Olen yksin koko ajan.Ainoat keskustelut minulla on kaupan kassalla:"päivää ja kiitos".
En osaa enää edes kunnolla puhua,niin kauan olen ollut yksin.
Mikä neuvoksi?
Ei mikään.Näin olkoon.
Yksin 24/7 ei 7 tuntia
19
1406
Vastaukset
- Nyt loppu se vikinä
Mee töihin.
Töissä ei välttämättä saa ystäviä, eikä töissä olla ystäviä hakemassakaan, vaan tekemässä töitä.
Oman kokemukseni mukaan, jos ei kouluaikana ollut ystäviä, niin ei niitä saa myöhemminkään elämässä. Duunia voi kyllä paiskia niin paljon kuin jaksaa.
- yritän auttaa
Mene rohkeasti mukaan kaikkiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin.
Jos ei ole rahaa osallistua, niin mene ilmaistapahtumiin. Käy kirjastossa, seurakaunnan tapahtumista. kaikilla paikkakunnillöa on ilmaisa tialisuuksia.
Voi kysyä Kirkon diagonilta apua myös taloudellisesti. Voit mennä myös vapaaehtoistyöhön.
Lue, kuuntele radioo ja katso TV:tä. Mutta tuo ei poista yksinäisyyttä.
Pidä yhteyttä suklulaisiin ja tuttaviin, soita ja sano että tulet käymään. - Pitkäaikatyötön
Kotona voi puhua myös yksinään, sitä ei mikään laki kiellä, eikä muita ole kummeksimassa. Se on aivoille hyväksi ja pitää puhekykysi tallella. Katso vaikka tv:stä keskusteluohjelmaa ja vastaa itse kysymyksiin ja kommentteihin.
Naapuriakin saa tervehtiä; Se on hyvää käytöstä eikä ole haitaksi, vaikka hän siihen jopa vastaisi :-) - fdfd
moi nimi ja osoite
- goku1
mehän voitaisiin auttaa toisiamme mistä oot kotoisin
- Korkea kynnys
Mie on yksinäinen, poakamieäs. 68v.
Vakavaranen kuitennii.
Pietari Penisvaaran kuppeelta.
Yli 30 ladyt älkää vaivautiuko - heippsaa
Korkea kynnys kirjoitti:
Mie on yksinäinen, poakamieäs. 68v.
Vakavaranen kuitennii.
Pietari Penisvaaran kuppeelta.
Yli 30 ladyt älkää vaivautiuko22 v tytteli kiinnostaakos??;))
- korkea kynnys
heippsaa kirjoitti:
22 v tytteli kiinnostaakos??;))
No ja mikä ettei, varmasti ja viimesen päälle.
Ann aosoitteet. Ensimmäisellä tapaamisella ei meiän tarvi mennä heiti pitaa syvemmälle. Mutta myöhemmein jos olet kunnon ihminen ja taitava niin..
voiaan lyyä rytkyt yhteen ja harrastaa mahotonta petielämää.
Pietari Penisvaaran kuppeelta. - Anonyymi
korkea kynnys kirjoitti:
No ja mikä ettei, varmasti ja viimesen päälle.
Ann aosoitteet. Ensimmäisellä tapaamisella ei meiän tarvi mennä heiti pitaa syvemmälle. Mutta myöhemmein jos olet kunnon ihminen ja taitava niin..
voiaan lyyä rytkyt yhteen ja harrastaa mahotonta petielämää.
Pietari Penisvaaran kuppeelta.saatanan pedofiili painu helvettiin
- Anonyymi
Kannattaa tehdä räväkämpi pelinavaus. Kysele siltä kaupan kassalta vaikka
"Miten päivä on alkanut ja onko rakas muistanut pitää hyvänä. "
Jos ilmenee että rakasta ei ole, niin siinä on selkeä markkinarako
jatkaa keskustelua pidempäänkin. Koskaan ei pidä luovuttaa .- Anonyymi
Lopeta vanha nostamine
- Anonyymi
Mitäs, jos tietämättäsi voitkin yllättävän hyvin - yksinäisyydestäsi huolimatta?
- Anonyymi
Yksinäinen elää suorastaan yltäkylläisyydessä, kun ei ole muita kuluttamassa
samassa taloudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäinen elää suorastaan yltäkylläisyydessä, kun ei ole muita kuluttamassa
samassa taloudessa.Rahaakin jää säästöön varmasti aivan hulvattomia määriä.
- Anonyymi
Ihminen viihtyy parhaiten yksin, mutta kun se kyllästyttää, niin voi
hakeutua sellaisiin harrastuksiin tai vapaa-ajan rientoihin , mistä
löytyy kosolti seuraa tai jopa asuin- ja parittelukumppani. Lue ääneen nettiä tai kirjoja. Puhetaito pysyy. Myös myöhäisillan monologit ajatusvirrasta tyhjille seinille käy.
- Anonyymi
Voihan sitä hakeutua vaikka vapaaehtoistoimintaan, niin saa juttukavereita.
- Anonyymi
Ihmiset on erilaisia esim. itse en ollut ihmisten kanssa tekemisissä vuosiin eikä se haittaa yhtään mitään päin vastoin en ole eläissäni tuntenut itseäni terveemmäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962