...alkaisit...
Kenen kanssa
27
173
Vastaukset
jeesuksen kaa
- Seukkaamaan?
monte24 kirjoitti:
sais muuttaa veden kaljaks tai coca colaksi, oksan pätkät tupakoiksi
Kaljan ja tupakan kanssa siis.
- lapsellinen nainen
en tiedä sillä ei ole ketään sellaista nyt näköpiirissä. Toivon kuitenkin että viiden vuoden sisällä tapahtuisi muutos ja jotain pysyvää sekä mukavaa tulisi elämääni.
- Seukkaamaan?
Millainen tämä viiden vuoden päässä oleva lapsellinen mies olisi?
- lapsellinen nainen
Seukkaamaan? kirjoitti:
Millainen tämä viiden vuoden päässä oleva lapsellinen mies olisi?
En tiedä koska riippuu miehestä. Toivottavasti onnellinen parisuhteessa niinkuin minäkin.
Ainakin viisi vuotta vanhempi.
Asiaa sivuten:
Marketin kassaneiti yritti eilen maksun jälkeen jonkinlaista aloitetta, mutta eihän siitä mitään tullut kun automaattisesti torjun kaikki yritykset.
Ihan mukavan oloinen ihminen.- kiItti mies
Oliko hän milf? )
- Antsku.
Buddyn pystyy hurmaamaan suklaapatukalla :)
- Kiskisu
Hän myy sivutyönään laihdutusvalmisteita ja näki sinussa ison tilin.
kiItti mies kirjoitti:
Oliko hän milf? )
Minun on mahdotonta tietää millaisia himoja sinulla on.
Antsku. kirjoitti:
Buddyn pystyy hurmaamaan suklaapatukalla :)
Ei ole viimeaikoina yritetty, mutta ei se kyllä ainakaan kouluaikana toiminut.
Kiskisu kirjoitti:
Hän myy sivutyönään laihdutusvalmisteita ja näki sinussa ison tilin.
Lähinnä innostui ostoksestani (en kuitenkaan paljasta mikä se oli, sillä se ei ole edes minulle, vaan eräs pyysi hakemaan hänelle yhden tarjoustuotteen ja sain niistä viimeistä edellisen).
Kassaneiti ilmeisesti harrasti samaa ja olisi kaivannut seuraa joka olisi ollut myös harrastukseen sopivaa.
(Ei ollut kokkausjuttu, vaan pikemminkin sisustusesine).
(((( eikä se ollut Hello Kitty, sillä silloin se olisi ollut minulle))))elisakettu kirjoitti:
buddy, miksi torjut kaikki lähestymisyritykset?
Se tapahtuu täysin automaattisena reaktiona.
En mielelläni päästä satunnaisia vastaantulijoita lähelleni.
Pitää olla jollakin tavalla tuttu ja vasta sitten saatan vähentää välttelyä.
Ihmisistä on useimmiten minulle enemmän huolta ja vaivaa kuin seuraa tai hyötyä, joten valikoin lähimmät ihmiseni aika tarkkaan ( ja jostain syystä silti on niin että heistä on erittäin paljon huolta ja vaivaa ).
Itseasiassa olen myös vältellyt jo useimpia kavereitani / tuttujani jo sen verran monta vuotta, etteivät juuri pidä enää yhteyttä.
(ihmiset elävät nykyään niin pienissä suorituskeskeisissä ympyröissä, että heidän elämäänsä on itseasiassa aika raskas seurata) (( ja aivan liikaa teeskentelyä jolla yritetään peittää sitä miten ei täytetä omia oletuksia siitä miten hyvin pitäisi muka menestyä)).
Lähinnä vain pikkulapset ja terveenpuoleiset vanhukset ovat juttuseuraa, joka ei aiheuta itselleni myötäkärsimyksen tunnetta.buddy-love kirjoitti:
Se tapahtuu täysin automaattisena reaktiona.
En mielelläni päästä satunnaisia vastaantulijoita lähelleni.
Pitää olla jollakin tavalla tuttu ja vasta sitten saatan vähentää välttelyä.
