Missäs täällä Pirkkalassa olis hyvät pilkkiapajat? Onko pappilanrannasta turvallista mennä jäälle vai onko virtausta?
Pilkkipaikkoja
9
1020
Vastaukset
- Tasuri
No eihän kateellinen kalamies ottipaikkojaan paljasta. Etsi itse.
- pystypilkki
Aivan mahtava vastaus, luulin että vaan Nokialaiset kykenee moisiin idioottisuorituksiin. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin eikös silloin vois olla vallan osallistumasta keskusteluihin. Voimia sulle ja ennenkaikkea läheisillesi.
- Turva Listako
pystypilkki kirjoitti:
Aivan mahtava vastaus, luulin että vaan Nokialaiset kykenee moisiin idioottisuorituksiin. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin eikös silloin vois olla vallan osallistumasta keskusteluihin. Voimia sulle ja ennenkaikkea läheisillesi.
No täältä tulee se idiootti-nokialaisen vastaus: Treen satamapäällikkö Matti Joki sanoo joka talvi saman asian: Pyhäjärvelle ei ole ikinä mitään asiaa, jää on arvaamaton tuulen ja virtausten vuoksi. En itse usko hulluna suomalaisena ihan tuohon, mutta on siinä totuuden siemen: eräs nokialainen oli pilkkinyt 35 vuotta Pyhäjärvellä ja tunsi järven läpikotaisin, mutta kun Rajasalmen silta aikojen alussa rakennettiin virtauksen muuttuivat niin että äijä putosi jorpakkoon ja makaa tällä hetkellä Nokian hautuumaalla, toki näköalapaikalla Pyhäjärvelle. Suosittelen siis teikäläiselle Näsijärveä, siellä ei virtauksia tunneta.
- Ex-Toiviolainen
Nössinä käytiin ainakin Pulkajärvellä, sai hyvin ahventa, helppo mennä ja taitaa nykysin olla siellä kunnon nuotiopaikatkin.
- Surviaien toukka
No toi sun vastaus "pystypilkki" ei käsitellyt kysyttävää aihetta ollenkaan. Tasuri sentään vastasi kysymykseen. Reipinniemestä olen ahvenia kalastellut hyvällä menestyksellä.
- Anonyymi
Minä käyn yleensä viholan vene satamassa ja sieltä ahventa kyllä tulee!!
- Anonyymi
Tummat kohdat jäällä on merkki runsaista kala parvista.
- Anonyymi
Ja heikosta jäästä
- Anonyymi
Pyhäjärvellä kannattaa kalastaa vain kesäisin, veneestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4363729Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä732990- 1301893
- 1201628
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311397PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601327- 831244
- 751235
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181155