ISO,IHANA ,ISOT ,HYVÄT MYYNTI PÖYDÄT..VALOISA.UUSI KIRPPIS.OLLUT NOIN PUOLI VUOTTA..Sinne nyt.kipin kapin.40 euroa.2 viikkoa tarjous.autolla hyvät parkki paikat.KANNATTAA TUTUSTUA.
TUUSULASSA..SULAN PORTTI LUKEE KATOLLA.
25
1283
Vastaukset
- olenkokeillut....
nyt joukolla kokeilemaan uutta.kannattaa.tosi hyvät myynti pöydät.kauppa käy,siinä,kun jossain muuallakin.paremminkin.
- tyytyväinen asiakas
Second Hand Heaven on nimeltään tuo Tuusulassa Sulanportissa oleva uusi ihana kirpputori. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, se on nimen omaan iso ja valoisa ja siisti. Tilavat loossit ja SIISTIÄ TAVARAA. Omistaja ei ota sinne huonoa tavaraa, vaan jos vastaan tulee likaista tai rikkinäistä niin ne poistetaan myynnistä.
Olen itse myynyt siellä tavaraa ja ostanut paljon hyvää tavaraa halvalla. Ei ole jobbareita myymässä...ainakaan sellasia mitä olisin minä huomannut. Ihana ystävällinen ja avulias henkilökunta.
Toivoisin että ihmiset löytäisi tuon kirpputorin kunnolla että pysyisi pystyssä. Koska se on Tuusulan paras kirppari. EIKÄ HAISE UMMEHTUNEELLE ja hyllyjen välissä mahtuu liikkumaan niin rattailla kuin pyörätuolillakin :) - Onneton yritys
tyytyväinen asiakas kirjoitti:
Second Hand Heaven on nimeltään tuo Tuusulassa Sulanportissa oleva uusi ihana kirpputori. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, se on nimen omaan iso ja valoisa ja siisti. Tilavat loossit ja SIISTIÄ TAVARAA. Omistaja ei ota sinne huonoa tavaraa, vaan jos vastaan tulee likaista tai rikkinäistä niin ne poistetaan myynnistä.
Olen itse myynyt siellä tavaraa ja ostanut paljon hyvää tavaraa halvalla. Ei ole jobbareita myymässä...ainakaan sellasia mitä olisin minä huomannut. Ihana ystävällinen ja avulias henkilökunta.
Toivoisin että ihmiset löytäisi tuon kirpputorin kunnolla että pysyisi pystyssä. Koska se on Tuusulan paras kirppari. EIKÄ HAISE UMMEHTUNEELLE ja hyllyjen välissä mahtuu liikkumaan niin rattailla kuin pyörätuolillakin :)TYHJÄÄ PÖYTÄÄ SILMINKANTAMATTOMIIN (tilanne helmikuun loppu)
TYHJÄÄ PÖYTÄÄ SILMINKANTAMATTOMIIN
eli älä mainosta tuota olematonta kirppistäsi enää täällä!!!! - Ärsyrrtävää!!!!
Onneton yritys kirjoitti:
TYHJÄÄ PÖYTÄÄ SILMINKANTAMATTOMIIN (tilanne helmikuun loppu)
eli älä mainosta tuota olematonta kirppistäsi enää täällä!!!!Ihan huijausta koko paikka!!!
Kävin viikonloppuna ja pöydät edelleen tyhjiä tai sama myyjä (=samaa tavaraa) yritetty levittää jopa 5-6 pöytään, jotta paikka näyttäisi edes joten kuten täydeltä.
En usko, että pysyy kauaa pystyssä.
Harmi, että tämäkin yrittäjä on todennäköisesti saanut starttiavustuksen tähän "yritykseensä", ja markkinointitaidot on jonkun suomi24-mainonnan tasolla. Josta esimerkkinä kämäkin keskustelu, jota omistaja ilmeisesti yrittää epätoivoisesti pitää yllä... hoh hoijaa..
- 1+20
En uskalla mennä, jos siellä aloittajan kirjoitusvirhevirus tarttuu. Toinenkin kirjoitus taitaa olla aloittajalta, samaa sönkötystä sekin.
- Säihkis0865
Kirppis on edelleen lähes tyjä. Samojen myyjien pöytiä (samoja tuotteita) saattaa olla 5 kpl!! Ei vaikuta kovinkaan lupaavalta...
Sinänsä kirppis on siisti ja valoisa.
Olisi hyvä, jos Hyrylään saadaan kilpailija Femmatorille. Siellä kun on ongelmia: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12020973
- MYYNTI PÖYDÄT
MYYNTI PÖYDÄT
parkki paikat- asiaa on..
asia
T'RKEÄMPI.kun JOKU kirjoutus virhe.tuo sinunkin kohellus.puuta heinää. - anonyymi1
Se MITÄ kirjoitetaan on tärkeämpi kuin MITEN kirjoitetaan että onko se nyt aivan kieliopillisesti oikein kirjoitettu. Pääasia että ihmiset kirjoittaa ja antaa kehuja jos on aihetta. Liian harvoin saa lukea täältä mitään hyvää, yleensä kaikesta pelkkiä haukkuja. Ihmisten tuntuu olevan todella vaikea antaa kiitosta mistään.
- UUSI JA SIISTI.
anonyymi1 kirjoitti:
Se MITÄ kirjoitetaan on tärkeämpi kuin MITEN kirjoitetaan että onko se nyt aivan kieliopillisesti oikein kirjoitettu. Pääasia että ihmiset kirjoittaa ja antaa kehuja jos on aihetta. Liian harvoin saa lukea täältä mitään hyvää, yleensä kaikesta pelkkiä haukkuja. Ihmisten tuntuu olevan todella vaikea antaa kiitosta mistään.
Aivan.on hyvä kirppis.suosittelen.Tosi hyvät parkki paikat.voi hyvin kärryllä työntää tavarat sisälle.Helpottaa kantamista.Myynti pöydät on kookkaat.Mahtuu tavaraa.isompaakin.Uusi hinta lappu järjestelmä.Jo on kumma,jos ei myyjille ja asiakkaile kelpaa.Jopparit ei kuulu vakio kalusteeseen.Kyllä niitä,tietty käy.Mutta eivät ole henkilö kuntaa.Ensimmäisenä ronkkimassa herkut päältä.
- Ei kiinnosta
UUSI JA SIISTI. kirjoitti:
Aivan.on hyvä kirppis.suosittelen.Tosi hyvät parkki paikat.voi hyvin kärryllä työntää tavarat sisälle.Helpottaa kantamista.Myynti pöydät on kookkaat.Mahtuu tavaraa.isompaakin.Uusi hinta lappu järjestelmä.Jo on kumma,jos ei myyjille ja asiakkaile kelpaa.Jopparit ei kuulu vakio kalusteeseen.Kyllä niitä,tietty käy.Mutta eivät ole henkilö kuntaa.Ensimmäisenä ronkkimassa herkut päältä.
Kyllä sama kirjoitusvirhekirjoittaja on kehumassa. Liikaa kehuja saa aikaan sen etten minä ainakaan mene katsomaan.
- yksinkertainen.
Ei kiinnosta kirjoitti:
Kyllä sama kirjoitusvirhekirjoittaja on kehumassa. Liikaa kehuja saa aikaan sen etten minä ainakaan mene katsomaan.
mene muualle vikisemään kirjoutus virheistä.sulla on virhe korvien välissä.
- öööööööö
yksinkertainen. kirjoitti:
mene muualle vikisemään kirjoutus virheistä.sulla on virhe korvien välissä.
?:
- kirjoutus virhe
asiaa on.. kirjoitti:
asia
T'RKEÄMPI.kun JOKU kirjoutus virhe.tuo sinunkin kohellus.puuta heinää.kirjoutus virhe
- jobbari tai ei
UUSI JA SIISTI. kirjoitti:
parkki paikat.Myynti pöydät
hinta lappu järjestelmä.......mä en jaksa enää, joku piruilee selvästi täällä.
Miksei muuten ne jobbarit kuulu vakio kalusteisiin?
- 10+2
Apukouluaatu se täälläkin tekee karhunpalvellusta tälle kirppikselle.
- hyvät myynti pöydät.
Kyllä siellä asiakkaita käy,mutta vuokratkaa niitä paikkoja sinne.Siitä se vilske alkaa.
- Tuusulan herkku.
hyvät myynti pöydät. kirjoitti:
Kyllä siellä asiakkaita käy,mutta vuokratkaa niitä paikkoja sinne.Siitä se vilske alkaa.
Oli siisti,fiksu paikka.Kipaisin sunnuntaina.
- TUUSULASSA ON HERKKU.
Tuusulan herkku. kirjoitti:
Oli siisti,fiksu paikka.Kipaisin sunnuntaina.
KANNATTAA TUTUSTUA PAIKKAAN.JOKAISEN KIRPPIKSEN KÄVIÄN.ON HERKKU..TOSIAAN.MYYMÄÄN SINNE.KIPIN KAPIN.
- Vuokraan paikankin.
TUUSULASSA ON HERKKU. kirjoitti:
KANNATTAA TUTUSTUA PAIKKAAN.JOKAISEN KIRPPIKSEN KÄVIÄN.ON HERKKU..TOSIAAN.MYYMÄÄN SINNE.KIPIN KAPIN.
Ostin ja olin tyytyväinen.Váloisa tila.
- hyvää kannattaa odotella
hyvä alku.vähän hidas.
- ELEKTRONIIKAN OSTAJA
Ostan Femmatorilta ja Second Hand Heavenista elektorniikkaa, jos nurkissa lojuu elektroniikkaa laittakaa myyntiin halvalla hinnalla.
- liikettä asiakkaat.
tulee ok paikka..kun jenki menis sinne vaan.pöytiä vuokraamaan.niin se alkaa.hyvä.huomioikaa parkki paikka.hyvä.
- On kaikki kohdallaan
liikettä asiakkaat. kirjoitti:
tulee ok paikka..kun jenki menis sinne vaan.pöytiä vuokraamaan.niin se alkaa.hyvä.huomioikaa parkki paikka.hyvä.
On outo juttu.kun ei kelpaa.hyvä kirpputori.
- vuokraamaan paikkoja..
On kaikki kohdallaan kirjoitti:
On outo juttu.kun ei kelpaa.hyvä kirpputori.
KYLLÄ SIELLÄ ELÄMÄÄ ON.Piristyy koko ajan.Viihtyisä paikka.kannattaa tutustua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2616597Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2156171Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385630Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1444947Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi263762Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1843685Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313435HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333133Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3192739Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan272585