Ihmisistä on useimmiten minulle enemmän huolta ja vaivaa kuin seuraa tai hyötyä, joten valikoin lähimmät ihmiseni aika tarkkaan ( ja jostain syystä silti on niin että heistä on erittäin paljon huolta ja vaivaa ).
Itseasiassa olen myös vältellyt jo useimpia kavereitani / tuttujani jo sen verran monta vuotta, etteivät juuri pidä enää yhteyttä.
(ihmiset elävät nykyään niin pienissä suorituskeskeisissä ympyröissä, että heidän elämäänsä on itseasiassa aika raskas seurata) (( ja aivan liikaa teeskentelyä jolla yritetään peittää sitä miten ei täytetä omia oletuksia siitä miten hyvin pitäisi muka menestyä)).
Lähinnä vain pikkulapset ja terveenpuoleiset vanhukset ovat juttuseuraa, joka ei aiheuta itselleni myötäkärsimyksen tunnetta.Mjaha. Miten tuo kuulostaa siltä ettet vain halua poistua omalta mukavuusalueeltasi? Tuskinpa kaikki ikähaarukassasi ovat menestyskeskeisiä ja tyytymättömiä elämäänsä?
Huomioni on, että yhteydenottamattomuus ystäviin/läheisiin on lisääntynyt useimmilla ja kaikenikäisillä. Mikä siihen voisi olla syynä? Onko niin, että ihmissuhteiden eteen ei enää haluta/jakseta ponnistella, vaan katsotaan ne välttämättömänä vain, silloin kun se välttämätön tilanne on edesä?
Itse olen suorasukainen ja tuttavallisesti ärsyttäväkin uimaan tuntemattomienkin liiviin, jos haluan tutustua johon kuhun. Luonnollisesti se aiheuttaa vääriä tulkintoja motiiveistani (olen yleensä ottaen vain kiinnostunut ihmisistä). Mutta tiedostan olevani myös tavattoman huono ystävä pitämään säännöllisesti yhteyttä lähipiiriini.- Musti.
elisakettu kirjoitti:
Mjaha. Miten tuo kuulostaa siltä ettet vain halua poistua omalta mukavuusalueeltasi? Tuskinpa kaikki ikähaarukassasi ovat menestyskeskeisiä ja tyytymättömiä elämäänsä?
Huomioni on, että yhteydenottamattomuus ystäviin/läheisiin on lisääntynyt useimmilla ja kaikenikäisillä. Mikä siihen voisi olla syynä? Onko niin, että ihmissuhteiden eteen ei enää haluta/jakseta ponnistella, vaan katsotaan ne välttämättömänä vain, silloin kun se välttämätön tilanne on edesä?
Itse olen suorasukainen ja tuttavallisesti ärsyttäväkin uimaan tuntemattomienkin liiviin, jos haluan tutustua johon kuhun. Luonnollisesti se aiheuttaa vääriä tulkintoja motiiveistani (olen yleensä ottaen vain kiinnostunut ihmisistä). Mutta tiedostan olevani myös tavattoman huono ystävä pitämään säännöllisesti yhteyttä lähipiiriini.Elsa on tosi peto, kun pokaa uroxen luolaansa
- rosestar
nyt sinun on aika elää. meinasin romuttaa mielialasi kun olen mestari siinä.
eläkä torju niitä neitejä. itselläni syy romuttaa kaikkien miesten yritykset ja olen harjoitellut niitä mielessäni.
äitiäni kuunnellen osaan töksäytellä "-mitä vielä," puhelimessa miehelleni ja perustella jälkeen että piti olla töykeän oloinen kun joku mies vaani.
jos ihmisille luon epämukavan ilmapiirin, saa ne kaikkoamaan mutta se on helppoa mutta mites se mielyttäminen, osaatko?
Minusta se on haasteellista, vaikka tässä on elämä pyörinyt yhdessä ihmisen kanssa mielyttäminen on vaikeaa vaikka hän väittää olevansa iloinen vain olemalla minun kanssani.
itse koen itsestäni epävarmuutta vaikka ei pitäisi, näen itsessäni virheitä.
minusta täydellisyyden tavoittelu on mahdotonta. miten saan irti itsestäni viat. vai onko se vaan niin, ettei voi olla kaikin puolin täydellinen?
epävarmana ihminen ei ole edes minusta viehättävä. Musti. kirjoitti:
Elsa on tosi peto, kun pokaa uroxen luolaansa
monesta pedosta tulee kotikissa kun se saa haluamansa
elisakettu kirjoitti:
Mjaha. Miten tuo kuulostaa siltä ettet vain halua poistua omalta mukavuusalueeltasi? Tuskinpa kaikki ikähaarukassasi ovat menestyskeskeisiä ja tyytymättömiä elämäänsä?
Itse olen suorasukainen ja tuttavallisesti ärsyttäväkin uimaan tuntemattomienkin liiviin, jos haluan tutustua johon kuhun. Luonnollisesti se aiheuttaa vääriä tulkintoja motiiveistani (olen yleensä ottaen vain kiinnostunut ihmisistä). Mutta tiedostan olevani myös tavattoman huono ystävä pitämään säännöllisesti yhteyttä lähipiiriini.Saattaa olla.
Tai ehkä olen vain nykyisin sosiaalisuusrajoitteinen.
Tänäänkin olisi ollut tilaisuus tehdä hyvä vaikutus muutamaan musiikkialan eturivin henkilöön, mutten kuitenkaan ryhtynyt sen kummemmin seurustelemaan, vaan hoidin ne hommat joista oli sovittu ja sitten torkuin auton takapenkillä paluumatkan.
Itsekin kyllä kaivan kaiken esiin henkilöistä jotka ovat mielestäni mielenkiintoisia, mutta niitä tulee nykyään kovin harvoin vastaan.buddy-love kirjoitti:
Saattaa olla.
Tai ehkä olen vain nykyisin sosiaalisuusrajoitteinen.
Tänäänkin olisi ollut tilaisuus tehdä hyvä vaikutus muutamaan musiikkialan eturivin henkilöön, mutten kuitenkaan ryhtynyt sen kummemmin seurustelemaan, vaan hoidin ne hommat joista oli sovittu ja sitten torkuin auton takapenkillä paluumatkan.
Itsekin kyllä kaivan kaiken esiin henkilöistä jotka ovat mielestäni mielenkiintoisia, mutta niitä tulee nykyään kovin harvoin vastaan.No ei sinua tyrkyksi kai voi sanoa. Se voi olla osa karismaasi, mikä juuri vetää puoleensa (ajattelin sitä kassaneitiparkaa).
Monissa palstalaisissa muuten kummasti on joitakin samantyyppisiä ominaisuuksia. Mistähän sekin johtuu? Onko se joku oma silti toisistaan kiinnostumaton ryhmänsä, joka vetäytyy keskustelemaan virtuaalisesti, kun todellisuus on esim rasittavampaa?- ex mex
elisakettu kirjoitti:
No ei sinua tyrkyksi kai voi sanoa. Se voi olla osa karismaasi, mikä juuri vetää puoleensa (ajattelin sitä kassaneitiparkaa).
Monissa palstalaisissa muuten kummasti on joitakin samantyyppisiä ominaisuuksia. Mistähän sekin johtuu? Onko se joku oma silti toisistaan kiinnostumaton ryhmänsä, joka vetäytyy keskustelemaan virtuaalisesti, kun todellisuus on esim rasittavampaa?Omasta puolestani totean, että vuosia palveluammatissa sosiaalipuolella on tullut väsyttyä ihmisiin. Nykyään ei jaksa vetää väkisin mtn hymy pyllyssä ja jees jees roolia. Helpompaa tosiaan tutkailla netissä, poistuen paikalta kun ei jaksa sen sijaan että kuuntelis skeidaa naama muikeena face to face.
- Iirko
Xenan eli Riitan kanssa liittomme on edelleen vahva :)
- Missä ne sun
vaihtoehdot on?
- mr nobody
En minä tiedä
- miss nobody
Emmääkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä535511Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1254118Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.182506Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391935- 1061873
HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki91871Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1451837- 911484
- 1091286
- 521141