, ja päätät itse siitä, yritätkö sen vastaisia kirjoituksia läpi. Vastuu siitä on sinulla itselläsi.
Sain myös kuulla, että linjasta on tullut ylläpitoon paljon hyvää palautetta. Kiitän siitä, koska se kertoo että palstaan tunnetaan ensi kertaa pitkiin aikoihin jonkin asteista luottamusta. Kun se saadaan palautettua, voi moderointikin jonkin verran muuttua.
Lopuksi kertaus Suomi24:n säännöistä:
"Luotsit käyttävät harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla on tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä."- PPietari
jo riittää kirjoitti:
Nykyisellä luotsilla on varmasti hyvä tarkoitus, mutta menetelmä ei ehkä ole paras mahdollinen. Itse olen sillä linjalla, että "suu on tukittava" järkevällä ja totuudenmukaisella argumentoinnilla. Sensuuri ei kuulu katoliseen lähetystyöhön, jota mielestämme täällä teemme.
- PPietari
katoliikki kirjoitti:
Olen ilmoittanut ylläpitoon linjani sekä sen perustelut palstan poikkeuksellisen tilanteen vuoksi, kun perustelin haluani luotsiksi, ja saanut sille hyväksymisen. Olen keskustellut linjasta ja joistain poistoista senkin jälkeen, ja saanut myös niille hyväksymisen. Tunnet linjan, ja päätät itse siitä, yritätkö sen vastaisia kirjoituksia läpi. Vastuu siitä on sinulla itselläsi.
Sain myös kuulla, että linjasta on tullut ylläpitoon paljon hyvää palautetta. Kiitän siitä, koska se kertoo että palstaan tunnetaan ensi kertaa pitkiin aikoihin jonkin asteista luottamusta. Kun se saadaan palautettua, voi moderointikin jonkin verran muuttua.
"Luotsit käyttävät harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla on tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä."Huom! Siinä ei lue "yksinvaltaa".
Sitä paitsi mielestäni luotsi ei nauti absoluuttista immuniteettia. Jos leikkiin ryhtyy, pitää se myös kestää, eli osallistuessaan keskusteluun, pitää hänen, aivan kuten muidenkin, sietää ja vastata kritiikki, eikä yksinvaltiaasti poistaa viestejä, kun ne eivät tue käsitystä omasta virheettömyhdestä. - katolilainen minäkin
PPietari kirjoitti:
Huom! Siinä ei lue "yksinvaltaa".
Sitä paitsi mielestäni luotsi ei nauti absoluuttista immuniteettia. Jos leikkiin ryhtyy, pitää se myös kestää, eli osallistuessaan keskusteluun, pitää hänen, aivan kuten muidenkin, sietää ja vastata kritiikki, eikä yksinvaltiaasti poistaa viestejä, kun ne eivät tue käsitystä omasta virheettömyhdestä.Kyllä luotsi ON yksinvaltias. Hänen ei tarvitse pitää palstan nimimerkkien keskuudessa demokraattisia äänestyksiä siitä, mitä viestejä mahdollisesti pitäisi/saisi poistaa.
Olen hyvin tyytyväinen katoliikin toimintaan, vaikka jonkin poistetun keskustelun mukana on omiakin kirjoituksiani kadonnut. Asiallinen keskustelu on nyt mahdollista, kun rasittavimmat häiriköt on saatu pois. Facebookin keskusteluryhmä on vienyt täältä aktiivisia katolilaisia, mutta eiväthän siellä kaikki ole. Luulen että täälläkin siistimpi keskustelulinja elpyy vähitellen. - PPietari
katolilainen minäkin kirjoitti:
Kyllä luotsi ON yksinvaltias. Hänen ei tarvitse pitää palstan nimimerkkien keskuudessa demokraattisia äänestyksiä siitä, mitä viestejä mahdollisesti pitäisi/saisi poistaa.
Olen hyvin tyytyväinen katoliikin toimintaan, vaikka jonkin poistetun keskustelun mukana on omiakin kirjoituksiani kadonnut. Asiallinen keskustelu on nyt mahdollista, kun rasittavimmat häiriköt on saatu pois. Facebookin keskusteluryhmä on vienyt täältä aktiivisia katolilaisia, mutta eiväthän siellä kaikki ole. Luulen että täälläkin siistimpi keskustelulinja elpyy vähitellen.Poistaessaan viestejä, hän käyttää harkintavaltaa. Harkinnassa voi erehtyä. Osallistuessaan keskusteluun, häntä koskevat samat säännöt kuin kaikkia muitakin. Kommentteja, jotka eivät miellytä, ei hän voi poistaa.
PPietari kirjoitti:
Huom! Siinä ei lue "yksinvaltaa".
Sitä paitsi mielestäni luotsi ei nauti absoluuttista immuniteettia. Jos leikkiin ryhtyy, pitää se myös kestää, eli osallistuessaan keskusteluun, pitää hänen, aivan kuten muidenkin, sietää ja vastata kritiikki, eikä yksinvaltiaasti poistaa viestejä, kun ne eivät tue käsitystä omasta virheettömyhdestä.Olen samaa mieltä siinä, että keskusteluun osallistuessaan luotsi on vain yksi keskustelija. Se ei kuitenkaan koske moderointia, jossa olen lähinnä pyrkinyt tekemään tilannetta ja periaatteitani tiettäväksi.
Tavallisessa keskustelussa luotsin ei tietenkään pidä käyttää moderointioikeuttaan siksi, että joku on eri mieltä.
Suomi24:n sääntö, jonka mukaan luotsista, luotsin toiminnasta ja poistetuista viesteistä ei keskustella, on muuten syntynyt sitä varten että sellaiseen keskusteluun ei riittäisi yhdenkään luotsin aika. Jos luotsi sanoo että eipäs, voi toinen aina sanoa että juupas. Sellaisen keskustelun polkaisee käyntiin jokainen, jota luotsin toiminta ei miellytä, ja jokainen erillinen keskustelu kestää kyllä vähintän päivätolkulla, jos sille linjalle lähtee.- Kunnia Jeesukselle
katoliikki kirjoitti:
"Luotsit käyttävät harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla on tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä."Aika ihmeellistä jos tuollaisen on Suomi24 hyväksynyt. Näyttää kyllä hyväksyvän kasiken kuten helluntalaisen luotsin luterilaiseen keskusteluun ja poistolinja on sen mukainen.
- Kunnia Jeesukselle
katoliikki kirjoitti:
Olen samaa mieltä siinä, että keskusteluun osallistuessaan luotsi on vain yksi keskustelija. Se ei kuitenkaan koske moderointia, jossa olen lähinnä pyrkinyt tekemään tilannetta ja periaatteitani tiettäväksi.
Tavallisessa keskustelussa luotsin ei tietenkään pidä käyttää moderointioikeuttaan siksi, että joku on eri mieltä.
Suomi24:n sääntö, jonka mukaan luotsista, luotsin toiminnasta ja poistetuista viesteistä ei keskustella, on muuten syntynyt sitä varten että sellaiseen keskusteluun ei riittäisi yhdenkään luotsin aika. Jos luotsi sanoo että eipäs, voi toinen aina sanoa että juupas. Sellaisen keskustelun polkaisee käyntiin jokainen, jota luotsin toiminta ei miellytä, ja jokainen erillinen keskustelu kestää kyllä vähintän päivätolkulla, jos sille linjalle lähtee.Aika yksin puheluksi se luotsin osalta kyllä menee jos ei edes erimieltä saa olla asioista ja on tiukka linja mistä ei saa kirjoittaa. Tulee kyllä mieleen ddr ja stasin touhut. Mutta ei katolinen usko ole koskaan mitenkään demokraattinen ollutkaan ei ole paavia saanut vastustaa
- PPietari
jo riittää kirjoitti:
Sääntöjenvastainen viesti! Poistakaa!
Kunnia Jeesukselle kirjoitti:
Aika yksin puheluksi se luotsin osalta kyllä menee jos ei edes erimieltä saa olla asioista ja on tiukka linja mistä ei saa kirjoittaa. Tulee kyllä mieleen ddr ja stasin touhut. Mutta ei katolinen usko ole koskaan mitenkään demokraattinen ollutkaan ei ole paavia saanut vastustaa
Lue uudestaan edellä kirjoittamani. Siinä sanotaan juurikin, että eri mieltä saa olla. Tarkennan:
1. Mielipide ei sinänsä voi olla poiston syy.
2. Luotsi osallistuu keskusteluun tavallisena keskustelijana, eikä saa poistaa viestejä siksi, että ne ovat vastakarvaan kirjoitettuja. - Edelleen on voimassa Suomi24:n sääntö, jonka mukaan luotsista, hänen toiminnastaan tai poistoista ei keskustella.
Olet siinä oikeassa, että katolinen kirkko ei ole kunnostautunut uskon totuuksien muuttamisessa äänestyspäätöksillä.PPietari kirjoitti:
Nykyisellä luotsilla on varmasti hyvä tarkoitus, mutta menetelmä ei ehkä ole paras mahdollinen. Itse olen sillä linjalla, että "suu on tukittava" järkevällä ja totuudenmukaisella argumentoinnilla. Sensuuri ei kuulu katoliseen lähetystyöhön, jota mielestämme täällä teemme.
