Haittaakse??

Alice81

Olen "ajautunut" tahattomasti (vain?) seksisuhteeseen, niin haittaakos se miestä, jos tai kun hänelle vain ilmoittaa, että se homma on ohi? (Niin tietty, tuleehan hänelle se vaiva, että pitää uus ettiä tilalle.. ;) )

Ei vaan.. Mies kun ei muuten osoita kiinnostusta, kuin niinä päivinä, kun jompikumpi haluaa tavata ja homma on aina "selvä". Tavataan vähintään muutaman kerran viikossa. Aika alkaa tulla vastaan ja elämässä on mentävä eteenpäinkin..

Nyt haluaisinkin miehiltä mielipiteitä, että voiko hän olla muussakin mielessä kiinnostunut vai onko homma yhtä selvä, kun tapaamistemmekin tarkoitus?

11

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jessen aasikuski

      Tule vaan tuuraamaan kumiämmääni, ettentaas sorru masturbaation syntiin

    • Lusikalla annettu

      "Olen "ajautunut" tahattomasti (vain?) seksisuhteeseen, "

      He-hee!

      • Noinkin voi käydä

        Jos mies hoitaa hommansa niin hyvin, niin kyllähän sitä voi ajautua tilanteeseen tahattomasti, mistä ei helpolla haluakkaan pois, jonka jälkeen se ei kylläkään enää ole tahatonta..


    • Favorite?

      Siis kysytkö mielipidettä siitä, että voiko miehen mielessä pelkkä seksikumppanuus muuttua parisuhteeksi?
      No, jos nyt käy "höyläämässä" jotakuta "vosua" aina silloin kun panettaa, ei tuo nyt ihan lastensa äitiehdokas TOP-10 listalle mahdu! ( Huom! karrikoituna)

    • ei vois vk

      Hehehe, sun biologinen kello nakuttaa kuin vanha diisseli. Miksi ihmeessä joku mies alkaisi rahoittamaan sun vauvaprojektia??

      • nyky diisselit on kyl helkutin hyviä ja tehokkaitakin, le mans on jo voitettu diisselillä.


      • aIbatrossi
        monte24 kirjoitti:

        nyky diisselit on kyl helkutin hyviä ja tehokkaitakin, le mans on jo voitettu diisselillä.

        WAU ...jopa Lappeen itiaani tietää nykyaikisete diisselien ero vanhista nakukoneista

        Nykyään nakuämmätkin kestävät fiikaamista ja höylläämistä

        kauemmin kuin Esso bensaasemiena kaljamoottriämmät


      • aIbatrossi kirjoitti:

        WAU ...jopa Lappeen itiaani tietää nykyaikisete diisselien ero vanhista nakukoneista

        Nykyään nakuämmätkin kestävät fiikaamista ja höylläämistä

        kauemmin kuin Esso bensaasemiena kaljamoottriämmät

        aaah kaljaa miel tekkeepi


    • Kiskisu

      Siis sulla ei ole aikomustakaan oikeasti lopettaa suhdetta kun vielä kyselet miehiltä mielipiteitä. Miehen mielipidettä ei tarvita sitten kun tiedät itse mitä haluat.

    • puskarunoilija

      Jos mies ei ole tähän mennessä osoittanut kiinnostusta kuin seksii, tuskin tulee ehdottamaan tuon vakavampaa suhdetta

    • Ok-jl

      Ei pelkkään panoon olla muussa mielessä kiinnostuneita. Pano on pano tyttöystäväaines on muuta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe