ei mitään painajaisia,tyyppi vaan tulee uniini.
marraskuussa yritin unessa pirun pojalta kusettamalla saada oikeat lottonumerot, se saatana hiujas lopulta huijas miuta :(
kuinka järkevää on kusettaa taikka edes yrittää kusettaa saatanan poikaa
toistuvat unet saatanasta
14
308
Vastaukset
- profeetta Lefa
no nyh se Yakov manaa sua pois Manitou uskonnost
et inkkarikin sialu pääsee Uuteen Jerusalemiin - madre de monte
Joutaak minu poika Puto Tonto sinne abrasando de fuego
Putopoikalla on huva kassialma ruso, una que llamas :sialu= Alma
los charruas quire Puto para brazas de fuego - madre de monte
http://www.youtube.com/watch?v=mq34_aQkG6g
mine mama tujo antta sull manajan
ett Yakov karkkaa - rosestar
olen kolme kertaa punaisen sarvekkaan kanssa nainut. no mutta kaikilla on unet
- rosestar
aIbatrossi kirjoitti:
onko se väärin nähdä unia?
miks ei se manaaja tuu jo?
Montenkin olisi syytä keskittyä rauhallisimpiin iltasatuihin ennen maate menoa
- Musti-
monten äitillä vaan on tapana kertoa iltasatuja elukoitten jullikoista
Ocelista kanavrasketuista ja inkkarilapsia syövistä ötlkoista tms
minäkin lapsena tykkäsin saduista, joissa ketunketäle kävi kanavarkaissa
Olivat opttavaisia tarinoita neh
Nyt en aikuisena luota oveliin foxyleidein yhtään enää Musti- kirjoitti:
monten äitillä vaan on tapana kertoa iltasatuja elukoitten jullikoista
Ocelista kanavrasketuista ja inkkarilapsia syövistä ötlkoista tms
minäkin lapsena tykkäsin saduista, joissa ketunketäle kävi kanavarkaissa
Olivat opttavaisia tarinoita neh
Nyt en aikuisena luota oveliin foxyleidein yhtään enääNo sehän on surullista kuulla.
Ihmisten suurimpia vitsauksia on, että he erkaantuvat luonnosta. Keinotodellisuus luo pohjan peloille, joiden yhteys oikeiden pelkojen kohteelle saattaa virheellistyä.
Metsissä tassutellessani seuraan kiinnostuneena eläinten jättämiä jälkiä. Missä sammalikossa hirvi on maannut, nähnyt ahman kovertaman kuopan, etsinyt karhunpesiä ja seuraillut soilla niiden reittejä, sekä laittanut merkille niiden raatelemia kantoja. Järviseuduilla kuulee erinäisten lintujen konsertteja, on kiinnostavaa seurata joutsenparin elämää, nähdä majavan uivan hampaat irvessä ja minkin vievän pentueensa turvaan uuteen pesään. Vaikka tapaan vuosittain turhankin paljon kyykäärmeitä, niin en silti lakkaa kummastelemasta niiden viihtyvyyttä tietyillä seuduilla - muurahaisista ja ihmisistä piittamaatta. Kettuja tapaan enemmän eteläsuomessa kuin pohjoisimmilla korpiseuduilla.
Kokemukseni eläinlajeista on opettanut, että uhka niiden taholta on verrattain pieni. Ihmiset ovat suurempi uhka vapaudessa eläville kuin ne koskaan. Samoin ihminen voi olla suurin peto toiselle ihmiselle.
Se mikä meitä ihmisiä yhdistää noihin vapaana liikkuviin, niin yhteistä on epäluuloisuus ja arkuus toista lajia kohtaan. Harvemmin muistetaan, että se toinen todennäköisesti pelkää yhtä paljon kuin itsekin.
Painajaisiin hirviöistä kehoitan suhtautumaan samalla lailla.
Lasten saduissa puhutaan paljon asiaa. Se mitä aikuiset eivät enää lukemastaan ymmärrä, niin pelko on se suurin ase itseä vastaan, ei toisen oveluus.- aImis
elisakettu kirjoitti:
No sehän on surullista kuulla.
Ihmisten suurimpia vitsauksia on, että he erkaantuvat luonnosta. Keinotodellisuus luo pohjan peloille, joiden yhteys oikeiden pelkojen kohteelle saattaa virheellistyä.
Metsissä tassutellessani seuraan kiinnostuneena eläinten jättämiä jälkiä. Missä sammalikossa hirvi on maannut, nähnyt ahman kovertaman kuopan, etsinyt karhunpesiä ja seuraillut soilla niiden reittejä, sekä laittanut merkille niiden raatelemia kantoja. Järviseuduilla kuulee erinäisten lintujen konsertteja, on kiinnostavaa seurata joutsenparin elämää, nähdä majavan uivan hampaat irvessä ja minkin vievän pentueensa turvaan uuteen pesään. Vaikka tapaan vuosittain turhankin paljon kyykäärmeitä, niin en silti lakkaa kummastelemasta niiden viihtyvyyttä tietyillä seuduilla - muurahaisista ja ihmisistä piittamaatta. Kettuja tapaan enemmän eteläsuomessa kuin pohjoisimmilla korpiseuduilla.
Kokemukseni eläinlajeista on opettanut, että uhka niiden taholta on verrattain pieni. Ihmiset ovat suurempi uhka vapaudessa eläville kuin ne koskaan. Samoin ihminen voi olla suurin peto toiselle ihmiselle.
Se mikä meitä ihmisiä yhdistää noihin vapaana liikkuviin, niin yhteistä on epäluuloisuus ja arkuus toista lajia kohtaan. Harvemmin muistetaan, että se toinen todennäköisesti pelkää yhtä paljon kuin itsekin.
Painajaisiin hirviöistä kehoitan suhtautumaan samalla lailla.
Lasten saduissa puhutaan paljon asiaa. Se mitä aikuiset eivät enää lukemastaan ymmärrä, niin pelko on se suurin ase itseä vastaan, ei toisen oveluus.Höpö höpö satutäti
- aIbatrossi
elisakettu kirjoitti:
No sehän on surullista kuulla.
Ihmisten suurimpia vitsauksia on, että he erkaantuvat luonnosta. Keinotodellisuus luo pohjan peloille, joiden yhteys oikeiden pelkojen kohteelle saattaa virheellistyä.
Metsissä tassutellessani seuraan kiinnostuneena eläinten jättämiä jälkiä. Missä sammalikossa hirvi on maannut, nähnyt ahman kovertaman kuopan, etsinyt karhunpesiä ja seuraillut soilla niiden reittejä, sekä laittanut merkille niiden raatelemia kantoja. Järviseuduilla kuulee erinäisten lintujen konsertteja, on kiinnostavaa seurata joutsenparin elämää, nähdä majavan uivan hampaat irvessä ja minkin vievän pentueensa turvaan uuteen pesään. Vaikka tapaan vuosittain turhankin paljon kyykäärmeitä, niin en silti lakkaa kummastelemasta niiden viihtyvyyttä tietyillä seuduilla - muurahaisista ja ihmisistä piittamaatta. Kettuja tapaan enemmän eteläsuomessa kuin pohjoisimmilla korpiseuduilla.
Kokemukseni eläinlajeista on opettanut, että uhka niiden taholta on verrattain pieni. Ihmiset ovat suurempi uhka vapaudessa eläville kuin ne koskaan. Samoin ihminen voi olla suurin peto toiselle ihmiselle.
Se mikä meitä ihmisiä yhdistää noihin vapaana liikkuviin, niin yhteistä on epäluuloisuus ja arkuus toista lajia kohtaan. Harvemmin muistetaan, että se toinen todennäköisesti pelkää yhtä paljon kuin itsekin.
Painajaisiin hirviöistä kehoitan suhtautumaan samalla lailla.
Lasten saduissa puhutaan paljon asiaa. Se mitä aikuiset eivät enää lukemastaan ymmärrä, niin pelko on se suurin ase itseä vastaan, ei toisen oveluus.Elsa kettu ketäle on vaan tän Udmurtiasssa asustelelvä hiirienpydydtäjätär
Kaik reffipalsta äämät tykkäämukaas mettäs paseerramisest hehheeh
mänis troppikin vidakkooa laskevan kuun aikkaan machetella raivaamaan polkua
ku ravut ja kääremeet napsii sukkanauhoja
tulee ämmäll äkkiä miästä ikävä aIbatrossi kirjoitti:
Elsa kettu ketäle on vaan tän Udmurtiasssa asustelelvä hiirienpydydtäjätär
Kaik reffipalsta äämät tykkäämukaas mettäs paseerramisest hehheeh
mänis troppikin vidakkooa laskevan kuun aikkaan machetella raivaamaan polkua
ku ravut ja kääremeet napsii sukkanauhoja
tulee ämmäll äkkiä miästä ikäväSamantekevää mitä muut naiset puuhaa, mutta minä nyt olenkin eräänlainen mettän peikko. Suomi luontoineen kelpaa tutkimuskentäksi edelleen ja saa niissä metsissä tarvittaessa vähintäin yhtä hyvän hien aikaiseksi kuin viidakossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18609Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437