Olen täysin samaa mieltä PPietarin kanssa. Asia on käytävä asiallisella keskustelulla ei poistamalla. Poistaminen katolisten puolelta osoittaa että heillä ei ole kaikki kunnossa
katoliikki kirjoitti:
Lue uudestaan edellä kirjoittamani. Siinä sanotaan juurikin, että eri mieltä saa olla. Tarkennan:
1. Mielipide ei sinänsä voi olla poiston syy.
2. Luotsi osallistuu keskusteluun tavallisena keskustelijana, eikä saa poistaa viestejä siksi, että ne ovat vastakarvaan kirjoitettuja. - Edelleen on voimassa Suomi24:n sääntö, jonka mukaan luotsista, hänen toiminnastaan tai poistoista ei keskustella.
Olet siinä oikeassa, että katolinen kirkko ei ole kunnostautunut uskon totuuksien muuttamisessa äänestyspäätöksillä.Mielipiteeni vuoksi on kirjoituksiani poistettu
- Voi hyvänen
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä PPietarin kanssa. Asia on käytävä asiallisella keskustelulla ei poistamalla. Poistaminen katolisten puolelta osoittaa että heillä ei ole kaikki kunnossa
Ongelma on, että sinä et tunnu ymmärtävän "asiallisella keskustelulla" samaa kuin muut. Sinun mielestäsi asiallista keskustelua on, että jankutat kuukaudesta toiseen omaa uskonkäsitystäsi katolilaisuuspalstalla, piittaamatta muista kirjoittajista ja heidän vastauksistaan, saati siitä, että sinua jatkuvasti muiden viesteissä pidetään rasittavana häirikkönä.
Tulee kyllä mieleen, että ihan kaikki ei ole kunnossa. Mutta se ei tule mieleen palstan katolilaisten kirjoituksista eikä käyttäytymisestä.
Oletko koskaan miettinyt, minkälaisilla metodeilla omaa sanomaa kannattaa viedä muille? Mietipä, olisitko kovin altis kuuntelemaan ja uskomaan ihmistä, joka jatkuvasti hyökkää, kiusaa, ei kuuntele sinua, ei lähde kimpusta lukuisista pyynnöistäsi huolimatta, kuurona vain toitottaa sinun omia pyhimpiä tuntojasi loukkaavaa itse kehittelemäänsä uskomusmaailmaa? Voi hyvänen kirjoitti:
Ongelma on, että sinä et tunnu ymmärtävän "asiallisella keskustelulla" samaa kuin muut. Sinun mielestäsi asiallista keskustelua on, että jankutat kuukaudesta toiseen omaa uskonkäsitystäsi katolilaisuuspalstalla, piittaamatta muista kirjoittajista ja heidän vastauksistaan, saati siitä, että sinua jatkuvasti muiden viesteissä pidetään rasittavana häirikkönä.
Tulee kyllä mieleen, että ihan kaikki ei ole kunnossa. Mutta se ei tule mieleen palstan katolilaisten kirjoituksista eikä käyttäytymisestä.
Oletko koskaan miettinyt, minkälaisilla metodeilla omaa sanomaa kannattaa viedä muille? Mietipä, olisitko kovin altis kuuntelemaan ja uskomaan ihmistä, joka jatkuvasti hyökkää, kiusaa, ei kuuntele sinua, ei lähde kimpusta lukuisista pyynnöistäsi huolimatta, kuurona vain toitottaa sinun omia pyhimpiä tuntojasi loukkaavaa itse kehittelemäänsä uskomusmaailmaa?Teille ei ole asiallinen keskustelu missä kritisoidaan omaa oppia? Länsimaiseen yhteiskuntaan kyllä kuuluu myös arvostelun vapaus
- Voi hyvänen
Teille ei ole asiallinen keskustelu missä kritisoidaan omaa oppia? Länsimaiseen yhteiskuntaan kyllä kuuluu myös arvostelun vapaus
Taaskaan et yhtään piitannut kirjoituksesta, johon tämän laitoit "vastaukseksi". Et sinä keskustele, sinä toitotat.
Mielipiteeni vuoksi on kirjoituksiani poistettu
Syy on loputon inttäminen ja aikaisemmin myös panettelu. Jos et kykene näkemään eroa mielipiteeseen, et kuulu tälle palstalle.
