Moi. Olen 37- vuotias työssäkäyvä nainen Eteläsuomesta. Etsin uusia YSTÄVIÄ mukaan kahville, lenkille, erilaisiin tapahtumiin, elokuviin, teatteriin, festareille, baariin tai muuten vaan viettämään yhteistä aikaa ja juttelemaan. Itse olen sinkku, mutta sinä saat olla peheellinen, sinkku, parisuteessa.... Toivon löytäväni mukavaa keskustelu- ja ajanviettoseuraa. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä [email protected]
UUSIA YSTÄVIÄ ETELÄSUOMESTA
13
561
Vastaukset
Kiinnostaisko suunnilleen samanikäinen mies kaveriksi?
- uusia ystavia
Joo, miksei. Laita jotain tulee itsestäsi tohon spostiosotteeseen :)
- mies40.
Kelpaako ruma yksinäinen jolla ei ole yhtään kaveria ja jolla poikuus tallella ja ei ole koskaan seurustellut
- uusia ystavia
En siis ole etsimässä seksiseuraa enkä seurustelukumppania....
- mies40.
uusia ystavia kirjoitti:
En siis ole etsimässä seksiseuraa enkä seurustelukumppania....
No en minäkään, muuten vaan sanoin että ei ole kavereita ja poikuus tallella.
- Kaunis koru
Minkä ikäisiä ystäviä etsit?
- Uusia Ystäviä
Ei kai ystävän iällä ole niinkää merkitystyä jos muuten juttu luistaa ja on mukavaa yhdessä.
- Lahti2
Asun Lahdessa, onko se liian kaukana yhteydenpitoon?
- uusia ystäviä
Ei ole :) Laita vaan mailia tulemaan.
- Jesse35v
uusia ystäviä kirjoitti:
Ei ole :) Laita vaan mailia tulemaan.
Tääl olisi 35v mies Lahden seudulta jos uudet ystävät kiinnostavat:)
- uusia ystäviä
Jesse35v kirjoitti:
Tääl olisi 35v mies Lahden seudulta jos uudet ystävät kiinnostavat:)
Joo, kiinnostaa kyllä. Laita vaan mailia tulee tohon osotteeseen :)
- nainen minä
Hei sinulle laitettu postia käyhän lukaisemassa..
- Kesää odottava
Vieläkö ystävähakuilmoitus on voimassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2111431Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463974Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163187Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1452490Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1002228Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001824Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3091087Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18885Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143805- 57800