Olen ihmetellyt miksi sinkut eivät kohtaa. En jaksa rempata baarissa, koska sieltä harvoin vakavaa suhdetta saa aikaiseksi 30 iällä. Kassajonossa hieman hankalaa tiirailla samanikäistä seuraa ja jos olisikin, niin ilmeisesti pitäisi olla pokkaa jauhaa porkkanoista:D
Miksi sinkut eivät kohtaa?
31
574
Vastaukset
- hihiiii :)
Mieluummin puhua porkkanoista kuin oluesta :) Pitää tehdä porkkanabaari ja tarjota porkkanamehua: pieni tuoppi ja iso tuoppi :) Ranskalaisten asemesta tarjotaan tuoreita kaalilehtiä :) Kansa heti viisastuu :) Sekä terveys pysyy kunnossa :)
- 6+14
Osta pipo jossa lukee: "Sinkku" ja käy vaikka iltalenkillä:)
- -M-
Suurin yksittäinen este sinkkujen kohtaamiselle on naisten passiivisuus. Kaikki muutkin parannukset olisivat toivottavia mutta ne ovat pientä näpertelyä tämän yhden asian rinnalla.
- Chef bod-yardee
Kyllä. Vapautukaa jahtaamaan miehiä (tai autoja)
http://www.youtube.com/watch?v=pgWNl0vfDTc - asdf7654
Eihän naisten passiivisuus ole mikään ongelma jos miehet ovat aktiivisia. Muutenkin tämä taitaa vaivata lähinnä siellä ätminkäistasolla missä miehet eivät ole aktiivisia mutta eivät itse halua muuttua.
- fdbdfh
asdf7654 kirjoitti:
Eihän naisten passiivisuus ole mikään ongelma jos miehet ovat aktiivisia. Muutenkin tämä taitaa vaivata lähinnä siellä ätminkäistasolla missä miehet eivät ole aktiivisia mutta eivät itse halua muuttua.
ätminkäisten passiivisuuskin on vaan tullut siitä jatkuvasta lapasesta mitä nämä passiiviset naiset sitten lätkii naamalle. Miten siitä sitten muka pitäs muuttua, naamaleikkauksella joksikin saatanan Beckhamiksi?
- 2+20
Tuohon yksi pieni lisäys, naiset voisivat myös tehdä aloitteita niille samantasoisille miehille, tämän takia tilanteesta tulee mahdottomuus.
- ripulikasa
Jep. Olen itse tehnyt parinvuoden aikana ehkä 10naiselle aloitteen ja saanut kaikilta pakit. Vastaavasti minulle on tehty 1 aloite naisen toimesta. Oli muuten ihan hyvän näkönen mimmi, mutta ei siitä sitten tullut lopulta mitään.
En itsekään enää jaksa hirveämmin aloitteita tehdä, koska alan olemaan kyllästynyt jatkuviin pakkeihin.
Sitten naiset jaksaa jauhaa niistä katseista ja hymyistään ihastuksilleen, mutta viimeistään viimekertainen tapaus itseni kohdalla todisti sen, että ei niistäkään pysty tulkitsemaan, että onko nainen kiinnostunut.
Yksi nainen koulussa jatkuvasti katseli minua ja hymyili minulle, sitten yritin lähestyä fb:n kautta eikä edes vastannut minulle. Tämän jälkeen on olevinaan elehtinyt sillä tavalla minua kohtaan, kuin olisin joku liikkuva ripulikasa.
Olen päättänyt, että seuraavalla kerralla nainen saa tehdä aloitteen, itse en jaksa... - Nainen arvaamaton on
ripulikasa kirjoitti:
Jep. Olen itse tehnyt parinvuoden aikana ehkä 10naiselle aloitteen ja saanut kaikilta pakit. Vastaavasti minulle on tehty 1 aloite naisen toimesta. Oli muuten ihan hyvän näkönen mimmi, mutta ei siitä sitten tullut lopulta mitään.
En itsekään enää jaksa hirveämmin aloitteita tehdä, koska alan olemaan kyllästynyt jatkuviin pakkeihin.
Sitten naiset jaksaa jauhaa niistä katseista ja hymyistään ihastuksilleen, mutta viimeistään viimekertainen tapaus itseni kohdalla todisti sen, että ei niistäkään pysty tulkitsemaan, että onko nainen kiinnostunut.
Yksi nainen koulussa jatkuvasti katseli minua ja hymyili minulle, sitten yritin lähestyä fb:n kautta eikä edes vastannut minulle. Tämän jälkeen on olevinaan elehtinyt sillä tavalla minua kohtaan, kuin olisin joku liikkuva ripulikasa.
Olen päättänyt, että seuraavalla kerralla nainen saa tehdä aloitteen, itse en jaksa...Näinhän se on. Naisen katseet ja hymyt ei oikeasti kerro mitään. Itsekin sain viime joulukuussa pakit naiselta, jonka kanssa oli hyvät jutut, silmiin katsominen sujui, jopa kosketteluakin oli (tämä siis baarissa) jne. Mutta sitten kun pyysin myöhemmin treffeille, antoi tietty pakit. Tosin, vastasi treffipyyntöni vasta kolmen päivän päästä (eli kaiketi mietti asiaa ainakin jollain tasolla).
Lupasin itselleni, että nyt pidän vaihteeksi ainakin vuioden taukoa aloitteiden teossa. Antaa naisten tehdä jos haluavat. Olen siinä onnellisessa asemassa, että minulle myös aina toisinaan tulee naisilta "tarjouksia". Ongelma vaan on se, että ne tulee aina niin "puskista", täysin odottamatta, että itse ei pysty kovin hyvin orientoitumaan tilanteeseen.
- Tanssituttaiskos
Kokeile tanssikursseja ja lavatansseja. Niissä on paljon sinkkunaisia juuri tuossa kolmen kympin ikäluokassa.Ovat usein myös hoikkia, hyväkuntoisia ja suht. raittiita.
- en osaa tanssia
Mitäs jos alkaa ujolla ätminkäisellä seisomaan lähikontaktissa, olisi noloa se.
- ...
Tanssikursseille ottaa osaa lähinnä pariskunnat. joten sielläpä tanssahtelet sitten yksinäsi.
- panomies69atm
... kirjoitti:
Tanssikursseille ottaa osaa lähinnä pariskunnat. joten sielläpä tanssahtelet sitten yksinäsi.
"mene tanssikurssille" - ei toimi lainkaan. Nimittäin niillä kursseilla käyvät juurikin pariskunnat. Tilannehan on se, että siellä tanssikurssilla ätmit saavat opetella tanssimaan poikapareina. Ei mitään rajaa itsensä nöyryyttämisellä jos tuohon lähtee.Parempi mennä vaikka homobaariin.
- jyystärikarju
(naisten) Aktiivisuus kuten tiedämme kohdistuu jyystäriakarjuihin.Ja toiseksi, miksi kukaan ktm lähestyisi naista, kun kerran pakit tulee 90% varmuudella. Ja kun vielä muistetaan, että myös ktm:llä on nainen(naisia) niin jäljelle jää vain ätmit. Ätmille ei mikään ole sallittua ja mikään ei onnistu.
Aino keino naisilla on siis toimia tasa-arvoisesti ja tehdä itse aloitteita.. (ja ne naisten aloitteet menee kuitenkin ytmeille).
Tilanne on siis "lohduton". - 6+6
R-kioskeilla on nyt vissiin jotain sinkkukuppeja, eikun sinne vaan kittaamaan kahvia niin paljon kuin vatsa kestää. Tai voihan sen ottaa mukaan ja kantaa kaupungin vilskeessä.
- tietäjä_mies
Mene päivystämään kaupan alkoholihyllyille. Sinkkumiehet joilla ei ole naista kotona käy sieltä yleensä hakemassa iltajuomat. Sopivalta näyttävältä voi vaikka kysäistä juotko kaiken itse
- "Juotko kaiken itse"
Tuo kuulostaa ihan siltä kuin nainen kärkkyisi oluthyllyn kohdalla voidakseen pummia miehiltä bisseä.
Eipä ole Lidlin oluthyllyillä tullut naista vastaan mullakaan....
- hägä
No sano kovaan ääneen että: No ompa kallista! Eihän sinkulla ole varaa tällaista maksaa..
- ERÄS TOTUUS
Sinkut kyllä kohtaavat toisiaan, mutta eivät pääse edes keskusteluyhteyteen, koska eivät kelpaa toisilleen.
- 9+13
Joo, muistan kun nyt-liitteessä oli joku sokkotreffijuttu niin siinä nainen ei halunnut tapaamaansa miestä koska olisi halunnut pitemmän ja mies ei halunnut naista koska halusi nimenomaan siron naisen.. hauskoja tilanteita kun kumpikaan ei kelpaa toiselleen ja on varmasti yleistä.
- 2+20
ikisinkuilla on niin kovat odotukset että kukaan ei loppujen lopuksi kelpaa.
Miehen pitää näyttää Ryan Goslingilta ja naisen vähintään joltain Victorias secretin enkeliltä.
JA tässä oli vain ulkonäkö. Sitten on vielä sosiaaliset ja romanttiset odotukset. - jystärikarju
2+20 kirjoitti:
ikisinkuilla on niin kovat odotukset että kukaan ei loppujen lopuksi kelpaa.
Miehen pitää näyttää Ryan Goslingilta ja naisen vähintään joltain Victorias secretin enkeliltä.
JA tässä oli vain ulkonäkö. Sitten on vielä sosiaaliset ja romanttiset odotukset.Jos nainen kertoo olleensa sinkku yli vuoden, on selvää, että naisessa on jokin helvetellinen vika. Tämä koskee erityisesti yli 27 vuotiaita naisia.
- Värisokea
Tuo sinkkupipo olisi ihan kiva ajatus. Aina kun näkee jonkun kiinnostavan näköisen miehen, niin ensimmäiseksi pitää muistaa katsoa onko sormusta, ennen kuin lähtee
lähestymään komistusta.
Kiinnostavien tyyppien löytäminen olisi tosiaan paljon helpompaa, kun olisi joku
järjestelmä, jolla voisi ilmoittaa onko kiinnostunut(siis sinkku), ehkä? vai ei ollenkaan
kiinnostunut. Kuin liikennevalot, punaista, oranssia ja vihreää, mutta pipoonko
nämä värit laitetaan?- _._
Yksi mahdollisuus joka ei ole niin näkyvä on ranneke.. jossa lukee vaikka että vapaa tai sinkku. Ei niin näkyvää vaan juuri kuin sitä sormuksen kyyläilyä:)
Ja jos jännittää voi sen aina ottaa nopeasti pois tai peittää - jyystärikarju
_._ kirjoitti:
Yksi mahdollisuus joka ei ole niin näkyvä on ranneke.. jossa lukee vaikka että vapaa tai sinkku. Ei niin näkyvää vaan juuri kuin sitä sormuksen kyyläilyä:)
Ja jos jännittää voi sen aina ottaa nopeasti pois tai peittääei toimi, koska tuo johtaa selkeästi "väärinkäytöksiin", kuten myös sormukset.
- Värisokea
_._ kirjoitti:
Ja jos jännittää voi sen aina ottaa nopeasti pois tai peittääRanneke olisi toimiva! Tarvittaessa voisi piilottaa hihaan. Väreinä punainen= ei , oranssi=ehkä ja vihreä=haku päällä. Kukahan valmistaisi?
- 91m
"Miksi sinkut eivät kohtaa?" Olen huomannut näin nuorena ja "rumana" miehenä, että jos naiset eivät saa hyvän näköistä miestä ne pärjää hyvin ilmankin..
- epro
baarista on turha mitään vakavaa etsiä. Siellä miehet etsii reikää johon tyhjentää kassien sisältö.
- Guru1
Ketä kiinnostaa mikään rakastuminen, tai sinkkujen kohtaaminen?
- 24y45hq234
No minä nyt en ainakaan keksi ikinä mitään järkevää aloitetta. Siihen se homma kaatuu (ujouden ja sosiaalisten paineiden lisäksi).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188854- 61818