Minulla on kokopäivän iskenyt takaraivon alueelle, hiukan kovasta alaspäin, painottuu enemmän vasemmalle puolelle, vihlova aaltomainen kipu.
Kipu kestää 1-5 sekunttia, aivan hirveän tuntuinen, kyllähän sen kestän.
kivun välit ovat 0,3-2 minuuttiin jolloin ne toistavat jälleen itseään.
Illan mittaa kivut ovat vain voimistuneet, olen käynyt happihyppelyllä, mutta ei ole ollut apua, mistä voisi johtua?
Kireät niskat?
Vihlova kipu takaraivossa
3
593
Vastaukset
- makuulleenjuuttunut
Korjaan hiukan korvasta alaspäin ja painottuu enemmän vasemmalle puolelle
- Mahdollisiavaiheita
En usko että kireät niskat aiheuttaisi tuota, sillä itselläni on niin jumissa toi yläselkä ja niskan seutu. Hierojalla jos käyn niin seuraava päivä menee kuumeessa.
Oletko nostellut jotain painavaa lähiaikoina? Mahdollista on että sinulla on revähtänyt siellä niskalihas. Itselläni kerran tuli aivan tajuton kipu niskaan kun nostin 20kg käsipainon niin nopeasti maasta kuin kykenin. Mutta sitä ei kestänyt kuin se hetki ja se oli ohi. Toinen mahdollisuus on että se kohta missä pääkallo yhdistyy selkärankaan on saattanut jotenkin muljahtaa joka aiheuttaa kipua. Jos kipu vaivaa, käy lääkärissä. Itselläni on tapana se ''Jos kipu on sietämätön, siinä vaiheessa lääkäriin'' - Tghvb
Mullaki tulee pää kipiäksi välillä, ku alkaa vituttaa! Kyllä, vitutus aiheuttaa kipua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733