Katselkaapa näitä hämmästyttäviä kuvioita, joita meiltä Itä- Euroopasta Israeliin matkanneet muuttolinnut tekivät Israelin taivaalle.
Herra se siellä näköjään toivotti Israelilaisille hyvää ystävänpäivää!!!:-D
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288653781298.html
Linnut muodostivat Israelin taivaalle sydämenmuotoisen kuvion
24
208
Vastaukset
- Rapanhapakko
Vaikka millaisia kuvioita näkee vaikka tapetin tahroissa. Ihmsen aivot etsivät koko ajan sellaisia. Eikös tuo viimeinen kuva ole sellainen lesbojen kaksipäinen dildo?
- Herran huumoria
Olet kyllä juuri nimesi mukainen negatiivinen henkilö "Rapanhapakko", näet kaikessa hyvässä ja kauniissa jotain likaista ja epäilyttävää.
Minusta lintujen muodostama sydänkuvio Israelin taivaalla oli todella ihanan hellyyttävä, että mm täältä meiltä sinne muuttaneet muuttolinnut osoittivat israelilaisille rakkauttaan Herran kautta. Kaikkivaltiashan niitä lintuja ohjaa, eihän niillä itsellä ole järkeä tuollaisiin ihaniin kuvioihin.
Se kuvio, jonka sinä näit jonakin oksettavana lesbojen dildona, näkyi minun silmissäni kauniina säännönmukaisena silkkisenä nauhakuviona taivaalla. - Rapanhapakko
Herran huumoria kirjoitti:
Olet kyllä juuri nimesi mukainen negatiivinen henkilö "Rapanhapakko", näet kaikessa hyvässä ja kauniissa jotain likaista ja epäilyttävää.
Minusta lintujen muodostama sydänkuvio Israelin taivaalla oli todella ihanan hellyyttävä, että mm täältä meiltä sinne muuttaneet muuttolinnut osoittivat israelilaisille rakkauttaan Herran kautta. Kaikkivaltiashan niitä lintuja ohjaa, eihän niillä itsellä ole järkeä tuollaisiin ihaniin kuvioihin.
Se kuvio, jonka sinä näit jonakin oksettavana lesbojen dildona, näkyi minun silmissäni kauniina säännönmukaisena silkkisenä nauhakuviona taivaalla.Israelin Jumalaa ei onneksi ole koskaan ollut olemassa, vaikka sinä niin sairasta massamurhaavaa pahaa oliota haluat. Dildo oli vitsi ja esimerkki, että totta kai luonnonilmiöissä näkee vaikka minkälaisia kuvioita, katolisethan löytävät Jeesuksen ja Neitsyt Marian kuvia jopa paahtoleivissä, ja kyllä, siltähän ne todella näyttävät. Minullakin on tapetisssa tahra, joka näyttää partasuiselta äijältä, kuka Raamatun henkilö lienee? :-)
"Rapanhapakko" muuten on C.S. Lewisin Narnia-kirjojen sankareita. Urospuolinen pitkäkoipinen pessimistinen suistokainen, - hapan taikina
Rapanhapakko kirjoitti:
Israelin Jumalaa ei onneksi ole koskaan ollut olemassa, vaikka sinä niin sairasta massamurhaavaa pahaa oliota haluat. Dildo oli vitsi ja esimerkki, että totta kai luonnonilmiöissä näkee vaikka minkälaisia kuvioita, katolisethan löytävät Jeesuksen ja Neitsyt Marian kuvia jopa paahtoleivissä, ja kyllä, siltähän ne todella näyttävät. Minullakin on tapetisssa tahra, joka näyttää partasuiselta äijältä, kuka Raamatun henkilö lienee? :-)
"Rapanhapakko" muuten on C.S. Lewisin Narnia-kirjojen sankareita. Urospuolinen pitkäkoipinen pessimistinen suistokainen,Olet nimesi veroinen hapannut tyyppi. Näet negatiivista siinä, missä ensimmäiseksi pitäisi nähdä hyvää.
- Rapanhapakko
hapan taikina kirjoitti:
Olet nimesi veroinen hapannut tyyppi. Näet negatiivista siinä, missä ensimmäiseksi pitäisi nähdä hyvää.
Narnian Rapanhapakko oli nolona, koska oli suistokaiseksi liian optimistinen.
Minäkin olen muuten ihan lempeä ja hassu äijä, mutta uskisten suhteen teen poikkeuksen, koska:
1.) Oppinne on niin julma, ahdas ja valheellinen, ettei siihen auta jos teillä itsellänne on siinä niin ihkun kivakivaa ja suloista että oikein sydämenkuvia. Joten teidän ei pidä ihmetellä miten teihin reagoidaan.
2.) OK, henkilökohtaiset frustraationi voivat vaikuttaa. Ryhtymättä kunnolliseen maailmanparannukseen onhan uskovaisten härnääminen viihdemuotona helpompaa ja moraalisempaa kuin vaikkapa eläinrääkkäys :-) - läpihapannut taikina
Rapanhapakko kirjoitti:
Narnian Rapanhapakko oli nolona, koska oli suistokaiseksi liian optimistinen.
Minäkin olen muuten ihan lempeä ja hassu äijä, mutta uskisten suhteen teen poikkeuksen, koska:
1.) Oppinne on niin julma, ahdas ja valheellinen, ettei siihen auta jos teillä itsellänne on siinä niin ihkun kivakivaa ja suloista että oikein sydämenkuvia. Joten teidän ei pidä ihmetellä miten teihin reagoidaan.
2.) OK, henkilökohtaiset frustraationi voivat vaikuttaa. Ryhtymättä kunnolliseen maailmanparannukseen onhan uskovaisten härnääminen viihdemuotona helpompaa ja moraalisempaa kuin vaikkapa eläinrääkkäys :-)Oppi ei ole julma, ahdas ja valheellinen vaan sen tulkitsijat. Olet siis mennyt noin halpaan? Olet joko harvinaisen sinisilmäinen ateisti tai sitten et edes huomaa trollaavasi koko ajan täällä, ja jos jälkimmäinen pitää paikkansa, niin olen siis todella pahoillani puolestasi!
- Rapanhapakko
läpihapannut taikina kirjoitti:
Oppi ei ole julma, ahdas ja valheellinen vaan sen tulkitsijat. Olet siis mennyt noin halpaan? Olet joko harvinaisen sinisilmäinen ateisti tai sitten et edes huomaa trollaavasi koko ajan täällä, ja jos jälkimmäinen pitää paikkansa, niin olen siis todella pahoillani puolestasi!
Jos sinun oppiisi kuuluu, että maailma on kreationistien mallin mukaan syntynyt... että maailmankaikkeuden Jumala on se VT:ssä kuvattu ilkeä heimojumala, joka tappoi ja tapatti hirveesti väkeä, myös naisia ja lapsia, ja sinusta se on "oikeutettua"... ja jos uskontosi "hyvä sanoma" on että vain Jeesukseen ja oikealla tavalla uskomalla välttää ikuisen kärsimyksen.... ja jos suljet silmäsi kaikelta siltä jo yleistiedolta, etteivät ne tarinat ole luonnontieteellisesti ja historiallisesti eikä raamatuntutkimuksellisestikaan tosia.... puhumattakaan jos olet karismaatikko eli vielä narraat Pyhän Hengen sinulle nämä persnetto kertoilevan...
niin kuulut siihen kaartiiin jotka luokittelen mulkeroiksi. Pahantahtoisiksi loukkaaviksi patologisiksi valehtelijoiksi. Joille sopiikin antaa henkisesti pataan eikä sitä koeta "provoiluksi" muualla kuin hassun hörhökulttinne sisällä.
Jos taas et ajattele noin, niin sori sitten. Anteeks. Mutta tuskinpa sitten olet minkään tyylin kristitty sen enempää kuin minäkään :-) - happamaton leipä
Rapanhapakko kirjoitti:
Jos sinun oppiisi kuuluu, että maailma on kreationistien mallin mukaan syntynyt... että maailmankaikkeuden Jumala on se VT:ssä kuvattu ilkeä heimojumala, joka tappoi ja tapatti hirveesti väkeä, myös naisia ja lapsia, ja sinusta se on "oikeutettua"... ja jos uskontosi "hyvä sanoma" on että vain Jeesukseen ja oikealla tavalla uskomalla välttää ikuisen kärsimyksen.... ja jos suljet silmäsi kaikelta siltä jo yleistiedolta, etteivät ne tarinat ole luonnontieteellisesti ja historiallisesti eikä raamatuntutkimuksellisestikaan tosia.... puhumattakaan jos olet karismaatikko eli vielä narraat Pyhän Hengen sinulle nämä persnetto kertoilevan...
niin kuulut siihen kaartiiin jotka luokittelen mulkeroiksi. Pahantahtoisiksi loukkaaviksi patologisiksi valehtelijoiksi. Joille sopiikin antaa henkisesti pataan eikä sitä koeta "provoiluksi" muualla kuin hassun hörhökulttinne sisällä.
Jos taas et ajattele noin, niin sori sitten. Anteeks. Mutta tuskinpa sitten olet minkään tyylin kristitty sen enempää kuin minäkään :-)2/1
"Jos sinun oppiisi kuuluu, että maailma on kreationistien mallin mukaan syntynyt..."
Oppiini ei kuulu kreationistinen Jumala. Eikä VT-kortin heiluttelu auta sinulla mitään, ne oli vanhan lain kovat ajat jotka ei ole Jeesuksen kaksoiskäskyn tultua voimaan enää ensisijaisesti voimassa.
"että maailmankaikkeuden Jumala on se VT:ssä kuvattu ilkeä heimojumala, joka tappoi ja tapatti hirveesti väkeä, myös naisia ja lapsia, ja sinusta se on "oikeutettua"... "
Ylempi kappale.
"ja jos uskontosi "hyvä sanoma" on että vain Jeesukseen ja oikealla tavalla uskomalla välttää ikuisen kärsimyksen...."
Liikut näköjään koko ajan uskonkysymysten negatiivisimmalla äärilaidalla, nikkisi mukaan edelleen.
"ja jos suljet silmäsi kaikelta siltä jo yleistiedolta, etteivät ne tarinat ole luonnontieteellisesti ja historiallisesti eikä raamatuntutkimuksellisestikaan tosia...."
VT koostuu historiallisista kirjoista etupäässä.
"puhumattakaan jos olet karismaatikko eli vielä narraat Pyhän Hengen sinulle nämä persnetto kertoilevan..."
Pyhä Henki muodostuu ainakin minulle totuudesta, jonka löydän kirjoituksista, ja nämä kirjoitukset ovat ensisijaisesti Jeesuksesta kirjoitettuja kirjoituksia.
"niin kuulut siihen kaartiiin jotka luokittelen mulkeroiksi."
Onpas sinulla hurjat ennakkokäsitykset.
"Pahantahtoisiksi loukkaaviksi patologisiksi valehtelijoiksi."
Mitä jos minä omien ennakkokäsitykseni mukaan alan nimittelemään sinua rumaksi ateistiapinaksi, joka ilkeilee täällä vaan trollaten, miltä tuntuisi kun loukkaukset kohdistuu sinuun?
"Joille sopiikin antaa henkisesti pataan eikä sitä koeta "provoiluksi" muualla kuin hassun hörhökulttinne sisällä."
Nuo sinun stereotypioitasi.
"Jos taas et ajattele noin, niin sori sitten. Anteeks."
Ok. Saat.
"Mutta tuskinpa sitten olet minkään tyylin kristitty sen enempää kuin minäkään :-)"
Olen kristitty enemmän kuin luuletkaan. Jeesus eli oikeasti ja hän elää nyt uudestisyntyneenä, siis ylösnousseena kuolleista henki-liharuumiissaan, tästä kertoo Johanneksen evankeliumissa loppukohta:
2/2: - happamaton leipä
Rapanhapakko kirjoitti:
Jos taas et ajattele noin, niin sori sitten. Anteeks. Mutta tuskinpa sitten olet minkään tyylin kristitty sen enempää kuin minäkään :-)2/2
Johannes 20:19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
20 Ja sen sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Niin opetuslapset iloitsivat nähdessään Herran.
21 Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
24 Mutta Tuomas, jota sanottiin Didymukseksi, yksi niistä kahdestatoista, ei ollut heidän kanssansa, kun Jeesus tuli.
25 Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran". Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko".
26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".
28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
Huomaa, että Jeesus tuli ovien ollessa lukittuina opetuslasten keskelle. Jeesus siis tuli omassa ruumiissa huoneeseen.
Lue alta koko luku.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 20:1&rnd=1392490662792
Noustuaan ylös taivaaseen, Jeesus Jumalan ylimmäisenä pappina suorittaa nyt kaikkein pyhimmässä taivaallista palvelustyötään:
Hepr. 9:24 Sillä Kristus ei mennyt käsillä tehtyyn kaikkeinpyhimpään, joka vain on sen oikean kuva, vaan itse taivaaseen, nyt ilmestyäkseen Jumalan kasvojen eteen meidän hyväksemme.
25 Eikä hän mennyt uhratakseen itseänsä monta kertaa, niinkuin ylimmäinen pappi joka vuosi menee kaikkeinpyhimpään, vierasta verta mukanaan,
26 sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.
27 Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio,
28 samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen, ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
Vanha testamentti oli esikuvallista kaikkein pyhimpään menoa ylimmäisellä papilla, mutta Jeesus meni ihan oikeesti taivaaseen!
Näytät olevan niin täynnä vääriä käsityksiä vanhan testamentin esikuvista, joten sinun kannattaa ehdottomasti lukea Heprealaiskirje kokonaan, alla 9 luku:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?
chp=1&ref=Hepr. 9:1&rnd=1392490924039
Ja miten on koko uuden testamentin luvun laita, sieltähän se oikea Raamatun ymmärrys lähtee ykkösenä, ei riekkuen ja raakkuen ja mustamaalaten VT:n puolelta? - happamaton leipä
happamaton leipä kirjoitti:
2/2
Johannes 20:19 Samana päivänä, viikon ensimmäisenä, myöhään illalla, kun opetuslapset olivat koolla lukittujen ovien takana, juutalaisten pelosta, tuli Jeesus ja seisoi heidän keskellään ja sanoi heille: "Rauha teille!"
20 Ja sen sanottuaan hän näytti heille kätensä ja kylkensä. Niin opetuslapset iloitsivat nähdessään Herran.
21 Niin Jeesus sanoi heille jälleen: "Rauha teille! Niinkuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minäkin teidät."
22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
24 Mutta Tuomas, jota sanottiin Didymukseksi, yksi niistä kahdestatoista, ei ollut heidän kanssansa, kun Jeesus tuli.
25 Niin muut opetuslapset sanoivat hänelle: "Me näimme Herran". Mutta hän sanoi heille: "Ellen näe hänen käsissään naulojen jälkiä ja pistä sormeani naulojen sijoihin ja pistä kättäni hänen kylkeensä, en minä usko".
26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen".
28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
29 Jeesus sanoi hänelle: "Sentähden, että minut näit, sinä uskot. Autuaat ne, jotka eivät näe ja kuitenkin uskovat!"
Huomaa, että Jeesus tuli ovien ollessa lukittuina opetuslasten keskelle. Jeesus siis tuli omassa ruumiissa huoneeseen.
Lue alta koko luku.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Joh. 20:1&rnd=1392490662792
Noustuaan ylös taivaaseen, Jeesus Jumalan ylimmäisenä pappina suorittaa nyt kaikkein pyhimmässä taivaallista palvelustyötään:
Hepr. 9:24 Sillä Kristus ei mennyt käsillä tehtyyn kaikkeinpyhimpään, joka vain on sen oikean kuva, vaan itse taivaaseen, nyt ilmestyäkseen Jumalan kasvojen eteen meidän hyväksemme.
25 Eikä hän mennyt uhratakseen itseänsä monta kertaa, niinkuin ylimmäinen pappi joka vuosi menee kaikkeinpyhimpään, vierasta verta mukanaan,
26 sillä muutoin hänen olisi pitänyt kärsimän monta kertaa maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on yhden ainoan kerran maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.
27 Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio,
28 samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen, ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
Vanha testamentti oli esikuvallista kaikkein pyhimpään menoa ylimmäisellä papilla, mutta Jeesus meni ihan oikeesti taivaaseen!
Näytät olevan niin täynnä vääriä käsityksiä vanhan testamentin esikuvista, joten sinun kannattaa ehdottomasti lukea Heprealaiskirje kokonaan, alla 9 luku:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?
chp=1&ref=Hepr. 9:1&rnd=1392490924039
Ja miten on koko uuden testamentin luvun laita, sieltähän se oikea Raamatun ymmärrys lähtee ykkösenä, ei riekkuen ja raakkuen ja mustamaalaten VT:n puolelta?Ei aktivoinut tuota 9. lukua:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hepr. 9:1&rnd=1392494198602 - Rapanhapakko
happamaton leipä kirjoitti:
2/1
"Jos sinun oppiisi kuuluu, että maailma on kreationistien mallin mukaan syntynyt..."
Oppiini ei kuulu kreationistinen Jumala. Eikä VT-kortin heiluttelu auta sinulla mitään, ne oli vanhan lain kovat ajat jotka ei ole Jeesuksen kaksoiskäskyn tultua voimaan enää ensisijaisesti voimassa.
"että maailmankaikkeuden Jumala on se VT:ssä kuvattu ilkeä heimojumala, joka tappoi ja tapatti hirveesti väkeä, myös naisia ja lapsia, ja sinusta se on "oikeutettua"... "
Ylempi kappale.
"ja jos uskontosi "hyvä sanoma" on että vain Jeesukseen ja oikealla tavalla uskomalla välttää ikuisen kärsimyksen...."
Liikut näköjään koko ajan uskonkysymysten negatiivisimmalla äärilaidalla, nikkisi mukaan edelleen.
"ja jos suljet silmäsi kaikelta siltä jo yleistiedolta, etteivät ne tarinat ole luonnontieteellisesti ja historiallisesti eikä raamatuntutkimuksellisestikaan tosia...."
VT koostuu historiallisista kirjoista etupäässä.
"puhumattakaan jos olet karismaatikko eli vielä narraat Pyhän Hengen sinulle nämä persnetto kertoilevan..."
Pyhä Henki muodostuu ainakin minulle totuudesta, jonka löydän kirjoituksista, ja nämä kirjoitukset ovat ensisijaisesti Jeesuksesta kirjoitettuja kirjoituksia.
"niin kuulut siihen kaartiiin jotka luokittelen mulkeroiksi."
Onpas sinulla hurjat ennakkokäsitykset.
"Pahantahtoisiksi loukkaaviksi patologisiksi valehtelijoiksi."
Mitä jos minä omien ennakkokäsitykseni mukaan alan nimittelemään sinua rumaksi ateistiapinaksi, joka ilkeilee täällä vaan trollaten, miltä tuntuisi kun loukkaukset kohdistuu sinuun?
"Joille sopiikin antaa henkisesti pataan eikä sitä koeta "provoiluksi" muualla kuin hassun hörhökulttinne sisällä."
Nuo sinun stereotypioitasi.
"Jos taas et ajattele noin, niin sori sitten. Anteeks."
Ok. Saat.
"Mutta tuskinpa sitten olet minkään tyylin kristitty sen enempää kuin minäkään :-)"
Olen kristitty enemmän kuin luuletkaan. Jeesus eli oikeasti ja hän elää nyt uudestisyntyneenä, siis ylösnousseena kuolleista henki-liharuumiissaan, tästä kertoo Johanneksen evankeliumissa loppukohta:
2/2:>>>>Oppiini ei kuulu kreationistinen Jumala.>Eikä VT-kortin heiluttelu auta sinulla mitään, ne oli vanhan lain kovat ajat jotka ei ole Jeesuksen kaksoiskäskyn tultua voimaan enää ensisijaisesti voimassa.>VT koostuu historiallisista kirjoista etupäässäLiikut näköjään koko ajan uskonkysymysten negatiivisimmalla äärilaidalla, nikkisi mukaan edelleen.
- Rapanhapakko
Rapanhapakko kirjoitti:
>>>>Oppiini ei kuulu kreationistinen Jumala.>Eikä VT-kortin heiluttelu auta sinulla mitään, ne oli vanhan lain kovat ajat jotka ei ole Jeesuksen kaksoiskäskyn tultua voimaan enää ensisijaisesti voimassa.>VT koostuu historiallisista kirjoista etupäässäLiikut näköjään koko ajan uskonkysymysten negatiivisimmalla äärilaidalla, nikkisi mukaan edelleen.
Jatkuu tämän tyhmän merkkirajoituksen takia
>>>Pyhä Henki muodostuu ainakin minulle totuudesta, jonka löydän kirjoituksista, ja nämä kirjoitukset ovat ensisijaisesti Jeesuksesta kirjoitettuja kirjoituksia.
- eräs tulkinta
Rapanhapakko on mielestäni lähempänä totuutta.
Ensimmäinen kuva on pallon muotoinen ja siitä tulee mieleen maapallo.
Yhdessä kuvassa on sydän, joka symbolisoi rakkautta.
Viimeisessä kuvassa on tosiaankin tuo monista elokuvistakin tuttu kaksipäinen dildo.
Tulkitsen siis lintuja niin, että ne haluavat kertoa, että maapallo (tai maailma) rakastaa dildoja (tai lesboja).
Tosin, asia ei ehkä ole aivan niin yksiselitteinen, koska toiseksi viimeinen kuva näyttää minusta siltä, että jättimäinen siitin olisi juuri työntymässä "johonkin".- Rapanhapakko
Mielenkiintoinen tulkinta! Ja jos mainitsemassasi kuvassa parvet olisivat kiinni toisissaan, siinähän olisi heppi ja pallit! Lisäksi yhdessä kuvassahan selvästi näkyy ei enää sydän, vaan nykyään muodikas kolmiomainen ufo!
Luultavasti nuo kaikki muodostelmat kestivät vain muutaman sekunnin kukin, ja nuo ovat valikoituja yksittäisframeja videonauhalta.
Onhan näitä.
Meilläkin kylillä on kivimuodostuma, jossa ihan selvästi on pyöreä pöytä ja kolme tuolia ympärillä. Varmasti peikot siis asialla?
Nooan arkkikin on löydetty monta kertaa, ja aina ne ovat osoittautuneet geologisiksi luonnonmuodostumiksi.
Sitten Marsissakin on se Cydonian alue, joissa kuvissa selvästi näkyy paitsi ne jättiläiskasvot, myös pyramideja!!
- Kauniita on!
Ihan selvät sydämethän noissa on, on kyllä hienoja nuo lintujen tekemät muodostelmat.
- hellari...
Israel on ollut kautta aikojen uppiniskainen kansa Jumalan johdatuksessa ja tälläkin hetkellä vastustaa Jeesusta. Kuitenkin Jumala osoittaa tämän kansan kautta maailmalle, että Jumala rakastaa ja on valmis tarjoamaan armoamaan myös kieltäjille ennen tuomiota.
- Kauniita on!
hellari... kirjoitti:
Israel on ollut kautta aikojen uppiniskainen kansa Jumalan johdatuksessa ja tälläkin hetkellä vastustaa Jeesusta. Kuitenkin Jumala osoittaa tämän kansan kautta maailmalle, että Jumala rakastaa ja on valmis tarjoamaan armoamaan myös kieltäjille ennen tuomiota.
Tarjoamaan armoaan.
- Jumala rokkaa!!!
Aika makee ele Jumalalta, ohjata lintuparvi muodostamaan jättikokoisen dildon Israelin taivaalle :)
Eikä se toinen kuva kuvasta sydäntä, vaan pakaroita.- Kerro lisää itsestäs
Kauneus on katsojan silmissä, ja niin myös irstaus.
- Rapanhapakko
Sydänhän ei oikeasti näytä sydämenkuvalta. Evoluutiopsykologipenteleet olettavatkin, että se kuvio symboloi oikeastaan naisen peppua, primitiivisenä seksuaalisymbolina.
Onhan noita lintuparvia ollut Suomenkin yllä ainakin syksyisin kivoissa muodostelmissa, joista on voinut hahmottaa kukin mieleisiään kuvioita. Joskus olen nähnyt ristinmuotoisenkin kuvion.
Aikaisemmin helluntaiseurakunnissa seurattiin tarkasti näitä "taivaan merkkejä". Hyvä Sanoma -lehdestä muistan kirjoituksen, kuinka joku helluntaikokouksissa käynyt, "ei uskova" henkilö, oli nähnyt taivaalla pilvistä muodostuvan kuvion tms ja oli pelännyt Jeesuksen tulevan takaisin juuri sillä hetkellä. Pelko oli ollut niin suuri, että sillä hetkellä tuon henkilön oli pakko "antaa elämänsä Jeesukselle". Olisi toki mielenkiintoista tietää tuon uskonratkaisun tehneen henkilön myöhemmät vaiheet, kantoiko "pakolla" tehty usko pitkälle.
Aikoinaan 1970-luvulla muistan useita outoja valoilmiöitä idän taivaalla. Paikkakuntamme helluntailaiset sanoivat niiden olevan varma merkki Jeesuksen toisesta tulemisesta erittäin pian ja joku kertoi luulleensa, että Jeesus sieltä tulee jo saman tien. Joitakin aikoja myöhemmin uutisissa kerrottiin valoilmiöiden olleen Neuvostoliiton laukaisemista satelliiteista peräisin. Eikä tempaustakaan sitten tullut, eikä ole tullut vieläkään.- maantieto hukassa?
Suomi ei hihhuli tollo ole Itä-Euroopassa.
- töks...töks...tuuuut
Suomi ei hihhuli tollo ole Itä-Euroopassa.
Selitä mitä selitöt kollo, mutta koko Eurooppa on täällä Itä-Suomessa. :- MitenLukea
Joskus linnut lentelelevät ristiin rastiin.Ehkä ovat säikähtäneet lähistöllä lentelevää haukkaa tai muuta petolintua?
Raamattua ei tule lukea "ristiin rastiin" ,vaan asiayhteyksiä seuraten , ja ajatellen myös millaiseen aikaan, millaiseen poliittiseen aikaan alkuperäinen teksti oli puhuttu, kirjoitettu ,minkä vuoksi ja kenelle osoitettu.
Väärä tulkinta aiheuttaa väärän sovelluksen. Historiassa on surullisia esimerkkejä siitä. Jeesus ja apostolit varoittivat vääristä profeetoista ja valheen opettajista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771