kenkäkriisi

mämä

Mitä ihmeen kenkiä talvella on ajatus käyttää juhlavammissa tilaisuuksissa vai onko ajatus raahata sekä tilaisuuteen sopivia että ulos soveltuvia kenkiä mukana? Millaisia kenkiä käytäisitte polven ylle jäävän hameen/mekon kanssa talvella?

71

1893

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nahkasaappaat

      Nätit, yksityiskohtia sisältävät nahkasaappaat käyvät tilaisuuteen, kuin tilaisuuteen. Ainakin näin talviaikaan. Kesähelteellä pidettäviin kesähäihin voisi laittaa jotakin kevyempää, mutta nahkasaappaat säväyttävät ja näyttävät hyvältä kyllä kesälläkin.

      • Tuskin

        Mikäs muotiexpertti sinä olet. Ei tuollaisia saappaita kenenkään tarvitse käyttää.


      • Ohhoh, , ,
        Tuskin kirjoitti:

        Mikäs muotiexpertti sinä olet. Ei tuollaisia saappaita kenenkään tarvitse käyttää.

        , , , missäs edellinen kertoi olevansa muotiexpertti tai sanoi, että niitä täytyisi käyttää??


      • Missäkö?
        Ohhoh, , , kirjoitti:

        , , , missäs edellinen kertoi olevansa muotiexpertti tai sanoi, että niitä täytyisi käyttää??

        Viestissään tietty, missäs muuallakaan?


      • Jaaaa, , ,
        Missäkö? kirjoitti:

        Viestissään tietty, missäs muuallakaan?

        , , ,ihmettelinkin, kun omakotitaloni ilmoitustaululta ei sellaista löytynytkään.

        Missä kohdin tuota viestiään?


      • Ilmoitustaulu?
        Jaaaa, , , kirjoitti:

        , , ,ihmettelinkin, kun omakotitaloni ilmoitustaululta ei sellaista löytynytkään.

        Missä kohdin tuota viestiään?

        Minkä ihmeen vuoksi sinulla on omakotitalossasi ilmoitustaulu. Kerrostalossa sen vielä voi ymmärtää, mutta eikös teillä asu omakotitalossa yksi perhe, miksi ihmeessä perheen sisäinen kommunikointi hoidetaan ilmoitustaululla?

        Ja nahkasaappaiden viestistä vielä, niin siinähän se muotiexperttimäisyys näkyy kun vain luet sen, ei mitään tiettyä kohtaa tarvi lukea, eikä se niin pitkä muutenkaan ole.


      • Fashion
        Ilmoitustaulu? kirjoitti:

        Minkä ihmeen vuoksi sinulla on omakotitalossasi ilmoitustaulu. Kerrostalossa sen vielä voi ymmärtää, mutta eikös teillä asu omakotitalossa yksi perhe, miksi ihmeessä perheen sisäinen kommunikointi hoidetaan ilmoitustaululla?

        Ja nahkasaappaiden viestistä vielä, niin siinähän se muotiexperttimäisyys näkyy kun vain luet sen, ei mitään tiettyä kohtaa tarvi lukea, eikä se niin pitkä muutenkaan ole.

        No, kyllähän tällaisen yksikerroksisen omakotitalon rappukäytävässä täytyy ilmoitustaulu olla, tyydyttämässä eri kerroksissa asuvien perheenjäsenten tiedonhalua!

        Jaa niin, , , Nimimerkki "Nahkasaappaat", kertoi varsin selkeästi oman mielipiteensä, eikä ilmaissut sen olevan mikään muotimaailman ilmiö, puhumattakaan, sääntö.


      • Pysyn kannassani
        Fashion kirjoitti:

        No, kyllähän tällaisen yksikerroksisen omakotitalon rappukäytävässä täytyy ilmoitustaulu olla, tyydyttämässä eri kerroksissa asuvien perheenjäsenten tiedonhalua!

        Jaa niin, , , Nimimerkki "Nahkasaappaat", kertoi varsin selkeästi oman mielipiteensä, eikä ilmaissut sen olevan mikään muotimaailman ilmiö, puhumattakaan, sääntö.

        "Nimimerkki "Nahkasaappaat", kertoi varsin selkeästi oman mielipiteensä, eikä ilmaissut sen olevan mikään muotimaailman ilmiö, puhumattakaan, sääntö."

        Jos tuo asia sinua jäi vaivaamaan, niin laita se sinne ilmoitustaulullesi.

        Mielestäni myös minun kommenttini nahkasaappaille oli ihan asiallinen kysymys hänen muotiexperttimäisyydestään, ja samalla myös annoin oman mielipiteeni saappaista.

        Turhaa ongelmaa sinä itse teet tavallisesta kommentista.


      • Staircase
        Pysyn kannassani kirjoitti:

        "Nimimerkki "Nahkasaappaat", kertoi varsin selkeästi oman mielipiteensä, eikä ilmaissut sen olevan mikään muotimaailman ilmiö, puhumattakaan, sääntö."

        Jos tuo asia sinua jäi vaivaamaan, niin laita se sinne ilmoitustaulullesi.

        Mielestäni myös minun kommenttini nahkasaappaille oli ihan asiallinen kysymys hänen muotiexperttimäisyydestään, ja samalla myös annoin oman mielipiteeni saappaista.

        Turhaa ongelmaa sinä itse teet tavallisesta kommentista.

        Laitanhan minä tuon elämää suuremman epäkohdan esille tuonne YKSIKERROKSISEN omakotitalon RAPPUKÄYTÄVÄSSÄ sijaitsevalle ilmoitustaululle.

        - LOL-


      • peppukipuako?
        Pysyn kannassani kirjoitti:

        "Nimimerkki "Nahkasaappaat", kertoi varsin selkeästi oman mielipiteensä, eikä ilmaissut sen olevan mikään muotimaailman ilmiö, puhumattakaan, sääntö."

        Jos tuo asia sinua jäi vaivaamaan, niin laita se sinne ilmoitustaulullesi.

        Mielestäni myös minun kommenttini nahkasaappaille oli ihan asiallinen kysymys hänen muotiexperttimäisyydestään, ja samalla myös annoin oman mielipiteeni saappaista.

        Turhaa ongelmaa sinä itse teet tavallisesta kommentista.

        "Mielestäni myös minun kommenttini nahkasaappaille oli ihan asiallinen kysymys hänen muotiexperttimäisyydestään, ja samalla myös annoin oman mielipiteeni saappaista.

        Turhaa ongelmaa sinä itse teet tavallisesta kommentista."

        Ini ini. "Kysymyksesi" ei ollut millään tapaa asiallinen, vaan ainoastaan syyttelevä, lisäksi se ei edes ollut kysymys. "Mikäs muotiexpertti sinä olet. Ei tuollaisia saappaita kenenkään tarvitse käyttää."

        Miksi jonkun mielipide sinun persettäsi kutittaa noin kamalasti, että noin älähdit? Ei kenenkään joo TARVITSE, siis ole pakko, käyttää mitään kenkiä. Aloittaja kuitenkin kysyi muiden mielipiteitä ja "Nahkasaappaat" ilmaisi omansa. Miksi toisen mielipide on sinulle tuollainen järkytys?

        Ja "muotiexpertti", mitä v*ttua?!?!? Kai täällä saa muutkin vastailla kysymyksiin kuin jotkut "muotiexpertit".


      • jouvaa
        Pysyn kannassani kirjoitti:

        "Nimimerkki "Nahkasaappaat", kertoi varsin selkeästi oman mielipiteensä, eikä ilmaissut sen olevan mikään muotimaailman ilmiö, puhumattakaan, sääntö."

        Jos tuo asia sinua jäi vaivaamaan, niin laita se sinne ilmoitustaulullesi.

        Mielestäni myös minun kommenttini nahkasaappaille oli ihan asiallinen kysymys hänen muotiexperttimäisyydestään, ja samalla myös annoin oman mielipiteeni saappaista.

        Turhaa ongelmaa sinä itse teet tavallisesta kommentista.

        Hei muotiasiantuntijat!
        Sopinee kysyä, että mitä se Syyrian sota tähän muotiasiaan kuuluu?
        Vaari


      • Fight not war
        jouvaa kirjoitti:

        Hei muotiasiantuntijat!
        Sopinee kysyä, että mitä se Syyrian sota tähän muotiasiaan kuuluu?
        Vaari

        Sehän väistämättä ilmentää globaalia kevätmuotitrendiä! Sodan melskeissä alati kehittyvä muotiteollisuus juurikin paistattelee median valokeiloissa kilpaillen yhä tiukentuvassa kilpailussa leveysasteiden välisessä maantieteellisessä taistossa. Eihän Syyrian ja Makedonian vaiktusta voida suinkaan vähätellä!


      • Älä siis inise
        peppukipuako? kirjoitti:

        "Mielestäni myös minun kommenttini nahkasaappaille oli ihan asiallinen kysymys hänen muotiexperttimäisyydestään, ja samalla myös annoin oman mielipiteeni saappaista.

        Turhaa ongelmaa sinä itse teet tavallisesta kommentista."

        Ini ini. "Kysymyksesi" ei ollut millään tapaa asiallinen, vaan ainoastaan syyttelevä, lisäksi se ei edes ollut kysymys. "Mikäs muotiexpertti sinä olet. Ei tuollaisia saappaita kenenkään tarvitse käyttää."

        Miksi jonkun mielipide sinun persettäsi kutittaa noin kamalasti, että noin älähdit? Ei kenenkään joo TARVITSE, siis ole pakko, käyttää mitään kenkiä. Aloittaja kuitenkin kysyi muiden mielipiteitä ja "Nahkasaappaat" ilmaisi omansa. Miksi toisen mielipide on sinulle tuollainen järkytys?

        Ja "muotiexpertti", mitä v*ttua?!?!? Kai täällä saa muutkin vastailla kysymyksiin kuin jotkut "muotiexpertit".

        "Miksi jonkun mielipide sinun persettäsi kutittaa noin kamalasti, että noin älähdit?"
        "Miksi toisen mielipide on sinulle tuollainen järkytys?"

        Jos tämä asia sinua vaivaa, niin kysy sitä itseltäsi.

        Kyllä se oli täysin asiallinen kommentti minun osaltani. Ja kyllä muilla ja sinullakin on oikeutesi vastailla kysymyksiin.


      • Ohhoh, , ,
        Älä siis inise kirjoitti:

        "Miksi jonkun mielipide sinun persettäsi kutittaa noin kamalasti, että noin älähdit?"
        "Miksi toisen mielipide on sinulle tuollainen järkytys?"

        Jos tämä asia sinua vaivaa, niin kysy sitä itseltäsi.

        Kyllä se oli täysin asiallinen kommentti minun osaltani. Ja kyllä muilla ja sinullakin on oikeutesi vastailla kysymyksiin.

        Tässä nyt huomion arvoinen seikka on, ettei nimimerkki "Nahkasaappaat" esiintynyt muotiexperttinä, joten se tekee kommentissasi esittämästäsi kysymyksestä absudin.
        Toisaalta hän ei väittänyt, että mainitsemiaan nahkasaappaita tulisi käyttää, joten kommenttisi oli vähintäänkin epäjohdonmukainen.


      • Ohhoh, , ,
        Ohhoh, , , kirjoitti:

        Tässä nyt huomion arvoinen seikka on, ettei nimimerkki "Nahkasaappaat" esiintynyt muotiexperttinä, joten se tekee kommentissasi esittämästäsi kysymyksestä absudin.
        Toisaalta hän ei väittänyt, että mainitsemiaan nahkasaappaita tulisi käyttää, joten kommenttisi oli vähintäänkin epäjohdonmukainen.

        Absurdin, ei absudin*


      • Ihan hyvät saappaat
        Ohhoh, , , kirjoitti:

        Absurdin, ei absudin*

        Olen hyvin pahoillani jos tämä aihe iski arkaan paikkaan.

        Oletko kenties juuri ostanut uudet saappaat?

        Lisään nyt vielä sen tuohon alkuperäiseen kommenttiini "Ei tuollaisia saappaita kenenkään tarvitse käyttää", että kyllähän niitä monet käyttävät, eikä sellaisten käyttäminen mikään häpeä ole.


      • Ohhoh, , ,
        Ihan hyvät saappaat kirjoitti:

        Olen hyvin pahoillani jos tämä aihe iski arkaan paikkaan.

        Oletko kenties juuri ostanut uudet saappaat?

        Lisään nyt vielä sen tuohon alkuperäiseen kommenttiini "Ei tuollaisia saappaita kenenkään tarvitse käyttää", että kyllähän niitä monet käyttävät, eikä sellaisten käyttäminen mikään häpeä ole.

        Älä turhaan pahoittele. Minulla, näin miehenä ei ole tapanani käyttää, tuollaisia nimimerkin "Nahkasaappaat" tarkoittamia jalkineita, joten tämä ei osunut mitenkään "arkaan paikkaan".
        Ei, en ole lähiaikoina ostanut, en uusia, enkä käytettyjä saappaita Viimeksi ostin noin kaksi vuotta sitten, kumisaappaat, joissa on turvakärki ja lämpövuori. (Todella hyvät ulkotyökäytössä)
        En myöskään ota minkäänlaista kantaa siihen, mikä on kunkin henkilön oma mielipide em. nimimerkin tarkoittamien saappaiden käytöstä juhla-asun yhteydessä tai ylipäätänsäkään.

        Tuohon lisäykseesi: miksi et voisi yksikantaan todeta esimerkiksi: "En pidä tuollaisista nahkasaappaista", ja halutessasi perustella, miksi et?


      • No johan nyt
        Ohhoh, , , kirjoitti:

        Älä turhaan pahoittele. Minulla, näin miehenä ei ole tapanani käyttää, tuollaisia nimimerkin "Nahkasaappaat" tarkoittamia jalkineita, joten tämä ei osunut mitenkään "arkaan paikkaan".
        Ei, en ole lähiaikoina ostanut, en uusia, enkä käytettyjä saappaita Viimeksi ostin noin kaksi vuotta sitten, kumisaappaat, joissa on turvakärki ja lämpövuori. (Todella hyvät ulkotyökäytössä)
        En myöskään ota minkäänlaista kantaa siihen, mikä on kunkin henkilön oma mielipide em. nimimerkin tarkoittamien saappaiden käytöstä juhla-asun yhteydessä tai ylipäätänsäkään.

        Tuohon lisäykseesi: miksi et voisi yksikantaan todeta esimerkiksi: "En pidä tuollaisista nahkasaappaista", ja halutessasi perustella, miksi et?

        "Tuohon lisäykseesi: miksi et voisi yksikantaan todeta esimerkiksi: "En pidä tuollaisista nahkasaappaista", ja halutessasi perustella, miksi et?"

        Ymmärsinkö tuosta oikein että haluat minun perustelevan miksi en pidä nahkasaappaat nimimerkin kuvailemista saappaista?


      • Ohhoh, , ,
        No johan nyt kirjoitti:

        "Tuohon lisäykseesi: miksi et voisi yksikantaan todeta esimerkiksi: "En pidä tuollaisista nahkasaappaista", ja halutessasi perustella, miksi et?"

        Ymmärsinkö tuosta oikein että haluat minun perustelevan miksi en pidä nahkasaappaat nimimerkin kuvailemista saappaista?

        On varsin seikkaperäisesti, yksinkertaisia sanakäänteitä kayttäen todettava: Ei et ymmärtänyt oikein.


      • assarin apu
        Jaaaa, , , kirjoitti:

        , , ,ihmettelinkin, kun omakotitaloni ilmoitustaululta ei sellaista löytynytkään.

        Missä kohdin tuota viestiään?

        Www.nytvippiilmanluottotietoja.com


    • sähälä

      Ratkaisen käyttämällä kalliita ja tyylikkäitä, korollisia nahkasaappaita.

    • kdkdkd

      Itse ratkaisen ongelman useimmiten ottamalla vaihtokengät mukaan. Ei ole iso vaiva ottaa sisäkengät mukaan siistiin kangaspussiin (mikäli kokee, että tavan muovikassi on jotenkin epäsiisti). Toinen vaihtoehto on laittaa kauniit nahkasaappaat, jotka soveltuvat sekä ulko- että sisäkäyttöön.

    • LOL2

      hahahaa voi luoja mikä ongelma! mene terapiaan haha ei voiku nauraa:D what the fuck...

    • Rako Raija

      Mulla on Reinot ,ne käy joka mestaan ,iltaisin jopa sänkyjumpassa pito on hyvä.

      • El Reino

        Sänkyjumpassa kyllä puoliso on huomattavasti parempi, no, tietysti, jos puolison nimi sattuu olemaan Reino, mut sittenkin mielellään yksikkö muodossa!


      • perverssi pertti

        sulla on erikoinen jumppa reinot jalassa,kerro miten sen teet ja onko rakovalkea vireessä.


    • lissu11

      Minä en käy koskaan juhlissa.

      • Party

        Varsin varteenotettava vaihtoehto tähän problematiikkaan!


    • Viimosen päälle

      Minä myös joko käytän Pal..-suomalaisia, tyylikkäitä saappaita tai vaihtoehtoisesti otan myös vaihtokengät (kaunis kengäpussi), jos pitää esim. koko päivän olla jossakin sisätilassa. Kun on pakkanen, laitan saappaiden kanssa legginssit, jotka riisun takin kanssa, niin paljaana olevat sääret tarkenee. Turha on jonkun kirjoittajan halveerata, on tärkeä pukeutua tilaisuuksiin sopivalla tavalla, näin arvostaa myös kutsujaa.

      • Viimosen päälle

        Niin ei sääret tietenkään paljaana ole, vaan ohuiden kuviosukkahousujen peitossa.


    • mr tampax

      jotenkin korkkareissa ei toi luisteluhiihto meinaa onnistua ,pitäiskö siirtyä perinteiseen tyyliin ja laittaa suosiolla monot?
      vai onko mulla väärät siteet?

      • jalkojen väliin

      • Siivillä tai ilman

    • Miehenäkin kannan usein pikkukengät erillisessä kassissa jotta olen siististi ja tyylikkäästi pukeutunut kiireestä kantapäähän saakka. Joten ei se liene naisenkaan liian vaikeaa ole tehdä vastaavaa.

    • linta

      mulla kävi pahasti . jäin syöksylaskettukilpailuissa toiseksi ,kun laskettelin korkkaressa , ei ollu hyvä valinta .
      luulen että noissa olumpiakisoissakin se juulia kyykkänen ei pärjänny siin mäkihyppelykilpailussa samasta syystä.

      • Comix

        Korkkarit ovatkin vähän liian raakoja, joten Tex Willer voisi olla hieman parempaa luettavaa


    • pomppispoo

      Mutta minkälaiset kengät kävisi talvella pillifarkkujen tai strech housujen kanssa?

      • Yksi vaihtoehto

        Pillifarkkujen tai muiden tiukkojen housujen kanssa sopivat erinomaisesti maiharit tai muut nilkkapituiset nyörikengät. Eivät tosin juhlavampiin tilaisuuksiin, mutta hieman epämuodollisempiin tilaisuuksiin kyllä.


      • käytän näin

        "Mutta minkälaiset kengät kävisi talvella pillifarkkujen tai strech housujen kanssa?"

        Nahka(tai muutkin)saappaat käyt noidenkin kanssa. Lahkeet vaan saappaiden sisäpuolelle, moinen on ollut muotia jo pidemmän aikaa ja kauniit saappaatkin pääsevät näkyviin.


    • häh.

      kukaan mies ei kyl kantele pikkukenkii mukanansa.
      siis jos on mies.

      • Täh

        Vaihda tuon mies-sanan tilalle juntti, niin menee oikein


    • jekateriina

      pillifarkkujenkans sopii huopikkaat oikein hyvin , mutta millaiset jalat sopii pillifaarkkuihin.

      • Tight Jeans

        Mieluiten sellaiset, jotka mahtuvat ko pillifarkkujen sisään,


      • Täh kä?
        Tight Jeans kirjoitti:

        Mieluiten sellaiset, jotka mahtuvat ko pillifarkkujen sisään,

        Millaiset kengät mahtuvat farkkujen sisään? Ja miksi?


      • Kuutioin asian niin,
        Täh kä? kirjoitti:

        Millaiset kengät mahtuvat farkkujen sisään? Ja miksi?

        , , , että tietysti sellaiset joiden tilantarve on pienempi kuin pillifarkkujen tilavuus.

        Miksikö? Tietysti siksi, etteivät kengät kuluisi!!


    • Mitenkäs olet ajatellut hoitaa muun vaatetuksen talvella?
      Onko sinulla takki päällä, vai onko juhlamekossa karvavuori?

      Vähän kärjistäen siis ihmettelen, mitä "raahaamista" niissä juhlakengissä on?
      Varsinkin juhlien jälkeen on hyvä, että pito on kohdallaan, eikä lipsu.

    • täh

      eiku jos laittaa sanan tilalle hintti ,niin sit voi kantaa pikkukenkiä.

      • Täh

        Siis jos vaihtelee sanoja lauseisiin, niin voi kantaa pikkukenkiä? No hintteydestä ei oo kokemusta, mutta eikös ne kengät laiteta jalkaan tuolla juhlapaikalla, eikä kanniskella niitä?


      • mitäääääh
        Täh kirjoitti:

        Siis jos vaihtelee sanoja lauseisiin, niin voi kantaa pikkukenkiä? No hintteydestä ei oo kokemusta, mutta eikös ne kengät laiteta jalkaan tuolla juhlapaikalla, eikä kanniskella niitä?

        Mistähän nämä pölvästit puhuvat?


      • Stä vaan, että, ,
        mitäääääh kirjoitti:

        Mistähän nämä pölvästit puhuvat?

        , , ehkä on kuitenkin kyse kirjoittelusta, ei puhumisesta, joten: Jos yrittää kuunnella, tämän keskustelun osapuolia, sisältö jääneekin varsin vaikeaselkoiseksi ja jopa etäiseksikin.


    • kahdet kengät mukaan

      Itse mietin samaa, kun häät tulossa. Juhlan tyylistä riippuen, että sopiiko nahkasaappaat. Tyydyn kuitenkin ottamaan vaihtokengät. Täältä löysin kivoja vinkkejä: http://tinyurl.com/kevaantrendit

    • Yleensä pidän juhlamatkassa vaihtokengät, talvisäähän tarkoitetut saapikkaat kun tuppaavat hiostamaan ajan oloon. Vaiva ei ole hirmuinen, mahtuvat keskikokoiseen käsilaukkuun.

    • eija 19
      • Great!

        Kiitti linkistä! Tästä onkin hyvä jatkaa kohti uusia haasteita, keittiön siivousta ajatellen!


    • Ei saappaita

      Nilkkurit jos vaikka menee ravintolaan syömään, avokkaat mukaan esim. häihin. Saapikkaat ovat kyllä usein aika mauttomat juhlapukeutumiseen yhdistettynä...

      • Makuasioita

        Jonkun mielestä klassinen pikkumustakin on mauton. Makuasioita. Kokonaisuus ratkaisee.


    • korotkorot

      Mulla on aina (kesät talvet) kassissa sisäkengät eli yleensä hyvin korkeat korot (13-15 cm), joilla ei esim. juosta bussiin tai muutenkaan kiirehditä jossain mukulakivetyksellä saati edes jalkakäytävällä. Kassi mukaan ja narikassa vaihdan kengät ja kassi jää takin kanssa narikkaan. Kesällä kun ei takkia niin maksaa toki tavallaan ekstraa, mutta kyse pienestä rahasta. Joskus mulla on kahdetkin vaihtokengät kun ei superkorkeilla koroilla välttämättä jaksa seistä koko iltaa jos istumapaikkaa ei aina löydy. Eikä tarvitse näin miettiä että mitä ihmettä jalkaan. Nojaa, joskus ehkä ongelmaa, että mitkä korkkareista valitsis...sittenkin voi lykätä kassiin kahdet popot :)

    • kaki hasani

      mula on taskusa työhanksat valmina mut en ole tarvinut.
      uhdet kenkat riittä hyvin ja ne voivat pitä jalkassa.

    • kenkiäinen

      jos lähen juhlimaan ,niin otan varmuudenvuoksi pikkukenkien lisäksi ,luistimet ,vuorikiipeilijän kengät futiskengät ja hevosenkengät ,kun ei koskaan voi tietää mitä tulee tehtyä .
      nii juu ja pikkukenkien lisäks tietenkin isot kengät ja sopivat kengät.... juuu.

      • Battery!!

        Unohdit ne kuitenkin, vaikka niin muistuttelin! Akunkengät mukaan myös!!


    • patruuna ite

      jos mies on niin riittää pikkukengät pelkästään , taksihan hakee ovelta ja tuo oven eteen , tulo ja menomatkalla.
      siis köyhät , meillä varakkaammilla tietenkin oma auto kuljettajineen .
      hunsvotitkin tulee taksilla ,mutta lätee poliisiautolla.
      ei juhliessa mitään kumisaappaita tarvita.
      daamit voi tulla juhlakengissä myös ihanhyvin paikanpäälle .
      tyhmää sellanen kenkä show on .

    • fsgdhdfhg

      Jännä minkälaisia ongelmia ihmisillä onkaan. Siinä ei paljon kengät auta jos naama on kuin petolinnun perse. Ei millään pahalla tietenkään.

    • nainen441
      • ???????

        Miten tuon linkin kuvassa oleva MF puimurin vetoakseli liittyy baareissa käytettäviin kenkiin?


      • Ekkö nää tajjuu?
        ??????? kirjoitti:

        Miten tuon linkin kuvassa oleva MF puimurin vetoakseli liittyy baareissa käytettäviin kenkiin?

        No ku mie oo simmottii tyttö et mie mennee raktorila baarisa käymää nii sillettii tavala se liittyy tähä.


      • Life goes on
        Ekkö nää tajjuu? kirjoitti:

        No ku mie oo simmottii tyttö et mie mennee raktorila baarisa käymää nii sillettii tavala se liittyy tähä.

        Mitä?!! Sopiiko puimurin vetoakseli MF 165:een? Jo on aikoihin elämättä jaaty!


    • pera k

      Naisena huolehdit mennessäsi juhliin nahka saappaissa siten että hameen alta näkyvät ohkaset nailonit myös hyvin. Juhlapaikalle saavuttuasi vaihdat saappaat seksikkäisiin korkkareihin...kyl miehet tykkää... :)

    • nilkkurimimmi

      Nykyään löytyy aivan ihania korkeakorkoisia nilkkureita, myös sellaisia, jossa ei ole varsinaista varttakaan nilkaan saakka, vain tuohon jalkapöydän päälle. Siis ei tarvitse raahata pikkukenkiä mukana:)

    • paljasjalkainen

      Itse kuljen paljain jaloin. Sopii aika hyvin esim. frakin kanssa.

    • ultsi

      itse jätän pikkuhousut kotiin ja laitan lyhyen hamosen vain sekä paidan isolla kaula aukolla.
      koskaan en ole jäänyt ilman.
      tussu kosteana olen jammaillut muun porukan mukana .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4184
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      226
      2158
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      171
      1014
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1007
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      915
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe