Israel ja abortit

3+19

Abortin saa jopa 9:nnellä kuukaudella!

http://beitor.shalom.fi/ourwork/fi/

16

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuomiot.

      Hes.25:6-7. Sillä näin sanoo Herra, Herra: Koska sinä käsiä taputit ja jalkaa poljit ja, sielu täytä ylinkatsetta, pidit iloa Israelin maasta, sentähden, katso, minä ojennan käteni sinua vastaan ja annan sinut pakanain ryöstettäväksi ja hävitän sinut kansojen joukosta ja hukutan sinut maitten luvusta ja tuhoan sinut. Ja sinä tulet tietämään, että minä olen Herra.

    • KTS (Ei kirj.)

      "Abortin saa jopa 9:nnellä kuukaudella!"

      Raamatun aikoina sen sai jopa 9 kk:n jälkeen:

      Ps. 137:9 Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa ne kallioon!

      • TuhoEdomilleJABaabelille

        Otappa KTS koko tekstiosuus kerrankin huomioon - Ja niin, tässäkin kohdassa on kyse ISRAELIN VIHOLLISISTA - niistä sinun "PALESTIINALAISISTASI", jotka Herra tulee tuhoamaan!!!

        PS 137:

        5 Jos minä unhotan sinut, Jerusalem, niin unhota sinä minun oikea käteni.

        6 Tarttukoon kieleni suuni lakeen, ellen minä sinua muista, ellen pidä Jerusalemia ylimpänä ilonani.

        7 Muista, Herra, Jerusalemin tuhopäivä, kosta se Edomin lapsille, jotka sanoivat: Hajottakaa se, hajottakaa perustuksia myöten!

        8 Tytär Baabel, sinä häviön oma, autuas se, joka sinulle kostaa kaiken, minkä olet meille tehnyt!

        9 Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa ne kallioon!


      • TuhoEdomilleJABaabelille kirjoitti:

        Otappa KTS koko tekstiosuus kerrankin huomioon - Ja niin, tässäkin kohdassa on kyse ISRAELIN VIHOLLISISTA - niistä sinun "PALESTIINALAISISTASI", jotka Herra tulee tuhoamaan!!!

        PS 137:

        5 Jos minä unhotan sinut, Jerusalem, niin unhota sinä minun oikea käteni.

        6 Tarttukoon kieleni suuni lakeen, ellen minä sinua muista, ellen pidä Jerusalemia ylimpänä ilonani.

        7 Muista, Herra, Jerusalemin tuhopäivä, kosta se Edomin lapsille, jotka sanoivat: Hajottakaa se, hajottakaa perustuksia myöten!

        8 Tytär Baabel, sinä häviön oma, autuas se, joka sinulle kostaa kaiken, minkä olet meille tehnyt!

        9 Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa ne kallioon!

        Oletko kauankin potenut palestiinalaisvauvoihin kohdistuvaa murhanhimoa?

        Mee hoitoon.


    • he he he

      Kiharatukat järjestää vielä homoparaatin kaupan päälle.

    • o-o-

      ._.

    • Jobinpostia

      Vedenpaisumassa Jumala abortoi odottavien naisten sikiöt kohtuun. Raamattu ei kerro, kuinka monta?

      • Samaatietä

        Täällä on ainaki kauhia ukkone ja rankkasaje ny 😨


    • ValhettaTaas

      Ap valehteli, koko sinua ei edes löydy.

      • ValhettaTaas

        Siis sivua.


    • gtdtyfyfyuf

      Efraim ja Rachel ei ikinä linkittäisi mitään tuollaista sontaa. Tuo oli siis heidän linkkinsä.

    • NäinAsiaon

      Juutalaiset eivät ole sentään murhaajia, kuten eräät kuudemonin palvojat.

    • Abortti on kiperä aihe Israelissa, eikä siitä useinkaan puhuta kriittisesti tiedotusvälineissä. Hallituskaan ei paheksu sitä. Laillinen abortti vaatii lääketieteellisen komitean hyväksynnän. Hyväksynnän ehdot ovat kuitenkin niin väljät, että yli 98 prosenttia haetuista aborteista hyväksytään. Laittomia abortteja ei raportoida, eikä niistä joudu maksamaan sakkoja. Arvioiden mukaan noin neljäsosa kaikista raskauksista päättyy raskaudenkeskeytykseen (50 000 vuosittain). Israelissa raskauden voi keskeyttää 9. raskauskuukauden loppuun saakka.

      http://www.beadchaim.com/fi/

    • MarkoK

      Israelin Terveysministeriön toukokuussa julkaiseman raportin mukaan, Israelisssa tehtiin vuonna 2016 17990 aborttia, ja syntyi noin 188000 lasta. 1990 -2016 välisenä aikana aborttien määrä on laskenut jokaista 1000 synnytystä kohden 150 -> 99. Vuosina 1990 -2016 on tehty noin 20000 aborttia per vuosi.

    • Voihanvitalis

      Venäjän puolustusministeri uhkaa Israelia vastatoimilla. Savon Sanomat 58 minuttia sitten.

    • PasiToivonen

      >>Juutalaiset eivät ole sentään murhaajia, kuten eräät kuudemonin palvojat. >>

      Trotski?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe