Olen "ajautunut" tahattomasti (vain?) seksisuhteeseen, niin haittaakos se miestä, jos tai kun hänelle vain ilmoittaa, että se homma on ohi? (Niin tietty, tuleehan hänelle se vaiva, että pitää uus ettiä tilalle.. ;) )
Ei vaan.. Mies kun ei muuten osoita kiinnostusta, kuin niinä päivinä, kun jompikumpi haluaa tavata ja homma on aina "selvä". Tavataan vähintään muutaman kerran viikossa. Aika alkaa tulla vastaan ja elämässä on mentävä eteenpäinkin..
Nyt haluaisinkin miehiltä mielipiteitä, että voiko hän olla muussakin mielessä kiinnostunut vai onko homma yhtä selvä, kun tapaamistemmekin tarkoitus?
Haittaakse??
11
89
Vastaukset
- Jessen aasikuski
Tule vaan tuuraamaan kumiämmääni, ettentaas sorru masturbaation syntiin
- Lusikalla annettu
"Olen "ajautunut" tahattomasti (vain?) seksisuhteeseen, "
He-hee!- Noinkin voi käydä
Jos mies hoitaa hommansa niin hyvin, niin kyllähän sitä voi ajautua tilanteeseen tahattomasti, mistä ei helpolla haluakkaan pois, jonka jälkeen se ei kylläkään enää ole tahatonta..
- Favorite?
Siis kysytkö mielipidettä siitä, että voiko miehen mielessä pelkkä seksikumppanuus muuttua parisuhteeksi?
No, jos nyt käy "höyläämässä" jotakuta "vosua" aina silloin kun panettaa, ei tuo nyt ihan lastensa äitiehdokas TOP-10 listalle mahdu! ( Huom! karrikoituna) - ei vois vk
Hehehe, sun biologinen kello nakuttaa kuin vanha diisseli. Miksi ihmeessä joku mies alkaisi rahoittamaan sun vauvaprojektia??
- aIbatrossi
monte24 kirjoitti:
nyky diisselit on kyl helkutin hyviä ja tehokkaitakin, le mans on jo voitettu diisselillä.
WAU ...jopa Lappeen itiaani tietää nykyaikisete diisselien ero vanhista nakukoneista
Nykyään nakuämmätkin kestävät fiikaamista ja höylläämistä
kauemmin kuin Esso bensaasemiena kaljamoottriämmät aIbatrossi kirjoitti:
WAU ...jopa Lappeen itiaani tietää nykyaikisete diisselien ero vanhista nakukoneista
Nykyään nakuämmätkin kestävät fiikaamista ja höylläämistä
kauemmin kuin Esso bensaasemiena kaljamoottriämmätaaah kaljaa miel tekkeepi
- Kiskisu
Siis sulla ei ole aikomustakaan oikeasti lopettaa suhdetta kun vielä kyselet miehiltä mielipiteitä. Miehen mielipidettä ei tarvita sitten kun tiedät itse mitä haluat.
- puskarunoilija
Jos mies ei ole tähän mennessä osoittanut kiinnostusta kuin seksii, tuskin tulee ehdottamaan tuon vakavampaa suhdetta
- Ok-jl
Ei pelkkään panoon olla muussa mielessä kiinnostuneita. Pano on pano tyttöystäväaines on muuta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1314681Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv742692Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801705Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 47905
- 66892
- 21873
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122863Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N70847Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50799