Israel ja abortit

Abortin saa jopa 9:nnellä kuukaudella!

http://beitor.shalom.fi/ourwork/fi/
Ilmianna
Jaa

14 Vastausta

Hes.25:6-7. Sillä näin sanoo Herra, Herra: Koska sinä käsiä taputit ja jalkaa poljit ja, sielu täytä ylinkatsetta, pidit iloa Israelin maasta, sentähden, katso, minä ojennan käteni sinua vastaan ja annan sinut pakanain ryöstettäväksi ja hävitän sinut kansojen joukosta ja hukutan sinut maitten luvusta ja tuhoan sinut. Ja sinä tulet tietämään, että minä olen Herra.
Ilmianna
Jaa
"Abortin saa jopa 9:nnellä kuukaudella!"

Raamatun aikoina sen sai jopa 9 kk:n jälkeen:

Ps. 137:9 Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa ne kallioon!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Otappa KTS koko tekstiosuus kerrankin huomioon - Ja niin, tässäkin kohdassa on kyse ISRAELIN VIHOLLISISTA - niistä sinun "PALESTIINALAISISTASI", jotka Herra tulee tuhoamaan!!!

PS 137:

5 Jos minä unhotan sinut, Jerusalem, niin unhota sinä minun oikea käteni.

6 Tarttukoon kieleni suuni lakeen, ellen minä sinua muista, ellen pidä Jerusalemia ylimpänä ilonani.

7 Muista, Herra, Jerusalemin tuhopäivä, kosta se Edomin lapsille, jotka sanoivat: Hajottakaa se, hajottakaa perustuksia myöten!

8 Tytär Baabel, sinä häviön oma, autuas se, joka sinulle kostaa kaiken, minkä olet meille tehnyt!

9 Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa ne kallioon!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TuhoEdomilleJABaabelille kirjoitti:
Otappa KTS koko tekstiosuus kerrankin huomioon - Ja niin, tässäkin kohdassa on kyse ISRAELIN VIHOLLISISTA - niistä sinun "PALESTIINALAISISTASI", jotka Herra tulee tuhoamaan!!!

PS 137:

5 Jos minä unhotan sinut, Jerusalem, niin unhota sinä minun oikea käteni.

6 Tarttukoon kieleni suuni lakeen, ellen minä sinua muista, ellen pidä Jerusalemia ylimpänä ilonani.

7 Muista, Herra, Jerusalemin tuhopäivä, kosta se Edomin lapsille, jotka sanoivat: Hajottakaa se, hajottakaa perustuksia myöten!

8 Tytär Baabel, sinä häviön oma, autuas se, joka sinulle kostaa kaiken, minkä olet meille tehnyt!

9 Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa ne kallioon!
Oletko kauankin potenut palestiinalaisvauvoihin kohdistuvaa murhanhimoa?

Mee hoitoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kiharatukat järjestää vielä homoparaatin kaupan päälle.
Ilmianna
Jaa
._.
Ilmianna
Jaa
Vedenpaisumassa Jumala abortoi odottavien naisten sikiöt kohtuun. Raamattu ei kerro, kuinka monta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Täällä on ainaki kauhia ukkone ja rankkasaje ny 😨
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ap valehteli, koko sinua ei edes löydy.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Siis sivua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Efraim ja Rachel ei ikinä linkittäisi mitään tuollaista sontaa. Tuo oli siis heidän linkkinsä.
Ilmianna
Jaa
Juutalaiset eivät ole sentään murhaajia, kuten eräät kuudemonin palvojat.
Ilmianna
Jaa
Abortti on kiperä aihe Israelissa, eikä siitä useinkaan puhuta kriittisesti tiedotusvälineissä. Hallituskaan ei paheksu sitä. Laillinen abortti vaatii lääketieteellisen komitean hyväksynnän. Hyväksynnän ehdot ovat kuitenkin niin väljät, että yli 98 prosenttia haetuista aborteista hyväksytään. Laittomia abortteja ei raportoida, eikä niistä joudu maksamaan sakkoja. Arvioiden mukaan noin neljäsosa kaikista raskauksista päättyy raskaudenkeskeytykseen (50 000 vuosittain). Israelissa raskauden voi keskeyttää 9. raskauskuukauden loppuun saakka.

http://www.beadchaim.com/fi/
Ilmianna
Jaa
Israelin Terveysministeriön toukokuussa julkaiseman raportin mukaan, Israelisssa tehtiin vuonna 2016 17990 aborttia, ja syntyi noin 188000 lasta. 1990 -2016 välisenä aikana aborttien määrä on laskenut jokaista 1000 synnytystä kohden 150 -> 99. Vuosina 1990 -2016 on tehty noin 20000 aborttia per vuosi.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Israel ja abortit

Abortin saa jopa 9:nnellä kuukaudella!

http://beitor.shalom.fi/ourwork/fi/

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta