http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194873965194/artikkeli/syyna vahinko poliisille napaytys katsastamattomista autoista.html
Seinäjoen poliisit,mitä olen heihin törmännyt,ovat tosi ärsyttäviä.siksi kartan Seinäjokea aina kun mahdollista,itse ovat välinpitämättömiä noudattamaan lakia.
Jos joskus tulee tilanne,että poliisi tarvitsisi apua minulta ei saa,samaa mieltä on moni muukin
Seinäjoella maan huonoimmat poliisit?
40
4332
Vastaukset
- kokemusta on
Toi on totta, ylimielisiä kusipäitä suurin osa. Pitää kaikkia ihmisiä pahimpina rikollisina ja kohtelee heitä kuin pohjasakkaa.
- edehdyin kerran
Poliisitalon vartiat ovat asiallisia ja asiansaosaavia jopa mukavia. Kiitos tälle ammattikunnalle ja lämpimiä terveisiä. Kyllä siinä luulee näkevänsä enkelin, kun aamulla vartija tulee päästämään pois nippusiteissä yön viruneen säilöön laitetun.
- Anonyymi
Seinäjoen jepet on hyviäkin keppejä, mutta suurin osa täysiä paska housuja puolustelevat vain toisiaan, vaikka jeppe olisi tehnyt suoranaisen virkavirheen. Esim. Asiakirjojen törkeän väärennöksen. Puolustajia kyllä löytyy, eli asia ei selviä ikinä.tälläiset mätämunat vaihtoon. Kunnollisiakin saattaa löytyä, mutta ei etelä pohjanmaan alueelta. Alavuden poliisissa puhalluttivat juopon seinäjoen poliisin, oli vuoro vaihdossa alavudella. Vanha viina haisi. Promilleja törkeästi. Kiitos alavuden suoraselkäisten poliisien. Nämä juopot jepet pilaavat hyvien/kunnollisten poliisien maineen. Näin Seinäjoella. Terv. Kwppi.
- Anonyymi
Otin kerran postit laatikosta ja menil lukeen aseman edustalle 40 min ja tuli jeppe sivileissä sivulle ja taakse. Alko vähän sipulissa tapahtuu kun lukee postinsa noo pojilla on PELKONSA.
Tälläiset heikkopäiset on vaaraksi yleiselle turvallisuudelle aseineen. kuinka ois käyny jos ois liiskannu kärpästä tuulilasiin lehden kera. - Anonyymi
ookko rikollinen
- Anonyymi
Ne on vapareita. Idea parkin avajaisten aikaan oli Teslan portilla rivissä latauksessa kansalaisten piikkiin. Vapari ei vaparia käräytä ja rikos poliisiasemalla jäi selvittämättä.
- minä itse
Seinäjoellaon fiksuja asiallisia poliiseja. Minusta Suomen parhaita.
- nähty on
Minäkin haluaisin kehua oman paikkakunnan poliiseja, mutta valitettavasti en nyt voi. Tietooni on tullut nuorien poliisien pinnan palaminen liian usein työtehtävissä ja siitä johtuvan turhan kovan väkivallan käyttö.
- Virkamurha?
Niin kuten putkassa nippusoteisiin sidotun hakkaamist,a, putkakuolemia, poliisien tahallista avuttottaman sidotun rinnan päällä hengityksen salpaamista, huutamista
"kuole, kuole", - ei siis ihme jos putkakuolemia Seinäjoella... - Poliisi kiusaa...
Kaksi tyyppiä jotka oli koulussa kovimpia kiusaajia ja jotka kävi aina tuuppimassa on täällä nykyään poliiseina.
- hufggtrerv
Kylläpä täälä rikollisuutehentaipuvaaset mollaa polliisia!
- tositapaus
hufggtrerv kirjoitti:
Ihmettelen minäkin, näin kerrostalossa seinät ovat ohuet, kaikki kuuluu. Onko oikein poliisin huutaa: KUOLE! ja samalla ampua etälamauttimella? Uhri usein kaatuessaan saa näin myös vammoja. Rapussa asuu vauvaperhe, vauva itkee usein öisin. Naapurit ovat herkistyneet näihin heräämisiin ja joku soittaa poliisille. Poliisit soittelee ovikelloja eri asuntoihin, kunnes ryykäävät yhteen asuntoon.
Olikohan kyseinen asunto laisinkaan melua aiheuttanut, vaikka nyt heidän kotirauhaansa rikotaan törkeästi. Alkaa kiivas rähinä, poliisi huutaa: Kuole! - Mäkin tiärän
Ja kuule monta muuta. Vaasas oli päällikkönä mies joka
puhkoi tyttöjen pyörän kumit kouluaikana. Ei ymmärrä
tänäänkään ilkeyksiään sanoo tytöt. - 7+8
hufggtrerv kirjoitti:
Poliisi ei saisi olla rikollisuuteentaipuva, sitä pitää vaatia. Palsta on eräänlainen kansanradio, hyvä kun kokemukset saavat julkisuutta. Poliisia myös kiitetään, jos vähänkin on aihetta. Edellä oli mm. kiitokset poliisiaseman vartioille! Laittakaa poliisit hyvä kiertämään, se palkitaan.
- Anonyymi
taidan tietää keistä puhut
- Anonyymi
Mäkin tiärän kirjoitti:
Ja kuule monta muuta. Vaasas oli päällikkönä mies joka
puhkoi tyttöjen pyörän kumit kouluaikana. Ei ymmärrä
tänäänkään ilkeyksiään sanoo tytöt.Mulla vaparien kätyrit laitti 4-5 kertaa ruuvinaulan renkaaseen vuoden sisällä. Saavat GS hommistaan palkkaa joka kerta oli kipsiruuvi renkaassa. Poliisi laittooivat seurannan autooni lavastaessaan minua.
- 132431ds4312
Kyllä Seinäjoen poliisit ovat todella virkaintoisia. Varsinkin mopopoikien jahtaaminen on heille joku pakkomielle. Muistan itse mopopoikana kun sai aina pelätä, että koska mälli tai nygårdi pysäyttää ja testaa. Moponi kulki siis 80kmh. :D
- pillihousupolliisi
Seinäjoella ei ole oikein tosi rikollisia,siksi kyttäävät mopopoikia
- aiheeton sakko
Aivan kuten seinäjoen poliisit,sakkoja sakkoja
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/art-1288671561268.html
- Tosi juttu
Heh...tässä takavuosina kun olin aikeissa alkaa grillaamaan ihan kaikessa rauhassa kerrostalon grilli katoksessa niin viereen pölähti poliisiauto josta nousi kaksi poliisia ihan pistoolit lonkalla jotka hyvin käskevään sävyyn käski minun häipyä grillikatoksesta (joka oli talon jossa asun) toinen konstaapeli väkevä jopa uhkasi ampua vielä koirani joka makoili jaloissani ellen uskoisi käskytystä.
Viikon päästä soitin seinäjoen poliisilaitokselle kysyäkseni "kuka myöntää ja mistä niitä grillauslupia myönnetään" selostin asian puhelimessa olevalle poliisille joka oli pihalla kuin lumiukko.
Tänä päivänäkään ei ole mitään hajua miksi nuo konstaapeli väkevät siihen pölähti, oliko jotain pätemisen tarvetta (nuoria kollia molemmat)- uhthush
Olisko joku soittanu, ku olit sen piskis sinne kerrostaloon yhteisehen grillikatoksehen viäny! Joku tiätysti olis kans tullu grillaamahan, muttei uskaltanu ku pelekäs sitä sun piskiäs! Eikä sulle mitää tohtinu sanua, ku oot luannevikaanen, heleppoo soittaa poliissit sanohon nottei koiria grillikatoksehen! Olsit varmahan huutanu ja haukkunu asiaaesittävän kerrostaloonaapuris maanrakohon! Poliissien virkavarustuksehen kuuluu ihan pistooli lonkalle! Ei sitä tartte ihimetellä! Soon kaikkeenkolloompia varte!
- vankkuri
Raatelia koirat pitäisikin ampua ja monessa maassa saakin
- kolloo
Maalaaskaupungis on maalaasongelmat. Eli mopoiliat, raktorit ja vähä-älyyset yksinkertaaset ihimiset. Ei ihme jos poliisilla menöö motivaatio, kun ei kunnon poliisitöitä, vaan pelkkää maalaastollojen paimentamista.
- hjutnkii59jk
Näihän se pakkaa olohon, notta ne "kaikkeenkolloommat" löytyy niistä etelän "isoosta" kaupungiista! Siälä sitä asetta joutuu käyttämähänki!
- htrds
Täysin totta, että Seinäjoella näyttäisi olevan huonoimmat poliisit.
Ja kateellisia vielä kaiken lisäksi. - Tosi juttu
Ai täällä on oikein psykiatrejakin "ku oot luannevikaanen" kirjoittaa "psykiatri uhthush"
Kerrohan nyt "viisas" missä talossa tälläinen pykälä löytyy "nottei koiria grillikatoksehen"- juykihki58mklo
Ku luki tuan sun tekstin, diagnoosi oli heleppo teherä! Aivan sulle vaan tiaroksi, notta jos joku vaatii sen piskin poistua siältä yhteesestä grillikatoksesta, nii sähän poistat, tai itket ja poistat! Tiärän kyllä,notta koiranomistajat kaupungiis on yleensä itsekkähiä ja luannevikaasia! Se seleviää,ku lukoo suali 24 palstaa!
- Hörhöhöö
juykihki58mklo kirjoitti:
Ku luki tuan sun tekstin, diagnoosi oli heleppo teherä! Aivan sulle vaan tiaroksi, notta jos joku vaatii sen piskin poistua siältä yhteesestä grillikatoksesta, nii sähän poistat, tai itket ja poistat! Tiärän kyllä,notta koiranomistajat kaupungiis on yleensä itsekkähiä ja luannevikaasia! Se seleviää,ku lukoo suali 24 palstaa!
Totta tuo diagnoosi luonnevikaisista, varsinkin tällä Seinäjoki-palstalla.
- Anonyymi
Seinäjoen Poliisilla on vaikka kuinka paljon selvittämättömiä asioita, tutkinnat perustuu täysin valheisiin jutuissa jätetään tärkeimmät todistajat kuulematta ainakin tapauksissa joissa todistajanlausunto todistaa epäillyn syyttömyyden. Ne ei edes halua löytää jutuille oikiaa syyllistä vaan syyllinen pyritään vain tekemään jostain, takerrutaan siihen mihin on hepoin takertua, esim ilmoituksen tehneeseen henkilöön.
- Anonyymi
Kumma muuten vaikka Seinäjoella tapahtuu asuntomurtoja paljon niin poliisi jättää ainakin 95% niistä tiedottamatta.
- Anonyymi
Ai jaa. Onko ketjun avaaja useinkin poliisin kanssa tekemisissä?
- Anonyymi
Poliisin vanha tuttu.
- Anonyymi
Joku piripää tod.näk.
- Anonyymi
Hohhoijaa....onneksi aurinko psista....hohhoijjaa
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, en ole niin huonoa kohtelua saanut kuin seinäjoen kahdelta ylimieliseltä poliisilta, tekivät kaikkensa, että suhde äidin ja lapsen välilt katkesi ikuisesti, valehteli ym...lähimmäiselle, tästä tehty toki kantelu
- Anonyymi
Voin sen verran sanoa oman mielipiteen näistä äälliöistä olen oikeakäden vammautunut henkilö itsellä oli kuntoutus alkammasa hyvällä mallilla niin eiköhän muuttama näistä äälliöistä käytti rajua väkivalta josta mulle aiheutui nyt suuria ongelmia tämän käden kanssa ja todellakin nämä seinäjoen kytät on täysiä läpimätiä rikollisia sekä yhtiä piip piip jopa sama kohtellu jatkui putkan puolella ja en edes saanut apua ambulansilta kun pyysin sitä nämä kusiaiset vain nauroivat päälle. Että näinkö suomessa nykyään toimintaan asiakasta kohtaan!!! Sanoja on niin paljoon sanottavanna ja ei mitään hyvää vaan pahoja sanoja näistä helvetin rikollisista ja se laittos on täysin läpimätä
- Anonyymi
Eläkää sitä Mukaa ettettä joudu poliisin kaa tekemisiin. Näin minä ja suurin osa seinäjokisista tekee.
- Anonyymi
Hyvin on huumeveikot ja rahanpesijät voidelleet jo vuosikausia
- Anonyymi
Vieläkin suomen huonoin poliisi poika kateissa lapualla ja poliisi ei puutu sitten yhtään mihinkään muuta ku joku kävelee toisten mailla
https://www.youtube.com/live/N_uYByF8nFQ?feature=share - Anonyymi
Tärkeintähän on pikkupojat mopolla ja jotkin savupäiden kiinnisaaminen!mutta kun on iso kala kysees ja vielä kun se on omia joukkoja niin hys hys!ei korppi korpin silmää!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392