Lähden viikon kuluttua ostamaan autoa Saksasta. Vuokraan auton, jolla käyn katsomassa etukäteen netistä haarukoimani kärryt.
Onko kenelläkään kokemusta viime vuosilta, vieläkö saksalaiset autovuokraamot antavat palauttaa vuokra-auton mihin tahansa toimipisteeseensä Saksassa ilman lisämaksua?
Näin ainakin Europcarilla oli 5 vuotta sitten ja oli hyvin kätevä homma kun tulikin juuri myyntiin yksilö toisella puolella saksanmaata. Jätin sitten vuokra-auton ihan muualle kuin mistä otin ilman lisäkuluja....
Autovuokraus
pete41
3
124
Vastaukset
- dddcccddd
Vielä on.
- pete41
Tarkoitatko nimenomaan Europcaria vai myös jollain muullakin vuokraamolla kokemuksesi mukaan?
- 19+18
Asia täytyy katsoa aina vuokrausehdoista. Yleensä tarjouhinnalla ei voi palauttaa toiselle paikkakunnalle. Ei se ilmaista yleensä ole, vaikka kuuluisi hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892