Selityksiä riittää

Reservin jehu

Sääli, ettei tekosyiden keksiminen ole olympialaji. Sivarit ja sun muut käpykaartilaiset toisivat meille roppakaupalla mitaleita.

35

275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerropa...

      Miksi sinua kiinnostaa minkä vuoksi joku menee tai ei mene sivariin? Ei se sinun elämääsi mitenkään vaikuta.

    • 11+18

      No Suomi ei ainakaan saanut kultamitalia jääkiekossa näissä(kään) olympialaisissa.

    • Miekoist auroi

      Ei tässä selityksiä tarvita. Jermut eivät vain ymmärrä edustavansa menneisyyttä.

      PS. Rauhaa!

    • Valintoja

      Herran vuonna 2014 ei tarvitse onneksi toita tekosyitä keksiä. Toisin se oli silloin aikanaan kun lautakunta kuulusteli niitä ketkä eivät halunneet opetella tappamaan.

      • Reservin jehu

        Erikoista sakkia nämä käpykaartilaiset. Vaimolta ja lapsilta leikataan päätä irti ja käpykaartilainen ei sormeaan nosta, koska "ei halua tappaa".


      • päät poikki?
        Reservin jehu kirjoitti:

        Erikoista sakkia nämä käpykaartilaiset. Vaimolta ja lapsilta leikataan päätä irti ja käpykaartilainen ei sormeaan nosta, koska "ei halua tappaa".

        Milläs vuosisadalla sinä elät? Yleensä te sotahullut vaahtoatte pahasta Neuvosto-Venäjästä, pitäisikö nyt pelätä vielä viikinki-invaasiota?


      • Reservin jehu
        päät poikki? kirjoitti:

        Milläs vuosisadalla sinä elät? Yleensä te sotahullut vaahtoatte pahasta Neuvosto-Venäjästä, pitäisikö nyt pelätä vielä viikinki-invaasiota?

        Pikemminkin tiettyä osaa nykyisestä maahanmuuttajaporukasta.


      • nauran tälle
        Reservin jehu kirjoitti:

        Pikemminkin tiettyä osaa nykyisestä maahanmuuttajaporukasta.

        Suomen NATO-armeija on mamutuksen ja mokutuksen asialla. Olet vihollisen leirissä


      • Reservin jehu
        nauran tälle kirjoitti:

        Suomen NATO-armeija on mamutuksen ja mokutuksen asialla. Olet vihollisen leirissä

        Nuo ovat muotiasioita, eivät asepalveluksen kova ydin. Keksi parempi selitys, plösö.


      • Asdertson
        Reservin jehu kirjoitti:

        Erikoista sakkia nämä käpykaartilaiset. Vaimolta ja lapsilta leikataan päätä irti ja käpykaartilainen ei sormeaan nosta, koska "ei halua tappaa".

        Ei se sotilas tai reserviläinen tositilanteessa saa itse valita, missä päin maailmaa on päitä puolustamassa tai niitä itse irti leikkaamassa.

        Valtion armeijasta kieltäytynyt voi kyllä puolustaa itseään ja perhettään. Väitän, että myös tehokkaammin kuin kasarmiin haudattu luudanhuiskija tai kuusen juurelle unohdettu korpisotilas.


      • olen sinua parempi
        Reservin jehu kirjoitti:

        Nuo ovat muotiasioita, eivät asepalveluksen kova ydin. Keksi parempi selitys, plösö.

        Reservin HOMO sinä pierunniellyt homopanohuorattu paskajusteeri olet.


    • Transu Sonja

      Armeijaan jotkut menevät jopa miehinä, mutta tulevat sieltä takaisin poikina. Nykyisen internet-aikakauden myötä YouTubekin on tästä täynnä esimerkkejä. Sivariin olisin toki mennyt hankkimaan sitten vaikkapa sitä olympiamitalia, mutta harmiksesi sain C:n paperit.

    • duuninteettäjä pks

      Työnantajana tilannetta keskisuuressa yrityksessä (noin 100 työntekijää, 95% nuoria miehiä alasta johtuen) ensimmäinen kriteeri töihin pääsyyn on käyty armeija.

      sivaria meille ei tule parin kolmen kerran kokeilun jälkeen.
      osa jannuista oli tuttuja jo ennen armeijaan lähtöä ja vaikka kuinka sanotaan että
      se armeija on pelleikyä ja siellä ei opi mitään niin pakko olla hiukan eri mieltä.

      suurin ero noihin sivareihin ja armeijajannuihin on ollut se että armeijan käyneet ovat jossain joutuneet opettelmaan eroa hyysärivanhemmistaan jolloin omatoiminen työskentely voi sujua. sivarit tuossa ikähaarukassa yrittävät töihin valla minkäänlaista sosiaalista paineensietokykykokemusta, äidin tissi vielä suussa enkä sitä pitäisi ihmeellisenä vaikka äidit ne taluttaisi aamulla työmaan portille.

      vähän karrikoidenhan tuo on kirjoitettu mutta ei se minun tehtävä työnantajana ole 2-3 vuotta opettaa aikuistumista janttereille kun saman koulutuksen saaneita jannuja on armeijan käyneinä tyrkyllä. armeija kun tuuppaa olemaan noille janipettereille se ihan ensimmäinen paikka missä on äidin tissistä pakolla joutunut olemaan erillään. tämä on nykysuomessa faktaa.

      ps. haastattelen jokaisen työntekijäni itse ja kyllä homouskin on poissulkeva valintakriteeri koska mielestäni kenenkään minulla töissä olevan ei kuulu kokea ottavansa riskiä pukuhuoneessa vaatteidenvaihdon ja suihkun yhteydessä joutuvansa salaa jonkun runkkauskohteeksi.

      • salli nauraa

        Jaa että armeijassa opitaan omatoimiseksi? Haha, siellähän nimenomaan kitketään sellainen pois, kaikkein parhaiten suoriudut kun kytket aivot pois päältä ja teet aivan kaiken mitä sinua "tärkeämmät" ihmiset käskevät.


      • ihan vaan ehdotus

        duuninteettäjä pks:

        Palaa sitten tälle palstalle keskustelemaan kun ikää on se lailliset 18v! ;)

        Jookosta...?


      • Reservin jehu

        duuninteettäjä pks: Pääsenkö sihteeriksesi? Olen hyvä käyttämään tietokonetta. Tunnen muodin, pukeudun mekkoon ja korkkareihin.


      • Pks juju juju

        Ulosantia kannattaa treenata, senverran heikko Provo


    • ergstrsrthh

      Duuninteettäjä hajoilee jossakin kassulla. Vai työnantaja... Tissit ja tussut kuuluvat hyvän työnantajan sanavarastoon?


      "ps. haastattelen jokaisen työntekijäni itse ja kyllä homouskin on poissulkeva valintakriteeri koska mielestäni kenenkään minulla töissä olevan ei kuulu kokea ottavansa riskiä pukuhuoneessa vaatteidenvaihdon ja suihkun yhteydessä joutuvansa salaa jonkun runkkauskohteeksi."

      - Ja sitten heräsit. Alikessu porasi sinua hanuriin, inttiHOMO.

      • adsfdhdkjhfgf

        " Alikessu porasi sinua hanuriin, inttiHOMO."

        tässä kiteytyy sivarin ajatusmaailma ja älykkyyden puute.


      • opikirjoittamaan
        adsfdhdkjhfgf kirjoitti:

        " Alikessu porasi sinua hanuriin, inttiHOMO."

        tässä kiteytyy sivarin ajatusmaailma ja älykkyyden puute.

        Eli siinä sinun tuolissa istuessasi kiteytyy sivarin ajatusmaailma ja älykkyyden puute?


    • Hahahahahah

      Reservin Jehu minussa on enemmän miestä kuin sinussa ja en käynyt armeijaa:D Menehän äitis viereen itkemään..

    • Vitun_vässykät

      Sivarit ovat omissa ulosteissaan kieriviä pieniin jyrsijöihiin sekaantuvia saastaläjiä.

    • Inttihomot

      Niin, ja armeijan käyneet koinsyömiä loiseliöitä siihen saakka kun liikekannallepano alkaa. Tuhlatkaa vaan valtion rahoja siellä metsässä. Toiset ovat sinäaikana tekemässä jotain konkreettista. Joskus toivon että tulisi sota että nää vitun itseään täynnä olevat 18-25v kusimutterit pääsis siellä hengestään. Itse meinasin tuona aikana paskapostalla Suoli24:seen. Näin se vaan toimii täällä sivistyksessä

      • Vitun_vässykät

        Se sivarivätys älähtää johon kalikka kalahtaa. Alkoiko äitin pikku sipsipoikaa itkettämään? Onko vaipat vaihtamatta?


      • pata kattilaa...
        Vitun_vässykät kirjoitti:

        Se sivarivätys älähtää johon kalikka kalahtaa. Alkoiko äitin pikku sipsipoikaa itkettämään? Onko vaipat vaihtamatta?

        Surullista ettei sinulla ole elämässä parempaa tekemistä kuin provosoida täällä. Fakta on kuitenkin se, että sivarien olemassa ololla ei ole sinun elämääsi mitään vaikutusta. Tekisit sinäkin jotain rakentavaa tai kehittävää aikasi kuluksi.


      • gvhkmbvhnmbvmbnmbnmb
        Vitun_vässykät kirjoitti:

        Se sivarivätys älähtää johon kalikka kalahtaa. Alkoiko äitin pikku sipsipoikaa itkettämään? Onko vaipat vaihtamatta?

        Vitun-Vässykät menehän sinne äitin viereen kasvamaan niin ehkä sinustakin tulee mies eikä inisevä pelle..


      • olen sinua parempi
        Vitun_vässykät kirjoitti:

        Se sivarivätys älähtää johon kalikka kalahtaa. Alkoiko äitin pikku sipsipoikaa itkettämään? Onko vaipat vaihtamatta?

        Vittuvässykkä huoratrolli siellä mökeltää mielisairasta huoraulinaansa. Saanko paskantaa silmääsi, mussuturpa runkkusika?


    • dfgdfgdfgdfgfg

      KUka on vittuvässykkä?

    • Jaegermaister

      Siis on sivari tai ei niin jos hässäkkä tulee ja paha kriisi niin kukaan ei kysele oletko sivari ja/tai aseistakieltäytyjä. Joka iikka lähtee ja jos ei lähde niin ammutaan.

      Mun puolesta saa olla sivari - evvk, mutta tykinruoaksi joutuu olit sitten jehova tai ateisti tai jotain siltä väliltä.

    • Jaegermaister

      Niin tuohon yllä olevaan vielä sen verran, että en näe mitään erityistä syytä miksi ihmiset pitäisi luokitella sen perusteella, että onko suorittanut asepalveluksen vai siviilipalveluksen.

      Ei ole lähtökohdat ihan kunnossa, jos esim. työntekijöiden palkkaamisen kriteereinä on varusmiespalvelus ja siviilipaleluksen suorittaneet jää pois automaattisesti. Kannattaisi ehkä tarkistaa näkökulmaansa uudelleen.

    • Mr.Winner

      Olen homoseksuaali ja minussa enemmän miestä kun armeijan käyneissä..

      • timi69

        Kiva että olet voittaja :) Miten ?


      • timi2

        Tietenkin sinussa on enemmän miestä kuin meissä "tosi tyhmissä" heteroissa. Ja me toki tiedämme missä se "mies " sinussa :)


    • Jaegermaister

      Jaa-a. Vai on homoissa enemmän miestä??? En lähtisi sanomaan tuota todeksi eikä taida tuosta olla tutkimustietoakaan. Keskimääräisesti voisin kuitenkin olettaa että homomiehissä on enemmän naista kuin heteromiehissä.

    • Mr.Winner

      Naiselliset homomiehet on pelkkä vitsi:D Itse käyn kuntosalilla kolme kertaa viikossa nostelemassa painoja ja muutenkin treenaan..Ei minua homoksi ulkonäön takia tunnistaisi..ei minulla ole nahkalakkia ja viiksiä:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe