Suomalaiset on aina tajunneet kuinka juhlien tiimoilta pääsee otsikoihin. Viimeksi sen teki Nupe Nurminen laskeutuessaan lentokoneesta, sitä ennen Kanervan Ile Linnan juhlien jatkoilla ja Ahtisaari ruottinmaalla.
Nyt härmälipat veti Suhosen Alpo eilisissä avajaisissa, jess! Miehen työ! :)
http://www.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-1288651310761.html?pos=navnow
Perinteet velvoittaa
8
85
Vastaukset 8
Kyllä taas saa hävetä silmät päästään, että on suomalainen.
Voi jeesuksen perkele näitä äijänkänttyröitä.- Made in trawl
Ei tuossa vielä mitään, jos on suomalainen. Aatteles jos olis vielä lahtelainenkin.
- Mä & Sä
Kaikki nuo tyypit ovat mun idoleja. Shaatana. Nyt Mä oon taas ihan mäsässä. Oot sä ?
- :))))
Ihanaa leijonat ihanaa!
- Ai mikä nenitys.
Suhonenkin 65 v ja katkokävelyn ykkösvalmentaja.
Pysyisi perkkules siellä sveitsiläisessä vanhainkodissa, eikä näkyvillä.
Tai paikallisen osuuskaupan kumlalla potkurollaattorilla, olisi mistä ottaa tukea. Voi että, kun pääsi kunnon naurut, ku katoin kuvaa. :))) Sattuuhan sitä tekevälle. :)
- Onhan se jotain
kun Suomi pysyy avajaisten kohdalla ainakin tapetilla ja edustavasti esillä jollakin keinolla.
Mutta miten on mitallien kanssa? Onko tuo ainut tapahtuma kun Suomesta puhutaan kisojen aikaan? Ei alku ainakaan kovin valoisalta vaikuta, mutta jospa se siitä korjaantuu.- Välttelen mediaa.
Jos ´suomi´ ottaa tosissaan nuo geimit, niin onhan se noloa jos ainoaksi merkinnäksi ja muistoksi jää Alpo Suhosen kaatuminen, erityisesti siksi, ettei hän edes ollut edustamassa suomea muuta kuin nimellään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2291576- 901267
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2401209- 67985
- 75891
- 41685
- 57639
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552- 45517
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29514