Nettiseurat

123478

Tervetuloa kuuntelemaan seuroja !

17

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ITSE PIRU

      HÄIVY HIHHULI

      • ap.

        Ei saa suuttua noin pienistä :)


      • HELVETIN KEKÄLEET
        ap. kirjoitti:

        Ei saa suuttua noin pienistä :)

        HÄIVY HIHHULI HIHHULIPALSTOILLE


    • Magazine!!
    • Kumiankka

      Yakovko siellä seilorin sielua kalastelee?

      • ap.

        En oo Yakov, oon vl.


    • aIbatrossi

      toi hihhuli onkii maallikkoasaarnaajahuijari Wihtori Lindroos

      kirjottelee melkke ain puskist-----näkyy useikkis käyvän mun proffiilii penkomas

      http://www.youtube.com/watch?v=Vs0q3HNnAOw

      Wihtorin käy köpelösti viäl, ellei tua sääntöjen vastainen uskontojen paasaus ml-paltalla lopu

      Wihtrin sielun veli uhakaili jo murhalla ja melska oven takana ku sen ajukopassa paapattavat jumalat käski

      asijaan on jo poliisi ottanu hihhulit tarkkailuun

      Eix mode voisi blokata hihhulit pois, ku asijaviästeikin blokataan

      • tuosta viitakkeesta tul mieleen, et harmittaa ku en uruguaysta voinut tuoda mieleistäni viidakkoveistä, ku se ei olis mahtunut matkalaukkuun, eikä käsitavaroissa niitä saa kuljettaa :(


      • vl..

        Surkea esitys tuo video :(


      • aIbatrossi
        monte24 kirjoitti:

        tuosta viitakkeesta tul mieleen, et harmittaa ku en uruguaysta voinut tuoda mieleistäni viidakkoveistä, ku se ei olis mahtunut matkalaukkuun, eikä käsitavaroissa niitä saa kuljettaa :(

        Sun kuvassakin on replica kukri--nepalilaine gurghapuukko


      • hurmahenkinen hullu

    • vl:t ovat

      aina netissä, kun eivät saa katsoa telkkaria. Polttavat tupakkaa ketjussa kun eivät saa juoda viinaa.

      • horny pope

        vl:n ilotaloihin saa 50% alea, jos on omat lapset fölis

        hihhulien soidinaikaa


      • puskahihhuli

    • ioioyuioyuoyuoyu
      • Wihtori Norrgård

        http://www.youtube.com/watch?v=Q1gMB2q7eAI

        hihhulit änkeää vankilohinkin käännyttelemään kahelix

        yxk helluflikka oli sellis venkulan molo suussa ja sanoi puhaltavansa

        Pahahenkkee ulos----------tuikohan se henki piaruna ulos


    • abandon_

      Wihtori kävi usein minunkin profiilissani silloin, ku ol saanut minut banniin kirjoittelemassa minun nikilläni.Mustalais- Lindroos itse pitää domaineja, joissa itse kysyy ja itse vastaa.
      Muttei tajunnut sitä, että bannatuunakin näen vierailijat profiilissani.

      En paljastanut miten bannin voi kumota helpostikin, vaan kirjoittelin puskana vain.
      Voisin rekkautuakin, mutten ainakaan ainakaa ennen, kuin suoli pystyy estämään toisten profiiilehin ja privaposteihinkiin pääsyn ilman salasanaakin.

      Osi kivat punapäiset tyttäret Mustalais- Wihtorilla on<3

      Tässä Wihtori saarnaa:


      https://www.youtube.com/watch?v=T0vM4TfVn2M

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe