Sun kaveri tms. pettäisi vaimoaan/tyttöystäväänsä, missä tilanteessa voisit kuvitella kertovasi totuuden tälle naiselle?
Varsinkin jos nainen jo osaa epäillä miestään....Hän haluaisi totuuden ja ainoa joka sen voisi kertoa olisit sinä, silminnäkijä!
Kumpiko olisi tärkeämpää, kaverin suojelu vai naisen "pelastaminen" jopa mahdollisilta sp-taudeilta....?
Missä tilanteessa kertoisit pettäjän puolisolle totuuden?
19
136
Vastaukset
Lähtökohtaisesti olen päättänyt, että en kerro. Toisten parisuhteiden hämmentäminen ei kuulu minulle ja parisuhteet ovat sitäpaitsi yhtä monimuktkaisia kuin ihmisetkin. Joten ei pidä mustavalkoisesti ajatella, että pitää mennä kertomaan.
- sivustaseuraaja.
En kertoisi. En sotkeudu toisten suhdeasioihin ikinä. Ikinä ei tiedä, onko kyseessä kuitenkin vapaa suhde tms. ja aiheuttaako kuitenkin enemmän haittaa kuin hyötyä kenellekään. Minulle ei toisten sukupuolitaudit kuulu, jos en olemenossa sotkeutumaan itse kuvioon, mikä ei ole tosiaan tapana.
Niin monta suhdetta olen nähnyt, jotka on selvinneet pettämisestä, joko pettäminen tietoon tullen tai tulematta ja suhde jatkaa onnellisempana kuin koskaan, että en halua ottaa vastuuta ihmisten eroista johtuvista alkoholi- ,mielenterveys, lasten ero-tuskasta ym.
Minä en ole mikään tuomari, joka päättää muiden ihmisten oikeat ja väärät teot ja miten ihmisten elämät ja suhteet kehittyvät. Enkä halua omaankaan suhteeseen sellaisia sekaantujia. Vaikka näkisin, että kaverini vaimo pettää, en vasikoisi sitä kaverilleni. Saattaisin kyllä sanoa pettäjälle, että miettisi vähän tekemisiään. Minä en halua puuttua muiden ihmisten seuraelämään etenkin kun näyttää olevan tapana, että viestintuoja ammutaan ensimmäiseksi.
veit vaahtokarkin suustani
- ..................
Vain idiootti teini haluaa hämmentää ja sorkkia toisten suhteita. Jokainen huolehtikoon omastaan. Hämmentäjillä itsellään harvoin onkaan omat asiat kunnossa, kun pitää draamaa hankkia itselleen ja toisilleen. Joko oma elämä on helvetin tylsä tai asiassa onkin oma lehmä ojassa.
Pitkissä suhteissa voi olla vaikka mitä vaiheita ja koukeroita. Harva 50v. kestänyt suhde on välttynyt kolmansilta osapuolilta tai kolmansien osapuolien yrityksiltä sotkeutua kuvioon. Rakkaus on myös anteeksi antamista.- Maxxx'
Idiootti mielipide. Rakkaus on sitä että ei petä.
- Kiskisu
Voisihan sen ääneen jossain sukujuhlissa möläyttää, niin niistä tulisi ikimuistoiset. Turha kainostelu pois, kyl asiast saa ain sanno.
- totuudet?
"Hän haluaisi totuuden ja ainoa joka sen voisi kertoa olisit sinä, silminnäkijä!"
Meinaatko, että silminnäkijä olisi ollut vieressä katsomassa, kun pettäjä työntää pippelin pimppiin (tai toisin päin)?
Kaikki ei ole pettämistä, mikä voi siltä näyttää; mies ja nainen häviää kulman taakse kaksistaan;voikin olla = meneekin juttelemaan siitä, että miksi "heistä ei tule koskaan mitään,koska toinen on varattu". Porukka lähtee jatkoille jonnekin; kukaanhan ei voi tietää, mitä jatkoilla tapahtuu tai jää tapahtumatta. Ihmiset suutelevat kännissä--> Seuraavana päivänä kauhistellaan tekstiviestein: "sori, ei tule koskaan toistumaan, en muista koko tapausta, mutta kaveri kertoi, onneks ei tapahtunut muuta"
Ts. läheltä piti -tilanteita ihmisille joskus sattuu, etenkin pitkissä suhteissa. Jos on sitten huokaistu helpotuksesta, että onneksi en pettänyt, niin onpa piristävää kun joku totuuden torvi päättää tulla laittamaan oman lusikkansa soppaan omilla päätelmillään. - voi näitä ressuja
Mikä se sellainen totuus on? Ja mistä juuri sinä tietäisit totuuden?
- määmy
Kiva kikka päästä frendist eroon ja kysyes asiast vastaan mit oon nähny. Huvittavaa, et joku saa nenuun herneit, jos haluu rehellise vastaukse.
Onnex nykykännyköil saa hyvii fotoi.- olet salapoliisi
Ai yhdyntäkuvia?
- määmy
olet salapoliisi kirjoitti:
Ai yhdyntäkuvia?
pussausfotoi
- suoraan,,
silloin, jos pettäjä tulisi minua iskemään
- =D=D
Mikä on iskemistä? Entä jos itserakkaana tulkitset väärin ja molemmat nauravat sinulle, kun menet avautumaan?
- ap jälleen
Okei, entäs jos tämä kyseinen puoliso kysyisi sinulta suoraan, kertoisi epäilynsä? Myöntäisitkö vai kieltäisitkö, kiertelisit vastausta?
(silminnäkijä ehkä liian karkeasti sanottu, mukana ollut paremminkin, maksullisissa naisissa!)- no,
maksulliset naiset kai yleensä huolehtivat siitä, että eivät itse saa tauteja asiakkailtaan, joten eivät he niitä todennäköisesti levitäkään. Kaverukset on siis käyneet kahdestaan ilotytön luona, toteuttaneet seksifantasiaansa. Sitten toisen vaimo tulee kertomaan epäilyistään ja tivaamaan vastausta. Voisin kuvitella, että ei tunnusta mitään, ei omasta eikä kaverinkaan puolesta. Miksi tunnustaisi. Luultavasti täysin ainutkertainen seikkailu. Ja jos käytös on jatkuvampaa, niin se kyllä ajanmittaan paljastuu.
- Juoruämmä
Naiset juoruaa ja siksi naisilla on pajon vähemmän ystäviä kuin miehillä. Tosiystävyyttä, hah!
- eli totuus
on se, että älkää luottako kehenkään??? Reilua porukkaa.....
- lapsellinen nainen
En kertoisi missään tapauksessa, enkä mistään syystä. En sotkeentuisi,..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä433246Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet953139Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj502962KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.1372210Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381758- 1041627
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r821596Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.3151560En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31534Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin971326