- 13+4
Voi hyvänen kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt, minkälaisilla metodeilla omaa sanomaa kannattaa viedä muille? Mietipä, olisitko kovin altis kuuntelemaan ja uskomaan ihmistä, joka jatkuvasti hyökkää, kiusaa, ei kuuntele sinua, ei lähde kimpusta lukuisista pyynnöistäsi huolimatta, kuurona vain toitottaa sinun omia pyhimpiä tuntojasi loukkaavaa itse kehittelemäänsä uskomusmaailmaa?"inun mielestäsi asiallista keskustelua on, että jankutat kuukaudesta toiseen omaa uskonkäsitystäsi katolilaisuuspalstalla"
Sanamies toimii samalla tavalla kaikilla palstoilla. Jokainen lukija osaa tehdä, jos ei heti niin hetken päästä, oikeat johtopäätökset sellaisen henkilön totuuksista, joka ei kykene totuuksistaan keskustelemaan. Tämä sama koskee kaikkia muitakin ideologioita. - 6+18
Aika ihmeellistä jos tuollaisen on Suomi24 hyväksynyt. Näyttää kyllä hyväksyvän kasiken kuten helluntalaisen luotsin luterilaiseen keskusteluun ja poistolinja on sen mukainen.
Kyllähän täällä sanoa voi mitä vaan, mikä pitää paikkansa on kokonaan toinen asia. Sen kun laitat valitusta menemään ylläpidolle. Katolilaisuudesta keskustellaan muuallakin, missä tämän palstan luotsin oikeudet eivät päde.
Voi hyvänen kirjoitti:
Taaskaan et yhtään piitannut kirjoituksesta, johon tämän laitoit "vastaukseksi". Et sinä keskustele, sinä toitotat.
Mitä asiatonta on sitten Jeesuksen veljet kirjoituksessa???
Mitä asiatonta on sitten Jeesuksen veljet kirjoituksessa???
Luetko lainkaan sinulle kirjoitettuja vastauksia tai palstan linjaa?
Olen ilmoittanut, että kymmenet Pyhä Maria -aiheiset ketjut ja sadat viestit riittävät toistaiseksi. Syyt olen pariinkin kertaan kertonut. Tähän sinun on tyytyminen. Jos et pysty mistään muuasta keskustelemaan, voit tietysti kokea, että ilmaisun vapauttasi on rajoitettu.
Tärkeitä syitä ovat myös loputon inttäminen ja aikaisemmin myös panettelu.- 14:41
katoliikki kirjoitti:
Olen ilmoittanut, että kymmenet Pyhä Maria -aiheiset ketjut ja sadat viestit riittävät toistaiseksi. Syyt olen pariinkin kertaan kertonut. Tähän sinun on tyytyminen. Jos et pysty mistään muuasta keskustelemaan, voit tietysti kokea, että ilmaisun vapauttasi on rajoitettu.
Tärkeitä syitä ovat myös loputon inttäminen ja aikaisemmin myös panettelu.Sanamies-Multipersoona tekee samaa muillakin palstoilla.
Asialliset keskustelijat kaikkoavat niiltä,
kun ei ylläpito reagoi valituksiin mitenkään
eikä Luotsit osaa sitä myöskään tehdä :P
Alatyylin sanat,rasismi ja panettelu/herjaukset ei houkuta ko.
Sanamiehen terrorisoimille palstoille menemään.
. - nähty itte
Aika ihmeellistä jos tuollaisen on Suomi24 hyväksynyt. Näyttää kyllä hyväksyvän kasiken kuten helluntalaisen luotsin luterilaiseen keskusteluun ja poistolinja on sen mukainen.
^^ Sanamies haukkuu muilla palstoilla
niitten Luotsia h.o.m.o.ksi eikä niitä viestejä ole poistettu :D katoliikki kirjoitti:
Tärkeitä syitä ovat myös loputon inttäminen ja aikaisemmin myös panettelu.Kyllä luen. Minä selasin keskusteluja pitkälle taaksepäin enkä nähnyt yhtään Maria keskustelua. Kaikki oli poistettu. Eikö silloin voisi edes yksi olla? Koska Maria kuuluu olennaisesti katolilaisuuteen enkä voi sitä ymmärtää, että miksi siitä ei voisi edes keskustella.
katoliikki kirjoitti:
Syy on loputon inttäminen ja aikaisemmin myös panettelu. Jos et kykene näkemään eroa mielipiteeseen, et kuulu tälle palstalle.
Nyt sanot aivan väärän todistuksen lähimmäisestäsi. Mitään sellaista ei ole ollut mitä sinä väität "inttämiseksi! eikä panettelua ole lainkaan ollut.
Täällä on ollut minun osalta vain asiallista keskustelua myös toisen opin kritisointi on asiallista keskustelua. Teille on vain tuo Maria kiusallinen asia ja siksi ette salli siitä keskustelua
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo706703Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583113- 322289
- 201868
- 131867
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto221862Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131582- 181549
- 101539
- 521538