Kysymyksiä ja vastauksia

5

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh mitä?

Heh Illu,
      nyt panit pahan ;)

• Legolas123

Katsoin eilen väittelyn 30 30 min alustukset. Täytyy sanoa että olin pettynyt Nyen osuuteen. Väittelyllä oli valtavasti katsojia, joten nyt olisi ollut se kuuluisa maailmanluokan paikka pyyhkiä Hamillä pöytää. Pitää katsoa väittely tänään loppuun.

• Minusta jo väittelyyn suostuminen oli Nyeltä virhe vaikka hän lopulta hyvin pärjäsikin. Nye saattoi haluta kiillottaa omaa imagoaan Saganin manttelinperijänä.

Tämäkin tarpeeton episodi vaan toi ilmaista ja ansaitsematonta mainosta Ken Hamille ja hänen roskaorganisaatiolleen. Ham siis hävisi väittelyn, mutta nauroi sitten koko matkan pankkiin.

• illuminatus kirjoitti:

Minusta jo väittelyyn suostuminen oli Nyeltä virhe vaikka hän lopulta hyvin pärjäsikin. Nye saattoi haluta kiillottaa omaa imagoaan Saganin manttelinperijänä.

Tämäkin tarpeeton episodi vaan toi ilmaista ja ansaitsematonta mainosta Ken Hamille ja hänen roskaorganisaatiolleen. Ham siis hävisi väittelyn, mutta nauroi sitten koko matkan pankkiin.

Jep...tämä oli kretuille "win-win" tilanne. Jos Hye olisi kieltäytynyt niin kretut vetoaisi pelkuruuteen ja "blaa blaa" tämänkin sivuston keskustelut olis ollu täynnä kretujen "voitonjuhlaa"!!!
        Nyt kun Hye suostui ja kinkku Ken:iä vietiin kuin pässiä narussa niin siitä huolimatta kreationismin näkyvyys oli taattu joka tietysti tarkoittaa lisää käviöitä kinkku Ken:in "kreationsmimuseossa"!!!!

Taisi tämäkin olla jo etukäteen suunniteltu :) :

http://www.youtube.com/watch?v=1IUHWp8XBpo

• tieteenharrastaja

Fiksu ja kärsivällinen:

"Ja sitten ei tarvitakaan kuin yksi (1) fiksu vastaamaan heille kaikille:"

Niin sitten käsiteltiin kymmenen minuutin lukutuokiossa 10 % palstan kaikkien aikojen asiapohjasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe