Niin?? Onkohan täällä ketään ihmistä, elävää olentoa KOKKOLASTA tai lähettyviltä?
Ihmisiä Kokkolasta??
12
910
Vastaukset
- Möykky
On toki! kuis niin?
- WhiteNight
Onhan täällä joku.
- eee
minäkin olen Kokkolasta.
White Night, aika mielenkiitoinen nimimerkki. Mitähän sen alle kätkeytyy, olis jotenkin vaan mukava tietää. Mulla on vaan tuo typerä eee joka ei tarkoita siis mitään. - WhiteNight
eee kirjoitti:
minäkin olen Kokkolasta.
White Night, aika mielenkiitoinen nimimerkki. Mitähän sen alle kätkeytyy, olis jotenkin vaan mukava tietää. Mulla on vaan tuo typerä eee joka ei tarkoita siis mitään.Ihan tämmöinen tavallinen nuori nainen vain...;)
- eee
WhiteNight kirjoitti:
Ihan tämmöinen tavallinen nuori nainen vain...;)
Olen mies mutta en välttämättä enää nuori.
Mutta milloin on nuori? Mikä on haarukka?? - WhiteNight
eee kirjoitti:
Olen mies mutta en välttämättä enää nuori.
Mutta milloin on nuori? Mikä on haarukka??Itse olen nuori (19v).
Eiköhän mies ole parhaassa iässä siinä 20-30v.;) - eee
WhiteNight kirjoitti:
Itse olen nuori (19v).
Eiköhän mies ole parhaassa iässä siinä 20-30v.;)joo.. en oikein tiedä, ehkä ikä on aina oikea?
vanhempana voi olla tietysti viisampi mutta myös katkera jostain..siis vaikea juttu jos sitä alkaa
ajateleen, onneksi ei ole aina aikaa ajatella kaikkea.
- Kokkolalainen
Olen Kokkolasta ja luullakseni elossa. Kokkola on hyvä paikka.
- Markku HKI
Meitä löytyy
- diibadaaba
Miksi niin?
- A7XfoREVer ♪
Joo,Kokkolasta olen. ;)
- A7XfoREVer
tosi tosi tosi vanha aihe mutta kommasimpa kumminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416