tuli muistaakseni joku ranskalainen sarja, jossa oli joku mutantti. Jos harmaat aivosoluni muistavat oikein, sarjan nimi oli "vaarallinen mutantti". Ja mieleen on jäänyt nimi Saul Masson. Oli olevinaan silloin jännittävä. Muistaako kukaan muu tästä mitään?
70-luvulla
7
3617
Vastaukset
- Kalmo
Muistan lapsuudesta sarjan nimeltä Vaarallinen mutantti. En muista sarjasta muuta kuin, että siinä ajeltiin valkoisella Land Roverilla tms maasturilla. En ole ihan varma meneekö oikein, mutta jostain syystä yhdistän valkoisen maasturin juuri tuohon sarjaan.
- lotusmountain2
Joo. Mä ainakin muistan ton 'vaarallisen mutantin'. Muuta tosin ei jäänyt silloin pieneen mieleeni kuin, että se mutantti oli tosi pitkä ja asui joidenkin kerrosten välissä jossain talossa. Samoihin aikoihin tuli myös sellanen sarja joka kai oli joku lopunaikojen fanstasia. Siin oli joku robotti tai jotain sinnepäin. Mut kuitenkin kultaisella 70-luvulla
- Antti Mut
lotusmountain2 kirjoitti:
Joo. Mä ainakin muistan ton 'vaarallisen mutantin'. Muuta tosin ei jäänyt silloin pieneen mieleeni kuin, että se mutantti oli tosi pitkä ja asui joidenkin kerrosten välissä jossain talossa. Samoihin aikoihin tuli myös sellanen sarja joka kai oli joku lopunaikojen fanstasia. Siin oli joku robotti tai jotain sinnepäin. Mut kuitenkin kultaisella 70-luvulla
Kyllä se sarja tuli ihan 80-luvun alussa: 1980 tai 1981. Muistelen, että mutantin nimi oli Saul Massoon, siis kahdella oolla. Siinä joku kaljupäinen mies tivasi Saul Massoonin alkuperää jotenkin näin: "Qui est l´origine d´un Saul...?"
- Anonyymi
Muistan tuon Mutanttisarjan, olisko siinä ollu 5 osaa. Siinä isä syötti pienelle pojalle jotain ihme tuokaa. Pojasta tuli vahva ja sitten se eteni niin että mutantti halusi että väkivalta loppuu ja ihmisiä alettiin siruttamaan leikkauksessa jotta väkivaltaisuus saatiin pois. Viimein itse isä katseli ympärilleen eikä nähnyt muista aitoja ihmisiä kuin itsensä. Mutantin lopuksi tuli se että siinä oli lopulta energiaongelma josta hän viimeisessä jaksossa isälleen sanoi. Sitten isäkin vietiin viimeisenä leikkaukseen. Näin muistan
- Anonyymi
Kyllä minäkin tämän sarjan muistan.Sopisi hyvin näytettäväksi tähän korona-aikaan.....kaikenlaista huu-haata liikkuu ihmisten sirutuksista yms. Kaikki pelkäävät,mutta eivät tiedä mitä!
- Anonyymi
1981 tuli toinen tv-klassikko triffidien kapina
- Anonyymi
Youtubesta löytyy tämä sarja, mutta käännökset täytyy etsiä jostain muualta jos ei ranskaa ymmärrä:
https://www.youtube.com/watch?v=UoXNLUJ_q_8&list=PLP8TH8t0-HV-BWtMOj3WFfCNFl0B20isO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412897Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens322616Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau212468Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362448Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1441804Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241345Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017