Pilkkipaikkoja

Pilkkivämies

Missäs täällä Pirkkalassa olis hyvät pilkkiapajat? Onko pappilanrannasta turvallista mennä jäälle vai onko virtausta?

9

1020

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasuri

No eihän kateellinen kalamies ottipaikkojaan paljasta. Etsi itse.

• pystypilkki

Aivan mahtava vastaus, luulin että vaan Nokialaiset kykenee moisiin idioottisuorituksiin. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin eikös silloin vois olla vallan osallistumasta keskusteluihin. Voimia sulle ja ennenkaikkea läheisillesi.

• Turva Listako
        pystypilkki kirjoitti:

Aivan mahtava vastaus, luulin että vaan Nokialaiset kykenee moisiin idioottisuorituksiin. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin eikös silloin vois olla vallan osallistumasta keskusteluihin. Voimia sulle ja ennenkaikkea läheisillesi.

No täältä tulee se idiootti-nokialaisen vastaus: Treen satamapäällikkö Matti Joki sanoo joka talvi saman asian: Pyhäjärvelle ei ole ikinä mitään asiaa, jää on arvaamaton tuulen ja virtausten vuoksi. En itse usko hulluna suomalaisena ihan tuohon, mutta on siinä totuuden siemen: eräs nokialainen oli pilkkinyt 35 vuotta Pyhäjärvellä ja tunsi järven läpikotaisin, mutta kun Rajasalmen silta aikojen alussa rakennettiin virtauksen muuttuivat niin että äijä putosi jorpakkoon ja makaa tällä hetkellä Nokian hautuumaalla, toki näköalapaikalla Pyhäjärvelle. Suosittelen siis teikäläiselle Näsijärveä, siellä ei virtauksia tunneta.

• Ex-Toiviolainen

Nössinä käytiin ainakin Pulkajärvellä, sai hyvin ahventa, helppo mennä ja taitaa nykysin olla siellä kunnon nuotiopaikatkin.

• Surviaien toukka

No toi sun vastaus "pystypilkki" ei käsitellyt kysyttävää aihetta ollenkaan. Tasuri sentään vastasi kysymykseen. Reipinniemestä olen ahvenia kalastellut hyvällä menestyksellä.

• Anonyymi

Minä käyn yleensä viholan vene satamassa ja sieltä ahventa kyllä tulee!!

• Anonyymi

Tummat kohdat jäällä on merkki runsaista kala parvista.

• Anonyymi

Ja heikosta jäästä

• Anonyymi

Pyhäjärvellä kannattaa kalastaa vain kesäisin, veneestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      436
      3729
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      73
      2990
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      130
      1893
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      120
      1628
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1440
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1397
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      160
      1327
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      83
      1244
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      75
      1235
    10. Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."

Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m
      Sohvaperunat
      18
      1155
    Aihe