Nainen 2 koiran kanssa, Haltiala Helsinki 16.2

Mies kävelyllä

Sinä upea, tummahiuksinen nainen kahden koiran kanssa Haltialan pellolla tänään 16.2 klo.15.55-16.00. Sinulla oli tosiaan kaksi sellaista ruskeaa polvenkorkuista koiraa, jotka juoksivat vapaana.

Sinulla oli ruskea takki, mustat housut ja hanskat joissa oli keltaista. Sinulla oli myös tummat aika lyhyet hiukset ja taisit polttaakin jos oikein näin.

Nähtiin ensimmäisen kerran, kun puhuin puhelimessa siellä pellolla ja kävelit ohitseni ja hymyilit. Sitten käveltiin samaa matkaa, kun lopetin puhelun. Hetken päästä uskaltauduin kysymään sinulta, että tiedätkö minne tuo tie johtaa ja kerroit tien johtavan Pitkäkosken ulkoilumajalle. Voin kertoa salaisuuden, että oikeast kyllä tiesin sen;)

Olisi mahtavaa tutustua sinuun, koska vaikutit kivalta naiselta joka viihtyy luonnossa.

Minulla oli valkoinen takki, valkoinen pipo, mustat housut ja valkoiset lenkkarit. Jos nyt ihmeen kaupalla sattuisit tämän näkemään, niin kirjoittaisitko osoitteeseen: [email protected]

Jos joku tunnistaa tästä kuvauksesta ystävänsä, niin ei muuta kuin tietoa eteenpäin:)

3

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies kävelyllä

      Olen nyt kuukauden odottanut tuloksetta.

      Onko tosiaan niin, että kukaan ei tunne tätä henkilöä?

      Pitäis toimia silloin, kun siihen on mahdollisuus ettei tarvitsisi katua menetettyjä tilaisuuksia.

      • kivat ei polta

        Kannattaa etsiä savuton nainen. Suuteleminen on miellyttävämpää ja saa elää hänen kanssaan pidempään, eikä tarvitse olla syöpäsairaan tukihenkilönä. Ei ole kovin reipashenkistä seuraa tuollainen käryttelijä..


    • Blondi+

      Alueella kulkee paljon upeita naisia(miehiäkin) sekä pariskuntia koirineen joten melko haastavaa on saada tuo "unelmanainen" katiskaan tätä kautta. Menehän nyt uudelleen alueelle ja muuallekin ja lähesty miellyttävää naisihmistä niin aika pian selviää onko mahdollisuuksia. Ei tarvitse surra jotain mitä ei ehkä olisi koskaan "saanut".

      t. vaalea nainen koira

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1629
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1361
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    Aihe