Sinä ihana mies sunnuntaina 9.2 katseemme kohtasi monta kertaa mutta en uskaltanut tulla juttelemaan, Itselläni on tummat hiukset ponnarilla ja sunnuntaina oli mustat piukat jumppahousut ja vaalea t-paita.
Oli pakko lähteä aiottua aikaisemmin salinpuolelta pois koska kiihotuksen johdosta olin aivan märkä ja pelkäsin sen näkyvän ohkaisten housujen läpi ).
Tulethan taas tulevana sunnuntaina samaan aikaan salille.
IMPIVAARAN UIMAHALLIN KUNTOSALI
treeni tytteli.
6
494
Vastaukset
- cheek69
minkä ikäinen olet,tulen maanantaina jos ok..laita sun sähköposti niin kirjoitan ja varmistetaan että on kysymys 'meistä'
- Treenis
Saatoin nähdä sut silloin. Treenataanko taas
- ioujop
vitun homo
- minä itse =)
löytyskö oikea mies...? =)
- treeni.tytteli
Kyseistä miestä en enää koskaan nähnyt, Seurustelin tuossa välissä 1.5 vuotta joten senpuolesta ei haitannut :)
Nyt olen taas elellyt sinkkuna ja miesseura kelpaisi :)
Olen 28v 155/65 Tulisiko joku mukava mies sunnuntaina vetämään kanssani treenit impivaaran uimahallin salille ?- PunttisaliMies
Imetkö? Nieletkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292390- 1282303
- 1582054
- 361716
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201668- 271049
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904