En koskaan käsittänyt, miksi niiden pitäisi olla hauskoja.
Komedian historiaa: "Antiikin Kreikassa ja Roomassa komedia oli näytelmäkirjallisuuden alalaji, joka sisälsi Aristoteleen mukaan kehnojen ihmisten naurettavien puolten jäljittelyä. Todellisuudessa niissä uskallettiin pilkata valtionjohtajiakin."
Komedia on siis ollut hauskuudestaan huolimatta hyvin arvostettu laji. Tarvitaan siihen muutakin kuin peruukki. Edes jotakin aidosti älyllistä sisältöä.
Putous, Kummeli, Pulttibois ja Uuno eivät ole hauskoja
6
592
Vastaukset
- Kummeli-fani
SInä tässä et mitään tajua. Mutta putous on kyllä aika huono, pulttibois ja kummeli suorastaan nerokkaita, uuno ihan ok. Suosio kyllä kertoo että edellämainitut ohjelmat ovat hauskoja ja uppoavat ihmisiin. Haluankin nyt kuulla että MIKÄ SITTEN on sinun mielestäsi hauskaa? Pulttibois ja kummeli ainakin vaativat hieman älyä (mitä ei ilmeisesti sinulta löydy, niiden tekijät ovat myös älykkäitä ja erittäin lahjakkaita.
- Anonyymi
ookoo. pistäppä kuvaa tuleen.
- Anonyymi
Aikansa kutakin ja jossakn vaiheessa pitää tajuta lakata pakkosyöttämästä noita edes rahanpuutteesen vedoten ettei parempaa ohjelmistoa voi hankkia
- Anonyymi
Ohjelmatiedoissa lukee, että on komediaa, sketsiä tai huumoria.
Näin tiedät, mikä on hauskaa ja osaat hihitellä kuin olisit parvessa.
- Anonyymi
Mutta kovan viikon ilta on.
- Anonyymi
Olen niin samaa mieltä ap:n kanssa muuten, mutta Pulttibois oli mielestäni oikein hauska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184161Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4902305Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421851- 761474
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91204- 106727
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34724- 27711
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681