Kenen kanssa

Seukkaamaan?

...alkaisit...

27

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesuksen kaa

      • sais muuttaa veden kaljaks tai coca colaksi, oksan pätkät tupakoiksi


      • Seukkaamaan?
        monte24 kirjoitti:

        sais muuttaa veden kaljaks tai coca colaksi, oksan pätkät tupakoiksi

        Kaljan ja tupakan kanssa siis.


      • Seukkaamaan? kirjoitti:

        Kaljan ja tupakan kanssa siis.

        no en ku jeesuksen


    • lapsellinen nainen

      en tiedä sillä ei ole ketään sellaista nyt näköpiirissä. Toivon kuitenkin että viiden vuoden sisällä tapahtuisi muutos ja jotain pysyvää sekä mukavaa tulisi elämääni.

      • Seukkaamaan?

        Millainen tämä viiden vuoden päässä oleva lapsellinen mies olisi?


      • lapsellinen nainen
        Seukkaamaan? kirjoitti:

        Millainen tämä viiden vuoden päässä oleva lapsellinen mies olisi?

        En tiedä koska riippuu miehestä. Toivottavasti onnellinen parisuhteessa niinkuin minäkin.
        Ainakin viisi vuotta vanhempi.


    • Asiaa sivuten:
      Marketin kassaneiti yritti eilen maksun jälkeen jonkinlaista aloitetta, mutta eihän siitä mitään tullut kun automaattisesti torjun kaikki yritykset.
      Ihan mukavan oloinen ihminen.

      • kiItti mies

        Oliko hän milf? )


      • Antsku.

        Buddyn pystyy hurmaamaan suklaapatukalla :)


      • Kiskisu

        Hän myy sivutyönään laihdutusvalmisteita ja näki sinussa ison tilin.


      • kiItti mies kirjoitti:

        Oliko hän milf? )

        Minun on mahdotonta tietää millaisia himoja sinulla on.


      • Antsku. kirjoitti:

        Buddyn pystyy hurmaamaan suklaapatukalla :)

        Ei ole viimeaikoina yritetty, mutta ei se kyllä ainakaan kouluaikana toiminut.


      • Kiskisu kirjoitti:

        Hän myy sivutyönään laihdutusvalmisteita ja näki sinussa ison tilin.

        Lähinnä innostui ostoksestani (en kuitenkaan paljasta mikä se oli, sillä se ei ole edes minulle, vaan eräs pyysi hakemaan hänelle yhden tarjoustuotteen ja sain niistä viimeistä edellisen).
        Kassaneiti ilmeisesti harrasti samaa ja olisi kaivannut seuraa joka olisi ollut myös harrastukseen sopivaa.
        (Ei ollut kokkausjuttu, vaan pikemminkin sisustusesine).
        (((( eikä se ollut Hello Kitty, sillä silloin se olisi ollut minulle))))


      • buddy, miksi torjut kaikki lähestymisyritykset?


      • elisakettu kirjoitti:

        buddy, miksi torjut kaikki lähestymisyritykset?

        Se tapahtuu täysin automaattisena reaktiona.

        En mielelläni päästä satunnaisia vastaantulijoita lähelleni.
        Pitää olla jollakin tavalla tuttu ja vasta sitten saatan vähentää välttelyä.

        Ihmisistä on useimmiten minulle enemmän huolta ja vaivaa kuin seuraa tai hyötyä, joten valikoin lähimmät ihmiseni aika tarkkaan ( ja jostain syystä silti on niin että heistä on erittäin paljon huolta ja vaivaa ).

        Itseasiassa olen myös vältellyt jo useimpia kavereitani / tuttujani jo sen verran monta vuotta, etteivät juuri pidä enää yhteyttä.
        (ihmiset elävät nykyään niin pienissä suorituskeskeisissä ympyröissä, että heidän elämäänsä on itseasiassa aika raskas seurata) (( ja aivan liikaa teeskentelyä jolla yritetään peittää sitä miten ei täytetä omia oletuksia siitä miten hyvin pitäisi muka menestyä)).

        Lähinnä vain pikkulapset ja terveenpuoleiset vanhukset ovat juttuseuraa, joka ei aiheuta itselleni myötäkärsimyksen tunnetta.


      • buddy-love kirjoitti:

        Se tapahtuu täysin automaattisena reaktiona.

        En mielelläni päästä satunnaisia vastaantulijoita lähelleni.
        Pitää olla jollakin tavalla tuttu ja vasta sitten saatan vähentää välttelyä.

        Ihmisistä on useimmiten minulle enemmän huolta ja vaivaa kuin seuraa tai hyötyä, joten valikoin lähimmät ihmiseni aika tarkkaan ( ja jostain syystä silti on niin että heistä on erittäin paljon huolta ja vaivaa ).

        Itseasiassa olen myös vältellyt jo useimpia kavereitani / tuttujani jo sen verran monta vuotta, etteivät juuri pidä enää yhteyttä.
        (ihmiset elävät nykyään niin pienissä suorituskeskeisissä ympyröissä, että heidän elämäänsä on itseasiassa aika raskas seurata) (( ja aivan liikaa teeskentelyä jolla yritetään peittää sitä miten ei täytetä omia oletuksia siitä miten hyvin pitäisi muka menestyä)).

        Lähinnä vain pikkulapset ja terveenpuoleiset vanhukset ovat juttuseuraa, joka ei aiheuta itselleni myötäkärsimyksen tunnetta.

        Mjaha. Miten tuo kuulostaa siltä ettet vain halua poistua omalta mukavuusalueeltasi? Tuskinpa kaikki ikähaarukassasi ovat menestyskeskeisiä ja tyytymättömiä elämäänsä?

        Huomioni on, että yhteydenottamattomuus ystäviin/läheisiin on lisääntynyt useimmilla ja kaikenikäisillä. Mikä siihen voisi olla syynä? Onko niin, että ihmissuhteiden eteen ei enää haluta/jakseta ponnistella, vaan katsotaan ne välttämättömänä vain, silloin kun se välttämätön tilanne on edesä?

        Itse olen suorasukainen ja tuttavallisesti ärsyttäväkin uimaan tuntemattomienkin liiviin, jos haluan tutustua johon kuhun. Luonnollisesti se aiheuttaa vääriä tulkintoja motiiveistani (olen yleensä ottaen vain kiinnostunut ihmisistä). Mutta tiedostan olevani myös tavattoman huono ystävä pitämään säännöllisesti yhteyttä lähipiiriini.


      • Musti.
        elisakettu kirjoitti:

        Mjaha. Miten tuo kuulostaa siltä ettet vain halua poistua omalta mukavuusalueeltasi? Tuskinpa kaikki ikähaarukassasi ovat menestyskeskeisiä ja tyytymättömiä elämäänsä?

        Huomioni on, että yhteydenottamattomuus ystäviin/läheisiin on lisääntynyt useimmilla ja kaikenikäisillä. Mikä siihen voisi olla syynä? Onko niin, että ihmissuhteiden eteen ei enää haluta/jakseta ponnistella, vaan katsotaan ne välttämättömänä vain, silloin kun se välttämätön tilanne on edesä?

        Itse olen suorasukainen ja tuttavallisesti ärsyttäväkin uimaan tuntemattomienkin liiviin, jos haluan tutustua johon kuhun. Luonnollisesti se aiheuttaa vääriä tulkintoja motiiveistani (olen yleensä ottaen vain kiinnostunut ihmisistä). Mutta tiedostan olevani myös tavattoman huono ystävä pitämään säännöllisesti yhteyttä lähipiiriini.

        Elsa on tosi peto, kun pokaa uroxen luolaansa


      • rosestar

        nyt sinun on aika elää. meinasin romuttaa mielialasi kun olen mestari siinä.
        eläkä torju niitä neitejä. itselläni syy romuttaa kaikkien miesten yritykset ja olen harjoitellut niitä mielessäni.
        äitiäni kuunnellen osaan töksäytellä "-mitä vielä," puhelimessa miehelleni ja perustella jälkeen että piti olla töykeän oloinen kun joku mies vaani.
        jos ihmisille luon epämukavan ilmapiirin, saa ne kaikkoamaan mutta se on helppoa mutta mites se mielyttäminen, osaatko?
        Minusta se on haasteellista, vaikka tässä on elämä pyörinyt yhdessä ihmisen kanssa mielyttäminen on vaikeaa vaikka hän väittää olevansa iloinen vain olemalla minun kanssani.
        itse koen itsestäni epävarmuutta vaikka ei pitäisi, näen itsessäni virheitä.
        minusta täydellisyyden tavoittelu on mahdotonta. miten saan irti itsestäni viat. vai onko se vaan niin, ettei voi olla kaikin puolin täydellinen?
        epävarmana ihminen ei ole edes minusta viehättävä.


      • Musti. kirjoitti:

        Elsa on tosi peto, kun pokaa uroxen luolaansa

        monesta pedosta tulee kotikissa kun se saa haluamansa


      • elisakettu kirjoitti:

        Mjaha. Miten tuo kuulostaa siltä ettet vain halua poistua omalta mukavuusalueeltasi? Tuskinpa kaikki ikähaarukassasi ovat menestyskeskeisiä ja tyytymättömiä elämäänsä?

        Huomioni on, että yhteydenottamattomuus ystäviin/läheisiin on lisääntynyt useimmilla ja kaikenikäisillä. Mikä siihen voisi olla syynä? Onko niin, että ihmissuhteiden eteen ei enää haluta/jakseta ponnistella, vaan katsotaan ne välttämättömänä vain, silloin kun se välttämätön tilanne on edesä?

        Itse olen suorasukainen ja tuttavallisesti ärsyttäväkin uimaan tuntemattomienkin liiviin, jos haluan tutustua johon kuhun. Luonnollisesti se aiheuttaa vääriä tulkintoja motiiveistani (olen yleensä ottaen vain kiinnostunut ihmisistä). Mutta tiedostan olevani myös tavattoman huono ystävä pitämään säännöllisesti yhteyttä lähipiiriini.

        Saattaa olla.
        Tai ehkä olen vain nykyisin sosiaalisuusrajoitteinen.

        Tänäänkin olisi ollut tilaisuus tehdä hyvä vaikutus muutamaan musiikkialan eturivin henkilöön, mutten kuitenkaan ryhtynyt sen kummemmin seurustelemaan, vaan hoidin ne hommat joista oli sovittu ja sitten torkuin auton takapenkillä paluumatkan.

        Itsekin kyllä kaivan kaiken esiin henkilöistä jotka ovat mielestäni mielenkiintoisia, mutta niitä tulee nykyään kovin harvoin vastaan.


      • buddy-love kirjoitti:

        Saattaa olla.
        Tai ehkä olen vain nykyisin sosiaalisuusrajoitteinen.

        Tänäänkin olisi ollut tilaisuus tehdä hyvä vaikutus muutamaan musiikkialan eturivin henkilöön, mutten kuitenkaan ryhtynyt sen kummemmin seurustelemaan, vaan hoidin ne hommat joista oli sovittu ja sitten torkuin auton takapenkillä paluumatkan.

        Itsekin kyllä kaivan kaiken esiin henkilöistä jotka ovat mielestäni mielenkiintoisia, mutta niitä tulee nykyään kovin harvoin vastaan.

        No ei sinua tyrkyksi kai voi sanoa. Se voi olla osa karismaasi, mikä juuri vetää puoleensa (ajattelin sitä kassaneitiparkaa).

        Monissa palstalaisissa muuten kummasti on joitakin samantyyppisiä ominaisuuksia. Mistähän sekin johtuu? Onko se joku oma silti toisistaan kiinnostumaton ryhmänsä, joka vetäytyy keskustelemaan virtuaalisesti, kun todellisuus on esim rasittavampaa?


      • ex mex
        elisakettu kirjoitti:

        No ei sinua tyrkyksi kai voi sanoa. Se voi olla osa karismaasi, mikä juuri vetää puoleensa (ajattelin sitä kassaneitiparkaa).

        Monissa palstalaisissa muuten kummasti on joitakin samantyyppisiä ominaisuuksia. Mistähän sekin johtuu? Onko se joku oma silti toisistaan kiinnostumaton ryhmänsä, joka vetäytyy keskustelemaan virtuaalisesti, kun todellisuus on esim rasittavampaa?

        Omasta puolestani totean, että vuosia palveluammatissa sosiaalipuolella on tullut väsyttyä ihmisiin. Nykyään ei jaksa vetää väkisin mtn hymy pyllyssä ja jees jees roolia. Helpompaa tosiaan tutkailla netissä, poistuen paikalta kun ei jaksa sen sijaan että kuuntelis skeidaa naama muikeena face to face.


    • Iirko

      Xenan eli Riitan kanssa liittomme on edelleen vahva :)

    • Missä ne sun

      vaihtoehdot on?

    • mr nobody

      En minä tiedä

      • miss nobody

        Emmääkään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe