Kertokaa nyt joku

apua tarviin

Mitä pitäs tehä, muuttaa toiselle puolen Suomea?
Eli olen uskossa oleva nainen. Ja meillä on miehen kanssa lapsi. Tää mies ei oo uskossa, ei olla naimisissa ja asutaan erillään.
Ja tää on todellinen ongelma, koska ollaan paljon tekemisissä ja asutaankin lähekkäin.
Olen rukoillut että mies tulis uskoon ja olen kertonut miehelle että en enää hänen kanssaan seksiä harrastele koska ei olla naimisissa. Kuitenkaan se ei oo antanu periks ja ei tarvittu ku se yks pien hetki, kun en voinut vastustaa kiusausta....
Niin tein syntiä.
Ja teon jälkeen pyysin Herralta anteeksi, mutta jotenkin en tunne yhtään mitään..
Rakastan Jeesusta. Ja olen rukouksin pystynyt välttämään aikaisemmin lankeamasta. Kyllä Jeesus tietää että on ollut vaikeaa pitää näppejään erossa tuosta miehestä...
Mutta mitä teen...muutanko kauas pois jotta ei tarvitsisi nähdä miestä, joka ei kuitenkaan halua ees naimisiin kanssani. Kuitenkin hän kuulema mua rakastaa...
Mutta haluan että myös kunnioittaisi mun uskoani.
En voi jatkaa näin että heikkona hetkenä teen jotain mitä joudun katumaan jälkeenpäin.

16

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pentoikk2
    • OttoPetteri

      Toisin sanoen, asetat uskonnon ja siihen sekoamisen, rakastamasi miehen ja elämisen hänen kanssaan, edelle?
      Kumpi Sinulle on tärkeämpi? Mies ja lapsesi isä vai jonkin uskonnollisen yhdistyksen julistama "pelastusoppi"?( >>Olen rukoillut että mies tulis uskoon...

    • apua tarviin

      Noh noh OttoPetteri. En mielellään tarvi vastauksia uskottomilta ihmisiltä koska te ette ymmärrä, kun on antanut elämänsä Jeesukselle, että ei enää tahdo elää synnissä..
      Niin joudun tekemään sen valinnan, joko uskomaton mies tai Jeesus.
      No valitsen Jeesksen, koska mies ei mun sieluani pelasta ja pidän Jeesusta parhaimpana ystävänä, johon voin aina luottaa, toisin kuin mieheen.
      Mutta, sitten tulee se hetki, kun ei kykene rukoilemaan ja ei ole voimaa vastustaa kiusausta...
      Sitä lankeaa niin helposti...

      • ....

        Voi sinua raukkaa. Ei siinä rukoilu auta kun Jumalan luomat vietit saavat vallan.
        Pidä vain Jeesusta parhaimpana ystävänäsi jos haluat, hän ei kuitenkaan ole läsnä kuin pääsi sisällä.
        Mies ja lapsi ovat todellisuutta. Teet väärin lastasi kohtaan jos erotat hänet isästään "kun et pysty vastustamaan kiusausta". Jos olisin ilkeä nauraisin , mutta säälin sinua enemmän.


    • bää

      no mutta jos sinä muuttaisit etelään niin "naps" samassa hetkessä olet syntiä tekemässä, jonkin ventovieraan kanssa. ja se ei nyt ole oikein kaunista katseltavaa uskovalle. rukoilen puolestasi, sillä sitä tarvit. ja että miehesi tulisi uskoon. jos itse olisin sinä, niin antaisin mahdollisimman moneen seurakuntaan esirukouspyynnön, että miehesi tulisi uskoon. vain rukous auttaa tässä tilanteessa. ja rukousta jatkaa niin kauan, kuin se tuottaa tulosta.

    • apua tarviin

      Miksi ventovieraan kanssa?? En joudu olemaan tekemisissä jonku vieraan kanssa niinkuin nyt exäni kanssa. Me ollaan asuttu yhdessä, meillä on lapsi.
      Ja on asioita mitä hoidetaan yhdessä...Joudun tänään ja viikonloppuna näkemään häntä.
      Tietenkin rukoilen ja pidän pääni jos jotain yrittää...
      Mutta helpompaa ois ku muuttaisin pois...

      • .....

        Voiko noin yksinkertaisia ihmisiä olla? Kyllä luonnolliset vietit kulkevat mukanasi muutat mihin hyvänsä. Ennenpitkää ne saavat yliotteen. Jos nyt tyytyisit lapsesi isään, ei olisi pelkoa että heikkona hetkenäsi retkahdat johonkin hyvin vaikeaan tapaukseen, niin tulee käymään jos et hommaa lukollista siveysvyötä ja viskaa avainta kaivoon.


    • Aika haastava tilanne on tosiaan on,ei landeemuseen tarvitse jäädä siitä voi noust,saada anteeksi antamus,yhdessä uskavan sisarenkanssa paneutua rukousen asian puolesta.
      Siinä nähdään se synti joka meissä asuu sitoo myös meitä,kahlee on saatava poikki sen jälkeen tunnustamisen ja anteeksi antamus.
      Toisen uskovan kanssa hän voi julistaa anteeksi annon,suostuuko mie keskusteluun liitto ehjäksi en sin olisi saatava,siitä olisi lähdettävä.
      Uudesti syntyneillä uskovilla on sama auktoriteetti kuin jeesuksllakin.
      apua tarviin
      vastaus

    • Ano Jumalalta

      Jeesuksen nimessä ja rukoilen sitä sinulle ja rukoilkaa toisetkin että saisit Jumalalta voimaa ja siunausta tässä ja kaikissa asioissa elämääsi. Kiitetään Isää myös Jeesuksen nimessä kaikesta hyvästä, ja Herra johdattaa niitä jotka häneen turvaa, varmuudella aina.

      • apua tarviin

        Kyllä. Aina pitää muistaa kiittää siitä kaikesta hyvästä mitä Jeesus meille antaa ja on antanut. Nää on näitä koetuksia,ja valitettavasti nyt itse epäonnistuin...


      • Et ole koskaan
        apua tarviin kirjoitti:

        Kyllä. Aina pitää muistaa kiittää siitä kaikesta hyvästä mitä Jeesus meille antaa ja on antanut. Nää on näitä koetuksia,ja valitettavasti nyt itse epäonnistuin...

        epäonnistunut Jumalassa kun turvaat Jeesukseen, jostain syystä vain ei aina maan päällä Jumalan tahto pääse tapahtumaan mahdollisesti anovien ihmisten elämässä. Jeesuksen opetuslapset eivät voineet sitä yhtä riivattua auttaa ja Jeesus helpotti sen riivatun elämää ajamalla sen riivaajan siitä riivatusta.

        Myös meidän elämässä emme ymmärrä näitä asioita sillä ovat erikoisia ja Jumalan puheet ja teot maan päällä aika harvinaisia ihmeissä vaikka yleisiä niissä jokapäiväisissä asioissa. Toki voidaan myös miettiä mikä on Jumalan ja mikä ihan sitä luomistyöhön perustuvaa mutta Jumalassa silti tapahtuvaa maan päällä myös. Yksikään atomi ei koossa pysyisi ilman Jumalan asetuksia ja voidaan miettiä onko se Jumalan tekoa vai luomiseen perustuvaa luonnollista.

        Kannattaa jatkossakin aina turvata Jumalaan Jeesuksen nimessä ja epäonnistumista ei ole ihmiselle kun kiittää ja turvaa Jumalaan Jeesuksen nimessä vaan juuri sitä mitä Jumala tahtookin ja viisaat myös tekee, ja kaikilla on aikansa maan päällä, myös ihmisen ja Jumalan suhteella ja ihmisten elämällä ja kaikella. Kun Jeesus kuoli ristillä ja sitä ennen sanoi "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?" oli tietysti siihen tilanteeseen se sopiva sana, mutta myöhemmin jälleen Jeesus nousi kuolleista ja Isän oikealle puolelle nousi ja istuu siellä.

        Nyt meillä ihmisillä on se koetuksen aika ja vaikka ei Jumala aina vastaisi kuten tahdomme, niin kuitenkin on turvaaminen ja kiittäminen aina ihmisen hyvä osa Jumalassa Jeesuksen nimessä, aivan varmasti ja kun olemme Jumalan edessä ei meitä tästä syytetä eikä nykyisessäkään ajassa vaan hyvää annetaan vaikka vain vähänkin tai sitten paljonkin mutta emme vain sitä ymmärrä, sillä mitä tapahtuisi ilman sitä mitä olemme jo saanneet ja paljonkin sillä uskon kautta on vanhurskaus ja Jeesukseen turvaaminen on rakkautta sillä on sitä mitä Jeesus on meitä opettanut tekemään. Rakastetaan palavasti Jeesusta eli turvataan armoonsa enemmän kuin mihinkään muuhun, ja mammona on se vaihtoehto ihmisille, ja erilaiset vakuutukset ja asema ja rikkaus helposti. Kiitetään Isää Jeesuksen nimessä.


    • .....

      Et sinä luonnollisia viettejäsi pääse pakoon vaikka muuttaisit maapallon toiselle puolelle.
      Uskovaiset tekevät elämän vaikeaksi, vain avioliitossa olevat saavat nauttia seksistä ja rakastelusta.
      On julmaa että ilman vihittyä puolisoa jääneet joutuvat pidättymään, se aiheutta suurta tuskaa ja kärsimystä. Kaikki normaalia elämää rajoittavat säännöt ovat ihmisten keksimiä, eivät Jumalasta. Jos luet raamattua, ei siellä ole kirkollisesta vihkimisestä mainintaa, pelkkä sopimus riitti.
      Jätä omaan arvoonsa uskovaisten säännöt ja nauti elämästäsi.
      Jumala ei ole pikkumainen, ihmiset ovat.

    • apua tarviin

      Kiitos vastauksista. Joo en syytä missään tapauksessa miestä siitä että itse tein syntiä. Rukoilen ja tosissani koitan elää Jumalan tahdon mukaan.
      Tarvitsen Pyhän Hengen voimaa tässä, koska yksin en kykene taistelemaan vastaan.
      Uskon, että kun rukoilee ja jaksaa uskoa ja odottaa, niin Herra antaa sen oikean puolison.
      En pyydä muuta kuin että, miehen tulisi rakastaa Jeesusta enemmän kuin ketään muuta. Ja sen takia tää lapsen isä ei ehkä ole se....jos nyt rupeisin oleen sen kanssa, niin oma uskoni ei ehkä kestäisi. Niin erilaisia on meiän ajatukset ja maailma...

      • nimimerkki1

        jos nyt Jeesus ilmestyisi oikeasti eteesi eika vain puhuisi raamatusta tulkiten niin eikohan han sanoisi etta ela iloisessa parisuhteessa miehesi kanssa ja lopulta hankin tulee ymmartamaan uskon salaisuuden.

        ei suinkaan se sanoisi etta lapsista isat erottamalla jumalan onni tuodaan ihmisten elamaan. se mita harkitset ja oletat on vaarin niin isaa kuin lapsia kohtaan. aiot siis kivulla estaa jotain minka koet olevan jumalaa vastaan. usko nyt jumalan rakkauteen ja seuraa sydamesi rakkauden aanta alaka hajoita perhetta mika sinulla on.


    • ---------

      Synti on siinä että tekee omaa tahtoaan vastaan, rakastatko häntä vai et?
      Ei naisenkaan tarvitse antaa periksi.
      Oman tilan voi ottaa koska vain, Jumala kunnioittaa ihmisen omaa tahtoa.
      Mitään sellaista rajojen ylittämistä ei oikeasti ole koska meillä on perisynti.

    • Tutki Raamatusta

      Jeesuksen opetus ja anoa Herran totuudellista hyvää opetusta ja puhetta ja tee sen mukaan kun sen Herran armon ja totuuden saat tässä asiassa. Menneitä ei voi ihminen muuttaa mutta anteeksi annetaan ja hyvää hengellistä elämään ja elämä on sitä Jumalalle tärkeitä ja rakkaus ja usko ja toivo, näitä anotaan sinulle ja itselle ja kaikille Jeesuksen nimessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe