Voiko nainen saada orgasmin anaaliseksissä?

Onko kokemuksia?

Tästä aiheesta oli pitkä ketju, mutta se on poistettu jostakin syystä?

26

7587

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satanistististi

      Voi. Ennen olen pitänyt anaaliseksiä kammottavana jo ajatuksen tasolla, mutta nykyisen mieheni kanssa olen suostunut kokeilemaan ja nykyään ehkä joka toinen kerta seksissä on pepustelua. Minä ainakin nautin nyt kun olen tottunut siihen ja lopettanut pelkäämisen. Se on kumppanista ja asenteesta kiinni.

    • Jokke 39

      Onko muitakin orgasmeja kuin anaaliorgasmeja?

    • tirilaitteri

      Mieheni on tokaissut että minulla on reiät väärin päin. Saan nimittäin paremman orgasmin pepun kautta. Rakastan pyllyseksiä!

    • moi...mulla oli yks tyttökaveri jonka opetin pepa sexiin...ja hän laukesi n.10 kertaa 15minuutissa...lusikka asennossa puristin lujaa rinnoista hänet itseäni vasten ja kuiskin tuhmia....t.17cm ja isolla nupilla

      • lateksiaa

        Vain sinun mielikuvituksessa poju :D


    • saa mitä tilaa

      Tuntuu että nykyään naiset haluaa vain anaalia.

      • lateksiaa

        No ei kuule pidä paikkaansa. Tein just kyselyn ystäväpiirissä joiden kanssa keskustellaan varsin avoimesti kaikesta ja 7 sanoi ettei todellakaan tykkää / halua kokeilla ja yksi sanoi että voisi kokeilla jos se olisi miehelle tärkeää kerran koittaa.


    • mies 29

      vaimon kanssa alotetttiin myös anaali seksin harrastaminen vähän aikaa sit ja vaimo kehu että paremmat orgasmit irtoo kakkosesta. vaatii tietty kyllä klitan hierontaa. vinkki: kannattaa ostaa anaali tappi sillä saa perseen nopeesti pano valmiiksi ja molemmat nauttii

    • mkdsnmjfnhj nsnioksl

      kaikkein estottomimpaan keskusteluun anaaliseksistä olen nähnyt askissa.. mimmi omilla kasvoillaan julistaa sen nimeen.. eli kyllä voi saada

      http://ask.fm/Zargelstrom

    • Lucky me

      Onhan noita ollut muutama, jotka ei edes saaneet muuten kuin peppuun panemalla. Koiranpentu ilme ja kysymys "peppuun?"

    • Nainen 37

      Suurin osa kirjoittajista on homoja. Elämässäni ei ole tullut vastaan koskaan naista joka olisi kertonut haluavansa tai harrastaneensa anaaliseksiä. Näin on ollut viimeiset 20 vuotta.

      • peppulover

        Ajat muuttuu siskoseni :D


      • päärynä

        Kyllähän noiden on pakko olla piilohomoja kun tuohon ovat niin tykästyneet. Eivät vaan kehtaa myöntää. Eikä muuten saa orgasmia jollei sitten klitorisorgasmia. Minun mieheni (42v) ei voi myöskään käsittää tuota villitystä, ei onneksi edes halua kokeilla vaikka paljon muuta ollaan tehty.


    • kakkonen on 1

      Pimppaseksi on heteroidenkin keskuudessa täysin out. Vain sukua jatkavat käyvät ykkösessä pakolla.

    • N29 peba

      Minä olen nainen 29-vuotta ja pidän peppuseksistä nykyisen miesystäväni kanssa. Olemme harrastaneet peppuseksiä 5-7 kertaa ja kerran sain valtaisan orgasmin ennen kun mies ehti laueta! Muuten olen pyytänyt miestä laukeamaan mahdollisimman nopeasti sillä minuun on alkanut sattua.

      Heteronainen 29v MIELUMMIN YKKÖSEEN

      Muistakaahan kortonki ku kakkoseen painelette.

      • nainen 34

        Enemmän liukkaria niin sattuminen voi vähentyä. Sitä pitää laittaa oikeasti tosi paljon.


    • nainen 34

      Joo paremman orgasmin saan minäkin anaaliseksistä. Emätinseksi tuntuu suorastaan aneemiselta orgasmin suhteen. Olen nainen ja harrastanut anaaliseksiä 6 vuotta. Anaaliseksi pitää tehdä tosin "oikein": liukasteet, puhdistautuminen, rentoutuminen, ei saa olla kiire, pitää olla selvinpäin jne.

    • haluan tuollaisen

      nainen 34, olet upea.

    • peppupano3

      Peppuseksi on paras, kun vaan ensin opi

    • Tuula6

      Peppuseksissä laukean melkeinpä joka kerta, koska pystyn sormeilemaan itse itseäni ja toisaalta asento itsessään on jo kiihottava. Tuntuu tosi hyvältä kun mies oikein painautuu selkää vasten ja vielä kun siinä samalla kuulisi miten mies nauttii, eli vähän ääntä miehet peliin myös.Kiihottavaa.

    • öööhhhhh

      Kuinka naisen ollessa päällä, mies voi painautua selkää vasten?

    • Utelias tyttönen

      Itse joudun usein anelemaan mieheltä että saisin anaaliseksiä, en tiedä miksi monet eivät välitä. En ole monen miehen kanssa edes ollut mutta tykkään anaaliseksistä ja siitä alistamisesta mitä mies minulle silloin tekee ja tuntuu ihanalta kun miehet kovettuvat pallit hakkaavat kiihoittunutta klitoristani kun mies panee minua perseeseen. Kyllähän se aluksi sattuu, mutta tykkään siitäkin.. Ehkä en olekkaan ihan kiltein naapurin tyttö kuin itse olen kuvitellut. Itse aina tulen kun saan anaaliseksiä.

    • mahtava nainen

      Asenteestasi saisi kaikki naiset ottaa oppia.

    • tummatulikukka

      Kerran kokeiltu ja aloitettiin sormella lämmitellen mikä tuntui pelkästään oudolta ja kun siten tuli sisään niin runsaasta liukkarista huolimatta oli todella epämukavaa, kipeääkin enkä todellakaan saanut orgasmia. En myöskään seksissä sormeile itseäni, jo ideana typerä, sitä saa tehdä ihan tarpeeksi kun mies ei ole paikalla. Eihän mieskään joudu seksin aikana runkkaamaan itseään. Mutta mieskin sanoi tuosta kokeilusta ettei kovin ihmeellistä ollut. Johtuisiko siitä, että ykkönen on erittäin tiukka, jo yhdelle sormelle tiivis. Ja saan sieltä orgasmin 9 kertaa kymmenestä. Päätimme jättää tuon anaalitouhun homoille.

    • Xxman66

      Eiks ne joilla on pikku vehkeet työnteleperseesen?!. Nainen tuntee jotain. En usko että naiset haluaa kookkaampaa peliä tuntea suolessaan?! Olishan se kiva kokeilla mutta en usko että sellainen nainen löytyis?!
      [email protected]

    • eilöysääsuolta

      Kannattaa muistaa se riski, että vuosien kuluttua suoli voi olla löysä perse touhuista eli paska ei pysy sisällä. Tästä on jo lääkäritkin varoittaneet, koska suolen leikkaus vaikea..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe