Tässä muhii kovin lätkäpommi Suomalaisille

SS LEIJONA

Tämä ei voi olla totta, SIIS EI VOI OLLA TOTTA. Sen nyt voi jotenkin sietää tai siis on pakko sietää että Mertaranta ei selosta Leijonien peliä. Mutta se että laitetaan selostajaksi sellainen kaveri joka ei mahdu suomen sadan parhaimman jääkiekko selostajan joukkoon on kyllä yleltä todella TÖRKEÄ TEMPPU

HYVÄT NAISET JA HERRAT KAI KUNNAS SELOSTAA LEIJONIEN MATSEJA TÄSTÄ TULEE HIRVEETÄ FULAA........SIIS TÄÄ EI VOI OLLA TOTTA.

http://www.iltalehti.fi/sotshi-2014/2014021118029094_sb.shtml

9

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SS joukot

      Eikö ollutkin mukavaa kritisoida lupamaksun kalleutta pöljät idiootit. Yle ei kritiikin pelossa lähde maksamaan muutamaa euroa per katsoja jääkiekkokisoista jonka seurauksena jääkiekko ja kaikki menee maksukanaville. Maksukanava tv katselu se vasta maksaakin maltaita. Hinta on moninsatakertainen.

      ONNEKSI OLKOON KAIKKI TYHMÄT DEBIILIT. Mistä teitä vajukkeja sikiää. Menkää takaisin perseeseen.

      • okihoki

        Lupamaksuista alle prosentti kuluu sellaiseen, mitä itse arvostaa. Sitäpaitsi nykyisin Yle saa ihan saman rahan tai enemmänkin valtion kirstusta. Mikä on ainakin 50% liikaa. Ja tärkeiden tapahtumien televisiointi ilmaiskanavilla taitaa olla ihan lakisääteistä eli ainakin olympiakiekko Suomen pelien osalta tulee näkymään ilmaiseksi ostipa kuka vaan oikeudet.

        Muista lääkkeet vajukki.


      • nnnnnnnl
        okihoki kirjoitti:

        Lupamaksuista alle prosentti kuluu sellaiseen, mitä itse arvostaa. Sitäpaitsi nykyisin Yle saa ihan saman rahan tai enemmänkin valtion kirstusta. Mikä on ainakin 50% liikaa. Ja tärkeiden tapahtumien televisiointi ilmaiskanavilla taitaa olla ihan lakisääteistä eli ainakin olympiakiekko Suomen pelien osalta tulee näkymään ilmaiseksi ostipa kuka vaan oikeudet.

        Muista lääkkeet vajukki.

        kunnas on oikein hyvä selostaja jääkiekkoon ,saatte nähdä.


      • okihok
        nnnnnnnl kirjoitti:

        kunnas on oikein hyvä selostaja jääkiekkoon ,saatte nähdä.

        Varmaan muuten hyvä, mutta henkilönä ärsyttää minua. Kartanosonni hyvä termi.


      • MTV kiristää rahat

        HEHE. Yle haluaa vittuilla lupamaksunarisijoille. Kun ei lupamaksu Mertaranta kelvannut niin saatte jotain muutakunnasta.


    • rtyuuter3t

      Mieluummin kuitenkin Juusela kuin Kunnas. Mieluiten tietenkin vielä kuuntelis Mertarantaa jos se vain olis mahdollista.

    • pöykäri

      Kuka muu muka, kuka muu muka......IHAN KUKA VAAN. Voisko edes järjestää vaikka rinnakkais lähetyksen yle puheen kanssa, viekää se kui kangas vaikka sinne kuiskailemaan

    • selostaja kakkonen
      • Snake Jake

        Muistatteko vanhan hokeman: Apina ja gorilla kävelivät torilla. Sen voi päivittää nykyaikaan. Simpanssi selosti ja gorilla kommentoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe