Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

P u h e l i n m y y j i l l e t i e d o k s i

Itsenäinen

Minulle ei kannata soitella ja kaupitella jotain lehtiä eikä mitään muutakaan.

Jos tarvitsen jotain, tilaan sen itse, oma-aloitteisesti. Heräteostoksia en harrasta, en varsinkaan puhelimessa.

Ja kun sanon ei, se tarkoittaa EI. Miksi se on niin vaikeaa ymmärtää? Höh.

6

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsenäinenpelle

      mee ny himaan

    • Itsenäiselle

      Jos haluat maksaa tilaamastasi lehdestä täyden hinnan teet juuri kuten sanoit, mutta jos haluat lehden edullisemmin ja kaupanpäällisiä lisäksi, niin tilaa se puhelinmyyjältä.

      • Itsenäinen

        Hah. Kyllä ne samat tarjouskupongit löytää lehdistäkin. Minulle ei tarvitse väkisin kaupitella jotain.


    • Kotikutoinen

      Kaikki ostetaan läheltä tai tehrää omi kätösi.

    • Opetus ensin ammatti

      Toiset koulussa,toiset hoidossa.Remonttimiehet tekee porauksia kuulokkeet päässä puhelimen pidetään kiinni,jotta ei häiritä.Puheluita tulee kuin hätälaitokseen.

    • tyyt tyyt

      Varsinaista älykääpiöviisastelua. Sama lehti, puhelinmyyjän tarjous oikeasti parempi kuin kupongissa. Tiedän tämän alalla olleena. Luuleeko aloittaja, että nyt kaikki puhelinmyyjät kilpaa selvittävät, kuka täällä nimettömänä kieltää soittamasta? Et taida tietää sitäkään, että ammattitaitoinen myyjä ei saa reagoida ensimmäiseen ei-sanaan? Heitä kännykkäsi vesiämpäriin niin pääset helpommalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe