toistuvat unet saatanasta

ei mitään painajaisia,tyyppi vaan tulee uniini.
marraskuussa yritin unessa pirun pojalta kusettamalla saada oikeat lottonumerot, se saatana hiujas lopulta huijas miuta :(

kuinka järkevää on kusettaa taikka edes yrittää kusettaa saatanan poikaa

14

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • profeetta Lefa

      no nyh se Yakov manaa sua pois Manitou uskonnost

      et inkkarikin sialu pääsee Uuteen Jerusalemiin

    • madre de monte

      Joutaak minu poika Puto Tonto sinne abrasando de fuego

      Putopoikalla on huva kassialma ruso, una que llamas :sialu= Alma

      los charruas quire Puto para brazas de fuego

    • madre de monte
    • rosestar

      olen kolme kertaa punaisen sarvekkaan kanssa nainut. no mutta kaikilla on unet

    • monte24

      miks ei se manaaja tuu jo?

    • Montenkin olisi syytä keskittyä rauhallisimpiin iltasatuihin ennen maate menoa

      • Musti-

        monten äitillä vaan on tapana kertoa iltasatuja elukoitten jullikoista
        Ocelista kanavrasketuista ja inkkarilapsia syövistä ötlkoista tms

        minäkin lapsena tykkäsin saduista, joissa ketunketäle kävi kanavarkaissa

        Olivat opttavaisia tarinoita neh

        Nyt en aikuisena luota oveliin foxyleidein yhtään enää


      • Musti- kirjoitti:

        monten äitillä vaan on tapana kertoa iltasatuja elukoitten jullikoista
        Ocelista kanavrasketuista ja inkkarilapsia syövistä ötlkoista tms

        minäkin lapsena tykkäsin saduista, joissa ketunketäle kävi kanavarkaissa

        Olivat opttavaisia tarinoita neh

        Nyt en aikuisena luota oveliin foxyleidein yhtään enää

        No sehän on surullista kuulla.

        Ihmisten suurimpia vitsauksia on, että he erkaantuvat luonnosta. Keinotodellisuus luo pohjan peloille, joiden yhteys oikeiden pelkojen kohteelle saattaa virheellistyä.

        Metsissä tassutellessani seuraan kiinnostuneena eläinten jättämiä jälkiä. Missä sammalikossa hirvi on maannut, nähnyt ahman kovertaman kuopan, etsinyt karhunpesiä ja seuraillut soilla niiden reittejä, sekä laittanut merkille niiden raatelemia kantoja. Järviseuduilla kuulee erinäisten lintujen konsertteja, on kiinnostavaa seurata joutsenparin elämää, nähdä majavan uivan hampaat irvessä ja minkin vievän pentueensa turvaan uuteen pesään. Vaikka tapaan vuosittain turhankin paljon kyykäärmeitä, niin en silti lakkaa kummastelemasta niiden viihtyvyyttä tietyillä seuduilla - muurahaisista ja ihmisistä piittamaatta. Kettuja tapaan enemmän eteläsuomessa kuin pohjoisimmilla korpiseuduilla.

        Kokemukseni eläinlajeista on opettanut, että uhka niiden taholta on verrattain pieni. Ihmiset ovat suurempi uhka vapaudessa eläville kuin ne koskaan. Samoin ihminen voi olla suurin peto toiselle ihmiselle.

        Se mikä meitä ihmisiä yhdistää noihin vapaana liikkuviin, niin yhteistä on epäluuloisuus ja arkuus toista lajia kohtaan. Harvemmin muistetaan, että se toinen todennäköisesti pelkää yhtä paljon kuin itsekin.

        Painajaisiin hirviöistä kehoitan suhtautumaan samalla lailla.

        Lasten saduissa puhutaan paljon asiaa. Se mitä aikuiset eivät enää lukemastaan ymmärrä, niin pelko on se suurin ase itseä vastaan, ei toisen oveluus.


      • aImis
        elisakettu kirjoitti:

        No sehän on surullista kuulla.

        Ihmisten suurimpia vitsauksia on, että he erkaantuvat luonnosta. Keinotodellisuus luo pohjan peloille, joiden yhteys oikeiden pelkojen kohteelle saattaa virheellistyä.

        Metsissä tassutellessani seuraan kiinnostuneena eläinten jättämiä jälkiä. Missä sammalikossa hirvi on maannut, nähnyt ahman kovertaman kuopan, etsinyt karhunpesiä ja seuraillut soilla niiden reittejä, sekä laittanut merkille niiden raatelemia kantoja. Järviseuduilla kuulee erinäisten lintujen konsertteja, on kiinnostavaa seurata joutsenparin elämää, nähdä majavan uivan hampaat irvessä ja minkin vievän pentueensa turvaan uuteen pesään. Vaikka tapaan vuosittain turhankin paljon kyykäärmeitä, niin en silti lakkaa kummastelemasta niiden viihtyvyyttä tietyillä seuduilla - muurahaisista ja ihmisistä piittamaatta. Kettuja tapaan enemmän eteläsuomessa kuin pohjoisimmilla korpiseuduilla.

        Kokemukseni eläinlajeista on opettanut, että uhka niiden taholta on verrattain pieni. Ihmiset ovat suurempi uhka vapaudessa eläville kuin ne koskaan. Samoin ihminen voi olla suurin peto toiselle ihmiselle.

        Se mikä meitä ihmisiä yhdistää noihin vapaana liikkuviin, niin yhteistä on epäluuloisuus ja arkuus toista lajia kohtaan. Harvemmin muistetaan, että se toinen todennäköisesti pelkää yhtä paljon kuin itsekin.

        Painajaisiin hirviöistä kehoitan suhtautumaan samalla lailla.

        Lasten saduissa puhutaan paljon asiaa. Se mitä aikuiset eivät enää lukemastaan ymmärrä, niin pelko on se suurin ase itseä vastaan, ei toisen oveluus.

        Höpö höpö satutäti


      • aIbatrossi
        elisakettu kirjoitti:

        No sehän on surullista kuulla.

        Ihmisten suurimpia vitsauksia on, että he erkaantuvat luonnosta. Keinotodellisuus luo pohjan peloille, joiden yhteys oikeiden pelkojen kohteelle saattaa virheellistyä.

        Metsissä tassutellessani seuraan kiinnostuneena eläinten jättämiä jälkiä. Missä sammalikossa hirvi on maannut, nähnyt ahman kovertaman kuopan, etsinyt karhunpesiä ja seuraillut soilla niiden reittejä, sekä laittanut merkille niiden raatelemia kantoja. Järviseuduilla kuulee erinäisten lintujen konsertteja, on kiinnostavaa seurata joutsenparin elämää, nähdä majavan uivan hampaat irvessä ja minkin vievän pentueensa turvaan uuteen pesään. Vaikka tapaan vuosittain turhankin paljon kyykäärmeitä, niin en silti lakkaa kummastelemasta niiden viihtyvyyttä tietyillä seuduilla - muurahaisista ja ihmisistä piittamaatta. Kettuja tapaan enemmän eteläsuomessa kuin pohjoisimmilla korpiseuduilla.

        Kokemukseni eläinlajeista on opettanut, että uhka niiden taholta on verrattain pieni. Ihmiset ovat suurempi uhka vapaudessa eläville kuin ne koskaan. Samoin ihminen voi olla suurin peto toiselle ihmiselle.

        Se mikä meitä ihmisiä yhdistää noihin vapaana liikkuviin, niin yhteistä on epäluuloisuus ja arkuus toista lajia kohtaan. Harvemmin muistetaan, että se toinen todennäköisesti pelkää yhtä paljon kuin itsekin.

        Painajaisiin hirviöistä kehoitan suhtautumaan samalla lailla.

        Lasten saduissa puhutaan paljon asiaa. Se mitä aikuiset eivät enää lukemastaan ymmärrä, niin pelko on se suurin ase itseä vastaan, ei toisen oveluus.

        Elsa kettu ketäle on vaan tän Udmurtiasssa asustelelvä hiirienpydydtäjätär

        Kaik reffipalsta äämät tykkäämukaas mettäs paseerramisest hehheeh

        mänis troppikin vidakkooa laskevan kuun aikkaan machetella raivaamaan polkua

        ku ravut ja kääremeet napsii sukkanauhoja

        tulee ämmäll äkkiä miästä ikävä


      • aImis kirjoitti:

        Höpö höpö satutäti

        Olit siis eri mieltä. Perustele.


      • aIbatrossi kirjoitti:

        Elsa kettu ketäle on vaan tän Udmurtiasssa asustelelvä hiirienpydydtäjätär

        Kaik reffipalsta äämät tykkäämukaas mettäs paseerramisest hehheeh

        mänis troppikin vidakkooa laskevan kuun aikkaan machetella raivaamaan polkua

        ku ravut ja kääremeet napsii sukkanauhoja

        tulee ämmäll äkkiä miästä ikävä

        Samantekevää mitä muut naiset puuhaa, mutta minä nyt olenkin eräänlainen mettän peikko. Suomi luontoineen kelpaa tutkimuskentäksi edelleen ja saa niissä metsissä tarvittaessa vähintäin yhtä hyvän hien aikaiseksi kuin viidakossakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe