Mulla on naimisissa oleva, itseäni hieman vanhempi miespuolinen työkaveri, jonka kanssa ollaan oltu mutkattomissa ja kaverillisissa väleissä jo pitkään. Olen tykännyt tyypistä ja musta on ollut hauska heittää läppää hänen kanssaan. Olen pitänyt häntä yhtenä parhaimmista työkavereista - ja siinä kaikki.
Olen luonteeltani iloinen ja ystävällinen, mutta en ole kyllä ainakaan tietoisesti antanut miehelle mitään syytä kuvitella mitään ystävällisyyttä suurempaa välillemme. En ole missään vaiheessa ollut hänestä tippaakaan kiinnostunut, sillä en edes tapaile miehiä siinä mielessä, vaan pidän ainoastaan naisista.
Olen huomannut jo kauan aikaa sitten, että mies on vaikuttanut vähän ihastuneelta. Olen yrittänyt suhtautua asiallisesti kaveriin ja ajatellut, että yksipuoliset fiilikset menevät ohi aikanaan. En myöskään ole ajatellut, että kaveri perheellisenä ihmisenä antaisi tilanteen mennä yhtään kiusallisemmaksi. Nyt kuitenkin tuntuu, että hän on alkanut vihjailla entistä epämiellyttävämpään sävyyn.
Mua vaivaa se, että hyvä työkaveri on alkanut tuntua ahdistavalta. Oon yrittänyt ottaa pikkasen etäisyyttä ja vähentänyt kontakteja, mutta en ilmeisesti kuitenkaan riittävästi? Kaveri ei tunnu tajuavan ja tuntuu, että ihastunut käytös vain pahenee.
En haluaisi olla epäystävällinen tai pahoittaa hänen mieltään, mutta samalla tilanne tosiaan ahdistaa ja ällöttää. Mulle tulee jopa vihainen ja ärsyyntynyt olo siitä, kun huomaan kaverin kiinnostuksen. Ärsyttää se, että hän on naimisissa ja kuitenkin kuvittelee, että hänellä olisi mulle jotakin tarjottavaa, vaikka en ole antanut edes mitään syytä ymmärtää niin. Hän on lisäksi tutustunut muihin parhaimpiin naispuolisiin työkavereihini siten, että hänen on luonteva aina lyöttäytyä seuraamme. Aiemmin mukava työkaveri tuntuu nyt lähinnä ripustautujalta enkä tiedä, miten hoitaisin tilanteen mallikkaasti.
Harmittaa oikeasti se, että en voi olla tyypin kaveri ilman mitään lässytystä tunteista. Mun mielestä tällasia asioita ei pitäs joutuu setvimään työpaikalla. Jos toinen ei osoita kiinnostusta eikä tilanne ole ihastuneen kannalta edennyt kuukausiin mihinkään toivottuun suuntaan, niin mun mielestä pitäs älytä jättää työkaveri rauhaan. Mua ei todellakaan kiinnostaisi töissäni miettiä kenenkään ihastumisia. Tällä hetkellä olen tosi turhautunut ja kuvotus on päällimmäinen tunne.
Miten mun teidän mielestä pitäis suhtautua ja toimia?
Työkaverin ihastus ahdistaa
93
10606
Vastaukset
- epätoivottu tilanne
Tarkennan nyt vielä, että olen siis itse nainen.
- Manja
Ei ilmeisesti tiedä että pidät naisista? Yritä tipauttaa maan pinnalle kertomalla vaikka ihastuneesi johonkuhun toiseen? Tai sitten vaan yrität vältellä. Mulla toiminut kyllä kun heittäydyin vältteleväksi.Jos vähänkään järkeä,jättää sut rauhaan. Rauhaisaa kevättä sulle.
- epätoivottu tilanne
Manja kirjoitti:
Ei ilmeisesti tiedä että pidät naisista? Yritä tipauttaa maan pinnalle kertomalla vaikka ihastuneesi johonkuhun toiseen? Tai sitten vaan yrität vältellä. Mulla toiminut kyllä kun heittäydyin vältteleväksi.Jos vähänkään järkeä,jättää sut rauhaan. Rauhaisaa kevättä sulle.
Ei tosiaan tiedä suuntautumisestani, sillä työpaikallani olen kaapissa. Sehän se hankalaa onkin, kun ei oikein voi kertoa, jos on menossa vaikka treffeille tms.
Mutta ajattelin, että voisin ehkä puhua miespuolisesta lapsuudenystävästäni, jonka kanssa suunnittelemme parhaillaan yhteistä lomaa. Yleensähän oletetaan, että kyse on pariskunnasta, jos mies ja nainen viettää yhdessä aikaa. Ehkä mun ei tässä tapauksessa sitten tarvitse selvittää, että kyseessä on hyvä ystävä :) Ja tosiaan pitää vaan ottaa vähän takapakkia ja olla vähemmän toverillisissa väleissä työkaverin kanssa.
Silti edelleen ihmettelen tota, että työkaveri kehtasi ruveta käytännössä vihjailemaan suhteen lähentämisestä. Ihastumisen tunteena ymmärrän, mutta vihjailu meni yli. Miksi ketään nuorta naista, jolla on riittävästi itsetuntoa, kiinnostaisi alkaa kenenkään perheellisen äijän tarpeiden tyydyttäjäksi??! Siis vaikka olisi heterokin.. Eiköhän maailmassa ole pikkasen enemmän tarjolla ihanille naisille, joten ei oo mitään syytä mennä noin matalilla standardeilla. Ärsyttää edelleen toi röyhkeys ja turhat luulot, mutta eiköhän tää ärtymys tästä laimene :D
Mukavaa kevättä sinullekin Manja kaikki muut! - kokemusta tästä on
epätoivottu tilanne kirjoitti:
Ei tosiaan tiedä suuntautumisestani, sillä työpaikallani olen kaapissa. Sehän se hankalaa onkin, kun ei oikein voi kertoa, jos on menossa vaikka treffeille tms.
Mutta ajattelin, että voisin ehkä puhua miespuolisesta lapsuudenystävästäni, jonka kanssa suunnittelemme parhaillaan yhteistä lomaa. Yleensähän oletetaan, että kyse on pariskunnasta, jos mies ja nainen viettää yhdessä aikaa. Ehkä mun ei tässä tapauksessa sitten tarvitse selvittää, että kyseessä on hyvä ystävä :) Ja tosiaan pitää vaan ottaa vähän takapakkia ja olla vähemmän toverillisissa väleissä työkaverin kanssa.
Silti edelleen ihmettelen tota, että työkaveri kehtasi ruveta käytännössä vihjailemaan suhteen lähentämisestä. Ihastumisen tunteena ymmärrän, mutta vihjailu meni yli. Miksi ketään nuorta naista, jolla on riittävästi itsetuntoa, kiinnostaisi alkaa kenenkään perheellisen äijän tarpeiden tyydyttäjäksi??! Siis vaikka olisi heterokin.. Eiköhän maailmassa ole pikkasen enemmän tarjolla ihanille naisille, joten ei oo mitään syytä mennä noin matalilla standardeilla. Ärsyttää edelleen toi röyhkeys ja turhat luulot, mutta eiköhän tää ärtymys tästä laimene :D
Mukavaa kevättä sinullekin Manja kaikki muut!Miehen elämä on jollakin tavalla tyhjää eikä hän keksi tällä hetkellä sen tyhjyyden täyttämiseen muuta kuin sinut. Hän elättelee jotain eroottisia toiveita suhteesi ja on päättänyt onnistua koska olet kätevästi päivittäin tavattavissa. Mun mielestä on hyvä tuo ideasi kertoilla lomastasi mieskaverin kanssa, mutta turha selostaa sen tarkemmin mitään eikä tarvitse keksiä kovin laajaa tarinaa. Olet vaan onnellisena lähdössä lomalle ja sieltä palattuasi olet ihan toooosi onnellinen ja kerrot vuolaasti miten siistiä oli. Yksityisasiasi eivät kuulu kenellekään. Jos hyvin käy, niin ukko tajuaa haaveensa mahdottomuuden. Jos käy huonosti, hän alkaa katkerana vihata sinua kun ei muuhunkaan pysty. Yritä pärjätä ja pidä tiukasti etäisyyttä. Jos ukosta ei ole pelkäksi ystäväksi, se on hänen oma vikansa ja murheensa. Tärkeintä on se, että sinulla on hyvä mieli käydä töissä, sen ei ainakaan pidä mitenkään ahdistaa.
- epätoivottu tilanne
kokemusta tästä on kirjoitti:
Miehen elämä on jollakin tavalla tyhjää eikä hän keksi tällä hetkellä sen tyhjyyden täyttämiseen muuta kuin sinut. Hän elättelee jotain eroottisia toiveita suhteesi ja on päättänyt onnistua koska olet kätevästi päivittäin tavattavissa. Mun mielestä on hyvä tuo ideasi kertoilla lomastasi mieskaverin kanssa, mutta turha selostaa sen tarkemmin mitään eikä tarvitse keksiä kovin laajaa tarinaa. Olet vaan onnellisena lähdössä lomalle ja sieltä palattuasi olet ihan toooosi onnellinen ja kerrot vuolaasti miten siistiä oli. Yksityisasiasi eivät kuulu kenellekään. Jos hyvin käy, niin ukko tajuaa haaveensa mahdottomuuden. Jos käy huonosti, hän alkaa katkerana vihata sinua kun ei muuhunkaan pysty. Yritä pärjätä ja pidä tiukasti etäisyyttä. Jos ukosta ei ole pelkäksi ystäväksi, se on hänen oma vikansa ja murheensa. Tärkeintä on se, että sinulla on hyvä mieli käydä töissä, sen ei ainakaan pidä mitenkään ahdistaa.
Kiitos kannustuksesta :) Olet varmasti ihan oikeassa miehen suhteen.
En tosiaan aio ruveta keksimään tarinoita. Siinä ei minustakaan olisi mitään järkeä. En haluaisi työpaikalla suoranaisesti valehdella olevani hetero, mutta voin aivan hyvin jättää tarkentamatta, että olen lähdössä matkaan ystävän kanssa.
Toivon, että mies tajuaa ainakin sen, että mulla on sinkkuna mahdollisuus viettää aikaa myös vapaiden(!) ihmisten kanssa ja hankkia sellainen kumppani, joka haluaa olla juuri minun kanssani, suunnitella yhteiset lomat kanssani ja vaikkapa lopulta perustaa perheen kanssani. Eli miksi ihmeessä haaskaisin aikaa jo varattuun ihmiseen. - Oyutta
Mukavaa kevättä sinullekin Manja kaikki muut!"Ei tosiaan tiedä suuntautumisestani, sillä työpaikallani olen kaapissa. Sehän se hankalaa onkin, kun ei oikein voi kertoa, jos on menossa vaikka treffeille tms. "
Mitäpäs jos tuo mies jostain kumman syystä tietääkin (tai aavistaa) tuon sun suuntautumises? On alkanut härnäämään, jotta saisi asialle vahvistuksen ja muutkin siitä siinä samalla tietoiseks :> - Piste asialle
En tosiaan aio ruveta keksimään tarinoita. Siinä ei minustakaan olisi mitään järkeä. En haluaisi työpaikalla suoranaisesti valehdella olevani hetero, mutta voin aivan hyvin jättää tarkentamatta, että olen lähdössä matkaan ystävän kanssa.
Toivon, että mies tajuaa ainakin sen, että mulla on sinkkuna mahdollisuus viettää aikaa myös vapaiden(!) ihmisten kanssa ja hankkia sellainen kumppani, joka haluaa olla juuri minun kanssani, suunnitella yhteiset lomat kanssani ja vaikkapa lopulta perustaa perheen kanssani. Eli miksi ihmeessä haaskaisin aikaa jo varattuun ihmiseen."Minulla on naimisissa oleva miespuolinen työkaveri, jonka kanssa ollaan oltu mutkattomissa ja kaverillisissa väleissä jo pitkään. Nyt olen huomannut, että mies on ihastunut minuun. En ole kiinnostunut miehestä ollenkaan. Mitä teen?"
Miten ois vaikka sanoa suoraan miten asia on? Aikuiset ihmiset... - 4+9
Toivon, että mies tajuaa ainakin sen, että mulla on sinkkuna mahdollisuus viettää aikaa myös vapaiden(!) ihmisten kanssa ja hankkia sellainen kumppani, joka haluaa olla juuri minun kanssani, suunnitella yhteiset lomat kanssani ja vaikkapa lopulta perustaa perheen kanssani. Eli miksi ihmeessä haaskaisin aikaa jo varattuun ihmiseen.Onko tosiaan joillain työpaikoilla noin villiä menoa? Meillä miestä ei saa kirveelläkään, vaikka kuinka yrittäisi. Tosin miehiä on vain muutama sataa naista kohti...
Aloittajan kannattaisi sanoa suoraan miehelle, ettei ole tästä kiinnostunut seksuaalisessa mielessä.
Jotkut naisihmiset flirttaavat huomaamattaan lähes kaikille. - samaa nähnyt
Toivon, että mies tajuaa ainakin sen, että mulla on sinkkuna mahdollisuus viettää aikaa myös vapaiden(!) ihmisten kanssa ja hankkia sellainen kumppani, joka haluaa olla juuri minun kanssani, suunnitella yhteiset lomat kanssani ja vaikkapa lopulta perustaa perheen kanssani. Eli miksi ihmeessä haaskaisin aikaa jo varattuun ihmiseen.Tosi monet miehet ei uskalla lähteä vanhasta, väljähtäneestä suhteesta, ennen kuin on uusi nainen kuvioissa. Eli ehkä hän haluaakin olla kanssasi, muttei uskalla jättää vaimoaan ennen kuin voi olla varma että olet odottamassa. Tosin miehet kyllä on muutenkin niin yksinkertaisia otuksia, ettei monikaan tule edes ajatelleeksi, ettei sinkkunainen halua ruveta olemaan varalla kun vaimo ei enää anna.
- Kairna
4+9 kirjoitti:
Onko tosiaan joillain työpaikoilla noin villiä menoa? Meillä miestä ei saa kirveelläkään, vaikka kuinka yrittäisi. Tosin miehiä on vain muutama sataa naista kohti...
Aloittajan kannattaisi sanoa suoraan miehelle, ettei ole tästä kiinnostunut seksuaalisessa mielessä.
Jotkut naisihmiset flirttaavat huomaamattaan lähes kaikille.Olen huomannut aivan saman. Olemme me naiset Ihmeellisiä flirttailijoita. Mutta keiden kanssa me flirttailemme ;)
- EI KIINNOSTA!
Tutuilla miehillä on kummallinen käsitys, että vapaa nainen olisi kiinnostunut juuri hänestä! Tämän kokevat niin vapaat työkaverit kuin tutut, eronneet naiset. Yök!
- seon totta
Minä olen perheellinen komea mies ja on rasittavaa kun naispuoliset sinkku-kolleegat piirittävät jatkuvasti.
Onko niin, että nämä sinkut ajattelevat vapaana olevista yli 30-miehistä että heissä täytyy olla jotain vikaa kun tuon ikäisenä on yksin. Eli he ovat joko niin vaikeita luonteita etteivät tule kenenkään kanssa pitempään toimeen tai muuten tossukoita joita ei riippakiveksi kannata ottaa ? Sen takia nämä sinkut sitten juoksevat ja vikittelevät parisuhteessa eläviä miehiä !?!?!
- Näin on
Harvinaisen asiallinen aloitus, ikävästä tilanteesta.
Vaikka en ole kyseisen kaltaiseen tilanteeseen joutunutkaan työpaikalla, myös "siviilissä" kohtaa usein tuontyyppistä asennoitumista ja kohtelua! Jos juttelee ja on tekemisissä, vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa, "mutkattomassa ja kaverillisessa ilmapiirissä", eipä aikaakaan kun ollaan kehittelemässä siitä jotain "kuviota". Eipä auta vaikka kuinka vihjailee, et kaveri pohjalla tässä haluaisi olla edelleenkin, mm kertomalla, että on aviossa tms.
Voi sitä närkästymisen määrää, kun lopulta, kun ei muu auta, kertoo sen ihan suoraan!- tepsii
Kerro jostai kullanmurusta, vaikka keksitkin juttuja ja sano, että se on mustasukkainen...
- awesrtd
No mites ois, jos sen vaikka kertoiskin Suoraan jo Aikaisemmin, kuin vasta sillon kun "ei muu enää auta"?
Asioista voi joko tehdä vaikeita tai sitten vähemmän vaikeita. Jos noita pitkään hautoo, niin ne patoutuu.
- Vihjeen antaja
"Mua ei todellakaan kiinnostaisi töissäni miettiä kenenkään ihastumisia."
Miksi sitten mietit? Unohda koko juttu ja kohtele häntä samoin kuin ennenkin. Jos hän rupeaa ehdottelemaan jotain, niin sitten vain kieltäydyt kohteliaasti. Ja voihan olla, ettei mitään ehdotusta koskaan tule.- epätoivottu tilanne
Ehkä sinäkin kuitenkin joutuisit miettimään asiaa, jos yksi parhaimmista työkavereistasi olisi sinuun yksipuolisesti ihastunut? Kyseessä on kuitenkin henkilö, jonka kanssa olen ollut päivittäin tekemisissä. Kuten aloituksessani sanoin, olen monen kuukauden ajan antanutkin asian olla ja ajatellut, että tunteet laantuvat itsestään sekä ollut juuri oma itseni, rennosti ja kaverillisesti. Tilanne kuitenkin on muuttunut vain pahempaan suuntaan ja kaveruus tuntuu mahdottomalta. Se oli koko aloitukseni pointti. Mun on siis muutettava tietoisesti omaa käytöstäni epäluonnolliseksi hänen tunteittensa takia.
Ehkä et itse ole ollut vastaavassa tilanteessa ja siksi ymmärrä, miten työkaverin lähentely voi vaikuttaa työkaveruuteen ja tuntua lähentelyn kohteesta epämiellyttävältä. - Vihjeen antaja
Ehkä sinäkin kuitenkin joutuisit miettimään asiaa, jos yksi parhaimmista työkavereistasi olisi sinuun yksipuolisesti ihastunut? Kyseessä on kuitenkin henkilö, jonka kanssa olen ollut päivittäin tekemisissä. Kuten aloituksessani sanoin, olen monen kuukauden ajan antanutkin asian olla ja ajatellut, että tunteet laantuvat itsestään sekä ollut juuri oma itseni, rennosti ja kaverillisesti. Tilanne kuitenkin on muuttunut vain pahempaan suuntaan ja kaveruus tuntuu mahdottomalta. Se oli koko aloitukseni pointti. Mun on siis muutettava tietoisesti omaa käytöstäni epäluonnolliseksi hänen tunteittensa takia.
Ehkä et itse ole ollut vastaavassa tilanteessa ja siksi ymmärrä, miten työkaverin lähentely voi vaikuttaa työkaveruuteen ja tuntua lähentelyn kohteesta epämiellyttävältä.Olen kyllä ollut vastaavassa tilanteessa (tosin en työpaikalla, mutta koulussa ja vapaa-ajalla). Tietenkin jos mies rupeaa konkreettisesti lähentelemään, niin sitten on sanottava, että nyt ne sormet irti. Muuten en ole huomaavinani vihjailuja. Olen kokenut pahempiakin asioita elämässäni kuin sen, että joku mies on kiinnostunut.
- Oman tien tallaaja
Hei.
Jotain kovin tuttua on tuossa kertomuksessasi. On aika ihme, että mukava kaveri voi lähestyä tavalla, jota ei itse koe miellyttäväksi. Saman havainnon olen joskus itsekin tehnyt. Mutta voit osoittaa hänelle arvostusta kertomalla ihan suoraan, että pidät hänen ystävyydestään, mutta et kuitenkaan haluaisi heittäytyä hänen kanssaan intiimeihin puuhiin. Kas kunystävänä voi olla vuosikausia, mutta intiimillä ystävyydellä on kuitenkin loppu edessä ennemmin tai myöhemmin. Ja haluat hänet juuri ystäväksi vastaisuudessakin... - tosihetsku
Ei kannata lähteä valehtelulinjalle vaikka ei totuutta haluaisikaan kertoa. Entäpä jos olet vain ymmärtänyt tilanteen väärin. Ehkäpä hän vain kaipaa seuraa, kavereita, ystäviä. Ja siksi "tunkeutuu" seuraanne.
Meitä ihmisiä on monenlaisia. Väärinymmärryksiä voi syntyä puolin ja toisin jos ei voi avoimesti olla mitä on. Avoimuus ja rehellisyys helpottavat tilannetta. Pitäisi myös sen verran luottaa muihin että uskaltaa kertoa omia näkemyksiään.
Oikeasti, mikään ei ole nolompaa kuin väärinkäsittää jonkun ystävyys ja kiinnostus nimenomaan väärässä tarkoituksessa. Ja jos vaikka toinen kiinnostunut olisikin asia pitäisi pystyä käsittelemään pois päiväjärjestyksestä ilman että se rikkoo välit muutoin.
Ole reipas ja sopivassa kahdenkeskisessä tilanteessa kysyt varovaisesti oletko ymmärtänyt hänen kiinnostuksensa olevan muuta kuin ammatillista. Jos on, kerro nätisti että arvostat häntä työkaverina ja tyyppinä, ja olet luottanut ettei hänkään sen enempää olisi. Ole ymmärtäväinen. Anna hänelle tilaisuus sisäistää että olette jatkossa ihan yhtä hyviä ystäviä/työkavereita mutta ei enempää. Muistuta häntä parisuhteestaan mikäli on tarve.
Ja jos ilmenee että olet ymmärtänyt väärin, ole pahoillasi (sinun väärinkäsityshän se oli). Selitä jotain ettet tajua miten saatoitkin niin väärin asian ymmärtää, koska oikeasti et missään tapauksessa halua rikkoa hyvää työilmapiiriä moisiin suhteiluihin.
Mikäli hän edelleen liikaa ripustautuu niin voit ihan reippaasti vetää rajan milloin keskityt töihin ja milloin annat aikaasi lörpöttelyyn.
Seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa ettei halua työkaverilta muuta kuin ammatillista mielenkiintoa ja mukavaa työilmapiiriä.- epätoivottu tilanne
Hei, kiitos viestistä.
Tässä tapauksessa väärinymmärryksen riski on aika olematon, mutta ymmärrän kuitenkin, että ulkopuolinen haluaa ottaa tämänkin vaihtoehdon esille. Niin varmasti tekisin itsekin.
Tuo avoin keskustelu voisi jossain tilanteessa olla hyvinkin toimiva ratkaisu. Ystävän tai hyvän kaverin kanssa toimisin juuri kuvaamallasi tavalla. Tässä työtilanteessa olen kuitenkin päättänyt vain nyt ottaa etäisyyttä ja tuoda hieman enemmän muodollisuutta väleihimme. Ystävällinen toki aion olla jatkossakin ja hän on totta kai tervetullut seuraamme, kuten ennenkin, ilman mitään ongelmaa minun puoleltani. Kahdenkeskinen läheisempi kaveruus saa kuitenkin nyt jäädä. En aio käydä naimisissa olevan työkaverin kanssa keskustelua hänen ihastumisistaan. Hän selvittäköön omat asiansa itsenäisesti.
Olen samaa mieltä siitä, ettei seksuaalisuus vaikuta siihen, etteikö työpaikalla pitäisi saada olla rauhassa ihan työmoodissa. Otin tässä tapauksessa asian esiin ennen kaikkea siksi, jotta voisin selventää teille ulkopuolisille paremmin sen, etten t ole antanut miehelle pienintäkään syytä kuvitella muuta kuin työkaveruutta välillemme. En esimerkiksi ole flirttaillut hänen kanssaan tai mitään tällaista, koska en ole kiinnostunut tämänkaltaisesta toiminnasta miespuolisten henkilöiden kanssa. - kenenkään äiti
Hei, kiitos viestistä.
Tässä tapauksessa väärinymmärryksen riski on aika olematon, mutta ymmärrän kuitenkin, että ulkopuolinen haluaa ottaa tämänkin vaihtoehdon esille. Niin varmasti tekisin itsekin.
Tuo avoin keskustelu voisi jossain tilanteessa olla hyvinkin toimiva ratkaisu. Ystävän tai hyvän kaverin kanssa toimisin juuri kuvaamallasi tavalla. Tässä työtilanteessa olen kuitenkin päättänyt vain nyt ottaa etäisyyttä ja tuoda hieman enemmän muodollisuutta väleihimme. Ystävällinen toki aion olla jatkossakin ja hän on totta kai tervetullut seuraamme, kuten ennenkin, ilman mitään ongelmaa minun puoleltani. Kahdenkeskinen läheisempi kaveruus saa kuitenkin nyt jäädä. En aio käydä naimisissa olevan työkaverin kanssa keskustelua hänen ihastumisistaan. Hän selvittäköön omat asiansa itsenäisesti.
Olen samaa mieltä siitä, ettei seksuaalisuus vaikuta siihen, etteikö työpaikalla pitäisi saada olla rauhassa ihan työmoodissa. Otin tässä tapauksessa asian esiin ennen kaikkea siksi, jotta voisin selventää teille ulkopuolisille paremmin sen, etten t ole antanut miehelle pienintäkään syytä kuvitella muuta kuin työkaveruutta välillemme. En esimerkiksi ole flirttaillut hänen kanssaan tai mitään tällaista, koska en ole kiinnostunut tämänkaltaisesta toiminnasta miespuolisten henkilöiden kanssa."Olen samaa mieltä siitä, ettei seksuaalisuus vaikuta siihen, etteikö työpaikalla pitäisi saada olla rauhassa ihan työmoodissa. Otin tässä tapauksessa asian esiin ennen kaikkea siksi, jotta voisin selventää teille ulkopuolisille paremmin sen, etten t ole antanut miehelle pienintäkään syytä kuvitella muuta kuin työkaveruutta välillemme."
Tämä sai minut epäilemään koko kirjoituksen aitoutta. Joko tilannetta ei edes ole, olet itse kiinnostunut jostain tyypistä, taikka toivot että joku tyyppi olisi kiinnostunut sinusta. Sama se miten mutta selväksi tuli että olet ratkaissut ongelman :) Meille muille ei siis enää tarvitse selitellä mitää.
- jesus
Otat yhteyttä työkaverin vaimoon :)
Sellaisia erilaisia mailman sivu, parempaa työpaikkaa ... parempia ei työsuhde ole missään tapauksessa muuta kuin työsuhde, minä olen ehdoton, jos olisin pomo hajoittaisin heti eri työpaikoille tälläisiä. Itse saisin poistua seudulta, missähän mahdollinen miniä äidilleni, ei tulevaisuutta
- Pidä se
Sika !
- ajatus
Kun hän tuollatavalla on sinulle jotenkin epämiellyttävä, niin ihmettelen tätä sinun koko stooriasi.
Kun annat tälle henkilölle näin valtavasti tätä palstatilaa.
Ettei nyt kuitenkaan olisi koira haudattuna ja kiinnostusta kuitenkin HIEMAN! - Omana, ,
, , , neuvona antaisin: Alapa kyselemään häneltä, vaimostaan kaikenlaista. Kaikkea sellaista tavallista ja ympäripyöreää. Voisinpa melkein väittää, että hänen joutuessaan vastailemaan kysymksiin jotka koskettavat vaimoaan, hän ymmärtää, ettet ole kiinnostunut miehestä muuten kuin "työkaverillisesti"
- aikapolil
anna sille tavaraa ja kunnolla kyllä se siihen lopettaa kun saanu kunnolla tiedän kokemuksesta
- tuom3
mene pomon puheille ja sano että mua kiusataan työpaikalla sitten käräjille ja tuntuvat korvaukset niinhän ne nykyään tekee helppoa rahantuloa...
- toks toks
minä avioliitossa hän poikamies ja kiinostui minusta , tavattiin muutaman kerran ystävinä kunnes sanoin etten eroa miehestäni se siitä ,,,,,,,,myöhemmin erosin ja en voinut ottaa yhteyttä siihen ystävä mieheen ,,,,,,,,miten elämä olisi menny jos olisin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, sitä mietin vieläkin
- noinhan se menee
Se olisi ollut ihan tuurista kiinni. Nainen lähtee naurettavan helposti kelkkaan.
Et oikeasti tuntenut häntä. Olisi ehkä vain käyttänyt hyväkseen.
- siviä
Hei
Jos tuulta ei savua olen itse mies valtaisessa paikassa työssä ei ole tullut edes mieleeni että joku ihastuisi puolin jos toisinkaan ei pidä antaa aihetta - toinen epätoivottu
Hyviä vastauksia. Tuli vaan mieleen kirjoittaa tänne, ettei tämä miesä välttämättä itsekään haluaisi olla ihastunut sinuun.
Olen itse ollut pari vuotta ihastunut naispuoliseen työkaveriini. Heti tilanteen tajuttuani päätin, että haluan tilanteen vain menevän ohi. Olen ihan onnellisesti naimisissa, se ei vain estänyt ihastuksen syntymistä.
No, tavoitteeni on ollut peittää kaikki ihastumisen merkit, mutta en tiedä olenko onnistunut siinä. Joka tapauksessa en aio tehdä mitään aloitetta, vaan vain odottaa tunteideni muuttumista tavalliseksi ystävyydeksi. Hyvää vauhtia siihen ollaankin menossa - hulluin viirotus on ohi.
Mutta siis kommenttina sinulle epätoivottu tilanne: en tiedä, miten asia on naisilla, mutta miehet eivät "päätä ihastua" vaan se vain kiskoo mukaan. Sen jälkeen sitten omaa toimintaa pitää osata hallita, eikä se välttämättä ole kivaa. Eli teidän tilanteessanne ei välttämättä ole ketään syyllistä - on vain kaksi ihmistä, jotka ajautuivat hankalaan tilanteeseen. Sen kuitenkin pitäisi mennä ohi.- vpts
Kyllä naisilla on toi sama. Kyllä se vaan kiskoo mukanaan.
"En haluaisi olla epäystävällinen tai pahoittaa hänen mieltään..."
Tätä tunnetilaa on helppo käyttää hyväksi.
"Miten mun teidän mielestä pitäis suhtautua ja toimia?"
Ei auta kuin tehdä selväksi se ettet ole hänestä kiinnostunut. Ja kukaties tämä mies ainoastaan leikittelee sinun tunteillasi...- Niin IhQua
Ihanaa anna hänelle, ei mies seksissä ole mitään pahaa.
Mies on usein parempi kuin väljä nainen ja mies osaa otta suuihin hyvin.
Kuinka moni bi, ukm tekee sitä. Katsokaapa myös kuin rumia vaimoja on komeilla miehillä.
Makaat hänne kanssaa ja kokeilet miltä se tuntuu, tuskin pahalta! - herra55
jos oot seikku en ole kiinostunut susta...
- hömppää hommaa
sano reilusti että hankkii poikakaverin muualta.helsingissä on muistaaksen gey paari.josko sieltä hänelle löytyisi poikakaveri.
- dr.phillu
no mikset voi antaa hänen kerran polkasta. ei hän sen jälkeen enää halua olla missään tekemisissä kanssa ja pitää etäisyyden.
näin pääset kaikista helpoimmalla. :)) - mieti nyt
Oikeasti olet korviasi myöten rakastunut, koska lässytät hänen kanssaan tunteista.
Tai sitten et vaan osaa sanoa ei. Päädyt vielä sänkyyn hänen kanssaan. - Avanne
Tällaisissa tilanteissa on yksi hyvä "nyrkkisääntö" (sana ei sovi ollenkaan, koska nyrkki viittaa lyömiseen, mutta ymmärretään se vain sanontana), joka auttaa monessa tilannteessa: Kerro sen kummemmin tunteilematta, miltä se sinusta tuntuu. Älä moiti äläkä ole liian empaattinen, mutta rauhallinen omien tunteiden kertominen riittää. Älä odota, että hän lukisi ajatuksesi, kun voit ne kertoa ihan ystävällisesti. Älä myöskään loukkaa häntä, koska hänkin on arvokas ihminen.
- Mikä mikä maa
Eiköhän ole parasta elää tällaisessa suhteessa itseään kuunnellen ja tehdä asiat selviksi heti eikä viidestoista päivä ja aina on pomo taikka virkavalta apuna.
Hei,
aikuisen naisen neuvo:
Et tietenkään voi hänelle mennä mitään sanomaan ihastumisesta, koska hän ei ole siitä sinulle suoraan puhunut mitään.
Mutta, kun puhuu "levottomia" etenkin muiden seurassa sinua kohtaan, sano, että "Vähän rajaa noissa puheissa, olethan naimisissa" tms.
Kuntarpeeksi monta kertaa saa näpeilleen "viettelypuheista"' niin ehkä uskoo.
Jos puhuu sinulle kahdestaan ollessanne, niin sitten voi jo sanoa suoraan "Anna nyt olla, noi jutut ei enää jaksa innostaa" tms.
JK. Kyllä sitä pitkässä parisuhteessa aina silloin tällöin ihastuu johonkin ihmiseen, mutta fiksut ei tee asialle mitään, eikä käyttäydy ihastusta kohtaan typerästi. Se menee ohi. Kokemusta on ;-)- just näin
RipsaK:n kommentti on hyvä. Noilla neuvoilla pitäis toimia.
- karu arki.....
Työelämässä muistettava: Kuormasta ei saa syödä muut kuin puhtaanapitolaitoksen työntekijät! jos välittävät!
- nig
Sano suoraan hänelle, että olet LESBOOOOOOOOOOO ja mene nussimaan hänen vaim...
- O - O
Ehdotus: puhu avoimesti tilanteesta, kerro mitkä asiat tai tilanteet eivät tunnu sinusta mukavilta. Jos hän sanoo tai tekee jotain sinusta epämukavalta, kiellä heti ja kerro, että tunnet olisi kiusaantuneeksi.
Kerro, että arvostat häntä ja hyvää työkaveruuttanne. Sano heti, missä sinun rajasi kulkevat ja pidä niistä kiinni. - vastaaja.
"Saako kollegaan ihastua?"
Itse olen saanut osakseni lähinnä vihastumista. - Relaa
Rauhoitu.
- Haaaaaaaa
Sie oot rakastunu etkä uskalla myöntää olevasi hetero.
- sarkku30
Kuulostaa karmean tutulta tilanteelta. Älä kuitenkaan anna asian riistäytyä liian pitkälle jotta hän joka toivoa elättelee niin ei loukkaannu. Itselläni on piinaava kokemus kun molemminpuolinen flirtti vaihtuikin työn ulkopuolisiin tapamisiin. Jossain vaiheessa järki kuitenkin käski lyödä leikin kesken ja siitäkös tämä työkaverikimppaantui kun ei salarakasta tästä sinkusta saanutkaa. Lopuksi kaatoi saavi kaupal p*aa niskaan ja lopputuloksena oli itselläni lähtä ko. duunista kävelee.
- KALLE KELLO
Tuolla jo kirjoitinkin, että pitäkää nyt hyvät naiset ja miehet ne työkaverit työkavereina. Älkää koskaan sekaantuko työkavereihin vaikka olisi kuinka ihana. Siitä ei aiheudu kun pelkkää harmia.
- toimi viisaasti
Katkeruus on kamalaa. Toi on pahin vaihtoehto mitä vois tapahtua. Aloittaja nyt ei kuitenkaa ole kiinnostunu työkaveristaan mut jotta toi mies ei katkeroituisi ja aloittaisi kiusaamiskampanjaa vaatii tahdikasta mutta määrätietoista toimintaa flirttiyritysten lopettamiseksi.
- ja perreikaan
Ota kjurba käteen vaan suatana lumppu !
- Tyttö hämeest
Lumppuha sie oot !
- Jutut muuttuu!
Teepä hänelle asia selväksi mahdollisimman pian! Sillä vaara pyörii, että hetken kuluttua saat kuulla, että se olitkin sinä, joka kotit "vokotella" varattua miestä!
- ohkhlhlhlhlhl
No ei....ei lumput niin tee ;)
- pidä varasi
Miehet toimii aina noin. Kun vonkaaminen ei onnistunukkaa niin nainenhan se syyllinen aina on. Pidä siis varasi ja anna ymmärtää myös muiden nähden ettet ole kiinnostunut miehestä.
- sano suoraan
Aika monet löytävät puolison työpaikalta, joten työkaverin ihastuminen on ihan tavallista ja ok. Naimisissa olevat, mutta huonoa vaihetta liitossaan elävät ihmiset kuvittelevat vaikka mitä. ystävällisyys tulkitaan usein enemmäksi kuin mitä se on.
Mitä tilanteessa pitäisi tehdä. Jos mies vihjailee jotain, niin vastaa siihen suoraan. Kerro, että ei kiinnosta.
Suoruus on paras keino. Miehet eivät vihjeitä ymmärrä, eikä aina naisetkaan. - urts
Älä anna pillua! Kyllä siinä kiinnostus heti loppuu.
- 1+6
Julmaa kun miehen sydän särjetään
- lyhyesti
ihq sä
- totuus vaimolle.
Sanon että järki päähän ja sano hänelle suoraan että ohjaa ihastuksensa vaimoonsa jonka on valinnut .Älä ala pilaamaan elämääsi,niinkuin havaitsitkin. Et ole viimeinen johon mies ihastuu. Soittaisin miehen vaimolle niin se avaisi lukot kotona heillä ja he havahtuisivat ja voisivat korjata suhdettaan ja tragerialta eli erolta välttyisivät. Liian usein ulkopuoliset ovat hiljaa vaikka nähdään että mies menee kohti tuhoaan suhteessaan vaimoonsa. Ajatelkaa esim.LAPSIA jotka ovat viattomia. Olet jäekevä nainen. Naura itseksesi tuolle hömpälle ukkomiehelle joka luulee olevansa DON maailman mies.
- tätäsamaatäällä
Sinun on pakko sanoa suoraan, että...hei, olen huomannut käytöksesi muuttuneen. Taidat olla ihastunut, itse en ole ihastunut sinuun ja toivon, että et elä näissä fantasioissa jatkossa. Toistan....en halua olla liian läheisissä tekemisissä kanssasi enkä ole kiinnostunut.
Olen ollut tässä tilanteessa tuhat kertaa ja voin vakuuttaa, että miehet eivät TAJUA edes mitään vihjailuita ja sekään ei auta vaikka sanoisit olevasi lesbo, mies ajattelee sitten että olet bi tai kääntää aina asiat oman fantasiansa mukaan.
Sinun on pakko täräyttää tai muuten saat PALJON ONGELMIA tästä miehestä.
Itsellä täm tilanne toistuu noin 10-30 kertaa vuodessa ja alan jo kehittyä tässä sanomisessa. Suurin osa miehistä on vielä naimisissa.- tätäsamaatäällä
Ei auta tarinat siitä, että sinulla on mies tai nainen tai mikä tahansa. Mies on pettäjä itse avionrikkoja.... Hän kuvittelee, että olet samanlainen. Se ei ole toisille este tai pelote, että kerrot olevasi naimisissa. Sitä kiinnotuneempia vain ovat.
On sanottava suoraan...että ei ole kiinnostunut. Eikä mitään hienotunteisia kuvitteluja siitä, että jotkut epämääräiset vihjailut auttaisivat. Mies on päästään sekaisin ja elelee oman egonsa ympärillä. - mietippä tätä
Taitaa kyllä olla sinussa itsessä jo vikaa, jos 10-30 kertaa vuodessa joudut samaan tilanteeseen. Pukeutuminen? käytös? maine? Joku ei nyt oikeen natsaa. Kyllä miehet minut jättää rauhaan, jos en anna mitään vastakaikua. Ei siis tarvitse edes mitään vihjailla! Ikinä minua ei olla ns. ahdisteltu, vaikka usein miehet minusta kiinnostuvatkin.
- niin erilaiset
mietippä tätä kirjoitti:
Taitaa kyllä olla sinussa itsessä jo vikaa, jos 10-30 kertaa vuodessa joudut samaan tilanteeseen. Pukeutuminen? käytös? maine? Joku ei nyt oikeen natsaa. Kyllä miehet minut jättää rauhaan, jos en anna mitään vastakaikua. Ei siis tarvitse edes mitään vihjailla! Ikinä minua ei olla ns. ahdisteltu, vaikka usein miehet minusta kiinnostuvatkin.
Luulenpa että tätäsamaatäällä on hyvin seksikäs nainen jota miehet vain yksinkertaisesti himoitsevat. Siinä on hyvin vaikea luovia kun miehet haluavat ajatella naisen olevan samanlainen kuin hekin. Silloin se "EI" ei ole miehille ei. Näin se menee.
- GetToThePoint
Jospa kysyisit asiaa suoraan?
Ihmisten väliset ongelmat ratkeaa aika helposti kun kysyy vain, vaikka kuinka punnitset tilannetta ja jauhaat samaa paskaa " En mie kehtaa, en halua loukata... " mutta jos vain KYSYT niin aika helposti ratkeaa juttu.
Ihmiset hei, jos teitä mietityttää jokin asia toisessa ihmisessä niin kysykää?
"Kuinka, Milloin,, Miksi, jne.. "
" Miten pitkä/isot sillä on?.. " no vittu kysykää, ei siihen kuole vaikka onki vähä tökeröä mennä kysyy näin "yksityisasiaa" mut pointti on ett kysymällä oppii ihmisestä uutta. - SaankoKäydäVessassa?
Mitäs jos ihmiset päätettäisiin asioista ihan itse, siis jos ollaan aikuisia, jooko?
Aikuiset ihmiset kyselee neuvoja tyyliin pitäiskö käydä kaupassa, kun ei ole ruokaa:D- asdassadsaddadadasda
Jos jokin asia on itselle epäselvä, on aikuismaista kysyä siihen muiden mielipidettä. On todella typerää edetä aina vain oman pään sisällä olevien ajatuksien pohjalta. Paljon enemmän pystyy oppimaan elämässä kuuntelemalla myös muita ihmisiä.
Se on sitten eri asia, millaisia neuvoja täältä saa...
- 11+5
Kyse ei ole aikuisuudesta, eikä ongelma varsinaisesti ole se, että toinen on ahdistava vaikka hän sitä olisikin. Vaikeinta on jos itse on jollain tapaa estynyt pitämään oman tonttinsa, ettei kykene pysymään mieleltään selkeänä ja puheissaan suorana, vaikka tietäisikin sen olevan oikea tapa joissain tilanteissa. Siksi kannattaa laittaa huomio omaan sisäiseen ja hankkia selkeys sinne, se parantaa omaa elämänlaatua ja kykyä pärjätä kaikissa tilanteissa. Apuvälineeksi voin suositella Alkuajatusta, siitä löytyy tietoa jonka avulla tuon työn voi tehdä. Olen onnistunut muuttamaan elämäni täysin sen ansoista. Löytyy googlaamalla.
- KALLE KELLO
Unohda koko juttu. Ilmota ukolle, että ollaan vaan työkavereita ja piste. Muista, älä koskaan sekaannu työkaveriin, siitä ei tule muuta kuin harmia. Ei kannata rikkoa perhettä ei kannata pilata työyhyhteisöä koska nämä jutut vaikuttaa aina myös työyhteisöön ja sitten se tosiasia, että mies hakee sinusta vain panopuuta. Jos haluat pelkäksi panopuuksi on asia omasi, mutta koita nyt kunnioittaa itseäsi sen verran ettet tuohon ala. Olet kaikesta päätellen kovin nuori ja kokematon, jossain vaiheessa vanhetessasi kadut tekemisiäsi, jos työkaveriin sekaannut. Olen nähnyt näitä työpaikkaromansseja liikaakin, ja ainoa "palkinto" on ollut se, että usemapi perhe on hajonnut ja loppusaldona nämä "pariskunnat" on saanut lähteä, osa vapaaehtoisesti. Syynä lienee ollut häpeä. Muista työkaverit on työkavereita ja piste. Älä koskaan sekaannu työkavereihin
- rauhotu
Siis mitä keuhkoot? Toi aloittajan on lesbo eli tuskin mitään suhdetta rikkomassa. Kannattasko lukee aloitus jos aikoo siihen vastata?
- KALLE KELLO
rauhotu kirjoitti:
Siis mitä keuhkoot? Toi aloittajan on lesbo eli tuskin mitään suhdetta rikkomassa. Kannattasko lukee aloitus jos aikoo siihen vastata?
Mitä keuhkoot. Hei kuule nyt pahvipää. Yhtälailla homot ja lesbot pettävät, ihastuvat jne.. Kuinka helkkarin tyhmä sä oikein olet. Yhtälailla homot ja lesbot elävät perheenä, on lapsia, siis kaiken kaikkiaan ihan samanlaista perheellistä elämää kuin mies ja nainen, ihan samanlaista elämää töissä, kun miehellä ja naisella. Ainoa ero NORMAALIIN elämään on se, että kaksi miestä tai kaksi naista elää yhdessä. Kasva aikuiseksi.
- voi tolvana
KALLE KELLO kirjoitti:
Mitä keuhkoot. Hei kuule nyt pahvipää. Yhtälailla homot ja lesbot pettävät, ihastuvat jne.. Kuinka helkkarin tyhmä sä oikein olet. Yhtälailla homot ja lesbot elävät perheenä, on lapsia, siis kaiken kaikkiaan ihan samanlaista perheellistä elämää kuin mies ja nainen, ihan samanlaista elämää töissä, kun miehellä ja naisella. Ainoa ero NORMAALIIN elämään on se, että kaksi miestä tai kaksi naista elää yhdessä. Kasva aikuiseksi.
Etkö vieläkään lukenu alotusta? :D No koita jaksaa lukea tämä. Aloituksessa lesbonainen on ahdistunut miespuolisen työkaverin ihastumisesta itseensä. Selkiskö? En kyllä halua kasvaa ikinä aikuiseksi jos aikuiset on tuommosia tolvanoita kuin sinä vanhuuden höperö xD
- KALLE KELLO
voi tolvana kirjoitti:
Etkö vieläkään lukenu alotusta? :D No koita jaksaa lukea tämä. Aloituksessa lesbonainen on ahdistunut miespuolisen työkaverin ihastumisesta itseensä. Selkiskö? En kyllä halua kasvaa ikinä aikuiseksi jos aikuiset on tuommosia tolvanoita kuin sinä vanhuuden höperö xD
Mitä helevetin eroa edelleenkään? Heteromies kähmii lesboa, heteronainen kähmii homoa, homop kähmii homoa, lesbo lesboa, "normaali" mies kähmii "normaali" naista... Niin?? Homma toimii oli miten oli ja on normaalia (?) paitsi jos ihminen kähmii eläintä. Kun on kyseessä ihminen voi tapahtua mitä vain, kuten esim pedofiilit, itsensäpaljastajat sun muut runkkarit.. Mieti ja ajattele, ota ne silmälaput pois, jokaisen pitäisi osata ajatella asioita hiukan laajemmin, koski se sitten mitä tahansa. Kaikki on mahdollista.. Rautalangastatko joka sana pitää vääntää sinulle?
- Niinpä niin
KALLE KELLO kirjoitti:
Mitä helevetin eroa edelleenkään? Heteromies kähmii lesboa, heteronainen kähmii homoa, homop kähmii homoa, lesbo lesboa, "normaali" mies kähmii "normaali" naista... Niin?? Homma toimii oli miten oli ja on normaalia (?) paitsi jos ihminen kähmii eläintä. Kun on kyseessä ihminen voi tapahtua mitä vain, kuten esim pedofiilit, itsensäpaljastajat sun muut runkkarit.. Mieti ja ajattele, ota ne silmälaput pois, jokaisen pitäisi osata ajatella asioita hiukan laajemmin, koski se sitten mitä tahansa. Kaikki on mahdollista.. Rautalangastatko joka sana pitää vääntää sinulle?
Laitahan sinä KALLE KELLO, ala-arvoisella aivokapasiteetilla varustettu meuhkaaja se tietokoneesi, tai millä näitä aivottomia kommenttejasi tänne jokapuolelle lisäiletkin, kiinni ja mene lepäämään. ei se maailma muutu sinun uhoamisellasi, enempää ihmissuhteissa, kun politiikassakaan.
- Suoraa puhetta
Paras kun sanot suoraan vaan. Jos sillä ukolla on yhtään munaa, ni se kestää sen kyllä. Ite ainakin miehenä vihaan sitä, kun naisilla on joku taipumus aina vaan vihjailla asioista. Yritä siinä nyt ottaa selvää, mitä ne meinaa kun ne ensin kiertelee ja kaartelee ja sitten suuttuu, kun et ymmärrä näitä kryptisiä viestejä.
- dsfkjluy675r
käske sen homon painua vittuun :D
- keharikoneke
Anna sille kerran niin se kyllästyy.
http://tinyurl.com/syndett - Työteho
Eihän ihastumisessa mitään niin kummallista pitäisi olla. Hyvälle työparille on pieni ihastuminen harmaaseen arkeen ihan piristävää ja työtehoa lisäävää, siis niin kauan kuin se on vain pelkkää ihastumista. Ihastumisesta ei monesti edes tarvitse toiselle kertoa kun sen jo toinen vaistoaa.
- Todentaja
Pettäjä on AINA alhainen ja itsekäs nilkki ... eli se joka siihen heikkona sortuu, niin kantakoon taakkansa ja maineensa.
Jos tarve on lähteä jakelemaan/levittelemään sukuelintään muille, niin eroaa ensin.
Uusääliöille ja totuuden vääristelijöille: Näin helppoa se on olla selkärankainen !- elämäonkivaa
Ja mikäs siveydensipuli se siellä on? Sä taidat tarvita kunnon panoa...
- Että näin.
Kukas sen estää. Ainakin mun ex-kihlattu ihastui työkaveriinsa ja näin kariutui 7 vuoden yhteiselo ilmoitukseen että olen löytänyt toisen.
Ikävintä tässä oli se, että seurustelua oli tapahtunut selkäni takana jo vuoden ennen kuin tämä "ihana" ex neitini siitä minulle ilmoitti. Aika moni muu siitä kyllä jo tiesi.
Onneksi paljastui tämän neidin luonne ennen naimisiin menoa ja lapsia. Yhteinen asuntovelka tosin oli jo tullut otettua.- dydydyydd
Herää tähän maailmaan kiitos.
- Nimetön
Juttele rohkeasti hänen kanssaan asiasta.Tuskin se nyt sua turpaan vetää tai jotain muuta.Tietysti se saattaa esittää ehkä "E-En ole ihastunut sinuun...." tai se on surullinen.Kyllä se vielä sinut jättää.
- Hot mama
Rakkaus ei kato aikaa,paikkaa,ikää eikä matkaa...
Jos tämä mies on tähän asti ollu sun parhaita työkavereita
ja ootte heittäny kaikenlaista läppää niin ihmettelen ettet
voi puhua hänelle suoraa... ;)- hyh hyh
hyi hitto lesboja sitä tänne kaivataankin. stn lörttöset menkää autiolle saarelle ja lisääntykää keskuudessanne.
- Törppöhuuli
hyh hyh kirjoitti:
hyi hitto lesboja sitä tänne kaivataankin. stn lörttöset menkää autiolle saarelle ja lisääntykää keskuudessanne.
Toiveesivoi toteutua, jos toivot riittävästi ja teet seuraavan testin:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12145190
Kokeile edes ;)
- tätäsamaatäällä
En pukeudu mitenkään paljastavasti, käytökseni on hillittyä. Se vika minussa on, että olen tavattoman iloinen ja sen miehet käsittävät flirtiksi. Olen sen havainnut. Täytyisi olla happamalla naamalla.
En harrasta avioliiton ulkopuolisia intiimisuhteita ja en ole ollut naimisissa yli kymmenen vuoteen. Joten maine ei voi olla huono.
Silti tätä käpälöintiä ja vihjailua jatkuvasti. Hapan naama on ainoa keino välttää nämä tilanteet. Olen alkanut oppia.
Tykkään myös pukeutua naisellisesti korkokenkiin ja mekkoihin. Parasta pukeutumista on tuulihousut ja t-paita. Hiuksiakaan ei kannata pestä niin usein. - mie5
Kyllä se tietää että sä tykkäät tytöistä. Ei se pysy salassa.
Se tietää senkin, että sä tykkäät joskus myös pojista, joten antaa sulle siihen mahdollisuuden. Ettet vaan kuitenkin olis joskus hiukan antanut aihetta?- Tyhmä ukko oot
Ettet vaan ite ois joskus antanut pe*settä miehelle, ku oot noin varma, että kaikkia kiinnostaa kaikki sukupuolet. V'itun kakara!
- Hienovarainen keino
Jätä tämä sivu auki työpaikan tietokoneelle. Vaikka tuskin hän siitäkään tajuaa, että kyse on hänestä.. Naureskelee vain, että onpa jollakin työpaikalla luuseri töissä, joka ei huomaa ettei nainen ole kiinnostunut...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1216030- 292120
- 1771952
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101123Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.661114Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä24997- 73987
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,24902Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty42897Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla
Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I12765